Maja85

Pige drømmen 14-6-14 <3 - Beretning kommer snarest

273 indlæg i dette emne

Gæstebog :heart:

Så fik jeg bestilt den smukkeste gæstebog, med hjælp fra den skønne Kimsebimse. Tusind tak for hjælpen :heart:

Forside:

o8uil1.jpg

Side 1:

sfl36u.jpg

Side 2 + 3

fmj6gm.jpg

Side 4 + 5

ml2ova.jpg

Side 6 + 7

2vbn66t.jpg

Så gentager side 2, 3, 4, 5, 6 og 7 sig hele vejen igennem bogen.

Bagside har jeg sat vores Monogram ind:

2upa0eu.jpg

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Eeeeeeeeeeeeeeej en rigtig fin gæstebog! Så yndig... Hvordan er den lavet?

Har fået hjælp til at lave siderne, men de er lavet i coral (Kan også laves i photoshop) Så er filen (PDF) lavet om til en JPEG fil, også er jeg blot gået ind på en af de mange sider, og få fremkaldt bogen.. :7himmel::)

0

Del dette indlæg

Prøve sætning af hår :heart:

Jeg har jo været så heldig at jeg har vundet en konkurrence på Facebook.. Vandt en Make Over til en værdi af 1400 kr. Inkl. farvning og klipning.

Da vi så er færdig med farve og klip, spørger frisøren mig, om hvordan jeg ønsker mit hår til brylluppet. Jeg fortæller så at jeg drømmer om at håret skal hænge løst med krøller i, og et meget let opsætning..

MEN er nu blevet i tvivl om det skal hænge, eller om jeg alligevel skal sætte håret op..

Elsker det bagfra - men er bange for at det bliver for meget, vil rigtig gerne holde det enkelt.. (Synes det fylder meget)

Hvad tænker i ??

Bagfra:

o8sys1.jpg

Bagfra / Siden:

23w2oe9.jpg

Forfra:

30jp75f.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor er din farmor's smykker fine! Det var da et helt fantastisk fund i smykkeskrinet...

Med hensyn til håret synes jeg sagtens du kan bære det løst (jeg er virkelig vild med det), men det er måske rigtigt at det kunne blive endnu mere enkelt med en opsætning. Du må jo teste det, inden du bestemmer dig...

0

Del dette indlæg

Jeg synes frisøren har sat det rigtig flot. Du har jo super lækkert hår! Jeg er selv fan af lange krøller, men også nervøs for det ikke holder en hel dag... Jeg har derfor valgt en ret løs opsætning, så det ikke føles som om alt håret er skrappet tilbage, men stadig sat op. Tror det vil holde bedre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manchetknapper :heart:

Så har jeg fået de fineste manchetknapper hjem til Gommen, Best man, min far og min bror..

Håber de bliver glade for dem, når de får dem om morgen, på bryllupsdagen.. :thumbsupsmileyanim:

2s5zk1d.jpg

Fin tråd du har, har lige læst den hele:-) Det er jo virkeligt snart du skal giftes, weeee...

Fede manchetknapper, hvor har du købt dem henne?

0

Del dette indlæg

Du har så lækkert hår. Jeg havde også tænkt noget lignende, men er også vildt nervøs for, at krøllerne ryger ud i løbet af dagen. Skal da vidst lige snakke med min frisør.. :wink:

0

Del dette indlæg

Manchetknapper :heart:

Så har jeg fået de fineste manchetknapper hjem til Gommen, Best man, min far og min bror..

Håber de bliver glade for dem, når de får dem om morgen, på bryllupsdagen.. :thumbsupsmileyanim:

2s5zk1d.jpg

Fin tråd du har, har lige læst den hele:-) Det er jo virkeligt snart du skal giftes, weeee...

Fede manchetknapper, hvor har du købt dem henne?

Ja det er altså lige om lidt... Begynder også helt at få kold sved over det.. Haha.. Der er så meget som skal nåes endnu..

De er købt på ebay:

http://www.ebay.com/itm/SILVER-OVAL-mens-wedding-cufflinks-cuff-link-Groom-best-man-usher-page-gift-CL03-/161246098366?pt=UK_Jewellery_MensJewellery_MensBracelets_GL&var=&hash=item258b0433be

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Uh, det er svært... Hvordan holder håret når det hænger?

Kommer lidt til at tænke på det her billede, hvor håret er sat op (nok pga dit pandehår)

WB-140422-144600_1000.jpg

Var også ved at overveje om det skulle sættes op, så har overvejet dette lidt:

14w839c.png

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor er din farmor's smykker fine! Det var da et helt fantastisk fund i smykkeskrinet...

Med hensyn til håret synes jeg sagtens du kan bære det løst (jeg er virkelig vild med det), men det er måske rigtigt at det kunne blive endnu mere enkelt med en opsætning. Du må jo teste det, inden du bestemmer dig...

Ihh tusind tak, er også bare rigtig glad for at vi fandt dem..

Er også vild med håret, men tror bare det bliver meget.. Synes kjolen er lidt "vild" så vil helt gerne holde alt andet enkelt og neutralt...

Jeg synes frisøren har sat det rigtig flot. Du har jo super lækkert hår! Jeg er selv fan af lange krøller, men også nervøs for det ikke holder en hel dag... Jeg har derfor valgt en ret løs opsætning, så det ikke føles som om alt håret er skrappet tilbage, men stadig sat op. Tror det vil holde bedre...

Ja "frygter" også lidt at det ikke ville kunne holde en hel dag, ihvertfald ikke så det vil side ligeså pænt.. Det vil en opsætning nok mere..

Nøøøøj hvor er din prøveopsætning flot!!!! Det ville være synd at gemme så lækkert hår væk i en opsætning!

Tusind tak :)

Du har så lækkert hår. Jeg havde også tænkt noget lignende, men er også vildt nervøs for, at krøllerne ryger ud i løbet af dagen. Skal da vidst lige snakke med min frisør.. :wink:

Tusind tak.. Synes virkelig også det er smukt.. Men holdbarheden, tvivler jeg en del på, samt om det bliver for vild, når de fine krøller først begynder at blive "ødelagt" lidt..

Det er ihvertfald rigtig dejligt lige at få en snak med frisøren.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 Månedsmilepæl :heart:

Hvor er det bare for vildt :loveshower: Det er altså lige om lidt, at jeg skal gå op af kirkegulvet i Den smukkeste kirke, op til min kommende mand og sige JA.... :cheerleader3:

Meeeen det er nu også en lille smule stressende :a1221:

Synes stadig jeg mangler en del, men arbejder på højtryk...

Kan jo også lade være med at sætte gang i så mange DIY projekter :oops: :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg har jo været så heldig at jeg har vundet en konkurrence på Facebook.. Vandt en Make Over til en værdi af 1400 kr. Inkl. farvning og klipning.

Da vi så er færdig med farve og klip, spørger frisøren mig, om hvordan jeg ønsker mit hår til brylluppet. Jeg fortæller så at jeg drømmer om at håret skal hænge løst med krøller i, og et meget let opsætning..

MEN er nu blevet i tvivl om det skal hænge, eller om jeg alligevel skal sætte håret op..

Elsker det bagfra - men er bange for at det bliver for meget, vil rigtig gerne holde det enkelt.. (Synes det fylder meget)

Hvad tænker i ??

Bagfra:

o8sys1.jpg

Bagfra / Siden:

23w2oe9.jpg

Forfra:

30jp75f.jpg

Nøj, hvor er det flot! Jeg har også langt hår, og vil også have det løst... Både fordi det er super flot og fordi det er så tungt, at jeg får ondt i hovedet hvis det sidder oppe en hel dag... Og gider absolut ikke have hovedpine på min bryllupsdag :-D

Min frisør har sagt, at det sagtens kan lade sig gøre med krøller hele dage... Hun har lavet det en gang før på mig, godt nok da det var kortere, men det holdte så længe det skulle, og lidt til :)

0

Del dette indlæg

1 måned tilbage :cheerleader3:

Ihhh Jaaaaaa :loveshower: Det er jo så vildt... :cheerleader3:

Og liiiiidt stressende :unsure:

:loveshower::7himmel: Om 1 mdr. er vi gifte kvinder :7himmel::loveshower:

Det er bare såååå vildt at tænke på... :a1221:

Er i ved at være nogenlunde med ???

Ja, vi er faktisk helt med :)

Det er kun de små logistiske detaljer vi mangler... Men det er også helt bevidst at vi er så langt... Og i eftermiddag bliver der bestilt blomster :)

0

Del dette indlæg

Hvad tænker i ??

Bagfra:

o8sys1.jpg

Bagfra / Siden:

23w2oe9.jpg

Forfra:

30jp75f.jpg

Nøj, hvor er det flot! Jeg har også langt hår, og vil også have det løst... Både fordi det er super flot og fordi det er så tungt, at jeg får ondt i hovedet hvis det sidder oppe en hel dag... Og gider absolut ikke have hovedpine på min bryllupsdag :-D

Min frisør har sagt, at det sagtens kan lade sig gøre med krøller hele dage... Hun har lavet det en gang før på mig, godt nok da det var kortere, men det holdte så længe det skulle, og lidt til :)

Tusind tak skal du have, er også vild med det.. Men er alligevel blevet meget i tvivl om det nu også skal være det, til den store dag :a1221:

1 måned tilbage :cheerleader3:

Ihhh Jaaaaaa :loveshower: Det er jo så vildt... :cheerleader3:

Og liiiiidt stressende :unsure:

:loveshower::7himmel: Om 1 mdr. er vi gifte kvinder :7himmel::loveshower:

Det er bare såååå vildt at tænke på... :a1221:

Er i ved at være nogenlunde med ???

Ja, vi er faktisk helt med :)

Det er kun de små logistiske detaljer vi mangler... Men det er også helt bevidst at vi er så langt... Og i eftermiddag bliver der bestilt blomster :)

Hvor er det dejligt at i er så godt med.. Ville også gerne have været mere med, end jeg er.. Men der har været så mange forhindringer undervejs... Men håber da vi når det hele... Mon ikke :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer