Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 indlæg i dette emne

Puuuuha, kan sørme godt forstå at det har været en lidt presset omgang!!

Godt, der er ved at være styr på det igen og at I ikke har givet op! :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var godt nok lige dråben der fik bægeret til at flyde over! Men ser det hele ud til at lykkes!! Jubii :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj for en omgang du har været igennem, det var da også utroligt alt det som skulle gå galt.. Men hatten af for dig, for at tage det så roligt..

Jeg ville nok fortælle fotografen at han får x antal dage (ret få efter min mening) vil at give dig et svar om hvor I står, ellers anser du aftalen for opsagt. Og så ville jeg gå med din ven, som du synes er dygtig, og som du ved hvor du har..

Igen ville jeg nok heller ikke vente for længe på at høre fra kroen, men kan godt forstå at det er førsteprioriteten når det ligger så tæt på feststedet.. Jeg tænker bare at du har brug for at have ro omkring det?

Sørme heldigt at I har fået en anden ven til at hjælpe, kan godt forstå din veninde er presset og ikke kan overskue det, og hun har helt sikkert trukket den fordi hun har håbet hun kunne finde overskuddet alligevel når tingene kom lidt på afstand, men nøj hvor var det da en gyser..

Kram til dig, nu kan det da kun gå godt herfra..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da en være gyser da, men dejligt at høre at i har fået styr på det :) men hey vi ses i morgen :D

Ja føj ;)

Jaa, det gør vi! Jubii, det bliver fedt!! :)

Glæder mig rigtig meget, selvom at jeg også har sindssygt ondt i maven af spænding

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føj for en omgang du har været igennem, det var da også utroligt alt det som skulle gå galt.. Men hatten af for dig, for at tage det så roligt..

Jeg ville nok fortælle fotografen at han får x antal dage (ret få efter min mening) vil at give dig et svar om hvor I står, ellers anser du aftalen for opsagt. Og så ville jeg gå med din ven, som du synes er dygtig, og som du ved hvor du har..

Igen ville jeg nok heller ikke vente for længe på at høre fra kroen, men kan godt forstå at det er førsteprioriteten når det ligger så tæt på feststedet.. Jeg tænker bare at du har brug for at have ro omkring det?

Sørme heldigt at I har fået en anden ven til at hjælpe, kan godt forstå din veninde er presset og ikke kan overskue det, og hun har helt sikkert trukket den fordi hun har håbet hun kunne finde overskuddet alligevel når tingene kom lidt på afstand, men nøj hvor var det da en gyser..

Kram til dig, nu kan det da kun gå godt herfra..

Ja, giver heller ikke fotografen mange flere dage, nu har han ikke svaret i en uge.. Og ved sgu ikke hvor godt samarbejdet vil blive nu, men vi får se hvad der sker :)

Med hensyn til kroen, så skulle vi kunne få svar her i starten af august, og vi skal nok finde noget andet ellers - det er jeg nu ikke så nærvøs for, det er da det mindste problem! :)

Med hensyn til hende køkkendamen.. Kan hun er presset, men hun kunne nu godt have meldt ud noget før. Det er trods alt en meget booket dato og kun 5 uger til :)

Tak skal du have - det håber vi :) Ikke flere nedture her, tak! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da en være gyser da, men dejligt at høre at i har fået styr på det :) men hey vi ses i morgen :D

Ja føj ;)

Jaa, det gør vi! Jubii, det bliver fedt!! :)

Glæder mig rigtig meget, selvom at jeg også har sindssygt ondt i maven af spænding

Du skal nu ikke have ondt i maven, vi er meget fredelige da!! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da helt op. En ulykke kommer sjældent alene, men tager virkelig hatten af for dig. Hvor er du sej til ikke at lade dig gå for meget på af situationen.... :respekt: Selv havde jeg da fuldstændigt panikket.

Håber det bedste :goodluck

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op. En ulykke kommer sjældent alene, men tager virkelig hatten af for dig. Hvor er du sej til ikke at lade dig gå for meget på af situationen.... :respekt: Selv havde jeg da fuldstændigt panikket.

Håber det bedste :goodluck

Tak, er faktisk også ret imponeret over mig selv ;) Holdte roen over mig, trods det at folk rundt om mig panikkede når jeg fortalte det. Men i går blev det sgu for meget at jeg ikke kunne få et svar.. Hun havde ikke svaret på SMS i fire dage og tog ikke telefonen når jeg ringede, så der brød jeg sgu sammen foran kæresten :(

Så hold fast hvor er jeg glad og lettet nu!!

Tak skal du have, nu håber vi det hele går! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuhh... En omgang :-(

Ham fotografen lyder som vores den første, der også lige pludselig skulle have en kammerat med henover. Vi fandt så først ud af det da kontrakten ankom. En kontrakt med manglende genpart og fuld af fejl, så han droppede vi. Og så truede han os, som han også gjorde med en anden bruger herinde! (Han fik endda administratorerne til at slette hendes oplæg om ham og kom med trusler om politianmeldelser.)

Men ja, det er bare så øv,når tingene ryger så tæt på. Vi fandt dog heldigvis en amatørfotograf, der dækker vielse, location og reception.

Den med mad er nok den som ville stresse mig mest, så godt I fik det på plads :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puuhh... En omgang :-(

Ham fotografen lyder som vores den første, der også lige pludselig skulle have en kammerat med henover. Vi fandt så først ud af det da kontrakten ankom. En kontrakt med manglende genpart og fuld af fejl, så han droppede vi. Og så truede han os, som han også gjorde med en anden bruger herinde! (Han fik endda administratorerne til at slette hendes oplæg om ham og kom med trusler om politianmeldelser.)

Men ja, det er bare så øv,når tingene ryger så tæt på. Vi fandt dog heldigvis en amatørfotograf, der dækker vielse, location og reception.

Den med mad er nok den som ville stresse mig mest, så godt I fik det på plads :-)

Hmm okay ;) Jeg ved sgu heller ikke om vi skal beholde ham ;)

Ja det er skod - men godt vi fandt en løsning - og så så hurtigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse du er nået efterhånden - YAY!!!!

Men hold nu fast en gyser i har været igennem :respekt:

Jeg må være ærlig og sige som jeg har det nu, så var alt vidst blevet aflyst, hvis det var mig.

Det var lige godt for meget modgang på een gang.

Godt der er styr på det igen.

Tak - ja har da nået nogle ting :)

Ih, det virker på alle som om jeg har taget det ret sejt ;) Trods det at jeg brød sammen i går i 5 min, ups ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahrmen altså det hele er da også væltet om ørerne på jer på een gang

Hatten af for at det virker som om I stort set har styr på det hele allerede

Ja det må man sige!

Men ja, der er virkelig kommet styr på det nu, Jubii - jeg er såååå glad!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke noget værre rod... Sejt gået at i har bevaret overblikket, og fået nye aftaler i stand så hurtigt!

Håber at alt kommer til at gå godt fra nu af :)

Tak skal du have, det håber jeg virkelig også!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er 34 dage tilbage til den store dag, og vi er mere eller mindre begyndt med planlægningen fra scraths, så det må vist være tid til en opdatering! :cheerleader3:

Så derfor følger en opdateret liste over hvad der gerne skulle være styr på nu, og hvad der er styr på :wink: Tyv-stjålet herinde fra! :)

Rød: Ikke gjort, endnu

Orange: Er i gang
GRØN: Er der styr på!

Planlægnings-tidplan:

Når frieriet er en realitet:

· Book tid i den ønskede kirke - Sankt Nicolai Kirke i Kolding, lørdag den 7. september, kl. 14.30
· Læg et realistisk budget - Er revideret mange gange, efterhånden som realiteterne har sparket os i røven ;) Men, vi ligger nu på 65.000, og vi ikke skulle ikke gerne komme meget højere op! Men der vil jo selvfølgelig komme små, uforudsete udgifter!
· Lav gæsteliste - Er lavet for længst. 49 (inkl. os selv) er inviteret. 2 afbud, så vi bliver 47. Er meget godt med den populære dato! :)
· Offentliggør datoen for familie og venner - Blev gjort for ca. 10 måneder siden :)
· Besøg mulige feststeder og indhent tilbud

9 måneder før:
· Kontakt præst¨
· Overvej tema/farver til brylluppet - Det bliver sort/hvidt, med en strejf af rødt!
· Begynd søgningen efter brudekjole - Blev købt i november
· Book musik - DJ fra Flashlight-gruppen er booket
· Aftale med kok - Var gjort for meget længe siden, har haft møde med hende! Men, hun valgte så at melde fra i onsdags, 5 uger før dagen. Men ny kok er booket, og menuen er allerede på plads! JUBIII :D
· Bestille transport til/fra kirken - Min venindes far skal kære os i sin veteran-bil
· Bestille fotograf - Har været booket længe, til hele dagen. Han har også været tøvende, men han skulle være på nu :)
· Kigge på bryllupsrejse - Er bestilt for længe siden. Om torsdagen, den 12/9, 5 dage efter brylluppet, rejser vi 14 dage til Marmaris! :)

6 måneder før:

· Aftale møde med præsten - Vi skal mødes med ham onsdagen før brylluppet
· Bestille menu - Er endelig kommet på plads nu, Jubii! Og den lyder bare så mums!! :)
· Lave udkast til invitationer - Blev sendt ud i april!
· Bestille evt. værelse til bryllupsnatten - Var bestilt for lang tid siden. Men kroen er lukket, så vi skulle få svar på her start august, om den når at åbne igen inden med nye forpagtere. Ellers skal vi have fundet en anden løsning.
· Bestille bryllupskage - Min venindes mor skal lave kagen. Smag er udseende er ikke på plads endnu, men det kommer det nu her snart :)
· Bestille tid til frisør/make-up - Min veninde skal sætte mit hår og lægge min makeup :)
· Købe sko og undertøj samt evt. smykker til kjolen

3-4 måneder før:

· Sende indbydelser ud - Blev sendt ud i april!
· Indhente prøvelsesattest - Fik vi for noget tid siden! :)
· Skrive ønskeliste - Ønskeliste er lavet i Imerco og (sammen med andre ønsker) sendt med i invitationerne
· Tjek alle bestillinger og reservationer
· Købe gommens tøj, sko m.v
· Købe morgengaver - Jeg er i fuld gang med at få styr på det, men hold fast et cirkus. Jeg tror jeg ved hvad han skal have (+-), men er ikke bestilt endnu
· Få overblik over div. pynt og start produktion - Er godt i gang! :)

1 måned før:
· Lave bordplan - Den er på vej. Er blevet revideret mange gange, men bordene skulle stå på en anden måde. Så er i gang igen :)
· Lave kirkeprogram - Har mere eller mindre lavet det. Men layoutet er ikke helt færdigt endnu, og de er så selvfølgelig heller ikke printet ud! :)
· Tjek op med alle hjælpere på dagen om opgaver
· Giv besked om endelig antal gæster til feststed/catering - Vi bliver 47!
· Skrive talen eller overvej andet indslag
· Køb gaver til hjælpere
· Gå jævnligt skoene til
· Møde med præsten og generalprøve - Er aftalt!
· Prøve hos frisør/make-up - Vi prøver at finde tid, men er ikke lykkedes os endnu!

2-3 uger før:
· Hente tøj
· Tjek op på pynt og lav det sidste færdigt

1 uge før:
· Gear ned og slap af
· Afsæt en aften til en romantisk middag med din tilkommende
· Øv dig på talen
· Til frisør
· Tjek alle reservationer igen
· Aflevere kirkehæfter til kirken

Dagen før:
· Dekorer feststed
· Pak bryllupstøjet ud og hæng det klar
· Pak evt. taske til overnatning
· Spis sundt og nærende og husk væske

DAGEN:
· Husk morgenmaden
· Få taget billeder hos både brud og gom inden vielsen
· Vær i god tid
· NYD DET

Det går, ved at lave denne liste, op for mig, at der mere eller mindre er ved at være styr på det hele igen, og hold kæft hvor jeg glæder mig! Det kan jeg ENDELIG sige igen, Jubii!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ hvor dejligt at du endelig kan glæde dig :) og det ser ud til du har godt styr på det :)

Ja, det er sgu da fantastisk :) Og ja, jeg tror faktisk der er godt styr på det! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og.. Skal da selvfølgelig lige flashe mit flotte hairpiece fra SoBridelicious.. Havde jo købt og modtaget det flotteste hairpiece, som jeg havde været forelsket i meeeeget længe - men det var desværre bare ikke mig ;)

For det første kunne jeg konstatere at jeg ikke skulle have et med bøjle, hvor det var for meget nede i mit hovede/foran.. Det kom til at ligne jeg havde mast en gryde med pynt ned over mit hovede ;) Og så var det og bare for hvidt/romantisk/blondet! Ja, burde jeg nok have set inden.. Men, gjorde jeg altså ikke lige :)

Men, kom altså frem til et jeg havde forelsket mig i, efter jeg havde besluttet mig for det andet, Lena har dog tilføjet lidt hvidt til det, da min kjole er meget hvid! :) Glæder mig til at prøve det når vi engang får lavet en prøveopsætning :)

post-62448-0-84783500-1375683804_thumb.j

post-62448-0-65704200-1375683867_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer