miss mia-maja

miss mia-maja på eventyr - beretning fra den skønne dag

242 indlæg i dette emne

Taske

Jeg har købt en taske fra en tidligere brud her på BK og den er bare så fin. Jeg ville gerne have en rem, så jeg kan bære den over skulderen, så jeg købte en lang halskæde billigt i Bilka og satte den på som rem... remmen kan vendes ned i tasken, så den ikke ses hvis jeg ikke skal bruge den alligevel.

Selvom det sagtens ses at det ikke er en almindelig rem, så synes jeg selv at det ser fint ud :wink:

post-61093-0-83196600-1370636048_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er super det går fremad med ryggen. Det kunne være kønt andet...

Det var da en smart ide med den halskæde! Og den er rigtig feminin og fin tasken.

Jeg kan selv rigtig godt lide perler, og ville faktisk godt have haft et collie eller hvad det hedder, rundt om halsen. Jeg kunne bare ikke finde et nogen steder..

0

Del dette indlæg

Polterabend :7himmel:

Så fangede tøserne mig i lørdags, da jeg troede at jeg skulle have lagt prøve-makeup hos min kusine. I stedet havde hun samlet en masse tøser og de havde dækket op til lækker brunch i haven - det var bare vildt hyggeligt :)

Da jeg så alle tøserne fik jeg vand i øjnene og blev så glad for at se at nogle var kommet langvejs fra og nogle kendte slet ikke andre i selskabet. Det var bare så sødt af dem alle sammen!

De havde alle en lille gave med, som jeg så skulle gætte afsenderen af og så skulle de fortælle historien bag gaven. Jeg fik alt fra pixibog til en powerranger figur og spice girls dukker :lol: Det var virkelig sjovt!

De havde sørget for at pynte en fin lille trækvogn med cider i og så drog vi ind mod byen, hvor vi skulle lære at dekorere cupcakes. Hende der skulle instruere os havde simpelthen taget ALT sit grej med, så det var et rent slaraffenland for os alle med alle farver, udstikkere og andet værktøj.

Min kusine havde bagt vildt mange cupcakes, som vi så dekorerede og....

...så blev jeg iklædt bastskørt, blomsterkranse og blomster i håret hvorefter de hev et skilt frem, hvor der stod "køb cupcakes og støt brudens bytur" :blink:

Nooooooo tænkte jeg - det er så pinligt og der er jo aldrig nogen der vil købe dem. Men men men så trak tøserne også i blomsterkranse og sagde at det var os alle sammen, der skulle sælge dem sammen - og så var det jo pludselig meget sjovere :biggrin:

Vi fik overraskende nok solgt ALLE cupcakes og tjente 455 kr som vi brugte senere i byen. Det var faktisk helt vildt sjovt GP

Bagefter tog vi hjem til mig, hvor de havde fået nogen til at pynte op med Hawaii-tema i hele stuen og lækker sushi til os alle. Det var rigtig lækkert og bagefter var der en sjov quiz om mig, ægteskab, polterabend og andet. Til sidst tog nogle af os i byen, hvor vi brugte de penge vi havde tjent på cupcakes og dansede til den lyse morgen.

Det var bare den perfekte polterabend og jeg er virkelig glad for at så mange forskellige venner kunne samarbejde om at gøre dagen så perfekt for min skyld - det er simpelthen verdens bedste veninder :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eiiiiii hvor dejligt!!! Hvorfor var jeg ikke lige et smut i Odense og så dig?? Jeg havde gerne støttet din bytur :-)

Fedt med en god dag.

Hehe jeg mødte heldigvis ikke nogen jeg kendte, men en masse turister, som tog billeder og gerne ville vide om det var en dansk tradition :wink:

Men sødt af dig, at du ville have støttet min bytur :biggrin: den var også bare rigtig god :balloon:

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig dag det var i går :)

Jeg var nede ved frisøren og få skitseret håret for anden gang og denne gang var det den stil jeg gerne ville have - jubii

I samme omgang var jeg lige et smut forbi svigermor for at finde ud af hvilke og hvor mange blomster vi skal bestille til buket mm.

Nu er det hele ved at falde på plads og H2B kommer hjem fredag og søndag skal vi ned og snakke med præsten... tiden flyver bare så hurtigt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning

Nu starter jeg altså min beretning her i stedet for at starte en ny tråd - så må det bare være de heldige få, der kommer her forbi, som får læst beretning og set billeder (når de kommer) :)

Ugen op til vores bryllup havde det regnet og blæst rigtig hver eneste dag og vejrudsigten for lørdag blev ved med at ændre sig , så jeg gav til sidst op og lod være med at følge den.

Lørdag morgen vågnede jeg så vildt tidligt selvom jeg plejer at sove længe og denne uge var jeg kommet i seng omkring midnatstid hver aften pga. bryllupsforberedelser (ikke mindst pga kagerne).

Jeg gik ned i køkkenet og spiste som sædvanligt min halve grape. Herefter tog min mor til frisøren og jeg gik i bad.

Det skal lige siges at min mor var så stresset den dag, at hun mødte op hos frisøren en halv time før aftalt og sendte mig til kirken i alt for god tid. Åh altså den stakkels mor - nu kan hun heldigvis slappe af igen :wink:

Så var det blevet min tur til at tage til frisøren og der brugte jeg så 2 timer på at sidde stille og slappe af :) Så var det ellers hurtigt hjem bagefter og på med make up og kjole. Frisøren måtte også binde mit slør op, for at jeg havde styr på det indtil jeg stod i kirken. Derfor har jeg på billeder fra om morgenen et gavebånd om halsen :lol:

Som sagt stressede min mor totalt og jeg kom alt for tidligt hen til kirken. Min far og jeg ventede derfor i 9 lange minutter på parkeringspladsen, så gæsterne kunne nå at komme ind før os. Da nåede jeg godt nok at blive nervøs!

Inde i våbenhuset havde jeg tid til at beundre den smukke buket, som svigermor havde bundet og den var bare SÅ SMUK :loveshower:

Fortsættelse følger snart...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer