morten+louise

E.L.F make up?

35 indlæg i dette emne

Så har jeg fået bestilt make up til at lægge selv på den stor dag. Har bestilt fra elf, aldrig prøve deres produkter før men de er billige og har kun hørt godt om det. Så nu venter jeg spændt på posten en af dagen:-)

Er der nogen der har erfaring med det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:/> Jeg har også lige bestilt!! Skulle meget gerne være på trapperne. Bestilte i weekenden! Også primeren her.. ! :lol:/>

Har fået en mail om de er meget presset på bestillingerne, så forsendelsen vil blive forsinket:-) men meget rart de informere om det synes jeg..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver ikke ked af det. ELF er fantastisk og til enormt gode priser. Tjek gerne youtube hvis du vil have inspiration med elf make up

Dejligt at høre, glæder mig også til at prøve det. Tak for Info:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim:/> Jeg har også lige bestilt!! Skulle meget gerne være på trapperne. Bestilte i weekenden! Også primeren her.. ! :lol:/>

Har fået en mail om de er meget presset på bestillingerne, så forsendelsen vil blive forsinket:-) men meget rart de informere om det synes jeg..

Ja, jeg fik godt den mail. Synes også det var rigtig fint de sendte den. Fedex havde været her igår og lagt en seddel. Og så kom de igen idag.. Så nu når barnet sover om lidt skal jeg lege med make up hehehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom jeg også liiige til at bestille lidt :fløjt: Sammenlignet med MAC, som jeg fik en masse af til jul, er det jo SINDSSYGT billigt :o

Har lige købt 5 forskellige ting inklusiv levering for en mindre pris en bare én "paint pot" fra MAC. OMG. Glæder mig til at se om det fungerer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så kom jeg også liiige til at bestille lidt :fløjt:/> Sammenlignet med MAC, som jeg fik en masse af til jul, er det jo SINDSSYGT billigt :o/>

Har lige købt 5 forskellige ting inklusiv levering for en mindre pris en bare én "paint pot" fra MAC. OMG. Glæder mig til at se om det fungerer :thumbsupsmileyanim:/>

Ha ha kom til ups ups;-)) ja det er vildt billigt, og på tilbagemeldingerne lader det til at være et godt produkt trods lave priser.

Så postmand Per må godt snart banke på døren:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige forsøgt mig med elf, og er meget tilfreds.

De sælger åbenbart elf i salling, så blev nød til at prøve det når det nu stod lige foran mig :lol:/>

Hehe ja selvfølgelig, andet ville da være tosset:-)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mest godt at sige om E.L.F....især øjenskygger, primers, eyeliners og læbestifter. Deres mascara og concealer er ikke noget at skrive hjem om, men man må også være realistisk til den pris, jo:-)

Redigeret af Måsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsker elsker elsker Elf's produkter - man skal dog bare vide at de er forholdsvis små så en mascara holder ikke så længe som en fra andre mærker.

Det er ihvertfald min oplevelse - men så bliver de heller ikke dårlige inden det er brugt.

De har fået en ny mascara som simpelthen er den bedste jeg har prøvet i meget lang tid

Redigeret af LisaMH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer