Maja85

Pige drømmen 14-6-14 <3 - Beretning kommer snarest

273 indlæg i dette emne

Nu skete det endelig, efter en del venten, har H2B nu sagt at han gerne vil giftes næste år.
Så nu skal der endelig gang i planlægningen, ihh jeg elsker det.. :loveshower:

Lidt om os:
Jeg er 28 År, og H2B er 37 år. Vi har 2 fantastiske sønner Mikkel fra 30.05.10 og Magnus fra 12.12.12.. Lige pt. går jeg hjemme på barsel, men ellers er jeg uddannet handels assistent med speciale i Salg, og sidder på Kontor. H2B er selvstændig erhvervsdrivende, og der har han indtil nu brugt utrolig meget tid ude, for at få det op og kører.

Lidt om dato'en:
Vi har haft lidt udfordringer omkring dato'en til vores Bryllup.. Da H2B kom og sagde at han synes det skulle være næste år og gerne i August eller September, gik jeg jo straks igang med at kigge dato'er, om der var nogle specielle i forhold til os. Det synes jeg ikke.. En dag da jeg var oppe hos min mor, foreslog hun d. 30.08.14, da det var mine forældres årsdag, og H2B har fødselsdag d. 30.6 og vores først fødte har d. 30.5, så synes hun den dato var lidt sjov.. Så det besluttede vi os for at gøre, kirken og præsten blev bestil..
Jeg begyndte så at sende lidt mails rundt, til de steder vi så havde snakket med om de var ledig den dag, og hvad deres pris for et helaftenarrangement ville ligge på.. Da mail'sene begyndte at komme tilbage, viste det sig at ikke en eneste af de steder var ledig d. 30.8 PYHH. What to do.. Så begyndte jeg at gå lidt i panik over hvor svært det egentlig var at få det til at gå op.. Så nu tog i den lidt bagfra, hvilke dato'er kunne præsten og hvornår havde stederne ledige tider.. Og her kom vi så frem til at det var den 14.06.14 der passede bedst (også er dato'en da også lidt fin)

HUSKELISTE

------------------------

DIY PROJEKTER:

STD kort - Billede udvælgelse - STD

Fest invitation - Invitationen

Receptions indbydelser - Invitationen

Menuhæfter

Kirkehæfter - HER

Favoræsker/Bordkort - HER

Strømpebånd - Pynt udvægelse

Hårpynt

Personlig Chokolader

Bordplan

Frugtspyd - HER

Kærlighed er.. - Bord pynt (Reception)

Gæstetræ - HER

Gæstebog - HER

Kysseklokker - INSPIRATION, HER

Takkekort

------------------------------

PRAKTISK:

Kirke - HER (Indgangsmusik HER)

Præst - Torben Bramming (Som også har døbt begge vores drenge)

Ægteskabserklæring og navneændring - HER

Tema - HER, HER, INSPIRATION

Reception - Er ikke helt fast lagt, men forhåbentlig hjemme INSPIRATION TIL LOFTET

Fest lokale - HER, MIDDAG HOS FESTSTEDET

Kørsel - HER

Musik - (2xJensen fra Djursland)

Menu

Fotograf - Rikke (Fra min store drengs mødregruppe) HER

Toastmaster - HER

Gavekoordinator - HER

Forlover - H2B's Ven Martin

Brudepige - HER

Blomster

Borddækning

Vægttab - HER

------------------------------------

OUTFIT:

Kjole - TID BESTILT, KJOLEPRØVNING 1, KJOLEPRØVNING 2, KJOLEN, KJOLEPRØVNING 3, KJOLEN

Lingeri

Strømpebånd

Hårpynt

Skoene - HER

Smykker - ØRERINGE - NYT, BÅDE ØRERINGE, HALSKÆDE OG RING

Hår/make up - Make up inspiration HER, Prøve sætning af hår HER

Ringene - HER

H2B´s tøj

Manchetknapper - HER

-------------------------------------

ALT DET ANDET:

Den store plan - HER

Polterabend - HER

Budget

Fotobog

Morgengave

Bryllupsovernatning - HER

Monogram - HER

Frieri - HER

Indøve brudevals

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieriet :heart:

Den 29. Maj 2010 ca. klokken 21:00 havde H2B været over på kontoret, og da han kommer ind spørger han om jeg ikke lige går med ham. Vi kommer ud i haven, (under træet, vi kyssede første gang), og han siger: Kan du huske den første gang vi var sammen herude?, og det kunne jeg godt. Han fortæller at han elsker mig rigtig højt, også går han på knæ og spørger: Vil du gifte dig med mig?, jeg bliver helt ved siden af mig selv, fælder nogle tårer og nikker til ham, hvorefter vi giver hinanden kys og kram. Han spørger mig så om jeg ikke skulle svarer ham, og selvfølgelig skulle jeg det, så jeg svarer: Ja skat :heart:

Er helt forvirret, da han virkelig tog fusen på mig, og havde bare ikke et ord i munden. Der må man sige at han tog mig med bukserne nede.

Han spørger om jeg ikke skal ringe til de gamle og fortælle dem det, og det gjorde jeg så. Og han ringede til sin mor. Da vi er færdig med at fortælle nyheden, åbner Tommy en flaske champagne, som vi nyder et glas af for at fejre vores forlovelse, at vi nu er HALV kone og mand.. Samme aften blot 2½ time senere, begyndte mine veer, og dagen efter kl. 08:07 Blev vi forældre til vores først fødte lille prins..

Redigeret af Maja85
1

Del dette indlæg

Kirken :heart:

Vi skal vies i Ribe Domkirke (Vor Frue Kirke Maria) klokken 13:00. Begge vores sønner er også døbt i kirken, og samm præst som skal vie os.

Det er Danmarks eneste 5-skibede kirke, hvilket betyder, at den ikke bare er meget lang, den er også meget bred

Her ses kirken udefra:

5eisyv.jpg

2hp3ej8.jpg

2rps3te.jpg

Og her indefra (Bemærk det lange gulv jeg skal gå op af, Puha) :c166:

mbl540.jpg

2zz3vxv.jpg

xkoqif.jpg

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Fest stedet og Bryllupsnatten :heart:

Min store drøm var et stort lyst lokale, med runde borde.. Men men men.. Sådan blev det ikke lige.. Hehe..

Vi har valgt et mindre sted, meget romantisk, men i lidt mørke farver. Udsigten er perfekt, maden er perfekt og serveringen er perfekt.. Så kunne jeg godt se lidt mere væk fra mine oprindelig tanker, selvom jeg stadig har lidt svært ved at det ikke er så stort igen..

Festen skal holdes på Ribehøj

Men her er lidt billeder:

wsadsy.jpg

rk4efr.jpg

r2199e.jpg

De laver 3 små overraskelses appetize i mellem de 3 alm. retter, b.la. denne:

4uf1w1.jpg

Bryllupssuite:

De har også en fantastisk bryllupssuite som vi har booket, sammen med stedet:

343reac.jpg

oh5t2f.jpg

2it53s3.jpg

Også bliver der serveret morgenmad på sengen, selve bryllups morgen, det er da luksus :biggrin:

Redigeret af Maja85
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tema :heart:

Nu tror jeg at vi (jeg) kom nærmere et tema (H2B er bedøvende "ligeglad", han mener det er min opgave da han ikke gider det nusseri om alle tingene)

Sommerbryllup, med et tvist af sommerfugle..

Farverne er lige pt: Hvid, Sort, Lime grøn, Brun og lys fersken

Jeg tænker lidt, at de farver som kommer til at gå mest er hvid, grøn, brun og guld..

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Åh, Ribe Domkirke er simpelthen så smuk :7himmel:

Og lækkert feststed I har fundet jer. Det ser ud til, at det nok skal blive helt perfekt :lol:

Sidst men ikke mindst, velkommen til, og tillykke med det kommende bryllup! :loveflag:

Ihh mange tak, synes det er helt vildt spændende og følge med herinde, sikke mange nye ting man finder ud af :thumbsupsmileyanim: Og alle de inspirationer, bliver jo næsten nød til at holde 1 bryllup om året, for at kunne få alle de ting med jeg gerne ville :floejt: hehe

Ejj vi holder os nu til 1 fantastisk bryllup :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Åh, Ribe Domkirke er simpelthen så smuk :7himmel:

Og lækkert feststed I har fundet jer. Det ser ud til, at det nok skal blive helt perfekt :lol:

Sidst men ikke mindst, velkommen til, og tillykke med det kommende bryllup! :loveflag:

Ihh mange tak, synes det er helt vildt spændende og følge med herinde, sikke mange nye ting man finder ud af :thumbsupsmileyanim: Og alle de inspirationer, bliver jo næsten nød til at holde 1 bryllup om året, for at kunne få alle de ting med jeg gerne ville :floejt: hehe

Ejj vi holder os nu til 1 fantastisk bryllup :iloveyou:

Men så har man da masser inspiration til både kobberbryllup og sølvbryllup! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tema :heart:

Har været en tur inde i en hobby butik for at se nærmere på ovenstående farver, og kom frem til at det umiddelbart ikke bliver alle farver jeg vil bruge, men:
Hvid, lime grøn og brun
Så kom endelig med en masse eksempler med brug af disse farver :)

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer