Guest Frangipani

Feedback på invitationsforside

15 posts in this topic

Hej tøser,

Da min tilkommende ikke lige er typen der er god til konstruktiv kritik, håber jeg på lidt hjælp herfra ;)

Jeg er gået igang med at designe invitationer. Jeg går efter simpelt, men stilfuldt. Så nu er spørgsmålet, hvad synes i? Nogle yderligere ideer, kritik osv :) Glæder mig til at læse hvad i siger til dem :) Organza-båndet vil jeg selvfølgelig stryge så det ikke er bukket osv :) Er primært i tvivl om de der sølv-krummelurer er for meget?

DSCN1715.jpg

DSCN1720.jpg

0

Annonce ♥

synes de er meget søde. specielt med det lille citat :lol:

0

synes de er pænest på sølvting på

0

Synes det ser rigtig godt ud især med sølv dimserne på...Men jeg elsker også sølv og synes sølv gør det stilfuldt ;)

0

Annonce ♥

Jeg synes også den med de sølv krummelure i hjørnerne er pænest - som om det lige giver det sidste finish. Flot indbydelse :-)

0

Og så kommer Rasmus modsat he he :) - jeg synes sølvhjørnerne kan virke sådan lidt sølvbryllupsagtigt. Var det mine invitationer, kom de ud uden. Men det er det jo ikke :wink:

Ellers rigtig fine invitationer!

0

hehe, det er altid rart at høre lidt fra "begge lejre" ;)

Tusind tak tøser, tror jeg beholder krummelurerne, jeg synes nemlig også de er fine ;)

0

Super fine invitationer :) stemmer også for dem med sølv på... gør dem lige lidt mere stilfulde... men nu er jeg også en af dem som elsker sølv :wink:

0

Annonce ♥

Synes også sølv-tingene lige giver det sidste.. Rigtig fin invitation :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er normalt ikke en af dem der går op i hvad andre folk synes... Men det giver altså en dejlig warm and fuzzy feeling at i andre også synes de er fine :loveshower:

Der kommer også billeder af indmaden og bagsiden, når jeg har fået dem printet på en ordentlig printer ;)

0

Jeg er nok også lidt rasmus modsat og syntes de er finere uden sølvdimserne! :happy:

Men ellers rigtig fine invitationer og hvor sødt med citatet :thumbsupsmileyanim:

0

Er heller ikke til de der sølvhjørner og ja sølvbryllup er nok den rette beskrivelse;) Men den anden er sød!

0

Annonce ♥

Jeg er også mest til at se ikke er er :) Synes de er fine men lidt kliché :blush: Derudover tænker jeg om du kan binde båndet på en anden måde, sådan en knude kan godt være lidt klodset. Det er mere exclusivt hvis du finder en anden lukke mekanisme - en lille sløjfe, brads eller andet. Men super fint layout og opbygning :thumbsupsmileyanim:

0

Hvad er ddet for et vandmærke der er bag ved båndet? Ville nok undlade det...

0

Jeg er ikke så meget for sådanne sølv pynte klister mærker.... synes ikke de er så smagfulde :blush:

Derimod ville jeg måske sætte forsiden på en farvet baggrund, således at den rammes ind :)

Og så ville jeg stryge båndet :) Evt binde båndene anderledes - evt ligesom i den video metteholm har et eller andet sted :)

0