maxpower_tina

laver

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Spørger du om man skal have kirkehæfte eller om man "bare" bruger salmebogen? I så fald ved jeg det ikke endnu :lol: Hvis jeg gider, så måske. Men synes ikke det er strengt nødvendigt.

Eller spørger du om man kreerer det selv, når man skal have et kirkehæfte? I så fald ja :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil lave kirkehæfter, da vi skal synge et par sange fra højskolesangbogen. Jeg synes det er rart at have det hele samlet i ét hæfte og så er det da lidt hyggeligt med en masse DIY. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver heller ikke kirkehæfter. Jeg synes ideen er hyggelig, og det virker gennemført. Men jeg synes jeg har så meget andet jeg hellere vil bruge mine kræfter på. Som andre skriver, er det måske ikke det folk lægger mest mærke til / sætter mest pris på. Så længe salmerne alle er i salmebogen. Jeg havde gjort det, hvis vi havde valgt sange udover salmebogen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver heller ikke kirkehæfter. Jeg synes ideen er hyggelig, og det virker gennemført. Men jeg synes jeg har så meget andet jeg hellere vil bruge mine kræfter på. Som andre skriver, er det måske ikke det folk lægger mest mærke til / sætter mest pris på. Så længe salmerne alle er i salmebogen. Jeg havde gjort det, hvis vi havde valgt sange udover salmebogen...

Det med at folk ikke lægger mærke til det/ sætter pris på det passer ihvertfald slet ikke ind til vores bryllup.

Vi har fået SÅ mange kommentarer på vores kirkehæfter (ja faktisk al vores DIY!).

Hvis vi skulle gøre det hele om, var lige netop kirkehæfterne noget af det jeg bestemt ville lave!

På billederne der er taget inden jeg kom ind i kirken, sidder alle og hygge læser i hæfterne og nyder alt hvad der er blevet skrevet,

Men vores var også lidt anderledes og med meget tekst.

post-52936-0-65487800-1344940983.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi laver kirkehæfte, af den simple årsag at vi har valgt at få kirken pyntet så man faktisk ikke kan se salme-tavlerne... Så der er ikke rigtig andet valg. Normalt synes jeg jo faktisk at det er rigtig fint at bruge salmebogen, men sådan bliver det altså ikke

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var slet ikke min plan, men nu har jeg alligevel fundet de samler jeg (vi :wink: ) ønsker der skal synges på "den danske salmebog online" og lavet et salmehæfte i word som bare lige er til udprint, hvis vi nu alligevel skal have kirkehæfter :fløjt:

Men det er meget enkelt; kun lige en forside med vores navne og bryllupsdatoen og så salmerne indeni, det kunne lige lykkes at få det ned på en "liggende A4" der foldes til en tredelt folder.

Men nu skal vi jo lige have møde med præsten først og endeligt aftale salmerne, men mon ikke hun efterkommer vores ønsker, de er alle fra salmebogen.. :)

Vi laver til gengæld ikke risposer eller andet DIY til kirken...I det hele taget holder vi vores DIY på et minimum, det hele må gerne være så enkelt som muligt og med ganske få gennemførte ting. Jeg laver små bordhæfter der fungerer som både bord- og menukort, de bliver faktisk fuldstændig ens i design med invitationerne og det er faktisk det eneste jeg har planlagt at lave. (Det er jo også lidt tidsbesparende - og billigere :fløjt: - end at lave en hel masse andre ting...)

Men man kan da godt blvie fristet når man læser med herinde og ser andres fine DIY projekter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer