ros@

Vintage wedding 27/07/2013 - Masser af nyt DIY!

198 indlæg i dette emne

Boxershorts

Har netop bestilt disse lækre boxershorts til h2b. Synes det er for skægt når folk råber på boxershorts at der så også er noget sjovt at vise frem :)

553122_10151313188265493_561947505_n.jpg

Jeg fik også lavet boxershorts til min mand. Han er stadig flad af grin hver gang han tager dem på. Han synes simpelthen det var sådan en god ide, at jeg gav ham dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Musenberg: synes også det er et skægt lille minde at have til bagefter :) Må lige sige at jeg er noget så fristet til at lave (få lavet..hmm mig og en hammer) en fotovæg a la den I havde til Jeres bryllup. Synes den er så flot med de gamle rammer og fine små lamper :)

C24B8920 copy.jpg

Og hvor var I da bare lige mere end almindeligt heldige at få Tina Liv som weddingcrasher!! *suk* her rækker budgettet desværre kun til amatørerne.

Smukke334: Købte boxershortsene her - gav 177,- inkl fragt.

0

Del dette indlæg

Den fotovæg var nem at lave… jeg solgte den til en herinde, hold øje med om den blir sat til salg. Jeg havde købt forskellige farver lampe, så dem der købte væggen kunne skifte farve ud. Vi havde jo lyserødt hele vejen igennem vores bryllup. Måske er der gule lamper på den ud ?!?

Jeg kan bare ikke huske HVEM jeg solgte den til :fløjt:

Vi kunne spare mange steder, men fotografen var IKKE et sted at spare for os. Billederne betyder ALT (i hvert fald for os) :loveshower::7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig flotte invitationer :thumbsupsmileyanim: Er godt nok imponeret over at selv har skrevet på flagranken! Det ser rigtig godt ud :) Heh, har også overvejet at købe nogle boksershorts i den stil til H2B :) De er ret sjove :wink:

0

Del dette indlæg

Har lige kigget din tråd igennem. Super flotte invitationer! :biggrin: . Kan godt forstå du ikke kunne stå for det mønstrede pap :wink: . Og så er det lidt sjovt at vi også skal holde vores fest på Bybjergaard :thumbsupsmileyanim:

Nej hvor hyggeligt! Glæder mig til at læse en beretning fra dig så jeg ved hvad jeg kan se frem til :) Skal I også holde i Gildesalen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige kigget din tråd igennem. Super flotte invitationer! :biggrin: . Kan godt forstå du ikke kunne stå for det mønstrede pap :wink: . Og så er det lidt sjovt at vi også skal holde vores fest på Bybjergaard :thumbsupsmileyanim:

Nej hvor hyggeligt! Glæder mig til at læse en beretning fra dig så jeg ved hvad jeg kan se frem til :) Skal I også holde i Gildesalen?

Jep, vi har også lejet Gildesalen :). Vi bliver ca 60, så cafeen var for lille, men synes stedet ser super hyggeligt ud nemlig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Stedet er bare så idyllisk! Vi bliver kun omkring 40-50 men ville bare gerne have plads til dans og bevægelse. Og så syntes vi bare at Gildesalen var så fin!

Har endnu ikke snakket menu med dem derude men det bliver buffet med et eller andet vildsteg, sommerbuk etc. Glæder mig til at tage derud igen på en solskinsdag:)

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå, jeg ville heller ikke være meget mere end 60 mennesker i gildesalen. Jeg har været derude og måle borde og lokalet så vi kunne lave en model og se hvordan borde mv skulle stå. Synes ikke rigtigt der ville være plads til meget mere end 60 hvis man også har DJ, buffet og lign.

Vi bestiller maden fra en slagter, selvom det var fristende med deres komplet løsning på gården. Der var bare to problemer med komplet løsningen hos dem. Det var en 10.000 dyrere end hvis vi fik maden udefra og så må jeg ikke lave min egen bryllupskage hvis de arrangerede alt andet :( - og jeg vil lave min egen kage :lol:

0

Del dette indlæg

Fedt med opmåling - rart at have overblikket hjemmefra.

Bryllupskagen tager vi før festen som en del af receptionen så det var ikke et issue for os :) Synes det er rart at de overholder hygiejnereglerne, men selvfølgelig er det ærgeligt hvis man gerne vil servere den hjemmebagte :)

Vi syntes budgettet var rimeligt med alt det man får med: maden, servering, oprydning, leje af salen + vi måtte uden beregning selv medbringe chips/snacks+avec/cognac/chokolader til kaffen :)

Vi glæder os bare til kun at skulle møde op og så tager de sig af det hele :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Boxershorts

Har netop bestilt disse lækre boxershorts til h2b. Synes det er for skægt når folk råber på boxershorts at der så også er noget sjovt at vise frem :)

553122_10151313188265493_561947505_n.jpg

Fedt ! Vær dog opmærksom på at det bestemt ikke er alle steder og ved alle fester at de kender og bruger boxershorts "traditionen". Det ved du formentlig bedst selv om de gør men er du usikker så giv et pib til en af gæsterne så I er sikre på at de bliver set - af andre end dig. :)

0

Del dette indlæg

Sidder i mit lille hobbyværelse og får færdiggjort invitationerne.

Næste projekt bliver favoræskerne. Fandt denne fantastiske side med tonsvis af skabeloner til en masse forskellige æsker.

http://yayoi.senri.ed.jp/departments/OISTech/OISDT/gr7dt/templates.htm

Tror bare jeg vil lave en helt almindelig æske men ville dele siden hvis nu nogen andre sidder og vil være mere kreative med deres æsker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne er færdige!

Så blev vi færdige med alle invitationerne. Synes de er blevet SÅ fine og er rigtig godt tilfreds med resultatet!

547314_10151333846890493_725065204_n.jpg

Og et closeup:

562433_10151333846945493_173977804_n.jpg

Og kunne jeg stoppe dér? Nej! Måtte altså bare lave nogle personlige kuverter og frimærker :)

58957_10151333854100493_1690098100_n.jpg

Genbrugte rose tegningen som også er baggrunden på invitations siderne. Fandt frimærket ved at søge på "vintage stamp wedding" - der stod noget tekst i forvejen. Lagde billedet ind i Paint for at fjerne det som ikke skulle med og bagefter ind i Word og tilføjede vores egne navne, vielsesdato og Post DK kode. Lavede det hele med tekstbokse :)

Et closeup af frimærket:

485280_10151333847025493_1802008642_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer