siimba

Ferie inden bryllup

16 posts in this topic

Hej,

Jeg har fået tilbud om at komme gratis (inkl. forplejning) på Skanderborg Festival i uge 32, mod så at skulle arbejde med nedtagningsarbejdet i uge 33. Jeg skal giftes lørdag i uge 34.

H2b er helt ok med at jeg tager afsted og synes det er en god ide, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg selv synes.

Jeg vil virkelig gerne på festival. Mine 2 bedste veninder (og brudepiger) skal også med og jeg tror det vil være en kanon oplevelse. Men er det dumt at tage afsted i næsten 2 uger så kort tid inden brylluppet?

Jeg er studerende og har ferie når jeg har forsvaret bachelorprojekt d. 30 maj. Jeg har jo således hele sommeren til at få lavet alt det praktiske klar inden brylluppet.

Hvad synes I? Har i nogle erfaringer? :)

Hilsen Camilla

0

Annonce ♥

Jeg vil sige at det kommer an på hvor meget planlægning osv. i mangler og især hvor meget I selv skal stå for og sørge for inden dagen.

Personligt ville jeg ikke have kunne slappe af med det så tæt på brylluppet fordi jeg så slet ikke ville have mulighed for at ordne lidt småting, lave lister og planlægge, men hvis I har styr på det hele og DU mener du vil kunne nyde det og ikke tænke for meget bryllup så ville jeg da gøre det.

Bare husk på at man bliver overrasket over hvor meget der liiiige skal klares når man kommer tættere på datoen.

0

Jeg vil sige at det kommer an på hvor meget planlægning osv. i mangler og især hvor meget I selv skal stå for og sørge for inden dagen.

Personligt ville jeg ikke have kunne slappe af med det så tæt på brylluppet fordi jeg så slet ikke ville have mulighed for at ordne lidt småting, lave lister og planlægge, men hvis I har styr på det hele og DU mener du vil kunne nyde det og ikke tænke for meget bryllup så ville jeg da gøre det.

Bare husk på at man bliver overrasket over hvor meget der liiiige skal klares når man kommer tættere på datoen.