Lotus

Mit Vintage Bryllup

1,492 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor lyder det bare som en fantastisk dag..! Sikke nogle dejlige veninder du har dig :) Glæder mig til og se flere billeder.

Det var den bedste dag!!! Føler mig bare så heldig over jeg har så dejlige personer i mit liv :heart: Jeg har for resten lige rette sangen :happy:

Haha hvor er de altså gode dine veninder :) tænk og få sin egen PA sang - lidt blæret :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig dejlig dag de havde lavet for dig

Den var bare helt perfekt :7himmel:

sikke da en dejlig dag du havde søde-

Manden min var også afsted, jeg har MEGET på fornemmeren at jeg smutter afsted i næste uge :tunge:

Haha ja der er i hvert fald ikke mange lørdage ellers du kan komme på PA :lol: Glæder mig til at høre om din.

Ej hvor lyder det bare som en fantastisk dag..! Sikke nogle dejlige veninder du har dig :) Glæder mig til og se flere billeder.

Det var den bedste dag!!! Føler mig bare så heldig over jeg har så dejlige personer i mit liv :heart: Jeg har for resten lige rette sangen :happy:

Haha hvor er de altså gode dine veninder :) tænk og få sin egen PA sang - lidt blæret :)

Den er bare så sej og de andre vers er bare så personlige, sande men lidt pinlige hehe :floejt:

Lyder bare som en rigtig dejlig dag :heart:

Det var det også, glæder mig bare til at se dem alle sammen igen til brylluppet. :heart:

0

Del dette indlæg

Lyder til i havde en rigtig hyggelig dag :) heldige asen med egen sang :wink:

Den havde det hele.. Så fedt med den sang, den blev da også sunget nogle gange og bliver nok også hevet frem til brylluppet (hehe selvfølgelig først når mine forældre er taget hjem) :super: til min veninde, der har lavet den på hendes ferie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Yeah Pakke fra USA

Så kom pakken endelige fra USA efter at have været et smut i Afghanistan med salt water taffy, champagne bubbles og min smukke hårkam.

Dog har jeg fejlbedømt champagne boblerne, (ØV!!!!!!) så der er ikke nok til at fylde skålen. Så har været i gang med sølvpapir og silkepapir. Ih hvor kan det irritere mig, men det er der ikke noget at gøre ved. Det nåede at komme og det er jo det vigtigste. Jeg mangler så at fylde en skål magen til, men den bliver nu fyld med cookies, så der skal i gang med at bages :7himmel:

Salt water taffyerne er en smule smeltet, men ikke noget, der gør noget. Det skal nok blive godt :metteholm

Og til sidst min hårkam, jeg vil lade billedet tale for sig selv :a1221:

post-61018-0-35713000-1377617030_thumb.j

post-61018-0-83278500-1377617043_thumb.j

post-61018-0-31010200-1377617051_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ej hvor lyder det som en dejlig PA! Var det mon Creative Space I var på? Eeeeelsker CS! :-)

Det ser rigtig lækkert ud med tingene til slikbuffeten! Glæder mig altså virkelig til at se billeder når det hele står som det skal på dagen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ej hvor lyder det som en dejlig PA! Var det mon Creative Space I var på? Eeeeelsker CS! :-)

Det ser rigtig lækkert ud med tingene til slikbuffeten! Glæder mig altså virkelig til at se billeder når det hele står som det skal på dagen :loveshower:

Det var nemlig lige præcis det det hed :cheerleader3: Det var så hyggeligt...

Jeg glæder mig også til at se det hele sat sammen, den slikbuffet er nok den der har fået mest af min tid. Denne her uge bliver også bare bage uge, så der kan komme noget fyld i glassene

Det lyder som en fantastisk PA! :) Fedt din veninde havde lavet en sang :)

Tingene til slikbuffeten ser rigtig lækre ud, og den hårkam er bare så smuk :)

Det var en så super PA, der var alt jeg kunne tænke mig. Jeg elsker bare den sang, så god (selvom det er lidt pinligt nogle af tingene)

Jeg smagte lige en banana creme pie salt water taffy og den smagte så lækkert :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny person til håropsætning

Det kan godt være at 7-9-13 skulle være en lykkedag, men jeg synes nu mængden af bryllupper på dagen får folk til at lave dumme fejl.

På grund af et eller andet mystisk, så skal hende, der satte min prøveopsætning nu ikke sætte mit hår på dagen. Det er altså lidt træls for hun havde virkelig fanget hvad jeg ville have plus at jeg altså synes det er underligt at sådan en fejl kan ske. Jeg har jo for pokker bestilt den tid for 8 måneder siden, hvor jeg fik hende tildelt. Men de var søde nok derinde, kunne få en ny prøveopsætning med hende, der skal sætte mit hår, det valgte jeg dog at sige nej til.

Nåh men gider ikke blive sur over det, håber bare at hende den nye kan sætte det lige så godt. Puha jeg kan altså godt mærke at stressen begynder. Heldigvis er jeg da blevet færdig med peanutfudge, har overtrukket 1/3 del af saltkringler, menuhæfterne og stolecovers (kan ses i min DIY tråd).

Jeg mangler at fylde i favours, få printet kirkehæfter, drinkshæfter og vinhæfter, bryllupskage, cupcakes, popcakes, overtrække saltkringler og mini cupcakes samt diverse skilte. Puha hvor blev tiden af???

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

7-9-13 er fuldstændig kaotisk. Ingen havde drømt om at der ville være så mange som valgte at blive gift på denne dag hvis du spurgte for bare et år siden. Vi har gudskelov vores på det tørre nu, selvom en mand meldte afbud her i sidste uge og en anden har fået en diskusprolaps.Flere af kollegerne kæmper en kamp i disse dage for at få folk og så er der jo nok også nogle som henvender sig i sidste øjeblik fordi de er blevet brændt af. Der er det så tilladt at sige fra, hvad det ikke er hvis man først har indgået en aftale med kunden.

Men godt det ikke er mig/os der skal ud og finde folk i sidste øjeblik, herunder folk hvis formåen man ikke rigtig har noget kendskab til og kan føle sig trygge ved. Det er sørgeligt men sådan er der nogle der driver virksomhed.

0

Del dette indlæg

Ej det var da træls med frisøren ! Håber hende den nye kan lave en super smuk frisure på dagen, men mon ikke! :biggrin:

Men kender godt det med stressen begynder at komme, vi mangler mange ting endnu synes jeg! :(

Det håber jeg, i hvert fald hun kan :biggrin:

Synes også vi mangler en del ting, men det skal nok gå :lol:

7-9-13 er fuldstændig kaotisk. Ingen havde drømt om at der ville være så mange som valgte at blive gift på denne dag hvis du spurgte for bare et år siden. Vi har gudskelov vores på det tørre nu, selvom en mand meldte afbud her i sidste uge og en anden har fået en diskusprolaps.Flere af kollegerne kæmper en kamp i disse dage for at få folk og så er der jo nok også nogle som henvender sig i sidste øjeblik fordi de er blevet brændt af. Der er det så tilladt at sige fra, hvad det ikke er hvis man først har indgået en aftale med kunden.

Men godt det ikke er mig/os der skal ud og finde folk i sidste øjeblik, herunder folk hvis formåen man ikke rigtig har noget kendskab til og kan føle sig trygge ved. Det er sørgeligt men sådan er der nogle der driver virksomhed.

Det er også helt vildt , så mange, der skal giftes den dato. :o Jeg håber ikke at der sker noget med nogle de personer, der skal være en del af vores bryllup, det ville give lidt stress :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tale (ændret 30. august)

Så er jeg begyndt på min tale og er indtil videre kommet frem til dette her, hvad synes I?

Vi mødte hinanden den 4. februar

Da jeg skulle være værnepligtig i det Danske Forsvar

Det var Mette, som over en kaffe foreslog

Om vi ikke skulle ud og kæmpe for Dannebrog

Jeg sagde med det samme ja

Men tænkte, mon det er noget jeg ka’

Jeg kom gennem session

Og sad til min første lektion

Men jeg tænkte mere på os nøgne

Mens jeg kiggede i dine skønne øjne

Du kiggede tilbage, vidste du hvad mit blik betød

Men skaden var sket, jeg var i mit hoved blevet rød

En dag du sagde Hovmøller kom, vi skal lige tale

Jeg tænkte åh nej, ender jeg nu i et detentionslokale

Men frygten var helt uden grund

For jeg skulle bare åbne min mund

Stille og genert jeg nok noget altid vil være

Men at følge dit råd er stadig noget jeg forsøger at lære

Efter min værnepligt var slut

Var du forbi min lejlighed et smut

Vi snakkede og kaffe drak

Indtil vi i stedet kys foretrak

Jeg kom seks timer for sent på job

Og min forelskede til dig var uden stop.

Vi blev kærester og tog på romantisk tur

Den første var til Skodsborg Kur

Her var jeg ikke i tvivl om at jeg elskede dig

Men jeg sagde det ikke, for jeg var alt for fej

Da det blev nytårsaftens morgen måneder senere, du første gang sagde til mig

Du ved det sikkert godt, men jeg elsker dig.

Du fik en lejlighed

Og jeg besluttede at jeg skulle med

Vi flyttede til Avedøre

Fik to katte, som har lært små tricks at udføre

Og selvom vi har været udsat for break-danse og hamsterlugt

Så er vores hjem, der hvor jeg har min tilflugt

Vi har haft mange regnvejrsfyldte ture

Men selvom vi er blevet våde, er vi aldrig blevet sure

Hvis jeg er ked af det, gider du mig lov til at græde

Du siger bare kom her og lader mig bruge din bluse som lommetørklæde

Dette er grunde til jeg elsker dig

Og selvom livet kan være hårdt, så går vi altid samme vej

Vi kunne ikke udskyde det mere

Afghanistan var noget vi skulle acceptere

Selvom jeg til tider bare ville have dig hjem

Så var muligheden der ikke ligefrem

Men tiden gik og den dejlige dag kom

Hvor din halvdel af sengen ikke længere var tom.

Her til slut vil jeg bare sige

Jeg er lykkelig over at jeg for evigt vil være din pige

Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden vil bringe

Men en ting er sikkert, ikke flere vielsesringe

Tak for dit gode humør og positive livssyn

Smukke jeg elsker dig for evigt, også på Sydfyn

Redigeret af Lotus
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer