Du og Jeg

Noget blåt

21 posts in this topic

Inspiration til noget blåt søges.. Det må ikke være smykker, sko eller strømpebånd :)

0

Annonce ♥

En blå taske, en blå blomst eller blåt bånd omkring buketten :)

0

I Ravn copenhagen, så jeg her den anden dag noget rigtig sødt lyseblåt undertøj :)

det kunne også være et lyseblåt lommetørklæde

0

Tasken har jeg også allerede...

Og blomsterne bestemmer manden jo, så der har jeg ingen indflydelse..

Hmm.. Undertøjet var nu en god ide. Jeg skal bare have nogle behagelige underbukser og ingen bh, men det kunne jo findes i blåt :)

0

Annonce ♥

Jeg har været til bryllupper hvor bruden havde en blå knap syet på, på indersiden af kjolen samt en der havde en smølf syet på inde i kjolen.

Jeg havde selv overvejet at brodere datoen eller navn med blåt i min kjole, men jeg ender nok med at sy en blå pingvin (nøglering i læder) på indersiden af kjolen, da den har betydning for os begge, efter at have set blå pingviner i New Zealand, også derfra jeg har nøgleringen!

Så hvis I har noget sammen som er blåt er det jo en mulighed.

Held og lykke med at være kreativ og så er jeg spændt på, hvad det ender med :rolleyes:

0

Hvad med de der Stickers til at sætte under skoene, hvor der står "I do", dem har jeg tænkt mig bruge, for at det blå ikke skinner igennem. Så et par blå skostickers.

0

Jeg har købt en fantastisk blå neglelak til tåneglene.. Det vil være super cool med et par peeptoe sko..

Blå blomster i håret?

0

Du kunne også peppe dine 'kedelige' trusser op med et lille broderi eller en syning med jeres dato eller noget andet i den stil :)

Jeg har også hørt med en lille blå blomst i buketten, det behøves ikke være meget, så måske det kunne ordnes selvom du ikke vil have indflydelse på buketten?

Synes det lyder helt vildt hyggeligt at brodere datoen i kjolen, det må da vist lige overvejes :rolleyes:

Edited by vestus
0

Annonce ♥

Jeg laver et helt tyndt kors af neglelak på ringfingeren på venstre hånd i en helt lys blå. Det bliver rigtig fint på en hvidlakeret negl - testede det igår.

Edited by Maria17.08.2013
0

Hvis du skal have slør på, så kan du, enten selv eller få en anden, til at sy en kant af lyseblå perler

0

Sikke mange gode ideer :) jeg føler dog ikke rigtig af nogen af dem er det rigtige for mig.. Hmm... Jeg må vist i tænkeboks og finde noget virkelig utraditionelt. Mit strømpebånd er lyserødt, og alt hvad der ikke skal være hvidt, vil jeg gerne have er lyserødt. Puha altså - det er jo ikke nemt.. Hihi

0

Jeg har fået 3 mønter af min farmor, en 1 øre, 2 øre og 5 øre (dem med huller i), de er bundet sammen af et blåt bånd og de skal syes ind i kjolen.

Det var vist tradition da min farmor blev gift, den helt gamle tradition er vist noget med en mønt i skoen, men da det kan blive upraktisk gik de over til at sy dem ind i kjolerne... eller lignende. Jeg har ikke helt styr på det :)

Min farmor syede brudekjoler i sin tid, så jeg tænker at hun nok har styr på det.. men jeg synes det er hyggeligt med noget gammelt og blåt på den måde :)

0

Annonce ♥

Trusse med "Just Married" med blå bling sten

0

Jeg havde min afdøde morfars blå lommetørklæde og blå stickers under skoene..

0

Jeg har købe de blå I Do mærker som de andre snakker om til under mine sko.

0

Du kan også bare sy en lille lyseblå sløjfe af en stump meget smalt satinbånd på dit underskørt eller på dine komfortable trusser :biggrin:

Tak til frkJensen2300 for tippet om de gamle mønter syet i kjolen. Den i skoen vil helt sikkert hurtigt begynde at genere.

Håber I får en dejlig dag med både nyt, gammelt, lånt og lyseblåt (and a sixpence in the shoe).

0

Annonce ♥

Jeg har planer om "bare" at have et blåt smykke i min navle :happy:

0

Hunkemöller har blå trusser lige nu :)

0

Jeg har lige bestilt sådan nogle knapper til et strømpebånd - sådan en kunne sidde i skørtet

il_fullxfull.399827238_phaf.jpg

På Etsy er der en masse små brocher i pink og blå - sådan en kunne måske sættes i buketten, i skørtet eller hvor det nu må være

http://www.etsy.com/search/vintage?q=Pink+blue+brooch&view_type=gallery&ship_to=DK&page=3

0

Annonce ♥

Jeg vil ha' broderet datoen og måske vores navne i kanten af kjolen, med blå tråd :c166:

0