Rockabella

Vores farverige vintage bryllup, d. 23.06.12 - HJÆÆÆLP MIG!

111 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow! :a1221: heeelt fantastiske billeder I har fået taget. Og jeg har også straks hugget idéerne fra borddækning og lanterner :rolleyes:

Uh, og så må jeg selvfølgelig ikke glemme at at sige stort tillykke med brylluppet!

Jeg glæder mig helt vildt til der kommer mere beretning!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså totalt forelsket i jeres farverige tema!

Min H2B har ikke deltaget en sk*d i forberedelserne... "Det er du meget bedre til, skat" - men gudhjælpemig om han ikke i dag har valgt dugen til vores havebryllup (den 11. august)!!! Den mest skrigende pink dug med lyserøde cirkler på! :o

Det var ikke lige hvad jeg havde tænkt mig - men når han nu endelig kom på banen, skal han dælme også ha' lov. Så nu har vi altså pink dug med lyserøde cirkler. Altså et farvetema at gå ud fra. Nice.

Så jeg kom i tanker om jeres smarte tema med alle mulige lækre pangfarver - og på ét af billederne kan jeg se nogle kulørte rispapirlamper - hvor har du dem fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle! Jeg vil lige starte med at sige tak for de søde ord! Jeg har lige holdt lidt 'bryllupspause', har bare hygget med familien herhjemme, koblet af, og kommet lidt ned efter bryllupsræset igen. Så nu vender jeg tilbage med fornyet energi! :)

Jeg er altså totalt forelsket i jeres farverige tema!

Min H2B har ikke deltaget en sk*d i forberedelserne... "Det er du meget bedre til, skat" - men gudhjælpemig om han ikke i dag har valgt dugen til vores havebryllup (den 11. august)!!! Den mest skrigende pink dug med lyserøde cirkler på! :o

Det var ikke lige hvad jeg havde tænkt mig - men når han nu endelig kom på banen, skal han dælme også ha' lov. Så nu har vi altså pink dug med lyserøde cirkler. Altså et farvetema at gå ud fra. Nice.

Så jeg kom i tanker om jeres smarte tema med alle mulige lækre pangfarver - og på ét af billederne kan jeg se nogle kulørte rispapirlamper - hvor har du dem fra?

Hvor er det fedt, at han har valgt sådan en farve!! Det passer da også supergodt til et udendørsbryllup! Vores rispapirlamper købte vi i Tiger for, ja, en ti'er stykket!

Nå men, inden jeg fortsætter min beretning, har jeg altså rigtig meget brug for hjælp af jer...! Jeg er ved at lave takkekort, de skal laves som postkort fra Vistaprint. Men vi kan ikke beslutte os for, hvilket billede vi skal bruge, så her kommer I på banen..! Jeg viser billederne her, og så må i meget gerne komme med jeres mening!

Billede 1

post-49986-0-05109900-1343649380.jpg

Billede 2

post-49986-0-53209100-1343649393.jpg

Billede 3

post-49986-0-53309500-1343649417.jpg

Billede 4

post-49986-0-43050100-1343649632.jpg

Billede 5

post-49986-0-58082800-1343649656.jpg

Billede 6

post-49986-0-47891600-1343649673.jpg

Billede 7

post-49986-0-92636100-1343649993.jpg

Glæder mig til at høre, hvad I synes, for jeg har stirret mig blind på det her..!

Redigeret af Rockabella
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiiiiii - du er tilbage :loveshower:

Jeg synes at dette billede er helt fantastisk - men selvfølgelig også lidt utraditionelt

IMG_7605.jpg

Eller dette:

IMG_7464.jpg

Glæder mig til at læse mere af din beretning når du har overskud til at vise os mere - men det er du vist ikke i tvivl om at jeg gør :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er nok meget traditionel og sådan lidt at man skal kunne se kjolen på takkekortet og sådan, det ved jeg at jeg elsker at kigge på, på de takkekort jeg har fået - så jeg vil sige 2 eller 4. Du har ikke overvejet at lave sådan et kort hvor der f.eks. er 1 stort billede og så 3 små - jeg lavede mine på optimalprint og der er mere end 1 billede, fordi jeg ikke kunne vælge. Og som du selv skriver, så er der mange fede billeder og på den måde, kan man få "vist" lidt flere af de forskellige.

Jeg ligger lige et link til forslagene på optimalprint

Postkort med fotos

sådan her så vores ud (det var dog et foldet kort):

post-54048-0-00332900-1343659985.png

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker de mere utraditionelle......men vi valgte selv et hvor man kunne se os begge på.... :loveshower: Jeg synes de andre er sjove....men jeg tænker at når folk skal have et vil de gerne se hele brudeparret.....men måske jeg tager fejl..... :lol: Men uanset hvad i vælger.....så er det smukt !!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes 4 eller 7 :)

Men det kommer an på om det takkekort skal være på højkant eller ligge ned. Du kan ikke beskære billede 7 til et på højkant (uden at ødelægge billedet) og omvendt ved nr. 4 feks.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes alle billederne er flotte. Jeg syntes du kan vælge alle undtagen nr 5 da jeg syntes I begge skal være i focus da det er jeres bryllup. Ja ved godt jeg ikke er til meget hjælp da jeg syntes resten kan bruges.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes billede 7 samler lidt af essensen af det jeg har på fornemmelsen i står for - og dermed også jeres bryllup - utraditionelt, smukt, sjovt, blink i øjet, ikke for opstillet og fuld af ægte kærlighed.... :heart:
Det var lige hvad jeg tænkte

I øvrigt er det en fantastisk beretning, uber smukke billeder og du ser fab ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer