Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 indlæg i dette emne

Her er lidt billeder... :( :( :(

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

What? Det har du betalt 800 kr for? Han må være tosset.. Den er jo på ingen måde ordentlig lavet!

Jeg ville skrive en anmeldelse af ham på diverse sider og kræve mine penge tilbage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg er også bare ked af det og skuffet... :(:boohoo: forstår slet ikke at han kan stå inde for det! Det kan godt være han er ok til de mere simple blomster, men roser duer han i hvert fald ikke til! Magen til sjusk altså :shooter:

Min mand er også ved at bløde op over for at sende blomsten ind til Askhims i Odder. Han syntes ellers det var lidt noget pjat, men han kan jo også se hvor ked af det jeg er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm.. Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det..

Poul, som er i produktionen ved Askhims, har kigget på rosen. Han er enig i at det er noget sjusk, men der er bare ikke så meget at gøre - æv også :( Han vil helst ikke forsølve den på ny, for så ville den efter hans mening blive for stor og kluntet at se på. Han ville dog anbefale at tage lakken af, og så oxydere den nede mellem rosenbladende så den ville få lidt "dybde". Derefter vil han så lakere den igen, så den ikke er udsat for yderligere oxydering, samt beskytte den oxydering han laver.

Hvordan resultatet lige ender med at se ud, det har jeg altså lidt svært ved at forestille mig.. Men håber bare den vil være pænere at se på. For oxydering og lak skulle jeg vist af med ca 150-250kr. Sidder her med en æv følelse, men så kan jeg vel også kun blive positivt overrasket :wink:

0

Del dette indlæg

Hmm.. Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det..

Poul, som er i produktionen ved Askhims, har kigget på rosen. Han er enig i at det er noget sjusk, men der er bare ikke så meget at gøre - æv også :( Han vil helst ikke forsølve den på ny, for så ville den efter hans mening blive for stor og kluntet at se på. Han ville dog anbefale at tage lakken af, og så oxydere den nede mellem rosenbladende så den ville få lidt "dybde". Derefter vil han så lakere den igen, så den ikke er udsat for yderligere oxydering, samt beskytte den oxydering han laver.

Hvordan resultatet lige ender med at se ud, det har jeg altså lidt svært ved at forestille mig.. Men håber bare den vil være pænere at se på. For oxydering og lak skulle jeg vist af med ca 150-250kr. Sidder her med en æv følelse, men så kan jeg vel også kun blive positivt overrasket :wink:

Hvor er han bare sød at han gør alt for og hjælpe dig :) kan godt forstå du sidder med en øv-følelse for du ville jo oprindeligt rigtig gerne have haft en smuk forsølvet rose. Men se det fra den lyse side, Poul kan rent faktisk rede din rose og måske endda så den bliver super smuk :) glæder mig til og se det endelige resultat - måske bliver det bedre end en forsølvet rose :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare møgærgerligt! Men jeg vil krydse fingre for, at det Poul får lavet giver et godt (nok) slutresultat. Det gode minde er dog nok allerede ødelagt lidt for dig med denne oplevelse i bagagen, men forsøg at fokusere på, at Poul nu forsøger at hjælpe dig efter bedste evne, og at han ikke bare går med til at forsølve oven i, velvidende at resultatet ikke ville blive godt.

0

Del dette indlæg

Hvor er i søde piger, tak! Jeg har fået det lidt på afstand nu, så nu glæder jeg mig bare til at se hvad Poul får gjort ved den. Den kan kun blive bedre, og jeg glæder mig til at kunne kigge på den hver dag, og mindes vores bryllup :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt nok lang tid siden jeg har fået skrevet herind, studiet har holdt mig lidt væk for virkeligheden. Jeg er ked af at høre med rosen, hvor er det bare irriterende at folk ikke bar kan lave et godt stykke arbejde! Håber at den nye forsølvning bliver bedre :7himmel:

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse din beretning :loveshower:Så jeg venter spændt..

0

Del dette indlæg

Det er godt nok lang tid siden jeg har fået skrevet herind, studiet har holdt mig lidt væk for virkeligheden. Jeg er ked af at høre med rosen, hvor er det bare irriterende at folk ikke bar kan lave et godt stykke arbejde! Håber at den nye forsølvning bliver bedre :7himmel:

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse din beretning :loveshower:Så jeg venter spændt..

Sådan går det jo når virkeligheden kalder :wink: Jeg er også meget spændt på at få rosen tilbage. Den kan KUN blive bedre, for den var simpelthen så dårligt lavet!

:kiss: hvor er du sød. Jeg skal nok få skrevet videre :)

0

Del dette indlæg

Sådan går det jo når virkeligheden kalder :wink: Jeg er også meget spændt på at få rosen tilbage. Den kan KUN blive bedre, for den var simpelthen så dårligt lavet!

:kiss: hvor er du sød. Jeg skal nok få skrevet videre :)

Ja tak jeg venter også tålmodigt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takkekort

Pyyh det holdt hårdt! Men nu er de færdige, og de er sendt ud, så nu er der ro på igen :wink: Til gengæld er der nu ikke flere bryllupsprojekter.. Det er altså lidt trist at det hele er slut og overstået.. :( men jeg har jo fået min mand, og må bare sige at vi er lykkelige sammen :iloveyou:

Nå, det var de der takkekort vi kom fra.. I skal jo ikke snydes for billeder :biggrin:

post-64413-0-48052800-1387352472_thumb.j

post-64413-0-22422400-1387352492_thumb.j

post-64413-0-53861400-1387352507_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer