PMxD46

reception - hvor?

11 indlæg i dette emne

Hej,

lige nu står vi med det dillema at vi (måske) også skal holde reception..

Vi skal holde selve festen i svigerforældrenes have, men hvor mon vi så skal holde receptionen??

hvor holder i jeres reception? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi holder formentlig samme sted som festen skal holdes. Jeg ville ellers gerne holde det et andet sted men kan ikke finde noget sted uden vi skal ud at køre meget langt, og det vil jeg ikke.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Hvis receptionsgæsterne er de samme som dem om aftenen er det helt oplagt at holde begge dele samme sted og i jeres tilfælde vil I kunne slå 2 Harald Nyborg telte op til receptionen og på den måde lade festteltet være aflukket indtil middagen.

0

Del dette indlæg

Vi holder reception på græsset udenfor kirken - låner borde og et par stole. Hvis det regner får vi låne deres gymnastiksal.

Som nogen nævner, tænker jeg også at der er forskel på om det er de samme gæster som til festen eller ej. Hvis det er det, så udvid bare velkomstdrink-delen lidt ved feststedet. Jeg ville i hvertfald personligt have det underligt med at "smide nogen ud" efter reception, så vi har valgt det naturlig afbrud.

Har kirken nogen lokaler? Eller er der måske en cafe e.l. i nærheden som kan lejes for et par timer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er gæster der skal med til festen, og gæster der så kun er inviteret til reception.. - så ville være ked af at skulle holde det samme sted, da jeg er bange for at selve festteltet så ikke bliver noget særligt (hvis I forstår).. kunne måske være en idé at leje et sted i nogle timer.. for hvis man lejer en sal eller noget til det, skal man jo så også lige gøre det rent på dagen eller dagen efter.. og det gider jeg ikke.. og hvis ikke det kan lade sig gøre, var det en god idé med at sætte et ekstra telt op, og så lukke festteltet af..

0

Del dette indlæg

Jeg ville ikke være så bange for at feststeltet ikke bliver noget særligt. Når jeg kommer ud til havefesterne er festteltet som regel helt lukket til, medmindre jeg er der inden gæsternes ankomst og clearer så med personalet at jeg lige diskret kører mit gear ind og lukker festteltet til igen. Det er klart at det ikke vil være muligt at "skjule" at der også skal ske noget senere i form af egentlig fest hvor nogle af gæsterne ikke er inviteret men det er vel heller ikke meningen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer