Camalie

Budget!

41 indlæg i dette emne

Hej piger,

Hvad er jeres loft for budget på den store dag??? (Og hvor mange gæster inkluderer det???)

Jeg er nemlig lidt på bar bund, omkring hvad man skal regne med.

Håber I vil hjælpe mig lidt på vej!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Hvad er jeres loft for budget på den store dag??? (Og hvor mange gæster inkluderer det???)

Vi har et budget der hedder 58.000 og har brugt knap 5000 og sparer yderligere 63.000 op, så der er lidt ekstra til alt det uforudsete og vi har inviteret 57, men der er et dødsfald og et par der er gået fra hinanden, så vi er nu på 58 med os selv og vores søn :)

Budgettet er lavet ud fra de priser vi har hentet ned rundt omkring :)

EDIT: jeg lægger nok vores budget op i min planlægningstråd i aften, så kan du se det der :)

Redigeret af Lasses forlovede!
0

Del dette indlæg

Vores budget er på 52.000 kr for ca. 42 pers. (hvoraf 4 er børn under 10 år).

Men altså der er jo meget stor forskel på om man serverer gourmetmad på en fin herregård eller om man får en kogekone ud i et forsamlingshus. Ligesom der er mange andre ting der spiller ind i forhold til budgettet :) Og som I skal tage med i jeres overvejelser når I skal lægge et budget.

0

Del dette indlæg

Hej piger,

Vi bliver omkring 65 - 70.. vores budget er MAX 35.000 kr..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var 47 (ingen børn) Vi brugte 80.000. Det var incl. ALT fra kjole, blomster, bordpynt, invitationer, takkekort, ringe osv.

Vil lige nævne et par af de tunge poster:

Kjole 9000 kr. ringe 13000 kr. musik 10000, mad 8695, drikkevare ca. 2500, servering 4000 kr.

Vi var i et forsamlingshus med kogekone, og drikkevare fra tyskland. Kogekonen lavede 4 retter mad til 185 kr. pr. næse incl. hendes arbejdsløn.

0

Del dette indlæg

Vores budget er på 52.000 kr for ca. 42 pers. (hvoraf 4 er børn under 10 år).

Men altså der er jo meget stor forskel på om man serverer gourmetmad på en fin herregård eller om man får en kogekone ud i et forsamlingshus. Ligesom der er mange andre ting der spiller ind i forhold til budgettet :) Og som I skal tage med i jeres overvejelser når I skal lægge et budget.

Umiddelbart, så lyder det som noget, der godt kunne afspejle min forventning til budget (i overensstemmelse med antal gæster)

Må jeg spørge hvor I skal holde jeres fest?? :)

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen i en spejderlejr nær Holstebro. Maden bliver lavet af to kokke (mine kolleger) tallerkenanrettet forret og hovedret som buffet, desserten bliver bryllupskagen. Musikken er faktisk den dyreste post for os, 14.000 kr. Men det er også 6 mands orkester, så det er vel fair nok :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med at spare 30.000 kr op til det. Vi bliver 40 - 45 gæster. (2 af dem er børn)

og vi holder det i en slags gildesal, med en kogekone og nogle venner som kan servere.

Vi køber når det er billigt ved slagteren, som kogekonen så tilbereder og drikkevarerene køber vi i tyskland.

Desserten bliver bryllupskagen.

0

Del dette indlæg

Vores budget er omkring de 100.000. Selve receptionen og festen inkl maden, lokaler, tjenere, drikkevarer og brudesuite ligger hvis alle kommer lige omkring 50.000 kr. Jeg havde et budget på 25.000 til selve kjolen men indtil nu har den inkl slør og 1. tilretning koste 13.000. Sko 650, H2Bs uniform ca 6.000, invitationer og bordkort omkring 2.000, bordpynt omkring 2.500, tiara 250 kr og bryllupskager og cupcakes 1.400. Vi mangler stadig undertøj til mig, sminken er købt og jeg sætter selv hår og lægger sminke på dagen. Men skal en tur til frisøren og lysnes en lille smule i håret, det koster 1.400 kr. Og brudebuketten, blomster til kirken og til bordene ca 2.500 kr.

Så vi er under budgettet lige nu... Vi bliver 36 hvis alle kommer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget er på 40.000 kr. 38 gæster plus os 4.

Har købt brudekjole: 2400 kr plus tilhører på ca 500 kr.

Menu (Forret+hovedret og dessert) max 7000 kr.

Rep.: hjemmelavet boller med forskellige pålæg og ost-bord. Til børn måske er det pølsehorn. Så regner jeg med det blir måske 2500kr.

Gommens tøj: 5000 kr (H2B s designe. pga han er meget tynd, ingen jakke sæt passer til ham)

Drenge s jakke sæt: 1500 kr

Brudepige: 700 kr.

Selskabslokal ( to lokaler - et lille til rep. og et stort til festmiddag) 4000 kr for tre dage.

pynt osv 1000 kr.

drikkervarer fra tyskland ca 2500 kr.

Sådan er vores cirka bugdet indtil videre...

0

Del dette indlæg

Vores ligger på 115.000 vi bliver 74

Vi skal holde det på brædstrup kro hvor de sørger for alt fra kl 15.oo til 03.oo

Også 15.ooo for et 4 mands band

98oo for min kjole

14.ooo for vores ringe :-) så ja det løber op.. men vi har os valgt at vi overhovedet ikke vil røre en finger den dag :-)

0

Del dette indlæg

Vores budget er omkring de 100.000. Selve receptionen og festen inkl maden, lokaler, tjenere, drikkevarer og brudesuite ligger hvis alle kommer lige omkring 50.000 kr. Jeg havde et budget på 25.000 til selve kjolen men indtil nu har den inkl slør og 1. tilretning koste 13.000. Sko 650, H2Bs uniform ca 6.000, invitationer og bordkort omkring 2.000, bordpynt omkring 2.500, tiara 250 kr og bryllupskager og cupcakes 1.400. Vi mangler stadig undertøj til mig, sminken er købt og jeg sætter selv hår og lægger sminke på dagen. Men skal en tur til frisøren og lysnes en lille smule i håret, det koster 1.400 kr. Og brudebuketten, blomster til kirken og til bordene ca 2.500 kr.

Jeg tror jeg har brude-hjerne..... glemte at inkludere min ring til 4.500. H2B vil ikke have ring på. Fotograf får vi gratis og musik har vi valgt playlister. Kørsel er ikke nødvendigt da kirken ligger lige på af hotellet hvor vi holder festen.

Mit sminke er mest købt på tilbud så tror det løber op i max 1.000 kr inkl hårnåle og lak..

Er jeg den eneste med brude-hjerne ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget ligger på MAX. 10.000 og tror ikke vi når der op :D Her kan jeg meget selv, syr selv og vi forbereder alt maden selv.

Vi bliver 30 og der i blandt 6 børn... Drikkevarer og mad er købt på tilbud og den dyreste post er festteltet til haven som var på tilbud til 2200... Ringene koster 6000, men der havde vi gammelt guld med ind og får det smeltet om. Alt kan lade sig gøre hvis man har viljen... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

En kuvert pris på 1000 kr. er realistisk .... Kan i hvertfald give et overordnet overblik - kan sikkert gøres billigere, for de "kreative" og kan UDEN TVIVL gøres dyrere, for de "kræsne" :)

Find ud af hvad JERES ønsker er for JERES bryllup ... Og så planlægge derfra .... God fornøjelse ;)

0

Del dette indlæg

Niks ..... ;)

Jeg tror jeg har brude-hjerne..... glemte at inkludere min ring til 4.500. H2B vil ikke have ring på. Fotograf får vi gratis og musik har vi valgt playlister. Kørsel er ikke nødvendigt da kirken ligger lige på af hotellet hvor vi holder festen.

Mit sminke er mest købt på tilbud så tror det løber op i max 1.000 kr inkl hårnåle og lak..

0

Del dette indlæg

Niks ..... ;)

Pyyhaaaaaaa........ tror godt nok nogle gange at min hjerne koger helt over af bryllupsplaner :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW, flot at gøre det under budget. :-)

Her har vi et budget på omkring 75000 kr. og tror vi ender på omkring de 80000 kr.

Vi bliver 38 i alt både til reception og fest. Vi kommer fra Sjælland af og skal holde vores bryllup i Jylland og har valgt at vi ikke selv vil stå for noget på dagen.

UUUHH, hvor jeg glæder mig ...:-)

0

Del dette indlæg

Vi bliver ca. 55 mennesker inkl. 2 børn. Vi havde et budget på omkring de 80.000 til at starte med, men forskellige ting har gjort, at det faktiske budget bliver nok omkring 93.000 - men det er ok, for det er penge vi har kunnet skaffe, uden at låne os til det og vi har valgt ikke at spare på noget :)

Vi er klar over, at vi har købt alt for mange drikkevarer, men vi har prioriteret gode drikkevarer og familie og venner vil gerne købe vores restlager :)

Her er vores nuværende budget - poster med ( B ) ud for er betalt på nuværende tidspunkt :)

post-45329-0-78664400-1340647867.pngpost-45329-0-06489000-1340647884.png

0

Del dette indlæg

Vi bliver ca. 55 mennesker inkl. 2 børn. Vi havde et budget på omkring de 80.000 til at starte med, men forskellige ting har gjort, at det faktiske budget bliver nok omkring 93.000 - men det er ok, for det er penge vi har kunnet skaffe, uden at låne os til det og vi har valgt ikke at spare på noget :)

Vi er klar over, at vi har købt alt for mange drikkevarer, men vi har prioriteret gode drikkevarer og familie og venner vil gerne købe vores restlager :)

Her er vores nuværende budget - poster med ( B ) ud for er betalt på nuværende tidspunkt :)

post-45329-0-78664400-1340647867.pngpost-45329-0-06489000-1340647884.png

Det var fedt at sidde og nærlæse (jeg er jo økonomi-pige) og et rigtig flot budget.

Jeg er bare så glad for at vi ikke er de eneste der giver 900/kuverten for mad. Jeg følte mig helt unormalt :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer