klarparatstart

Datoen

36 indlæg i dette emne

Vi ha så besluttet os for en anden dato, og denne gang ombestmmer vi og ikke.. hehe

Kom til at tænke på at min forældre har bryllupsdag den 17/5, og snakkede med min H2B hvad han synes om vi flyttede dato de 3 uger frem, og han synes det var en rigtig god ide :loveshower:

Det skal være en overraskelse for mine forældre, så hvad andre ved af, er vores dato stadig den 7/6 :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her har vi altd snakket om et maj bryllup lige så længe jeg kan huske. da vi så blev enige om, at det var 2013 vi skulle giftes var jeg straks hooked på den 11. maj, da det er den dag jeg blev konfirmeret for mange år siden. desværre meldte et vennepar ud, at de skulle giftes den 4. maj, så den 11. blev droppet, da vi ikke ville til et andet holds bryllup ugen før vores eget.

vi kiggede videre i maj, og kunne bare ikke få det hele til at falde sammen, og ville ikke have et bryllup alt for tæt på det andet holds, men stadig før juli. derfor faldt datoen på d. 1. juni 2013, da brylluppet ikke skulle lægge oven i en stor festival, som mange af vores venner normalt tager til, som er den 8. og det skulle ikke være weekenden efter, da vores datter har fødselsdag d. 11, og vi ikke ville bruges hendes fødselsdag på bryllupsplanlægning.. så her var det af rent praktiske orsager at det netop blev den dato - og nu er vi glade for den :-)

0

Del dette indlæg

hvors bryllup er lidt et spnotant et for da vi bestemte at vi skulle giftes og fandt datoen hade vi 8mdr til at planlægge det, kun forde min kommende mand ikke gad at bruge fler mdr/år på det så vi hade ikke sparet nået op..

men så var det jo lige den dato jeg viste at et forårs/sommer bryllup er udelukket på pågund af hans arbejde og der kun var vinter mdr at få et bryllup.

jeg har sagt at jeg ville giftes 12-12-12 men da det er en onsdag ville han ikke.

så fandt jeg datoen 10-11-12 men den dato ville han ikke ha for der skal alle ander osse giftes og han vil ikke ha en dato hvor der så mange som skal giftes,,,

ja så gik jeg i tankebox også fandt jeg farm til den 24-11-12 da det er dagen efter vi ha 5årsdag,

også ligger den 24 lige imellem den 28 hvors forlovelsdag som osse er i novenber,

den sage han ja til og bagefter sage han at det er jo min mors og fars og min mormors bryllupsdag så det bliver i hans familie at blive gift den 24-11

der for passer hvors bryllups dag odt til os

0

Del dette indlæg

Nu skal jeg jo selvfølgelig ikke kunne sige hvordan det forholder sig generelt men min fornemmelse er at der ikke er særligt mange som bliver gift den 10/11 2012. Man skal nok også passe på med at hænge sig i måneder, ferie, familiefester m.v. medmindre man specifikt har kendskab til nogle. Man skal jo lige tænke på at maj måned og slut april er en konfirmationsmåned hvor ikke blot mange er meget ophængte men hvor der også kan være et vist pres på feststederne (der holdes jo også rigtig mange bryllupsfester i maj). .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er jo rimlig vigtig :biggrin:

Hvordan besluttede i jer??

Jeg ved jeg gerne vil giftes om sommeren, men valgte i bare en dato, eller havde i en speciel grund??

Har selvfølgelig god tid endnu, da vi er enig om 2014, enten 6-7 eller 8 måned, men jeg føler bare det er stort at vælge en dato, vil ha den helt rigtige dato, men ved man nogensinde det??

Åhh det er sikker crazy talk det her, burde nok bare sætte min finger et tilfældigt sted i kalenderen :lol:

Vi valgte datoen ud fra hvornår det sted hvor vi ville holde festen var ledigt. Vi ville gerne have holdt vores bryllup i august eller september men stedet var booket hele august og vi fik så de ledige datoer i september. Og vi synes så at den ene dato passede os bedst. Men det vigtigste var at vi kunne få det sted vi gerne ville. Vi tog ikke hensyn til hverken ferie eller fødselsdage. Folk kendte ca hvornår vi gerne ville holde bryllup og vi meldte hurtigt ud da vi havde den endelige dato. Vi havde ikke en foretrukket dato blot en årstid og et sted :)

0

Del dette indlæg

Vi valgte vores dato 20/7-13 da vi skal giftes på Island, og meget gerne vil have min familie og vores venner med fra Danmark, og det passer med at de fleste har sommerferie dér. Juli er også den måned hvor der er det mest stabile vejr heroppe, så chancen for godt vejr er stor. Og så er mit lykketal 13 og 20-7=13. Fjollet?? Narjj, slet ikke ;)..

0

Del dette indlæg

Vi har valgt d. 12.12.12 kl 12. Den dato blev vi enige om d. 11.11.11, hvor mine veninde blev gift. Vi vil gerne vige lidt fra traditionerne, og en onsdag var bare tilpas skør til at det lige var os, så behøvede det heller ikke at blive så højtideligt. vi er i kirken og derefter til en slags reception på hotel, mange har sagt at de er glade for, at det er så tidligt på dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg opdagede datoen 10/11-12 og den synes jeg jo er meget fin og virkelig nem at huske! Derudover var vi enige om at slå to fluer med et smæk. Vi fik en søn i august og kan derfor holde barnedåb samtidig med bryllup. Så vi valgte datoen lidt for sjov og lidt fordi det var praktisk :)

Denne dato har vi også valgt - flot dato og det var hvad vi gik efter da måneden var valgt

0

Del dette indlæg

Vi havde egentlig hele tiden snakket om at det skulle være den 14.9.13 da den 14.9 både er den dato vi fandt sammen på, og den dato han friede på... Men men men det regnede så meget den 14 sep, så vi blev enige om at vi ville vælge en dato hvor der var lidt større chance for sol ... Vi blev så enige om at det ikke skulle være i juli eller august, da vores piger har fødselsdag i de måneder, så derfor blev det til den 29.6.2013 :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer