KBS

2. november 2013 - Update på Eyelash

256 posts in this topic

Annonce ♥

Eeeeej hvor er den fin!!!

Den er lige som jeg havde forestillet mig ud fra hvad du har skrevet at du ville have! :)

Du bliver så smuk!

Ja synes også den er super fin :a1221: Den havde en lille løs tråd, som gjorde vi fik den meget billigere.. Men i første omgang kørte vi faktisk uden kjolen. Indtil jeg fik tænkte lidt over det - Jeg finder ikke noget der matcher mine drømme SÅ godt, som den. Så skidt med den enkle lille tråd! Jeg så den alligevel først, da vi tjekkede kjolen grundigt efter.

og mange tak! Det håber jeg også H2B synes :happy:

0

Pakke fra Etsy..

.. er endelig kommet! Bestilte 31. juli, så synes godt nok ventetiden har været lang. Er så utålmodig :tunge:

Har bestilt lige godt 500 swaroski sten i forskellige størrelser til at pynte mine sko. Tænkte at det måtte være rigeligt, og der nok også ville være en del tilovers til at kunne pynte mine negle! Ja det godt du - tro om igen! :rolleyes:

Så nu må jeg bestille nogle flere. Og denne gang bestiller jeg MANGE. De er billige - gav 170 kr inkl porto. Desværre var jeg ikke lige opmærksom på at der kommer moms + gebyr oveni på 188 kr :td: Har vedhæftet et billede af mine sko (de hvide) og hvordan de gerne skulle komme til at se ud!

post-66515-0-61931600-1376582340_thumb.j

Edited by KBS
0

Maden

Jeg har været lidt stille på det sidste.. Men der har simpelthen været så meget at se til med skolen, arbejde, lejlighed, hund og ikke mindst planlægning.

Men NU er jeg tilbage.. :tunge:

Vi har længe vist at Oli Nico skulle lave vores mad, da vi eeeeelsker maden derfra. Derudover har de nogle rigtig fornuftige priser. Sidste uge var vi så nede og snakke med ejeren, Nikolaj, om menuen. Lidt om hvad vi kan lide, ikke kan lide og hvad vi selv forestille os. Søndag sendte han så en forslag til menu, og vi er ellevilde.

Apetizer: Hummer-rødbede suppe med ristet kammusling

Forret: Laksetatar med estragon-mayo, sprødt rugbrød og miso-grønt.

Hovedret: Ølbraiseret kalvekæber med selleripure, kartoffel fondant, confiteret skorzenerødder og sprøde blå kartofler.

Dessert: Blødende chokoladehjerte med hindbærmousse og brændte mandler.

Og det bedste af det hele? 200 kr pr. kuvert! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Gommens tøj

Så fik H2B endelig købt sit tøj. Vi snakkede meget om butterfly eller slips, men synes butterfly var mere elegant.
Også passer den i farven til vores indbydelser :happy:

Han fik jakkesæt, skjorte, butterfly og sko til 4500 kr. Vi havde afsat 1000 kr til tøj/rens da vi troede at han kunne bruge det han havde i forvejen.. Men det sad på ingen måde nær så godt som det nye - det var alt for uformeligt. Og et godt jakkesæt har han jo i flere år fremover, ikke kun den éne dag.

Min skønne mand :a1221:

post-66515-0-97974200-1380100389_thumb.j

0

Er vild med kjolen og jakkesættet... Og jeg eeeeeeeeeeeeelsker din H2B strømper...

Min H2B vil kun have sorte på... Aaaaargh!! Men på dagen af alle dage SKAL de bare være farverige... hihi...

Lækker lækker menu.. Muuums...

Kommer vist til at følge med her... :)

0

Ringe

Ihh så har vi fået vores modeller fra Egeart. De er præcis som de skal være.

De bliver i hvidguld, og min med en 0,11 ct W SI. Satser på der kommer flere til over de næste par år :wink:

post-66515-0-24207600-1380125141_thumb.p

0

Er vild med kjolen og jakkesættet... Og jeg eeeeeeeeeeeeelsker din H2B strømper...

Min H2B vil kun have sorte på... Aaaaargh!! Men på dagen af alle dage SKAL de bare være farverige... hihi...

Mange tak! Har lige slettet billedet igen.. Tæt på H2B så det!! :blink:

Havde faktisk ikke opdaget at han ikke har sko på billedet.. Sokkerne er et rent tilfælde.. Men jeg er helt enig i at der skal da være noget farve og ballade på sokkerne! :biggrin:

0

Annonce ♥

Bordplan

Så vi også sat en bordplan sammen.. Vi går lige og tænker lidt over den, men synes faktisk den er blevet rigtig god! Nu håber jeg så bare ikke der er nogle der melder afbud lige pludselig.

Gæstelisten og bordplan har nok været de 2 sværeste ting ved bryllup! Det er derfor man kun bliver gift én gang..

Vi snakkede meget om det med, at vi ville være træt af og sidde med hele familie, forældre og bedste forældre og kigge over på bordene hvor vores venner sad og havde en fest.. Javist, man kan rykke rundt efter desserten, men halvdelen af festen er jo også middagen. Oveni er H2B er skilsmissebarn, og begge har fundet nye partner, så vi havde faktisk slet ikke plads til alle bedste forældrene ved vores bord, så vi fandt en anden løsning, som vi er meget glad for. Forlover plus hans kæreste, min fætter (som er en bror for mig) og min gode veninde, som har været en stor del af planlægningen, sidder ved vores bord. :thumbsupsmileyanim:

post-66515-0-17761400-1380126208_thumb.j

Edited by KBS
0

Havde faktisk ikke opdaget at han ikke har sko på billedet.. Sokkerne er et rent tilfælde.. Men jeg er helt enig i at der skal da være noget farve og ballade på sokkerne! :biggrin:

Ååååh nej, det går ikke... Håber ikke at han så det... Lidt for tæt på... Puha da da da da..... :blush::huh:

Ja der skal da.... tror jeg køber nogle i lilla med pinke polkaprikker til min på dagen.. Ha ha... GP

Hov! Ege Art... Ham er vi igang med at skrive sammen med angående vores ringe... Hvordan foregår det? Muligheden for at drøne til Fredericia er jo ikke så stor når man bor herovre.... :td:

0

Ååååh nej, det går ikke... Håber ikke at han så det... Lidt for tæt på... Puha da da da da..... :blush::huh:

Ja der skal da.... tror jeg køber nogle i lilla med pinke polkaprikker til min på dagen.. Ha ha... GP

Hov! Ege Art... Ham er vi igang med at skrive sammen med angående vores ringe... Hvordan foregår det? Muligheden for at drøne til Fredericia er jo ikke så stor når man bor herovre.... :td:

Indtil videre kan jeg kun anbefale ham :-) Han har gode priser og overholder sine deadlines, lige med undtagelse af han blev indlagt midt i det hele - men det jo hvad der kan ske. Nu er vores ringe ret simple, men vi er meget tilfredse med de modeller han har lavet, og glæder os meget til at få de rigtige ringe.

Vi bor i Århus, men har kun haft kontakt over mail med ham indtil videre. Og tror ikke det ændre sig, så jeg vil ikke mene afstanden er noget problem! :happy:

0

Indtil videre kan jeg kun anbefale ham :-) Han har gode priser og overholder sine deadlines, lige med undtagelse af han blev indlagt midt i det hele - men det jo hvad der kan ske. Nu er vores ringe ret simple, men vi er meget tilfredse med de modeller han har lavet, og glæder os meget til at få de rigtige ringe.

Vi bor i Århus, men har kun haft kontakt over mail med ham indtil videre. Og tror ikke det ændre sig, så jeg vil ikke mene afstanden er noget problem! :happy:

Iiih det lyder bare rigtig rigtig rigtig rigtig godt.. :cheerleader3: ja.. Vi har fortalt ham hvad vi vil have, og str og han vil så lave en cirka pris for det... :) Men han virker fornuftig, lige det jeg har mailet med ham... :blush:

0

Annonce ♥

Maden

Jeg har været lidt stille på det sidste.. Men der har simpelthen været så meget at se til med skolen, arbejde, lejlighed, hund og ikke mindst planlægning.

Vi har længe vist at Oli Nico skulle lave vores mad, da vi eeeeelsker maden derfra. Derudover har de nogle rigtig fornuftige priser. Sidste uge var vi så nede og snakke med ejeren, Nikolaj, om menuen. Lidt om hvad vi kan lide, ikke kan lide og hvad vi selv forestille os. Søndag sendte han så en forslag til menu, og vi er ellevilde.

Hovedret: Ølbraiseret kalvekæber med selleripure, kartoffel fondant, confiteret skorzenerødder og sprøde blå kartofler.

Wow en lækker menu!! Er det inkl kokke på dagen også? Har de ikke lige en afdeling i København også?? :D Vi har også tænkt kammuslinger til forret og gerne kronhjort til hovederet og det skal vi give 400kr for!:S

Og tillykke med brylluppet snart, har ikke været på din tråd før:)

0

Maden

Wow en lækker menu!! Er det inkl kokke på dagen også? Har de ikke lige en afdeling i København også?? :D Vi har også tænkt kammuslinger til forret og gerne kronhjort til hovederet og det skal vi give 400kr for!:S

Og tillykke med brylluppet snart, har ikke været på din tråd før:)

Ja, det er mega lækkert! Mundvandet løber allerede... :lol:

Nej, kokken koster 300 kr i timen at få med ud.. Vi regner med at han skal være der i 4 timer, og derudover kommer ejeren også med ud og hjælper lidt til gratis. Vi regner også med at skal have en medhjælper med fra dem, da vi kun har én serveringspige selv. De har desværre ikke en afdeling i KBH - tror kun de er her i Århus faktisk.

Og tak! Der er 37 dage til... Så vildt!

Edited by KBS
0

Milepæl - 1 måned

Hvor er det vildt. Jeg kan slet ikke lige forholde mig til at der kun er én måned tilbage - ÈN MÅNED!!! :iloveyou:

Der er styr på meget, men jeg synes også der mangler meget, så har været igang med at skrive en liste over "Undersøg - Bestil/køb - To do", hvilket gav en del mere ro i hovedet.

Derudover er jeg gået i "Beauty Camp" :tunge: Skal jo helst fremvise den bedste side af mig selv på dagen! Så jeg har investeret i følgende:

Hårolie, hårkur, ansigtsmaske, skrub og lækker creme. Og det bedste af det hele (næsten) sådan nogle små servietter der suger ansigtfedt, så man ikke helt shiny! I looooove it.. Døjer med lidt fedtet hud, og jeg hader at man kan mærke/SE det! Og jeg hader at have for meget makeup på, så de er geniale. De ødelægger heller ikke en makeup, men suger bare overskydende fedt.

Også er jeg gået igang med "30 day squat challenge", "30 day AB Challenge" og lidt flere og lidt længere gåture med hunden :happy: Jeg er 164 cm høj og vejer 52 kg - har i mange år vejet 48-50kg så har taget lidt på - men det er egentlig ok - skal bare strammes op. Er for glad for slik :smiley-eatdrink026:

Vi havde S.U igår, og alle har svaret undtagen to af H2Bs venner - men vi går udfra de kommer, hvilket gør vi bliver 65 inkl os i alt.

Til sidst, men ikke mindst har jeg taget en "stor" beslutning. Jeg går meget op i mine negle, og har altid haft kunstige negle på, men stoppede da jeg kom på su. Begyndte og bruge Gellack (Stærk UV hærdet neglelak) og mine negle er flotte og lange, ingen tvivl om det. Men drømte om at få kunstige igen til brylluppet. Men alle siger til mig, mine er flottere end kunstige! Så nu spare vi de 500 kr - også laver jeg dem selv! Pt. ser de ud som på billedet - og sådan kommer de også til at se ud på dagen.

De sidste på billedet er et hurtig udkast til "Hvem er hvem" Nogle, der har nogle gode forslag til hvordan man laver sådan en flot?

JEG GLÆDER MIIIIIIG :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::loveshower:

post-66515-0-90520900-1380730293_thumb.p

Edited by KBS
0

Annonce ♥

Super flotte negle. Dem holder du godt :)

Mange tak :) Gellack er en fantastisk opfindelse..

Lige et bedre billede da de var helt nye.. Nu er jeg bare total skræk for lige at knække dem :huh::biggrin:

post-66515-0-33970500-1380745165_thumb.p

0

Woooooooooow... Hvor køber du gellak henne - og hvad giver du?? Kunne være pæne negle gjorde jeg ikke vil bide dem... hihi.. Og tillykke med milepælen.. :)

Har købt Gellack i matas.. Startsættet koster 400 kr :) Og når man er vant til at gi' 500 kr en gang i måned for kunstige negle, er det hurtigt tjent ind! :wink:

og mange tak! :)

0

Annonce ♥

Prøve makeup og hår

Så.. Nu har jeg givet mig i kast med makeuppen.. Den skal jeg ligge selv nemlig :huh:

Jeg har lagt en ret tyk sort liner, som jeg er meget i tvivl om.. Måske en mørkebrun streg som bedre kan blendes med øjenskyggen ville være bedre og ikke så bombastisk? Også skal jeg vist have fat i en prime og nogle bedre øjenskygger. Men de skal stadig være brune/gyldne.

Håret skal min søde tante sætte (hun er frisør) men jeg har bare lige forsøgt at sætte noget i den stil jeg tænker.. Nemlig en kæmpestor, meget løs bun :happy: Forestil jer at det bliver meget pænere sat!

Hvad synes i? Forslag til både makeup makeup og hår modtages meget gerne! Især forslag til om jeg skal ha' noget på læberne.

post-66515-0-01640200-1380907748_thumb.j

2

Smukt :-)

Hvad er det for nogle servietter der fjerner det der shinny look?

Tak :)

Det er dem her. Jeg har også glæde af dem i hverdagen, f.eks. efter en lang dag i skolen inden jeg skal på job. Der er 100 i pakken.

post-66515-0-86534200-1380913844_thumb.p

0

Jeg synes helt sikkert du skal beholde den sorte eyeliner, og måske endda toppe det op med nogle kunstige øjenvipper.

Du bliver SÅ glad for det når du ser billederne bagefter :)

Min frisør overtalte mig til tyk eyeliner og kunstige vipper, og jeg synes det så lidt specielt ud om morgen, men på billeder bagefter ser der fantastisk ud!!! Øjnene træder virkelig frem, også selvom billederne er taget et stykke fra.

Håret er også super flot synes jeg :) skal du have slør på?

0