Sign in to follow this  
Followers 0
Bondedanem

Det der lingeri.....

19 posts in this topic

Hva skal i ha på under kjolen den store dag?

Har overvejet lidt corsage, men kan man holde ud at have det på i 15+ timer?

skon-fraek-hvid-corsage.jpg

Tænker noget a la denne

0

Annonce ♥

Lige den du viser der er ikke god til nogen som helst - der er ingen skåle i korsagen så du får blot fladmaste babser = ikke sexet!

Jeg skal ikke have andet end trusser under, der er indsyet korsage i min kjole (som der er i de fleste kjoler)

Edited by AnnaPerenna
0

Jeg skal også bare have trusser på under kjolen. Der er ikke som sådan korsage i min kjole, men den sidder nu fint alligevel uden bh eller andet :) Men man kan jo altid købe noget lingeri og skifte til, når kjolen engang skal af. Jeg gør det dog ikke selv, da jeg regner med at jeg bare skal sove, når kjolen engang kommer af, og jeg tror ikke at fint lingeri er særlig behageligt som nattøj :lol:

0

Jeg skal også kun have trusser på - der er også indsyet corsage i min kjole :-)

0

Annonce ♥

Regner med kun at have trusser på :)

0

Det er heller ikke li nøjagtig den jeg har kig på - bare en der ligner ;)

Jeg kan bare ikke føle mig tilpas uden bh / "noget der holder på det" - er nød til at ha noget under kjolen, for jeg er tilpas..

0

Jeg skal bare have trusser på, der er vatteret ved babserne i min kjole.. Hov jeg skal forresten også have sådan en shape ting på, for at holde dellerne lidt på plads :-)

0

Jeg er nok kommet frem til, at mit inderste under kjolen blir af "praktisk" art ... Min kjole er med halterneck og har en nyere bh til det i forvejen - Blir nød til at ha støtte til min tunge og levende barm :) Dem er langt fra hot, men gør det jeg har brug for ... Overvejer om sharp foranstaltninger er nødvendigt, når jeg er til min kjole tilretning.

Har købt noget mere "inspirerende" til senere, som jeg kan hoppe i ..... Hvis vi vel og mærket ikke har festet al energien væk og det derfor er skønne "spildte kræfter" ;)

0

Annonce ♥

Jeg ender højst sandsynligt med en corsage og et par trusser, både for at glatte lidt ud på maven og have noget til at holde strømperne oppe med.

Jeg har indtil videre prøvet denne Primadonna Madison Corsage (skal naturligvis være ivory :wink: ) - og den ville jeg sagtens kunne holde ud at have på i mange timer, den sad bare helt fantastisk og er superlækker kvalitet, jeg har dog lige tænkt mig at pøve et par stykker mere inden jeg køber, for at have lidt sammenligning. Den kan iøvrigt laves om til halterneck, og stropperne kan tages af. Strømpeholderne kan naturligvis også tages af.

Hvis du gerne vil have corsage, ville jeg gå efter "etablerede" mærker; Jeg ved ikke hvor meget Triumph og Femilet har, men ihvertfald, Chantelle, Aubade, Marie Jo og Primadonna vil helt sikkert have lækre velsiddende corsager! :) - Men forbered dig på at de er dyre!! :rolleyes:

post-21019-0-49506500-1342422654.jpg

0

Jeg ender højst sandsynligt med en corsage og et par trusser, både for at glatte lidt ud på maven og have noget til at holde strømperne oppe med.

Jeg har indtil videre prøvet denne Primadonna Madison Corsage (skal naturligvis være ivory :wink: ) - og den ville jeg sagtens kunne holde ud at have på i mange timer, den sad bare helt fantastisk og er superlækker kvalitet, jeg har dog lige tænkt mig at pøve et par stykker mere inden jeg køber, for at have lidt sammenligning. Den kan iøvrigt laves om til halterneck, og stropperne kan tages af. Strømpeholderne kan naturligvis også tages af.

Hvis du gerne vil have corsage, ville jeg gå efter "etablerede" mærker; Jeg ved ikke hvor meget Triumph og Femilet har, men ihvertfald, Chantelle, Aubade, Marie Jo og Primadonna vil helt sikkert have lækre velsiddende corsager! :) - Men forbered dig på at de er dyre!! :rolleyes:

HOOOLD DA op den er lækker ... Og er jo sådan "alt i én" :thumbsupsmileyanim: Husker du prisen ?

0

Jeg skal have trusser og en stropløs bh på, jeg synes kjolen var pænest med bh under. Med hensyn til corsage, så tror jeg det betyder meget om du er vandt til at gå med sådan en, men skulle jo gerne føle sig godt tilpas på sin bryllupsdag.

0

Det er heller ikke li nøjagtig den jeg har kig på - bare en der ligner ;)

Jeg kan bare ikke føle mig tilpas uden bh / "noget der holder på det" - er nød til at ha noget under kjolen, for jeg er tilpas..

Det er jo svært at sige når ikke vi ved hvordan kjolen er... personligt skal jeg kun have trusser på, da kjolen "holder på det", alt det den kan :)

0

Annonce ♥

Jeg regner med at hvis jeg skal have noget sexet på tager jeg det på når vi kommer tilbage til hotellet :) det jeg har på skal bare være komfortabelt den dag. Jeg er jo typen der godt kunne finde på at gå uden noget andet end kjolen :wink:

1

HOOOLD DA op den er lækker ... Og er jo sådan "alt i én" :thumbsupsmileyanim: Husker du prisen ?

Jep, (ret tydeligt :wink: ) 1.100,- kroner + så skal man jo have et par trusser.... men man kan naturligvis købe et par enkle neutrale trusser i et andet mærke, bare farven matcher!

Men altså Primadonna ER virkeligt også lingeri i "de luxe" udgaven, og jeg har været fast bruger af deres BH'er i mange år, og de ligger typisk ml. 600-800 kr., til gengæld holder de også flere år uden at miste form og stabilitet.

Kan iøvrigt tilføje at den corsage jeg prøvede var str. 90E, og at det er Primadonnas speciale; luksus lingeri der går op i de større skålstørrelser! :)

"Marie Jo" er søstermærke til Primadonna, fra samme producent, samme lækre kvalitet, men i mindre størrelser.

De har fine hjemmesider! :)

0

Jeg bruger 90 E/F/G og min yndlings BH er fra Marie Jo, så de har altså også i store skålstørrelser ;)

0

Jeg bruger 90 E/F/G og min yndlings BH er fra Marie Jo, så de har altså også i store skålstørrelser ;)

Du har ret :thumbsupsmileyanim: Det er nok fordi jeg har tabt mig, og tidligere var nogen str. større, at jeg ikke har været helt opmærksom på nøjagtig hvilke str. Marie Jo fandtes i, men nu er det da nok en mulighed jeg lige skal se på, næste gang jeg skal købe nyt!

Men det er ihverfald begge nogen virkelig lækre mærker! :)

0

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå det lækre i et corsage, især, når man skal have kjolen af om natten :sm:

MEN! Jeg ville få det alt for varmt! Jeg skal godt nok have BH på, men det er kun, fordi jeg ikke har så meget at fylde ud med :b223: , ellers havde jeg kun valgt trusser.

0

Kun en g-string under kjolen her. Tror jeg så løber noget andet lækkert undertøj jeg ka ta på når kjolen ryger af...... Hvis man ikke bare er for færdig efter dagen, så der ikke bliver så meget frækt.....

0

Jep, (ret tydeligt :wink: ) 1.100,- kroner + så skal man jo have et par trusser.... men man kan naturligvis købe et par enkle neutrale trusser i et andet mærke, bare farven matcher!

Men altså Primadonna ER virkeligt også lingeri i "de luxe" udgaven, og jeg har været fast bruger af deres BH'er i mange år, og de ligger typisk ml. 600-800 kr., til gengæld holder de også flere år uden at miste form og stabilitet.

Kan iøvrigt tilføje at den corsage jeg prøvede var str. 90E, og at det er Primadonnas speciale; luksus lingeri der går op i de større skålstørrelser! :)

"Marie Jo" er søstermærke til Primadonna, fra samme producent, samme lækre kvalitet, men i mindre størrelser.

De har fine hjemmesider! :)

Tak for "lækker" info ;)

0