ros@

Vintage wedding 27/07/2013 - Masser af nyt DIY!

198 indlæg i dette emne

Annonce ♥

De der sko... kan du ikke lokkes til at finde et produkt nr på dem? :)

Jeg har købt dem i lukket udgave, men forestiller mig din sandal udgave passer perfekt til sommerbryllup ;)

Den hedder Tamaris Lilac Pastell 567 og er rigtig dejlig at have på :)

Fantastisk tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes nu på lørdag!!!

Det er for vildt at der allerede er gået et halvt år og al den planlægning nu skal stå sin prøve i weekenden.

Status lige nu er, at h2b har anskaffet ALT sit tøj. Vi snakker skjorte, habit, slips, sokker, boxere og sko. Sokkerne er nogle fine "bryllupssokker" - sorte med et brudepar på ved anklen :) Så fine og dejligt han fandt noget lidt sjovt at tage på fødderne :)

Så har han også været nede og bestille min brudebuket og en knaphulsblomst til sig selv. Uuuhh glæder mig til at se hvad han har fundet på. Mine ønsker til buketten var, at det skulle være en "vandfalds buket" (I kender dem godt, hvor blomster falder sådan i en slags kaskade), sarte farver i hvide og lyserøde nuancer (men ikke en Barbie/prinsesse buket!), roser og brudeslør. Det samme til hans knaphulsblomst så vi matcher hinanden :) Han betalte 1500,- ca for det hele. Det er vel en okay pris og tror buketten bliver rigtig flot!!

Så er vi stille og roligt igang med at rydde huset op, gøre rent, ordne haven med lidt friske blomster og bare nyde de sidste dage sammen inden det hele går løs på den store dag :)

Jeg mangler selvfølgelig stadig lidt diy men det bliver klaret lige om snart.

Vejrudsigten ser jo forholdsvis lovende ud og jeg lader mig ikke slå ud af udsigten til regn for det drejer sig om så lidt! Kan se det bliver dejlig varmt og hvis der endelig falder et par dråber så har vi pavilloner slået op. Dem sætter vi op imorgen så de kan stå og rette sig til og blive efterspændt fredag.

Jeg er efterhånden begyndt at småkvalme og småsvimle lidt pga graviditeten (er i 7./8. uge nu) så håber ikke jeg bliver påvirket for meget af det på dagen. Jeg må bare sørge for at små spise og drikke lidt undervejs i løbet af dagen:)

Så var jeg også til stylist i lørdags og snakke hår/makeup. Vi besluttede os for en halvt op/halvt ned frisure. Jeg har et massivt tykt og stort hår så en fuldt opsat frisure ville blive enormt stor og det ønsker jeg ikke (vil ikk ha at mit hår får det til at se ud som om jeg er højere end h2b ;) )

Frisuren bliver med bløde krøller redt lidt til siden i en sideskilning, lette fletninger langs siderne (som en hårbøjle) og håret samles i siden, hvor det falder i bløde krøller ned over skulderen. Af pynt får jeg sat brudeslør i små grupper rundt omkring i håret. En rigtig skærsommernat/alfe frisure som jeg altid har drømt om :)

Sløret er jeg i tvivl om jeg overhovedet skal have på når nu frisuren bliver en "sideswept hairdo". Jeg kan ikke rigtig forestille mig hvor pænt det vil se ud med et slør der hænger lige ned og en frisure der går ud til siden og ned over skulderen. Vi aftalte at jeg tager sløret med på lørdag og så ser vi til sidst om det kan lade sig gøre (jeg glemte at få sløret med i lørdags :td: )

Makeup bliver selvfølgelig let med kaffe farver som går godt til mit mørke hår og solbrune hud. Jeg får sat lidt falske vipper på ude i siden da jeg har temmelig korte øjenvipper selv.

Så er der vist ikke mere at fortælle i denne omgang men jeg vender frygteligt tilbage med en masse billeder og bryllupsberetning!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En fantastisk dag!!

Vi havde den skønneste dag og fest som vi vil snakke om og tænke på resten af vores liv! Aldrig har jeg smilet og danset s¨å meget i mit liv, set min mand (yay min mand!) så meget på slap line og følt så meget kærlighed på en dag til min elskede og til alle de dejlige mennesker som var med til at gøre det til en uforglemmelig dag!

Beretning kommer når jeg har billeder fra fotografen og gæsterne :)

Nu skal vi nyde at vi har 2 ugers sommerferie!

0

Del dette indlæg

En fantastisk dag!!

Vi havde den skønneste dag og fest som vi vil snakke om og tænke på resten af vores liv! Aldrig har jeg smilet og danset s¨å meget i mit liv, set min mand (yay min mand!) så meget på slap line og følt så meget kærlighed på en dag til min elskede og til alle de dejlige mennesker som var med til at gøre det til en uforglemmelig dag!

Beretning kommer når jeg har billeder fra fotografen og gæsterne :)

Nu skal vi nyde at vi har 2 ugers sommerferie!

Hvor lyder det fantastisk.. glæder mig til beretning :)

0

Del dette indlæg

Fede lokaler. Har faktisk aldrig været der såvidt jeg husker. Det er jo lige præcis den rustikke stil som rigtig mange efterspørger og så er der endda forholdsvis højt til loftet. Typisk er lokaler i den stil meget lavloftet. Det er svært at vurdere ud fra billederne men umiddelbart kan der snildt være 60 personer med DJ, bar etc. hvorimod det måske nok ville knibe lidt med et decideret band. Må I godt bruge "eget" anlæg eller skal I bruge det der er på stedet. Det er man nemlig af og til ude for lige netop med den type steder og det er ikke altid lige sjovt (som udøver) :rolleyes: .

Salen kan rumme 80 personer men ville personligt trække grænsen ved de 60 hvis der også skal være plads til dans.

Vi testede anlægget derude (koblet til 4 højtalere i hver sit hjørne af lokalet) og der er rigtig god akustik derude! Vi har mulighed for at tilkoble en ipod til middagsmusikken men hvis der skal spilles højt anbefalede de cd'er.

Vi har tidligere været derude og se lokalet mens et andet selskab dækkede op til fest. Der var også en dj som satte udstyret op og såvidt jeg ku se havde han en masse anlæg med selv (forstærker, højtaler osv).

Mit allerstørste mangelønske til festen er en dj der ku spille under middagen og til folk faldt omkuld men det er budgettet bare slet ikke til :( Så vi må klare os med de midler vi har.

Kunne ikke helt grejle hvor i landet I skal holde bryllup? Men ang. DJ så har jeg et (billigt) tip...du kan skrive en PB til mig hvis du er interesseret ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede lokaler. Har faktisk aldrig været der såvidt jeg husker. Det er jo lige præcis den rustikke stil som rigtig mange efterspørger og så er der endda forholdsvis højt til loftet. Typisk er lokaler i den stil meget lavloftet. Det er svært at vurdere ud fra billederne men umiddelbart kan der snildt være 60 personer med DJ, bar etc. hvorimod det måske nok ville knibe lidt med et decideret band. Må I godt bruge "eget" anlæg eller skal I bruge det der er på stedet. Det er man nemlig af og til ude for lige netop med den type steder og det er ikke altid lige sjovt (som udøver) :rolleyes: .

Salen kan rumme 80 personer men ville personligt trække grænsen ved de 60 hvis der også skal være plads til dans.

Vi testede anlægget derude (koblet til 4 højtalere i hver sit hjørne af lokalet) og der er rigtig god akustik derude! Vi har mulighed for at tilkoble en ipod til middagsmusikken men hvis der skal spilles højt anbefalede de cd'er.

Vi har tidligere været derude og se lokalet mens et andet selskab dækkede op til fest. Der var også en dj som satte udstyret op og såvidt jeg ku se havde han en masse anlæg med selv (forstærker, højtaler osv).

Mit allerstørste mangelønske til festen er en dj der ku spille under middagen og til folk faldt omkuld men det er budgettet bare slet ikke til :( Så vi må klare os med de midler vi har.

Kunne ikke helt grejle hvor i landet I skal holde bryllup? Men ang. DJ så har jeg et (billigt) tip...du kan skrive en PB til mig hvis du er interesseret ;-)

Hold nu kæft altså hvor pinligt......

1. datoen står i overskriften.....

2. I ER blevet gift nu

:oops::oops::oops: Trænger vist til lidt kaffe :pokey:

Meennn...TILLYKKE med brylluppet og hold nu op en masse lækkert DIY du har lavet!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer