Sign in to follow this  
Followers 0
Lafelina

"Puder" til barmen?

10 posts in this topic

Hej

Jeg har mikro-bryster (str. A) - og har brug for nogle "lapper" af en art, jeg kan sy direkte i kjolen - for gider ikke have en eller anden møjirriterende overstram BH på :-), fordi min kjole er uden stropper (jeg hører til dem, der foretrækker, at jeg ikke kan mærke at jeg har tøj på :-D)

Er der mon nogen, der ved, hvor jeg kan købe et par BH-puder, jeg kan sy i kjolen?

Kh

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har samme problematik som dig og har været i 10 forskellige undertøjsforretninger. Alle de bh'er jeg prøvede var vildt ubehaglige og strammede. Jeg har derfor købt en Freebra til 269 kr i en undertøjsforretning. Det er en stropløs og rygløs bh af silikone, som giver god fylde. Den "klistrer" til brysterne og kan bruges ca. 100 gange. Tjek det ud - forhandlere kan ses på deres hjemmeside!

0

Hej piger :happy: Jeg har altid det samme problem! Men hvad med sådan noget som skulderpuder? Gode gammeldags puder som sad i jakkerne i 80'erne.. De er lavet af blødt skum og stof, og de kan helt sikkert godt syes fast på indersiden af kjolen.. De kan købes i de fleste stofbutikker. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg ville prøve en unbra, sikkert det samme som freebra som nævnt over. Det er en selvklæbende silikone-'bh', men uden bagstykke, den er kun fæstet mellem kopperne. Jeg har prøvet en, og den blev siddende hele dagen - en varm sommerdag endda. Den kan vistnok også fås med glat stof på ydersiden, så føles den formentlig endnu mere naturlig.

0

Annonce ♥