Anne_Jacobsen

morgengaveidéer?

36 posts in this topic

Vil lige høre alle jer B2B om i har nogle gode idéer til morgengaver? :)

0

Annonce ♥

Ja jeg giver ham et jagttegn regner jeg med :shooter: Han snakker meget om at han vil have det, så det skal han da få...

1

En kikkert, og måske et gavekort til en auto oplevelse

0

en oplevelse af en eller anden slags, man kan købe så mange fede og spændene med de der smartbox og hva de nu hedder, eks. en tur i en luftballon eller et spa/weelness ophold osv. kan jo håbe på han vil tage mig så får jeg også lidt ud af det :-)

0

Annonce ♥

Indtil videre har jeg malet 2 billeder til ham, så regner jeg med han måske skal have et ur. Men har ikke bestemt mig endnu :loveshower:

0

Jeg har lavet en oplevelseskalender til ham, hvor der hver måned er en ny oplevelse vi kan sammen. Det er alt fra en hygge aftnen herhjemme, til teaterbilletter og musseumstur

1

Jeg har lavet en oplevelseskalender til ham, hvor der hver måned er en ny oplevelse vi kan sammen. Det er alt fra en hygge aftnen herhjemme, til teaterbilletter og musseumstur

Ej hvor en god ide !! især for et par som os med to små børn der nærmest aldrig laver noget som par.

1

Annonce ♥

Jeg har købt en memozz :) Den er super fed, så nu håber jeg bare at han også synes det...

0

Min kæreste spiller violin, så jeg har fundet et vægbillede af en violin. Det skal broderes, så der bliver lagt masser af arbejde i det. Måske din kæreste har en interesse, som der kan inspirere dig?

0

Jeg giver min h2b en skjorte, jeg selv designer ned til mindste detalje og med hans nye initialer, et par manchetknapper der matcher, og så regner jeg med at tegne, på et stort lærred, hans yndlingsbillede af os sammen, og i et af de nederst hjørner tegner jeg et fantastisk monogram med vores forbogstaver og vores bryllupsdato, som jeg har lokket en sød fyr til at lave til mig :)

0

Annonce ♥

Min kæreste er lidt WOW nørd, så jeg overvejer at få lavet en model af den figur han er i spillet. Han går ikke med smykker og boudoir er desværre for dyrt.. Oplevelser vil jeg ikke gi da det ikke er noget han sådan kan gemme.

Hvis ik denne figur kan fungere, så er jeg totalt på bar bund!

Edit: jeg har fundet ud af at jeg tror min H2B istedet skal have lækre cognac glas der blir graveret og så en rigtig god cognac! Evt i en graveret trææske!

Edited by Bertemor
0

Jeg har overvejet en ipad3, alternativ en ipad2...

Overvejet en rejse... Vi har i flere år snakket om Paris..... Men med 4 børn - hvor af en er baby - så ved jeg ikke lige hvor år vi skulle kunne tage sådan en tur....

Han er fodbold tosse både dansk, engelsk og så også amerikansk football

Så et eller andet i den retning er også en mulighed - jeg ved bare ikke hvad....

Derudover er han stor fan af arnejacobsen og Georg Jensen...

Så en fusion ring ville være fedt at give - men de er røv dyre!! :-/

Den helt rigtige ide har jeg ikke fået endnu....

Årh man jeg synes det er svært!

0

Hejsa Søde Acacia!!

Jeg sidder og skriver til dig,fordi at du har skrevet noget om hvad du skal give din søde dejlige kommende mand i morgengave?. Den dag jeg skal giftes med MIN JORDENS DEJLIGESTE VIDUNDERLIGESTE LÆKKERESTE SMUKKESTE KOMMENDE MAND,har jeg tænkt mig at give ham,nogle rigtigt dejlige,smukke,romantiske,frækkeste boudoirbilleder af mig.....Også har jeg også tænkt mig at give ham et yndlingsbillede af os sammen,og et i af de nederst hjørner for jeg en til at tegne et fantastisk,monogram med vores forbogstaver og vores bryllupsdato. Men det kan godt være MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET SVÆRT hvad man skal give til sin dejlige vidunderligeste kommende mand.

De Bedste Hilsner

Naja Bach

0

Jeg har overvejet en ipad3, alternativ en ipad2...

Overvejet en rejse... Vi har i flere år snakket om Paris..... Men med 4 børn - hvor af en er baby - så ved jeg ikke lige hvor år vi skulle kunne tage sådan en tur....

Han er fodbold tosse både dansk, engelsk og så også amerikansk football

Så et eller andet i den retning er også en mulighed - jeg ved bare ikke hvad....

Derudover er han stor fan af arnejacobsen og Georg Jensen...

Så en fusion ring ville være fedt at give - men de er røv dyre!! :-/

Den helt rigtige ide har jeg ikke fået endnu....

Årh man jeg synes det er svært!

måske en weekend tur til England for at se fodbold? ved godt det vil give samme problem som en tur til Paris men måske du på forhånd kan aftale med nogen at de kan passe børnene :)

0

Annonce ♥

Man kommer nok ikke galt i byen med boudoir billeder :-) God idé Naja!

0

jeg har selv overvejet boudoir billeder men skal lige have fundet ud af hvad de koster at få lavet :)

0

Jeg gav min mand boudoir billeder og en tur til Le Mans næste år :) Det var et hit :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg har ikke begynt at overveje morgengave endnu, men vil lige sige, at man godt kan få lavet nøgenbilleder meget billigt! Vi var hos en fotograf sammen sidste år - virkelig fantastisk oplevelse - og betalte to flasker vin for halvanden time fordi vi var studerende. Han kostede ikke synderligt meget mere uden studierabatten. Holdt til i Roskilde. Skriv PM for kontaktoplysninger.

0

Annonce ♥

Hvis jeg vidste hvordan jeg skulle fremskaffe det, og hvis det var til at betale, så kunne jeg da også godt tænke mig at give min kæreste en oplevelse - en tur til UFC når de kommer til europa igen. Og så skulle han for en gangs skyld sidde som tilskuer, og hele ikke tiden være på som fotograf.

- Men jeg ville ikke ane hvordan jeg skulle gøre det hehe.

0

Hvor har I bare mange gode ideer :D

0

Vi giver os selv en hundehvalp... en lillebror til ham vi har nu....en Cocker spaniel vi vil bruge til udstilling og forhåbentligt avl og selvfølgelig som vores familiehund... det er vores begges store ønske..

0

Her bragte et boudoir billede også STOR STOR glæde ;)

Ville gi ham noget ingen andre kunne .....

0

Vi giver os selv en hundehvalp... en lillebror til ham vi har nu....en Cocker spaniel vi vil bruge til udstilling og forhåbentligt avl og selvfølgelig som vores familiehund... det er vores begges store ønske..

Ej hvor sejt :thumbsupsmileyanim:

Måske jeg skulle foreslå min h2b det... vi vil nemlig rigtig gerne have en lillesøster til hende vi har nu og næste år når vi skal giftes er hun 3 år så det vil passe meget godt mht alder :)

Og det er en super smuk tanke at den hund fik man samme som symbol på ens kærlighed til hinanden :)

0