TrineSchmidt

Farve tema?

12 posts in this topic

Hejsa

Jeg er lidt i vildrede.

Jeg sidder og vil bestille karton til indbydelser, men opdager så, at jeg faktisk ikke har valgt farver... Vores tema er strand, så vi vil bruge hvid og sandfarve, men vil jo egentlig gerne have en farve mere, som jeg tænker skal gå igen på indbydelserne, favouræsker osv.

Vil ikke have blå. Tænker selv cappuccino farve sammen med de to, men ville nu gerne have en farve med noget bang i, hvis I forstår.

Hvad kan i foreslå sammen med hvid og sandfarvet?

Edited by TrineSchmidt
0

Annonce ♥

Hvad med pastel grøn og lyserød? Og evt gul? :)

0

Hvad med pastel grøn og lyserød? Og evt gul? :)

Er ikke så vild med gul og synes ikke at lyserød er pænt med sandfarve...Men pastel grøn kunne være en mulighed. Har du set billeder nogen steder med disse farver?

0

Nu går jeg jo ikke så meget op i farvetemaer men kommer af og til indover det da man nogle gange prøver at tilpasse sit lys hvis man kan se at der er et klart farvetema. Her i december har jeg et bryllup lys hvor kunden selv har spurgt til om jeg kan følge deres blå/hvide farvetema. Det bliver så egenbelysningen og dansegulvet i starten hvorimod vi er enige om at der godt må komme flere farver på dansegulvet senere. Det var et sidespring. Jeg tænker at der godt må være en kontrast farve til at bryde de lidt mere diskrete sandfarver uden dog at være prangende (hvad blå ville være og gul syntes jeg heller ikke er god). Jeg tænker umiddelbart orange. :rolleyes:

0

Annonce ♥

Men det omkommer vel an på om man bruger kongeblå eller pastel blå.. Det samme med gul!

0

Rigtigt !

0

turkis :)

0

Jeg er nu stadig mest til cappuccino sammen med de to farver eller skal det være limegrøn... tror jeg. Men kom gerne med flere ideer, hvis I har flere :)

0

Annonce ♥

Hvis du vil have en farve med lidt knald på, vil jeg sige limegrøn :-)

0

Prøv at google wedding inspiration boards White sand

https://www.google.dk/search?q=wedding+inspiration+boards+white+sand&hl=da&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=a52XUKOdJKqH4gTIr4DwBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=963

Så kommer der RIGTIG mange fede billeder op, gul, aqua, grøn, sart rosa og alt muligt andet smukt

Kram

0

Prøv at google wedding inspiration boards White sand

https://www.google.d...iw=1280&bih=963

Så kommer der RIGTIG mange fede billeder op, gul, aqua, grøn, sart rosa og alt muligt andet smukt

Kram

Tusind tak... Det ser da helt vildt fedt ud... Det skal jeg da vidst lige nærstudere :cheerleader3:

0

Jeg er enig med Fruen... Prøv at google det, så får du så mange farve muligheder som du måske ikke havde tænkt dig! Da jeg startede på min planlægning, vidste jeg heller ikke hvilken farver jeg vil have med. Jeg er gået fra mørke grøn, konge blå, lyse farver til farven teal - blev helt vild med den, men vidste ikke hvilken farver jeg ellers skulle have med, så jeg google det, og fik inspiration til forskellige farvekombinationer. Den mørke teal vil stå godt med min hvide brudekjole :) Jeg kom frem til disse her :

post-59450-0-91879800-1352283351.jpg

0

Annonce ♥