sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Den flyver så stræk :) mm har lige været til ansigtsbehandling og fået rettet bryn. Lækkert

Det lyder skønt! Jeg har også den helt store tur ugen op til brylluppet med shellac, eyelash extensions og ret af bryn. Det er skønt at blive nusset om :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

kirken

vi er blevet enig (måske med lidt overtales, man er vel kvinde :floejt:/> ) om at skal giftes i en kirke, da jeg har sagt at mine eneste krav er at blive gift i en kirke og en kjole også er jeg glad, men der kan jo altid være at man kan finde på noget mere hen af vejen.

En ting vi er blevet enige om er at den kirke som vi hører under nu er ikke den vi skal giftes i. Vi var derover juleaften hvor at H2B så kirken få første gang indefra. Jeg er konfimeret i kirken og synget i kor, men har altid sagt at det ikke var der jeg skulle giftes da det ikke er en rigtig kirke for mig. Og dette gav han mig ret i, puha så nu er vi bare på jagt efter en anden kirke :shooter:/>

Som taget ud af vores "histore". Det lyder næsten om et "opslag" jeg kunne have skrevet ;)

Så er det ikke bare os der er skøre ... :a1221:

Vi hører selv til en moderne kirke, men den er bestemt ikke noget for os, så jeg kan 100% følge jeres tanker omkring det ...

Held og lykke i jagten på den RIGTIGE kirke :goodluck

0

Del dette indlæg

Så har vi også bestilt gæstebog, som kom i onsdag hvor vi ikke var hjemme, så nej hvor har de to dage her bare være laaaange.

Glæder mig til at kunne hente pakken i morgen. Der er også noget andet i pakken men får i at se når jeg har hentet pakken

hvor har I købt gæstebogen henne ?

0

Del dette indlæg

Hov - det er jo lige om lidt!!

Det bliver spændende - og de næste mange uger kommer vi BK-zillaer jo til at nyde billeder fra masser af sommerbryllupper.

Virkelig fine brudepige og blomsterpigekjoler...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi også bestilt gæstebog, som kom i onsdag hvor vi ikke var hjemme, så nej hvor har de to dage her bare være laaaange.

Glæder mig til at kunne hente pakken i morgen. Der er også noget andet i pakken men får i at se når jeg har hentet pakken

hvor har I købt gæstebogen henne ?

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret men tiden har bare ikke været der vores gæstebog er fra ctiparty.

Og kirken havde vi fundet en super smuk kirke, men en fantatisk præst

0

Del dette indlæg

Åh så er vi gift. Nu er vi mand og hustru. Vi er et kød som præsten sagde.

Det var den bedste dag i mit liv, og glemmer den ikke pt. Nyder dagene her med min mand, mærkelig at nu er han det. Har været i skole til torsdag og haft fri fredag til i dag så skolen kalder igen i morgen. Der kommer nok et lille sneak peake her senere, men beretning bliver i beretningstråden, regner jeg med

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer