Maja85

Pige drømmen 14-6-14 <3 - Beretning kommer snarest

273 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Frieri til min brudepige :heart:

Så fik jeg friet til min kommende brudepige, og der blev selvfølgelig sagt ja :heart:

Så i skal da ikke snyde for lidt stemnings billeder :thumbsupsmileyanim:

Der bliver sagt lidt søde ord til at starte med

r8v30m.jpg

Så blev de "berømte" ord sagt "Vil du være min brudepige?"

211qqz8.jpg

Og der blev grinet

8xpo5e.jpg

Og til sidst krammet og fældet en tårer :heart:

binuhh.jpg

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Kjoleprøvning nr. 3 :heart:

Ja som i jo kan se tidligere, havde jeg jo egentlig købt min kjole, men kunne alligevel mærke indvendig at det ikke var det helt rigtige, og hver gang jeg så billeder af mig selv med den på, blev jeg lidt ked af det... Så jeg tog ned til Askepot og Valentino, for at prøve lidt kjoler. I får lige billeder af de 2 kjoler, som det ikke blev, men som også var flotte.. Og senere for i KJOLEN at se..

Kjole 1

2pt6w6b.jpg

2dp4j5.jpg

2qwj485.jpg

Kjole 2

2z8yr1t.jpg

2446xib.jpg

264i41v.jpg

2ajnf49.jpg

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iih jeg elsker bare hjerteudskæringen på nr. 2 Jeg foretrækker overdelen på nr. 2 og underdelen på nr. 1 :)

Glæder mig til at se KJOLEN!

Er også selv helt vild med toppen på kjole nr. 2, men desværre kunne det ikke lade sig gøre :td::)

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk at det ikke kun er mig der køber en kjole for så at ombestemme mig. Kan følge dit 100% Og tillykke med din smukke kjole

Hehe ja det er noget værre noget, med os ubeslutsomme brude :wink: Og tusind tak

Vidunderlig smuk kjole! Hvor ser du fantastisk ud!

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

Flot kjole til dig :)

Mange tak

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Det endelig kjole valg :heart:

Og jeg er forelsket, kan kigge på billederne hele dagen, hvis det stod til mig :loveshower:

Men i skal da ikke snydes for at se min absolut SMUKKESTE PRINSESSE KJOLE :a1221::cheerleader3:

2wdu6ih.jpg

2qs03ys.jpg

2m81el1.jpg

550877.jpg

2wh2h3n.jpg

w6xt1l.jpg

Bliver simpelthen nødt til at høre om det er Pronovias Leonie du har købt? :biggrin:

Den har jeg nemlig prøvet i A&V og endte faktisk med at købe den, men retunerede den igen... syntes den var en helt fantastisk prinsessekjole, men meget ubehagelig at have på. Tillykke med kjolen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og jeg er forelsket, kan kigge på billederne hele dagen, hvis det stod til mig :loveshower:

Men i skal da ikke snydes for at se min absolut SMUKKESTE PRINSESSE KJOLE :a1221::cheerleader3:

Bliver simpelthen nødt til at høre om det er Pronovias Leonie du har købt? :biggrin:

Den har jeg nemlig prøvet i A&V og endte faktisk med at købe den, men retunerede den igen... syntes den var en helt fantastisk prinsessekjole, men meget ubehagelig at have på. Tillykke med kjolen :)

Jeg ved faktisk ikke hvad den hedder, udover at det er fra Pronovias..

Jeg synes den var fantastisk skøn at have på, og synes den sad meget bedre end den fra Lilly (Hehe nu har vi jo så prøvet de to sammen kjoler (højst sandsynligt) :wink:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Tillykke med kjolen, jeg synes det er så fantastisk når en kommende brud bare VED at den kjole hun har på er kjoleN for hende. Det må være en vild følelse!

Ja det er en fantastisk følelse.. Mange tak :biggrin:

Den er rigtig flot :) tillykke med den

Tusind tak :)

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2wdu6ih.jpg

2qs03ys.jpg

2m81el1.jpg

550877.jpg

2wh2h3n.jpg

w6xt1l.jpg

Jeg synes den var fantastisk skøn at have på, og synes den sad meget bedre end den fra Lilly (Hehe nu har vi jo så prøvet de to sammen kjoler (højst sandsynligt) :wink:

Pudsigt du syntes den var bedre at have på :) var det den, der var blevet brugt ved et show og derfor sat ned i pris? Hvis ja, så skal du nok takke mig for at returnere den hehe ;)

0

Del dette indlæg

Pudsigt du syntes den var bedre at have på :) var det den, der var blevet brugt ved et show og derfor sat ned i pris? Hvis ja, så skal du nok takke mig for at returnere den hehe ;)

Jeg har ikke hørt at den skulle være brugt til modeshow, men ved at normalprisen var 15.000 kr. og jeg fik den til 10.000

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer