Maja85

Pige drømmen 14-6-14 <3 - Beretning kommer snarest

273 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke nogen fine invitationer. Dem havde jeg slet ikke set endnu...

Jeg er vild med de grønne detaljer - det er såååå smukt!

Min bror skal også være vores toastmaster. Han er godt nok ikke så stille af sig, men det glæder mig så meget at han vil tage den tjans den dag....

Fine sko og øreringe.

0

Del dette indlæg

Gavekoordinat & Toastmaster :heart:

Vi blev enige om at vi ville hører min mor, om hun ønsker at være Gavekoordinater, og det har hun sagt ja til.. Så det er bare skønt.

Toastmaster, hvorfor skal vi have en? Ihh den post har været så svær, og vi har bare ikke kunne blive enige om en som vi synes..

Så en aften er vi hjemme ved mine forældre og spise, hvor min søster og bror også var der.

Jeg kigger på Tommy og spørger om vi ikke skal prøve og hører min bror? (Min bror er en meget stille fyr, og vi havde ikke i den vildeste fantasi forestillet os, at det var en opgave for ham)

Men vi spørger afligevel, om ikke andet for at lave lidt fis med ham.

Han sagde sgu JA... Jeg sagde til ham, hvad det gik ud på, og at han var velkommen til at tænke over det.

Jamen jeg har jo svaret og jeg sagde ja, fik vi tilbage.. :balloon: Hvor er det vildt, og hvor er jeg glad for at han gerne vil det.. Det betyder simpelthen så meget... :toot:

Fedt at din bror sagde ja.. Kan være han godt vil have sådan en udfordring..

Vi har også fået min bror til at være toastmaster, da han har været til utrolig mange bryllupper de sidste par sommere hos hans venner (et år var han vist til 5 med få weekenders mellemrum), men han har aldrig været toastmaster.. Så nu har han set hvordan man gør (og hvad man ikke skal gør), så han må være den rette til opgaven..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare fine:)

Tusind tak :)

super søde ørestikker

Mange tak :)

Fine ørestikker. Jeg er bare totalt overtroisk lige på min bryllupsdag, så jeg tør ikke bruge perler. (Og på alle andre tidspunkter er jeg noget så videnskabelig haha) :wink:

Haha, har da også overvejet om jeg skulle droppe perler, men elsker perler, og synes bare de er så smukke.. Så jeg tager chancen :wink:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Sikke nogen fine invitationer. Dem havde jeg slet ikke set endnu...

Jeg er vild med de grønne detaljer - det er såååå smukt!

Min bror skal også være vores toastmaster. Han er godt nok ikke så stille af sig, men det glæder mig så meget at han vil tage den tjans den dag....

Fine sko og øreringe.

Tusind tak :heart: Er også blevet rigtig glad for dem, er ikke så meget til det sort / hvide, så jeg ville gerne have noget farve med :)

Ihhh hvor er det spændende, at din bror også bliver jeres Toastmaster... Det er da bare så dejligt :cheerleader3:

Gavekoordinat & Toastmaster :heart:

Vi blev enige om at vi ville hører min mor, om hun ønsker at være Gavekoordinater, og det har hun sagt ja til.. Så det er bare skønt.

Toastmaster, hvorfor skal vi have en? Ihh den post har været så svær, og vi har bare ikke kunne blive enige om en som vi synes..

Så en aften er vi hjemme ved mine forældre og spise, hvor min søster og bror også var der.

Jeg kigger på Tommy og spørger om vi ikke skal prøve og hører min bror? (Min bror er en meget stille fyr, og vi havde ikke i den vildeste fantasi forestillet os, at det var en opgave for ham)

Men vi spørger afligevel, om ikke andet for at lave lidt fis med ham.

Han sagde sgu JA... Jeg sagde til ham, hvad det gik ud på, og at han var velkommen til at tænke over det.

Jamen jeg har jo svaret og jeg sagde ja, fik vi tilbage.. :balloon: Hvor er det vildt, og hvor er jeg glad for at han gerne vil det.. Det betyder simpelthen så meget... :toot:

Fedt at din bror sagde ja.. Kan være han godt vil have sådan en udfordring..

Vi har også fået min bror til at være toastmaster, da han har været til utrolig mange bryllupper de sidste par sommere hos hans venner (et år var han vist til 5 med få weekenders mellemrum), men han har aldrig været toastmaster.. Så nu har han set hvordan man gør (og hvad man ikke skal gør), så han må være den rette til opgaven..

Så er han da bare så meget klar til at det nu er ham som skal stå med den opgave... Han har ihvertfald ingen undskyldning for ikke at vide hvordan han skal gøre det :wink:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ægteskabs erklæring og navneændring :heart:

Så blev der afsendt ægteskabs erklæring og navneændring for os begge to.. Ihh hvor bliver det altså underligt..

Men den lille familie vil pr. 14-6-14 komme til at hedde:

Berwald Karlov Madsen :heart:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smykker :heart:

Ja jeg havde jo fået disse smukke perle ørestikkere, af min faster..

Men her i påsken, åbnede vi min farmor's smykkeskrin (Hun døde i 2006) så jeg kunne finde et smukt smykke at have på, på vores bryllupsdag, så hun også kunne være med.. Men endte simpelthen med et helt sæt.. :cheerleader3:

Øreringe, Halskæde og ring..

Så nu har jeg noget Brugt, Gammelt og blåt..

Er det ikke bare smukt ??

34g95r8.jpg

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu op nogle smukke smykker. Kan man låne dem??

Ej det er selvfølgelig bare gas. Men de er virkelig flotte. :-)

Tusind tak...

Haha ja vi burde lave sådan en side, hvor vi kan låne hinandens ting :wink:

Er virkelig også glad for dem, og glæder mig til at få dem, efter det er blevet renset, og rettet til i størrelsen... :loveshower:

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer