Bruden2013

Hvilken kjole synes I?

28 indlæg i dette emne

Hej alle så er der prøvet 3 forskellige kjoler - en rigtig god oplevelse.

Har selv en favorit, men synes jo også at det er sjovt at høre andre mening.

Jeg er jo i god tid, men vil gerne prøve en hel masse.

Så sig frem hvad i tænker.

De tre første billeder er kjole 1, de næste 3 er kjole to og de to sidste er kjole tre. Tag jer ikke af at jeg ser lidt dum ud:)

post-57850-0-00632100-1341345340.jpg

post-57850-0-88495700-1341345358.jpg

post-57850-0-26956900-1341345377.jpg

post-57850-0-84519400-1341345392.jpg

post-57850-0-32985400-1341345410.jpg

post-57850-0-50427400-1341345428.jpg

post-57850-0-68189700-1341345444.jpg

post-57850-0-05287300-1341345465.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt du er i gang med at prøve!!!!

Sys nr 1 er flot, men synes at den skjuler din krop, men det er måske også bare fordi jeg godt kan lide at se talje

Nr 2 sys jeg er bedst til dig, den har talje, den har kant, og den er lidt anderledes

Nr 3 kan jeg ikke lide.... Jeg kan ikke lige se meningen med det tyl... Ser lidt rodet ud... Jeg ved ikke, forstår den ikk helt

Hvad er din favorit????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg svinger imellem kjole 1 og 2....

nr 1 fordi jeg synes den "klær" dig bedst (hele din holdning og smil osv er bare wauw deri) men desværre synes jeg ikke den gør noget godt for din krop fra under barmen og ned!

Nr 2 er også virkelig flot, og giver dig en seriøst smuk talje :heart: og så virker du også rigtig tilpas i den - så mit valg ville gå på nr 2 :)

Nr 3 bryder jeg mig ikke om pga. længden. Det ligner at du på begge billeder løfter kjolen op fra gulvet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at kjole 1 virker mest yndig, men ville ikke vælge den fordi den ikke sidder til, og det synes jeg er super pænt til dig.. Hvis det er nr 1, så med bælte, det gør meget :)

Nr. 2 er fed og utraditionel... Sidder super..

Nr. 3, falder nederdelen pænt hvis du ikke har hænderne dér, eller sidder den sådan puffet? Kan ikke lig puffet, men virker sød..

Skal jeg stemme ligger nr. 1 og 2 højest.. Mega flotte kjoler...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjole 2 er meget i den stil som jeg drømmer om, så den stemmer jeg da på :)

Hvor var du henne og prøve kjolerne - og hvilket prisleje lå de på dem som du prøvede? Hvis du da ellers kiggede på noget så kedeligt som prismærket da du var afsted ;)

Åh, glæder mig så meget til at jeg også skal ud og prøve kjoler :)

0

Del dette indlæg

Jeg stemmer i koret og siger Kjole 2.. Men med bælte.. Synes det er vildt fedt den lige skiller sig ud :-)

Men synes faktisk det var svært, jeg er det nemlig som helhed og på den første har du slør på og den andet opsat og den sidste løst hår.. Så det er måske i virkeligheden helheden ved billederne af kjole 2 jeg bedst kan lide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nummer 1 sidder fantastisk på dig, men bryder mig ikke personligt om den der "klokkeform" den får (ifht. de andre kjoler du har været i) :)

Nummer 2 er min favorit - den er så supe fed den kjole! :loveshower: Synes dog bæltet "ødelægger" den fine snørreryg...

Nummer 3 synes jeg har en sjov længde - ikke lang og ikke kort... :) Men den klæder dig - uden tvivl..

0

Del dette indlæg

Tusinde tak for alle de fine besvarelser. Jeg synes også at kjole nummer 1 er MEGET yndig og det var den virkelig. Men jeg synes/tror bare den er lidt for yndefuld til mig. Jeg er blevet enig med mig selv om at den ville være rigtig flot til en anden kvinde end lige mig, så derfor falder mit valg også på nummer to. Faktisk gik jeg ind i butikken og skulle beskrive mig selv. En med lidt kant, der godt kan lide noget der er lidt anderledes. Kjole nummer to var den allerførste kjole jeg prøvede og det var som om ingen af de andre kjoler kunne hamle op med den.

Butikken ligger i Køge og hedder Furhmann og der er mange forskellige kjoler. Lige nu koster alle kjolerne 5200 kr. (plus tilpasning på max 1200 kr) De får kjolerne syet i Kina og så sendt hjem og får syet dem til. Jeg overvejede også selv at satse og få den syet i Asien, men denne løsning synes jeg faktisk også er rigtig god. Kan klart anbefale stedet.

Jeg forsætter min jagt, men indtil videre så er min favorit kjole nummer 2 uden tvivl. Er dog i tvivl om det skal være med eller uden bælte, men vi må se:)

0

Del dette indlæg

Årh wauw! Ser dum ud?? er du blind kvinde? Du ser så godt ud. Og de er så flotte. Jeg syntes nr. 2 er bedst. Den har lidt kant, hvis man kan kalde det det. Ellers nr. 1. Det er også bare såå flot.

Hvilken butik er det?

Butikken ligger i Køge og hedder Fuhrmann - Alle hendes kjoler koster lige nu 5200 kr. Et besøg værd:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer