masen1985

brudebuketten...

51 indlæg i dette emne

Min H2B siger at det skal jeg ikke blande mig i det er hans opgave som gom og det har han jo ret i... vi har valgt borddekorationerne sammen og den vej rundt har jeg ytret ønsker til hvordan min buket gerne må se ud.... til bordene er valgt blandede roser i Pang farver og det vil jeg så tro også kommer i min buket.

Man skal ind i mellem huske som kvinde at give plads til at manden kan være mand :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min h2b vil bestemme den, jeg har bare vist lidt inspirationsbilleder... Og givet ham en ledetråd i forhold til kjolen....

Men i dekorationerne regner jeg helt klart med bonderoser! De passer perfekt til den lidt rustikke stil jeg vil prøve at holde...

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet en hel masse inspirationsbilleder, og sat kravet at der skal være roser og perler med i, og så får min kære H2B ellers bare frit slag. Han siger han vil lave den helt selv, og jeg er lidt spændt på det. Jeg har ingen idé om hvor meget han har sat af til den. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste har købt en buket og 3 knaphulsblomster for 1000 kr.

Det er det eneste jeg ved. Farverne går jeg ud fra er creme og lyserød som vores tema - men ved det i princippet ikke. Stil og blomster han har valgt ved jeg heller ikke.

Jeg har hele tiden sagt at han bestemmer, og hvis han havde lyst til at lave en selv var det også fint. Han er ikke blomster kunster, men hvis nu det betød noget for ham, kunne han bare gå i krig.

Jeg er glad for mit/vores valg, da jeg synes det er skønt at jeg ved han har udvalgt blomsterne til en buket personligt til mig :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min H2B står for buket osv. har vist ham lidt billeder til inspiration.

han har været ude at bestille og har givet 1000 kr. for 4 knaphulsblomster, en lille buket til min datter og så selvfølgelig min brudebuket...

men har ingen idé om hvordan den ser ud..

må bare vente til 7-9-13

0

Del dette indlæg

Vi har snakke meget blomster og hvad jeg kan lige og kigge på billeder. Men til sidst var det ham der bestilte buketten.. OG dette gjorte han godt. Den var så flot

post-56940-0-39313600-1376984458_thumb.j

0

Del dette indlæg

Vi har et helt specielt tema....gult og runde former. På invitationerne kommer der gule bomber som grafik og derfor har jeg valgt blomsten "gul trommestikke" - en blomst, som faktisk ligner en tør stilk med en rund bold på. De er så flotte og grafiske - love it! De skal så køre igen med de gule trommestikker ved stolerækkerne i kirken, deko ved alteret og som bordpynt ved festen - ja selv bryllupskagen skal have gule bomber på :) Og derfor skal de selvfølgelig også være i buketten - jeg har ytret et ønske om at de skal sidde helt tæt som en pude - og vil han så have noget rundt om dem, så skal det være noget som kan tørres og holdes pænt, da trommestikkerne er evighedsblomster, så jeg kan gemme min buket resten af livet uden den ændre sig det store :) Det er samme blomsterhandel som skal lave det hele, så de hjælper ham nok lidt på vej ;) Så længe trommestikkerne er i buketten, så tager jeg den som den kommer :) Også dejligt med lidt spænding ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op hvor er den buket du har bare perfekt, Katrinchen! :a1221:

Jeg kan bare ikke lige lure hvilke farver der ville passe til mig, men jeg elsker formen! Lille, simpel... perfekt! :loveshower:

Har I andre nogle idéer? Temafarverne til vores bryllup er mørkeblå og elfenben, så tænkte hvide kalaer (er det ikke det de yderste blomster hedder?) og en cremefarvet rose i midten. Perlerne skulle så være blå, men bliver der for meget hvidt? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min H2B har bare sagt at det skal jeg slet ikke blande mig i. Han kender min smag og ved hvad jeg kan li og ikke kan li. Har dog givet en del hints, men får hver gang at vide at jeg skal tage det roligt for det har han helt styr på.

Og jeg ved han har styr på det. Han er anlægsgartner og er virkelig god til det med blomster. Så det ligger jeg trygt i hans hænder.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme går vi som bekendt ikke op i traditioner. Jeg tror ikke engang Thomas ved at der er tradition for at manden sørger for buketten. Jeg laver den selv af origamililjer og garn "trommeblomster". Et projekt jeg tror bliver rigtig rigtig hyggeligt :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ladet mange hints falde om hvilken bukettype jeg gerne vil have og hvilke blomster jeg godt kan lide. Men han siger at han har helt styr på det og det skal jeg slet ikke blande mig i.

Forleden så jeg en buket på nettet som jeg bare er helt vild med, som jeg håber han tager udgangspunkt i.. Kan prøve at se om jeg kan linke eller sætte billedet ind til jer.

0

Del dette indlæg

Jeg have egentlig tænkt mig, at binde den selv, men det var H2B lidt i mod, så vi fandt ud af hvad priserne var her i byen, og de ligger mellem 500-1000 kr...så det er ikke så slemt igen, når man er vant til kbh.priser :a1221:

Dog binder jeg mine pigers buketter selv, og står for alle andre blomster

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer