Victorias secret

Kjoleprøvning i dag :) og :(

22 indlæg i dette emne

Jeg har været så spændt, så spændt på i dag hvor jeg skulle "rigtige" steder hen (der går Lilly altså ikke under..) og prøve lækre kjoler. Det var lige som juleaften i morges.

Vi kørte først til Marie D'ete, og jeg må sige, at hun er så fantastisk, som alle også skriver herinde. Lille butik, men meget lækre kjoler, og hun var SÅ tålmodig, og venlig og god. Påduttede overhovede ikke sin mening, og prøvede alt muligt på mig. Det var en kanon oplevelse. Jeg faldt så også for en kjole. En Lucca kjole med giga slæb - MEN hun havde den kun i sølv og rød og den er udgået. Buhuuuuu. Hun kan muligvis skaffe den, i str. 46. Og det er jo noget for stort til mig, men har ikke givet op.

Med denne gode følelse, og en time forsinket (det var så helt vores egen skyld fordi vi kom for sent), kørte vi til Nicolai i KBH. Og jeg må sige, at jeg er rystet, vred og skuffet. Hold da kæft en elendig butik! Aldrig har jeg fået så dårlig en service NOGEN steder som der! Jeg havde specifikt bedt om at få Mette, men det havde jeg så ikke. Men en eller anden anden kvinde, og hun fattede ikke det job hun havde. Jeg skulle selv tage mine kjoler på! WHAT? Joooo, for jeg var jo også alene om det på dagen, der havde jeg ingen til at hjælpe mig.... WHAT? Så jeg stod der og balancerede i høje hæle og 8 lag stof ALENE. Heldigvis sprang mine veninder til, men seriøst mand.. Kjoler til over 10.000 og så skal jeg selv tage dem på.

Hun kom overhovedet heller ikke med det jeg bad om, og det virkede tydeligt som om det kun handlede om $$. Der var meget mere, men det orker jeg ikke at skrive.

Hvis nogen har set Say yes to the dress, og hende Claudia der bliver fyret i sæson 1 - min ekspedient var værre! Så da hun gik for at lave noget andet, og en anden lige kom forbi, der bad jeg ganske enkelt om at få hende.

Det hjalp da, lidt, for hun hjalp mig i kjolerne osv. Men helt godt var det nu ikke. Hun fortalte konstant hendes mening - kun hvor flot det var (og helt ærligt, det er sku ikke alt der er flot), og så skulle jeg forestille mig det og det, og se sådan og sådan. Roooolig nu. Hun hørte heller ikke helt efter hvad jeg sagde, og da jeg havde prøvet 5 kjoler, så spurgte hun om jeg ikke kunne komme i dec. i stedet, for der havde de fået flere nye, og hun vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle vise mig. Say WHAT? Jeg er kørt 312 km tur retur, og så vil du mene at i kun har 5 kjoler til mig (str. 42 ønsker alm. kjole) - og tillige beder mig lige komme igen i dec? Ej ved du hvad, her kommer jeg sku ikke igen.

De har også stadig udsalg, men de viste mig ikke en kjole derfra.

Jeg havde aldrig troet det skulle være sådan. Jeg var jo derovre og kigge ind sidst jeg var i KBH, og talte med Mette. Hun var så sød og fortalte og viste frem, så havde aldrig regnet med det her.

Det er muligt, det er fedt nok for en københavner, men det går altså ikke med en fynbo!

Heldigvis fokuserer jeg på min ekstremt gode oplevelse ved Marie og håber at jeg kan finde min kjole som jeg så der.

Jeg havde kamera med denne gang - men det glemte jeg self. i bilen!! Så typisk. Så billederne ligger igen på min venindes iphone, så i må altså vente :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, hvor er det ærgerligt at du havde så kedelig en oplevelse derinde!! :( Og nej, det er slet ikke i orden at bede dig komme igen til december - kan godt forstå du ikke vil derind igen...

Jeg var selv derinde i går og fandt faktisk min kjole (weeee!! :biggrin: ) og havde en helt anden fornemmelse!

Hun lyttede til mine ønsker og kom med sin ærlige mening omkring hvad der klædte mig, hvilket faktisk var den billigste af de prøvede kjoler og hun prøvede på ingen måde at sælge alt muligt ekstra med, selvom jeg prøvede bånd og head piece...

Det er da utroligt at der kan være så stor forskel på service i en butik! :blink:

0

Del dette indlæg

Øv hvor irriterende! Jeg var til udsalg i Nicolai som første prøvning og aner ikke hvad ekspedienten hed, men hun var en moden dame. Synes det gik fint. Kom godt nok i nogle kjoler som nok ikke lige er det jeg vil købe men de var SMUKKE og jeg gik rundt med kæmpe skørt og slør i butikken og legede prinsesse til stor morskab for alle i butikken :) Det med de nye kjoler siger hun nok fordi de har modeshow 3.november hvor de viser nye kjoler frem, og så kan du se og prøve alle de nye modeller derefter. Men det er sgu ikke iorden behandling du har fået! Men vil bare sige at det ikke altid er sådan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo også læst mange gode ting om dem, dog så også nogle skidte, men jeg havde da aldrig regnet med at jeg ville mærke det selv.

Men jeg tror jeg er forelsket! I Alice fra Lucca. Det er en gammel model, men hold da op hvor var den flot!!! 3 m slæb eller deromkring :loveshower: Problemet er jo så bare at finde den...

0

Del dette indlæg

Måske kan du finde den brugt? Hvis du altså ikke har noget imod sådan noget :)

Det var sørme godt du havde startet med en god oplevelse, den dag du prøvede :)

Jeg har ikke noget imod brugt, så længe den kun har været brugt en gang. Jeg har bare ikke kunne finde den i 40, kun over eller under.

0

Del dette indlæg

Ih sikke en træls oplevelse hos Nicolai :(

Men dejligt at høre du havde en god oplevelse hos Marie, håber det lykkedes dig at finde drømmekjolen!

Måtte også ud på en større jagt for at finde min, det var en 2012 model men udsolgt de fleste steder så endte med at finde den i England.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske kan du finde den brugt? Hvis du altså ikke har noget imod sådan noget :)

Det var sørme godt du havde startet med en god oplevelse, den dag du prøvede :)

Jeg har ikke noget imod brugt, så længe den kun har været brugt en gang. Jeg har bare ikke kunne finde den i 40, kun over eller under.

Har du søgt på Den Blå Avis?

0

Del dette indlæg

Ja igår, men syntes kun den var der i 38 og over 44, lige sådan hvad jeg kunne se.

Men i første omgang vil jeg bare gerne prøve den hvor jeg ikke er forpligtet til at købe - for jeg har jo ikke prøvet den i hvid, kun i rød og sølv. Så jeg aner ikke hvordan den vil se ud på mig.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Hvad str skal du bruge? 42? :) Kunne det være en mulighed at prøve den hos hende der sælger på dba? Er kjolen ikke med snørreryg, or så kan den jo ofte bruges selv om du er en str. mindre eller større. Ellers kan jo godt betale sig at smide lidt ekstra penge på tilretning. Når man køber brugt spare man jo en del.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du alligevel skal ud og se på flere og alligevel skal til aalborg kunne du med fordel slå et smut forbi Kennedy's på vejen, jeg var der med min veninde og de var simpelthen så søde. Til at starte med for vi rundt og kiggede og det var helt fint at vi (hendes mor, søster og jeg) også fandt kjoler vi syntes hun skulle prøve. De havde sat halvanden time af og vi havde vores eget lille rum med noget champagne/asti stads, så der også var lidt til hjælperne :rolleyes: De var søde til at lytte efter hendes ønsker og prøvede bestemt ikke at prakke hende noget på hun ikke var interesseret i, men også gode til at finde på. Hvis jeg ikke havde fundet min kjole var jeg helt sikkert taget dertil :) Men man kan jo aldrig vide, man kan jo altid være uheldig og løbe ind i en ekspedient der har en dårlig dag der også.

0

Del dette indlæg

Ja det er self. rigtigt. Så kunne jeg lige så godt tage 2, men så skal jeg bare tage fri en hel dag, og håbe at min veninde vil køre igen. Jeg tror godt at min kæreste vil køre mig til ålborg, men vi har gulpladebil, så vi er jo kun 2. Og jeg vil ikke byde manden at sidde der i flere timer og vente flere steder hehe. Men jeg har kigget på Kennedys :)

0

Del dette indlæg

Ja det er self. rigtigt. Så kunne jeg lige så godt tage 2, men så skal jeg bare tage fri en hel dag, og håbe at min veninde vil køre igen. Jeg tror godt at min kæreste vil køre mig til ålborg, men vi har gulpladebil, så vi er jo kun 2. Og jeg vil ikke byde manden at sidde der i flere timer og vente flere steder hehe. Men jeg har kigget på Kennedys :)

Det er self en lang tur, men ellers skulle du bare tage veninden med og så gøre en pigetur ud af de og byde på en frokost og sådan lidt? Evt en lørdag så du ikke skal tage fri fra arbejde? Men jeg kan godt se det, det er da også træls man sådan skal køre landet tyndt for en kjole... Også selvom det er en dejlig kjole at lede efter!

0

Del dette indlæg

Så længe at jeg bare har en bil og nogen vil med, så gør det såmænd ikke noget. Det kan også godt være lørdag men så kan vi nok kun nå 1 butik. De lukker jo kl. 13 og vi kommer fra fyn, så det er jo ikke ligefrem fordi tiden er med os på en lørdag. Men altså er det kjolen, så skal jeg slet ikke lede andre steder :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med denne på trendsales?

http://www.trendsale...=alice&status=1

edit: hvis det da er denne model?

Det er nemlig den :)

Men hun er kun 161 og kjolen er lagt op efter hendes højde, så jeg tror den bliver for kort + hun ikke har kvitteringen. Den vil jeg gerne have med når jeg køber brugt.

1000 tak fordi du sidder og leder efter min kjole :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare øv at du havde den oplevelse inde ved Nicolai! De var rigtig søde ved mig. Underligt det kan svinge så meget! Men det er jo bare ikke i orden, og så kan det være lige meget hvor fine deres kjoler er - man vil jo ikke lægge penge sådan et sted. Men Marie er fantastisk :) Jeg krydser fingre for at du finder kjolen Victoria, den er bare virkelig smuk!

PS: Havde ikke hjulpet noget med kamera i Nicolai, man må ikke tage billeder derinde før man har købt!

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare øv at du havde den oplevelse inde ved Nicolai! De var rigtig søde ved mig. Underligt det kan svinge så meget! Men det er jo bare ikke i orden, og så kan det være lige meget hvor fine deres kjoler er - man vil jo ikke lægge penge sådan et sted. Men Marie er fantastisk :) Jeg krydser fingre for at du finder kjolen Victoria, den er bare virkelig smuk!

PS: Havde ikke hjulpet noget med kamera i Nicolai, man må ikke tage billeder derinde før man har købt!

Jeg huskede ellers kameraet da vi skulle i Nicolai, indtil min søde veninde sagde at det var spild, for der måtte vi jo ikke tage billeder. Nåe nej haha.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære kommende brud :)

Op med humøret, er sikker på du nok skal finde din drømmekjole....jeg kan varmt anbefale

Bride Fashion, og ikke mindst Hanne, hun havde helt styr på hvad jeg søgte, og det tog

ikke mere end 5 kjoler, og min kjole er nu på plads.

Held og lykke :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer