Julie_Marie

25. maj 2013. Julie & Henrik, Hurtig update!

269 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Armen du er altså bare så smuk :heart: Vildt flot hår, og super fint med poserne.

Hvor ser det godt ud med dine extensions :) Bordkortene er også blevet rigtig fine :)

Helt enig med Victorias secret! Du ser bare så smuk ud :heart: det klæder dig med extensions :) og søde favors/bordkort :)

Mange tak, jeg er også rigtig glad for det! Men puha hvor kræver det meget arbejde i forhold til kort og "rigtigt" hår! :lol:

0

Del dette indlæg

Neeeeej hvor ser du og det godt ud!!!!! Wuhu!!!! Hvordan føles de at have i håret?

Hvor er det bare fint... :-) Hvor mange baner endte du med at købe..?

Årh, der blev jeg helt forvirret .. du har skiftet profilbillede, magen til mit! Hehe ..

Det ser super flot ud med extensions til dig.. Jeg regner med at mit hår når at gro de sidste 12-15 cm. inden næste sommer. Så jeg har 60cm langt hår igen .. :biggrin:

Mange tak! :biggrin:

Det føles faktisk overraskende naturligt, selvom det godt kan klø lidt hvor det er sat på, men det går vist over efter en lille uge?

Jeg endte med at købe to baner fra rapunzel of sweden, og brugte næsten det hele :wink:

Jeg er altså misundelig på jer der kan gro det selv, mit hår gider simpelthen ikke blive længere end lige under skuldrende!

Ville egentlig ha' gjort mit hår-billed til mit nye profil billede, men det var for stort, så tog lige det første buketfoto jeg havde i min fotostream :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sidste kjoleprøvning!

Så var vi i Kennedys for sidste gang i dag for at prøve kjolen,

give min mor et bindekursus og hente den med hjem!

Jeg har heldigvis tabt det sidste stykke, så nu passer ryggen helt,

uden at det blev nødvendigt at rykke rygstykket!

Så alt i alt har jeg kun skulle give 200 for et danse ophæng,

ellers har det ikke været nødvendigt at rette noget til!

Jeg har selvfølgelig husket at tage en masse billeder til jer!

image2_zpsd412edd7.jpeg

image4_zps9c824b69.jpeg

image5_zpscc2c55e6.jpeg

image7_zpsd15c97b3.jpeg

Nu hænger den hjemme på stuedøren og venter på næste lørdag!

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Det er en fantastisk kjole, du bliver den smukkeste brud... :7himmel:

Du har købt tape extensions, ik..? Min frisør siger at jeg også skal købe extensions, for ellers fylder mit hår ikke nok... Har aldrig gjort mig i sådan noget, så nu sidder jeg og læser om clip-on, for jeg skal ikke ha noget permanent...

0

Del dette indlæg

Det er en fantastisk kjole, du bliver den smukkeste brud... :7himmel:

Du har købt tape extensions, ik..? Min frisør siger at jeg også skal købe extensions, for ellers fylder mit hår ikke nok... Har aldrig gjort mig i sådan noget, så nu sidder jeg og læser om clip-on, for jeg skal ikke ha noget permanent...

Tak, jeg bliver også ved med at gå og smug kigge når jeg går forbi den :lol:

Jo, hende der sætter mit hår bruger selv tape, så det var det hun havde størst erfaring med at sætte i, og så kan man stortset ikke se hvor det er sat fast, så ser rimlig naturligt ud. Clip on burde også fungere helt fint og så er det sikkert meget nemmere at holde, der kan du jo tage dem af når du ikke vil have dem på og vaske dem i hånden :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må gentage mig selv - hvor er du smuk :)

Årh, tak! Hvor er du sød, bliver helt genert! :blush: :kiss:

Jamen det er du altså! Hold nu op.. Din H2B taber helt sikkert underkæben når han ser dig i kjolen!!! Smuk, smuk, smuk... :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer