miss mia-maja

miss mia-maja på eventyr - beretning fra den skønne dag

242 indlæg i dette emne

Bedre idé: jeg ændrer navnet til "miss mia-maja på eventyr". Så er der ikke længere noget tema (udover det ret åbne emne: eventyr) og jeg kan lave lige hvad jeg har lyst til :biggrin:

Ahh frihed til at være kreativ - back on track :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sindssygt fede invitationer!!! Det lægger lidt et pres på festen ;)

Er spændt på at se hvordan eventyret udvikler sig :) er også selv "en af dem" der har skiftet tema et par gange *host*

Man burde få lov at holde 5-6 fester. ..

0

Del dette indlæg

Sindssygt fede invitationer!!! Det lægger lidt et pres på festen ;)

Er spændt på at se hvordan eventyret udvikler sig :) er også selv "en af dem" der har skiftet tema et par gange *host*

Man burde få lov at holde 5-6 fester. ..

ihh tusind tak :hug:

5-6 fester ville da være super fedt! Jeg er klar :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

wow, en flot kjole.. Du ser SUPER godt ud i den... og hvor fedt at den bare lige passer... :thumbsupsmileyanim:

Fede invitationer.. de er flotte og ikke set særlig ofte før... :thumbsupsmileyanim:

Tak Malene :biggrin:

Jeg har overvejet at lægge en DIY guide ud på invitationerne, da jeg selv manglede en sådan guide. Der er nok bare ikke så mange, der er klar på at kaste sig ud i flaske projektet, da de er ret dyre at sende og derfor kræver at man kan aflevere de fleste personligt... hmm... men det kunne jo være, at nogen kunne bruge den en gang :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har forresten lige oprettet en tema tråd om eventyr (Eventyr - Once Upon A Time...) som kan ses her

Det skal lige siges at det er eventyr i naturen tema og ikke slot, karet og prinsesse tema, som slet ikke passer på vores bryllup (som det ser ud nu) :wink:

0

Del dette indlæg

Iiihhh... hvor er det bare en helt vildt smuk kjole :a1221: og helt vild fed og anderledes invitation :thumbsupsmileyanim: Hvordan har du egentlig fået folie på vinflasken?

Taaak Lotus :biggrin:

Mener du det på toppen, som dækker proppen? det er en krympekapsel/krympehætte som vi har købt på nettet på en side til hjemmebryg :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi mangler nu kun at aflevere få invitationer og alle har været vildt positive og synes at det er en rigtig sjov idé. De tror alle at det har krævet rigtig lang tid, men jeg tror det er ca. det samme som at lave invitationer i karton bortset fra at samle flasker ind (det var mest tidskrævende).

Ville lige dele min glæde :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er invitationerne fine :)

Jeg får da helt små-stress, over at jeg kun er ved at lave vores invitationer nu, og de ikke er sendt ud.

Og nu er der ikke længe til jeres dag - 5 måneder! :)

Tak Malene uden R :)

Vi kunne bare ikke vente længere og nu havde vi lige tid til at være lidt kreative :wink:

Tillykke med kjolen!

Sikke da et Lykketræf!

Glæder mig til at følge med her :-)

Tak dorte s. :)

Er meget glad for kjolen og glæder mig super meget til at have den på til sommer :biggrin:

0

Del dette indlæg

DIY artikel

Efter at have lavet en DIY guide til vores flaske invitationer i forumet, blev jeg kontaktet af Ki, som gerne ville lave en artikel til Bryllupsklars DIY sektion.

Jeg er super glad for at andre også syens om ideen og specielt de søde kommentarer fra jer andre brugere - det varmer :hug:

Nu håber jeg så at det vil være til gavn for andre kommende brude som inspiration :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielsesringe

Så kom vores ringe med posten og de er præcis som vi havde forventet :thumbsupsmileyanim:

Enkle i mat rosaguld uden sten og andet hurlumhej. Det er bare svært at lade dem ligge... ville gerne gå med den allerede nu :rolleyes:

Redigeret af miss mia-maja
0

Del dette indlæg

Vielsesringe

Så kom vores ringe med posten og de er præcis som vi havde forventet :thumbsupsmileyanim:

Enkle i mat rosaguld uden sten og andet hurlumhej. Det er bare svært at lade dem ligge... ville gerne gå med den allerede nu :rolleyes:

Må vi ikke se dem?

/Josephine

0

Del dette indlæg

Vielsesringe

Hvor skønt de er kommet :)

Jeg blev selv ringet op i går, at vores er kommet hjem efter kun 1 uge efter bestilling :) Men netop som du nævner, så vil jeg have svært ved at lade dem ligge i æsken, så jeg venter med at hente dem, til kæresten kommer hjem fra sejlads i næste uge :)

Og som de andre siger - vi vil da se dem :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer