miss mia-maja

miss mia-maja på eventyr - beretning fra den skønne dag

242 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nogle af min mors naboer hjalp til med at sørge for at der blev fyldt op med mad og drikke. De tog lige nogle billeder af teltet inden gæsterne kom. Det var faktisk ret dejligt, for så kunne vi også se hvordan det havde set ud, da gæsterne ankom, selvom vi ikke var der selv.

Alt var hjemmelavet - træfadene, som pindemad og senere kagerne stod på, mini cup cakes, brownies med jordbær og velkomstdrink med en sjat hjemmelavet solbærlikør (fra egen have).

Hjerterne, der hænger i baggrunden er vores alternative gæstebog og til min store overraskelse havde rigtig mange skrevet en hilsen. Meningen bag galskaben er, at gæsterne tager et hjerte ned og skriver på det for derefter at hænge det op igen. Der var flere forskellige størrelser, da ikke alle skriver lige meget.

Jeg er nemlig ikke fan af de der gæstebøger, hvor der kun er skrevet på de 3 første sider og så gemmer man en hel bog for det. Derfor er ideen at hjerterne skal klistres ind i en bog ved siden af billeder fra festen af gæsterne. Så tror jeg vi får kigget meget mere på de fine hilsener, end hvis de "bare" havde været i en almindelig gæstebog.

post-61093-0-99343600-1374479375_thumb.j

post-61093-0-45302800-1374479388_thumb.j

0

Del dette indlæg

Wow flere fede billeder. Hvem var jeres fotograf?

Det ser virkelig idylisk ud. Helt perfekt. Og hvor i to dog klæder hinanden godt!

Ih tusind tak, hvor er du sød :)

Vores fotograf var Michael Nguyen fra Odense

http://www.michaelfotografi.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde også lavet en fotovæg efter inspiration fra Mette Holm. Den var et hit og vi har fået rigtig mange gode og sjove billeder af gæsterne. Det sparede os desuden for portrætbilleder af gæsterne ved fotografen.

Billederne fra fotovæggen skal i samme bog som hjerterne (gæstebogen) og jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med projektet!

post-61093-0-46812100-1374480314_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor er du smuk! jeg skriver lige af egoistiske årsager :wink: jeg skal nemlig have en kjole magen til på...Har haft mange overvejelser om sløret skulle være langt, det var dit kan jeg se og det ser super godt ud...Lige mht kjolen havde du et skørt indenunder?- Ja det må man vel gerne spørge om ikke? :tunge:

0

Del dette indlæg

Smukke smukke billeder.

Jeg er pjattet med jeres koncept... Smukt, idylisk, natuligt og romantisk til fingerspidserne ❤❤❤

Hvor er du altså bare sød :hug:

Mange gange tillykke med brylluppet. Hvor er det bare en skøn beretning :a1221:

Mange tak :) det var en rigtig dejlig dag og jeg ønsker også at det må blive en skøn dag får jer når den tid kommer lige om snart :)

WAU!! Sikke et smukt par I er :loveflag: Og jeg er HELT vild med din mors fantastisk enkle - og så lige den der lille smule anderledes - buket :loveboard:

Og hvor overskudsagtigt at have lavet så meget selv :thumbsupsmileyanim:

Super fin stil og ser bare så hyggeligt og skønt ud!!

Ih tak :) det var godt nok ikke min mor, men svigermor, der havde været i gang med blomsterne, men jeg var også meget imponeret.

Ihh hvor er du smuk! jeg skriver lige af egoistiske årsager :wink: jeg skal nemlig have en kjole magen til på...Har haft mange overvejelser om sløret skulle være langt, det var dit kan jeg se og det ser super godt ud...Lige mht kjolen havde du et skørt indenunder?- Ja det må man vel gerne spørge om ikke? :tunge:

Jeg synes selv at det var mest elegant med et langt slør, men det kommer jo an på hvad man selv er til.

Jeg har et skørt med ring under kjolen, for ellers kunne jeg ikke gå i kjolen uden at skulle sparke den fremad :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh og så lige et billede til Sanne (Gadegaard Design) og et stort tak for det fine hårsmykke, som frisøren dog fik sat lidt højere oppe end jeg havde forestillet mig det. Men det er så smukt og romantisk. :thanks::heart:

Hvor er du bare smuk;-) tusind tak fordi jeg må være med til at fuldende looket. Jo, jeg kan godt se at den sidder højere end ideen egentlig var, men synes virkelig du er supersmuk!!!

Kram Sanne:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde allesammen :loveflag:

Der er ikke taget billeder under festen... eller jo, nogle gæster har taget nogle som altså ikke er værd at fremvise :lol: Men det var heller ikke meningen at vi ville have billeder fra selve festen, for de bliver aldrig rigtig så spædende eller flotte at kigge på... synes vi.

Jeg skal se om jeg kan huske at lægge et billede herind når jeg får lavet en scrapbog med billeder og lykønskninger, men der går lige noget tid før jeg begynder på det, for der er så meget ander, der optager min tid lige nu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer