SabineIngemansen

Toastmaster klokke

25 posts in this topic

Hej Zilla'er :happy:

Til mit bryllup i november skal min fantastiske bror være toastmaster og for at han kan styre slagets gang har jeg overvejet at han skulle have en form for klokke, så gæsterne ved at nu skal de lige tie stille.

Vi kører tema i lilla og sølv...Så tænkte om der var nogen der kendte en side, hvor jeg kunne finde en fin sølvfarvet klokke?! Og for at gøre det mere særligt, så måske et sted, hvor man kan få gravering på klokken. Nogen der ved om det kan lade sig gøre?!

:)

0

Annonce ♥

http://www.romanceshop.dk/index.aspx?type=Product&Lang=denmark&PId=1019677&tagval=party_table_bells&menuIdx=4

Der så kun Initialer - men da kan du jo bare bruge din brors. Det gøre det lidt personligt. Vi har også bestilt en til vores Toastmaster og brugt hendes initialer

0

Jeg har købt sådan et her til vores toastmaster :-) Syns det er lidt sjovt :biggrin:

Lige under 20,- incl porto på ebay :thumbsupsmileyanim:

post-55542-0-65179200-1349176259.jpg

0

http://www.romancesh...bells&menuIdx=4

Der så kun Initialer - men da kan du jo bare bruge din brors. Det gøre det lidt personligt. Vi har også bestilt en til vores Toastmaster og brugt hendes initialer

Tak det vil jeg da bestemt lige tage et kig på... :wink:

0

Annonce ♥

Jeg har købt sådan et her til vores toastmaster :-) Syns det er lidt sjovt :biggrin:

Lige under 20,- incl porto på ebay :thumbsupsmileyanim:

Ha ha ja det var da i hvert fald en anderledes idé :happy: den er da værd at overveje...Tak

0

Google er din ven!!! Der kommer masser af hits på toastmasterklokke... Har selv bestilt denne klokke fra denne side, og servicen er i orden!

0

Google er din ven!!! Der kommer masser af hits på toastmasterklokke... Har selv bestilt denne klokke fra denne side, og servicen er i orden!

Ja der kommer masser af ting frem, men der er også meget andet crap imellem når man bare søger...Så er det jo rart at man kan få hjælp herinde :) Men jeg har selv fundet nogle inde på kija-design.dk, der er så ikke lige noget med gravering, men så må jeg jo købe en klokke og så prøve om den lokale guldsmed måske kan hjælpe...

0

Båthornene er så meget almindelige i dag og ses tit som et alternativ til toastmasterklokkerne. Skal man lave noget utradtionelt som ikke ses så tit kunne man jo udstyre toastmasteren med en megafon. :)

0

Annonce ♥

Købte den fineste klokke til vires toastmaster hos guldsmeden til den nette sum af 69 kr + gravering. Så hører evt der om de har en :D

0

Nu har jeg kun været til 3 bryllupper i mit liv og ved at vores omgangskreds heller ikke ligefrem vælter sig i bryllupper, så medmindre man er en person der vælter sig i bryllupper hver måned, så tror jeg ikke der er særlig stor chance for at finde noget, hvor gæsterne tænker 'åh det har vi da set så mange gange før', hehe :-D

Med det mener jeg at for os er båthornet nu ret utraditionelt ;-)

0

Jeg googlede billeder: toastmaster klokke og kiggede derfra og fandt flere gode hjemmesider med forskelligt. Det vil jeg nok hellere anbefale dig end en bestemt hjemmeside. De fås i mange prisklasser og nogle leveret også graveret - men der et butikker og guldsmede der også graveret :)

Jeg har bestilt en messing klokke :)

0

Tak for jeres tips :)

Jeg har fundet nogle sider med toastmaster klokke i sølv-look, så det passer til resten af vores tema farver...Nu skal jeg så bare beslutte mig for, hvad for en det skal være :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi køber en Vuvuzuela til vores toastmaster. Han boede i Sydafrika under VM og mærkelige gadgets er lige ham, så sådan bliver det :toot:

De er dog udsolgt fra den danske forretning som sælger dem lige nu, så håber de kommer hjem på lager igen inden vores bryllup. Men der er jo heldigvis lang tid til :rolleyes:

0

SoExited

Ja det er da også en rigtig sjov idé...Min H2B har boet i afrika i et halvt år, så han ville da synes det var sjovt, men nu er det jo ikke lige ham jeg skal bruge den til desværre...

Men kunne jeg alligevel få linket til den hjemmeside, hvor man kan købe den? For det var da en lidt sjov gave idé til ham på et tidspunkt :)

0

Vi køber en Vuvuzuela til vores toastmaster. Han boede i Sydafrika under VM og mærkelige gadgets er lige ham, så sådan bliver det :toot:

De er dog udsolgt fra den danske forretning som sælger dem lige nu, så håber de kommer hjem på lager igen inden vores bryllup. Men der er jo heldigvis lang tid til :rolleyes:

ellers må du sige til, jeg kan nok godt skaffe en og få sendt til dig ;)

0

ellers må du sige til, jeg kan nok godt skaffe en og få sendt til dig ;)

Iih, tusind tak, det vil jeg huske, hvis den danske side ikke får dem hjem :bearhug:

0

Annonce ♥

SoExited

Ja det er da også en rigtig sjov idé...Min H2B har boet i afrika i et halvt år, så han ville da synes det var sjovt, men nu er det jo ikke lige ham jeg skal bruge den til desværre...

Men kunne jeg alligevel få linket til den hjemmeside, hvor man kan købe den? For det var da en lidt sjov gave idé til ham på et tidspunkt :)

Jo, det er denne her side: coolstuff.dk

0

SoExited

Mange tak :thumbsupsmileyanim:

0

SoExited

Ye

SoExited

yeesi, den er dyr! Ved du hvad skriver lige til dig i næste weekend. Skal til byen der og er ret sikker på jeg kan få den en helt del billigere, men skal nok lige gøre mig sikker! :)

0

Hehe, men så skal den vel også sendes fra Afrika!? Det er vel ikke helt billigt !? Men hvis det kan gøres billigere må du da meget gerne kigge ;)

0

Annonce ♥

Jeg havde først købt en ringklokke og et båt-horn, men det gad toastmasteren i hvert fald ikke bruge, sagde hun! Så købte jeg en gong gong men så var der en anden zilla herinde, hvor den bare passede perfekt til deres bryllup, Så den fik hun og så købte jeg en anden klokke i form af en kvinde. Den var rigtig fin og vores toastmaster var vild med den.

523283_3974092103959_738503181_n.jpg

0

Hehe, men så skal den vel også sendes fra Afrika!? Det er vel ikke helt billigt !? Men hvis det kan gøres billigere må du da meget gerne kigge ;)

Ikke nødvendigvis, min forældre kommer herned til november og kan tage den med ned, min lillebror arbejder i Køge, så hvis i nogensinde kommer der forbi, så kan du helt spare portoen ;)

Ellers kommer jeg også hjem i slutningen af Juni næste år.

Men når jeg sender brev betaler jeg kun knap 4 kr. for at sende det herfra til DK, så det er måske endda billigere at sende den herfra end fra Danmark

0

Det lyder da fantastisk :) du må meget gerne se hvad de koster nede hos jer :)

0

tør ikke tænke på hvad min h2b (og nogen af de andre mandlige gæster) ville gøre ved mig hvis jeg skaffede en Vuvuzuela til toastmasteren... minder dem alt for meget om det vm hvor vi var nødt til at se fodbold uden lyd pga larmen :blink: men god ide hvis ikke det bringer dårlige minder som her... det kan da i hvert fald høres :blink:

Jeg fandt denne side http://www.kija-design.dk/til-festen/bordpynt-bryllup hvor jeg overvejer at bestille en klokke fra... er blevet lidt vild med kysseklokken som jeg synes er en lidt sød ide :wink:

0

tør ikke tænke på hvad min h2b (og nogen af de andre mandlige gæster) ville gøre ved mig hvis jeg skaffede en Vuvuzuela til toastmasteren... minder dem alt for meget om det vm hvor vi var nødt til at se fodbold uden lyd pga larmen :blink: men god ide hvis ikke det bringer dårlige minder som her... det kan da i hvert fald høres :blink:

Jeg fandt denne side http://www.kija-desi...ordpynt-bryllup hvor jeg overvejer at bestille en klokke fra... er blevet lidt vild med kysseklokken som jeg synes er en lidt sød ide :wink:

For det første har vi ingen dårlige minder med vuvuzuealen. For det andet, og måske mest væsentligt, så snakker vi jo om ÈN vuvuzuela og ikke 500 hundrede på et stadion. Det er jo begrænset hvor meget lyd en kan lave alene.

0