Winn

Havebryllup DIY på budget - planlægning og beretning

1,147 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Herefter fulgte et par sange, et indslag fra min fætter og kusine hvor der skulle males et maleri til os og tale fra min ældste veninde, det var så sødt. Det var helt overvældende med de indslag, vi havde egentlig ikke regnet med at der kom ret mange indslag, så vi blev meget overrasket. Mængden og variationen var alligevel så tilpas, at man ikke blev træt af dem. Der var også de traditionelle kysserunder, strømpebånd osv. tiden fløj simpelthen bare afsted!

Her er et lille klap til hunden under en luftpause :)

post-66035-0-34547400-1401649609_thumb.j

Til sidst var det min tur til at holde tale til min kære mand. Billedet her er vist fanget under den mere alvorlige del af talen. Hvor jeg fortæller om en krise vi havde for et par år siden, men heldigvis er kommet styrket ud af. Som man kan se, var min mand meget berørt af talen.

post-66035-0-16980500-1401649928_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Beretningen del 11 - Brudevalsen med et tvist!

Så blev klokken pludselig 23.50 og det var tid til brudevalsen. Vi havde øvet os og glædede os til at vise hvad vi havde øvet :tunge:

Først traditionel brudevals.

post-66035-0-15887400-1401650589_thumb.j

Efter 30 sek. går der båndsalat i musikken og der skiftes til Gangnam Style, det var så fedt og vi fik taget en vis legemsdel på alle gæsterne. Det var så sjovt at se deres ansigtsudtryk!

Så blev det tid til at få klippet strømper og jeg havde givet lov til at klippe i mit lyserøde tylskørt når jeg nu ikke havde slør på.

post-66035-0-76418300-1401651554_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Beretning del 12 - så skal der festes!

Efter brudevalsen var dansegulvet åbnet og der skulle festes til den lyse morgen, hvilket der også blev :bunny_4:

post-66035-0-82783200-1401653715_thumb.j

Vi lukkede og slukkede festen kl 6 næste morgen, så der var ikke meget bryllupsnat tilbage.. :a1093:

post-66035-0-43916500-1401653646_thumb.j

En del af vores gæster havde overnattet og kl. 9 var vi oppe igen og spiste fælles morgenmad. Naboerne der havde været med til festen kiggede også forbi og snakken gik igen lystigt. Det var så hyggeligt!

Først ud på eftermiddagen tog de sidste gæster hjem og der var kun oprydningen tilbage. Heldigvis havde gæsterne været gode til at gi' en hånd med i oprydningen inden de tog hjem.

Det havde simpelthen været en helt fantastisk dag, aften og nat! Vi var så mættet af indtryk og gode oplevelser, så det var svært at holde benene på jorden bagefter. Jeg er simpelthen så glad for at vi endelig blev sådan "rigtig" gift :)

Brudekjolen hænger nu fremme i soveværelset - jeg kan ikke nænne at pakke den væk, desuden kan jeg slet ikke lade være med at trække på smilebåndet hver gang jeg går forbi. Vi fik lige nøjagtigt den dag vi have ønsket os og kan slet ikke komme i tanke om noget vi ville gøre om.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Hold nu op det lyder som en helt igennem fantastisk dag i har haft... En dejlig stemning hele vejen igennem og en masse gode taler og sange, hvor vildt at sønnen holdte tale... Han er en modig dreng...

Er vild med det hele og billederne siger bare så meget...

Tak fordi du har ville dele det med os... :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I have. Velkomstsang med girokort kommer her:

Mel : Det var en lørdag aften

VELKOMMEN vil vi sige
ved bryllupfestens bord,
lad blot humøret stige
og glæden stå i flor.
Vi bringer Jer ved denne fest
en TAK fordi I kom.
VELKOMMEN her til hver en gæst
fra både brud og gom

Men hør nu alle efter
En hem´lighed vi har
For selvom i er gæster
Så blir´ i holdt for nar
For under hver tallerken der
En regning ligger klar
Ja i betaler gildet her
Og vi sir´ TAK HURRAA

Et show i får til gengæld
Og i må kaste ris
…... han vil danse
og spise som en gris.
…... viser strømpebånd
Og græder måske lidt
I får da nog´t for pengene
Og vi syn´s det er fedt

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke smukke billeder. Jeg vil giftes NU så jeg får lige så smukke minder som i har. :) ;)

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: FEDE FEDE BILLEDER.. Og hvor ser det bare ud til at have været en helt igennem fantastisk fest.. :loveshower:

Det er nemlig bare en super fed beretning, og nogle rigtigt gode billeder i har fået taget.

Man er ikke i tvivl om der er fyldt med kærlighed og glæde:-)

DEJLIG beretning! Hvor lyder det bare til at have været en skøn dag, og hvor ser det smukt og dejligt ud på billederne! Tillykke! :loveshower:

Tak skal I have, dejligt at billederne afspejler at vi havde en helt fantastisk dag. Håber også I andre brude får en lige så perfekt og fantastisk dag som vi havde :)

0

Del dette indlæg

Wow...!!!!!!!

Er helt overvældet og rørt... Håber mit bryllup bliver en lige så stor succes :)

Hvor har du købt armbåndene til gæsterne? Synes virkelig det er en god ide :)

Jeg fandt dem tilfældig i fakta - tror det var omkring julefrokosttid.... Så de har dem nok ikke længere. Det virkede så godt at vores gæster (som ellers ikke kendte hinanden) kunne samles om en opgave og samtidig aflaste køkkenet og serveringspersonalet lidt :)

Fed fed beretning - lyder som den perfekte fest

Går udfra der ikke er et beløb på girokortet eller hvad er tvistet?

Jeg havde for sjov skrevet 500 på girokortet og lavet en opdigtet kodelinje med datoerne for vores borgerlige vielse og velsignelsen. Der var i hvert fald ikke nogen der tog det bogstaveligt, de kunne godt regne ud at det var spass...(Nærstuder evt billedet ;0)

har du en skabelon til den mand og kone du har lavet til toiletskiltene?

Desværre jeg have tegnet de to figurer i hånden og skiltene er smidt ud nu.... jeg har dog tidligere sendt en skabelon til en anden brud herinde (kan bare ikke huske hvem...) måske du er heldig at støde på hende?

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg

Flere forberedelser!

Uh fik lige en mindre zilla-krise da jeg skulle prøve min ring igen. Den er blevet alt for stor pga. vægttab! Jeg tog fluks kontakt til firmaet som har leveret ringen. De kan desværre ikke garantere, at jeg kan nå at få en ny ring inden den 17. Men de vil gøre et forsøg - nu er der ikke andet at gøre, end at krydse fingre for at den når at komme frem...

I torsdags havde vi besøg af præsten og fik aftalt hvilke salmer vi skal synge til vielsen. Valget faldt på disse salmer. Præsten var meget positiv over at vi (jeg) havde valgt lidt utraditionelt. Tror hun var lidt træt af at synge "I østen stiger solen op" :)

Se nu stiger solen af havets glød - den er simpelthen bare så smuk og sunget til h2b fars begravelse

Spænd over os dit himmelsegl - også smuk og kort (dermed h2b's favorit) sunget for vores mindste datter da hun var lille

Det er så yndigt at følges ad - jeg er ellers ikke tilhænger af den, da den oprindeligt er skrevet til et sølvbryllup, men kunne ikke finde en mere passende salme, og den kender alle jo...

Du som har tændt milioner af stjerner - smuk smuk salme...

I dag fik jeg kopieret kirkehæfterne. Det blev den "skrabede" model. Havde ellers set mig lun på nogle af de flotte kirkehæfter nogle af jer andre brude har kreeret. Dog besluttede jeg efter en snak med en kollega at lommetørklædet skulle i hæftet. Hun havde fortalt om et bryllup hun havde været til for et stykke tid siden hvor hun var noget fortørnet over alle detaljerne bl.a. lommetørklæder i kirkehæfterne :0) Det skal man ikke sige til mig - så bliver jeg lidt trodsig! Så nu er der altså lommetørklæder i mine kirkehæfter :)

Hvor ser det godt ud :loveshower:

Kan jeg lokke dog til at sende dit kirkehæfte i word format til mig? Hvis ja, så sender jeg lige en PM med min mail :wink:

Redigeret af hellepigen80
0

Del dette indlæg

Flere forberedelser!

Uh fik lige en mindre zilla-krise da jeg skulle prøve min ring igen. Den er blevet alt for stor pga. vægttab! Jeg tog fluks kontakt til firmaet som har leveret ringen. De kan desværre ikke garantere, at jeg kan nå at få en ny ring inden den 17. Men de vil gøre et forsøg - nu er der ikke andet at gøre, end at krydse fingre for at den når at komme frem...

I torsdags havde vi besøg af præsten og fik aftalt hvilke salmer vi skal synge til vielsen. Valget faldt på disse salmer. Præsten var meget positiv over at vi (jeg) havde valgt lidt utraditionelt. Tror hun var lidt træt af at synge "I østen stiger solen op" :)

Se nu stiger solen af havets glød - den er simpelthen bare så smuk og sunget til h2b fars begravelse

Spænd over os dit himmelsegl - også smuk og kort (dermed h2b's favorit) sunget for vores mindste datter da hun var lille

Det er så yndigt at følges ad - jeg er ellers ikke tilhænger af den, da den oprindeligt er skrevet til et sølvbryllup, men kunne ikke finde en mere passende salme, og den kender alle jo...

Du som har tændt milioner af stjerner - smuk smuk salme...

I dag fik jeg kopieret kirkehæfterne. Det blev den "skrabede" model. Havde ellers set mig lun på nogle af de flotte kirkehæfter nogle af jer andre brude har kreeret. Dog besluttede jeg efter en snak med en kollega at lommetørklædet skulle i hæftet. Hun havde fortalt om et bryllup hun havde været til for et stykke tid siden hvor hun var noget fortørnet over alle detaljerne bl.a. lommetørklæder i kirkehæfterne :0) Det skal man ikke sige til mig - så bliver jeg lidt trodsig! Så nu er der altså lommetørklæder i mine kirkehæfter :)

Ihh hvor fine kirkehæfter. Må jeg mon få lov at få et word format til mit bryllup? :cheerleader3: Jeg er nemlig ikke heeeelt så kreativ mht. dem, som du har været... :help::help::help: Fantastiske billeder og fantastiske fortællinger...Det er helt vildt gennemført, det du/I har foretaget jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har rydet op i bryllupsfiler på min computer og desværre også slettet kirkehæfterne, prøv at skrive til Langt fra Las Vegas, måske hun stadig har det jeg sendte til hende....

0

Del dette indlæg

Dejlige billeder og beretning :) Ideen med et hjerteformet kongebillede kunne jeg godt finde på at låne og så er jeg vild med den ide med gæste"opgaverne" - vil du mon skrive lidt flere af opgaverne til inspiration?? :)

0

Del dette indlæg

Dejlige billeder og beretning :) Ideen med et hjerteformet kongebillede kunne jeg godt finde på at låne og så er jeg vild med den ide med gæste"opgaverne" - vil du mon skrive lidt flere af opgaverne til inspiration?? :)

Du kan se opgaverne her

post-66035-0-60497100-1402158933_thumb.j

0

Del dette indlæg

hold da op en fantastisk beretning , super fede billeder der bare taler for sig selv :heart: og talen fra sønnike hold da op det er skisme sejt , en lille tårer presser i øjenkrogen så sødt ganske enkelt :heart::heart::heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer