annepovlsen

Bryllup i Aarhus HVOR? :-)

15 posts in this topic

Hej alle..

Min dejlige kæreste nu forlovede og jeg skal giftes. Dog først i år 2015. Jeg er lidt en bridezilla og begynder derfor så småt allerede og planlægge og finde location.

Vil høre lidt ind til hvor i andre har holdt/ har planer/planlagt at holde bryllup i Aarhus?

Jeg har selv kigget på Cafe Hack, Aarhus teater.

Kom gerne med oplevelser gode som dårlige.

0

Annonce ♥

Jeg vil virkelig gerne holde vores bryllup på christinekjær, der ligger lidt udenfor beder/malling området :)

Ellers er rosenholm slot i Hornslet også en mulighed.

Skal det være i Århus by, så ville jeg klart tjekke om det var muligt i turbinehallen, varna palæet eller et af de mange flotte hoteller i byen :)

0

Spændende - og dejligt med god tid til planlægning! :) Min kæreste og jeg bor selv i Aarhus C og prioriterer højt, at brylluppet skal holdes i dette område. Vi har valgt Varna Palæet (Varna Salen til D. 2/8 2014), hvilket jeg nok egentlig altid har drømt om. Det er et super smukt sted, med den lækreste udsigt, men det er på ingen måde overdrevet fornemt, og man må hellere end gerne holde et brag af en fest på de bonede gulve. ;) Vi har høje forventninger til stedet og har hørt meget positivt.

Ellers kunne Centralværkstedet (neden for Bruuns Galleri) måske også være et bud - eller Det Gamle Mejeri, men det ligger lidt uden for Aarhus.

0

Varna Palæet kan jeg kun anbefale. Nogle vil nok se det som et minus at der er andre selskaber dør om dør men jeg syntes egentlig ikke at det er noget man bemærker.

0

Annonce ♥

Vi skal holde vores på Gl. Harlev Mølle

Vi kiggede også på Christinekjær - men fravalgte det da jeg har hørt der var ret dårlig akustik og stedet tiltalte os ikke rigtig da vi var ude og kigge.

1

Mange tak for gode råd alle sammen. Har også selv været meget nysgerrig på Varna - da det ligner et slot og omgivelserne er utrolig flotte. Men nu hvor jeg har så lang tid til den store dag har jeg rig mulighed for at tage rundt og kigge. Og pt. bestilt tid til kig og samtale på cafe hack.

Det er så spændende med alt den planlægning. Åh. Jeg glæder mig til den store dag :loveshower::7himmel:

0

Vi har netop holdt vores bryllup på Norsminde kro. Vi havde den mest uforglemmelige dag, nogensinde. De har bare styr på alt, og man behøver ikke selv tænke på noget som helst:) -og så er det bare fantastiske omgivelser. det koster selvf. også derefter, men det kan helt klart stærkt anbefales.

0

Vi skal vaere paa Varna nu her d. 14/9 - de har vaeret utroligt hjaelpsomme og soede hele vejen igennem (selvom vi har aendret meget og spurgt meget!!) og maden er fantastisk, vi glaeder os meget! Synes ogsaa det en fordel at vi kan tage vores billeder lige udenfor og ikke skal koere for meget rundt paa dagen :) Og kun 3 km fra Aarhus C hvor vi skal giftes! Held og lykke :)

0

Annonce ♥

Nu var jeg kun gæst, så eg ser det kun udefra, men min svoger og svigerinde holdt deres bryllup på cafe Hack/Aarhus teater. Det var fantastisk! Jeg aner ik med priser osv, men smukke lokaler (først et til reception, et andet til spisning mm, et tredje til brudevals (med mindre det var det samme som receptionen) og så caféen til efterfølgende fest og dans). Det var bare perfekt.

0

Havde bryllup på varna for et par uger siden og det gik over alt forventning! De var så søde, hjælpsomme og maden var perfekt, alle gæsterne var virkelig benovet over sted og kvalitet :) og bedst af alt ingen ubehagelige overraskelser eller extra regninger, kan varmt anbefales!

0

Havde bryllup på varna for et par uger siden og det gik over alt forventning! De var så søde, hjælpsomme og maden var perfekt, alle gæsterne var virkelig benovet over sted og kvalitet :) og bedst af alt ingen ubehagelige overraskelser eller extra regninger, kan varmt anbefales!

Det var da en virkelig lækker opdatering når nu vi selv skal holde på Varna. :) Og tillykke!

0

SarahBJ du kan godt glæde dig :-) gid det var mig der skulle holds bryllup der IGEN !!! Hehe!! Synes det bedste af alt var jeg ikk skulle bekymre mig om noget hvilket er en stor lettelse på sådan en stor dag! Og massere tjenere på, de ved hvad de gør! Og fede fotos udenfor og ved stranden <3 held og lykke!!!

0

Annonce ♥

Hej!

Tillykke med det kommende bryllup, skal selv giftes den 17. maj 2014. Vi har kigget på mange forskellige steder også Varna, men faldet selv for Den Gamle By, se deres hjemmeside for lokaler, der er flere steder. Vi har selv valgt Bendtsens Pakhus som er i to etager.

Vi bor selv i Århus C og har både været til bryllup på Varna og Hotel Sabro Kro - begge rigtig fine steder, ihvert som gæst!

Prøv også at tjekke den gamle mølle i Egå, vi har ikke været der ude, men havde det med i overvejelserne.

Held og lykke med valgt af sted...

Smil Maja

0

Hej!

Tillykke med det kommende bryllup, skal selv giftes den 17. maj 2014. Vi har kigget på mange forskellige steder også Varna, men faldet selv for Den Gamle By, se deres hjemmeside for lokaler, der er flere steder. Vi har selv valgt Bendtsens Pakhus som er i to etager.

Vi bor selv i Århus C og har både været til bryllup på Varna og Hotel Sabro Kro - begge rigtig fine steder, ihvert som gæst!

Prøv også at tjekke den gamle mølle i Egå, vi har ikke været der ude, men havde det med i overvejelserne.

Held og lykke med valgt af sted...

Smil Maja

Gud vidste slet ikke man kunne leje sig ind i den gamle by :heart:

Må jeg spørge hvad i skal give for lokaleleje osv?

0

Nu har trådstarter måske fundet et sted men Helnan Marselisborg er også et suverænt sted. Havde også fornøjelsen af Harlev Mølle her fornylig og det kan også kun anbefales.

0