Dobbeltbrud

ris vs bobler

17 posts in this topic

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal - ris eller bobler - ville helst finde en genial måde at bruge begge dele..

Så derfor - inspirer mig - fortæl hvordan I vil bruge/har brugt ris og sæbebobler ved jeres bryllup :)

0

Annonce ♥

Jeg ville fravælge ris, hvis jeg en dag skal giftes. Bare tanken om, at der sniger sig et riskorn ind under kjole og sidder dér og irriterer resten af dagen - nej tak. Udover det, så synes jeg også, at hvis der ligger riskorn i håret, så kan det ligne mider på billederne og hvem gider have det? ;)

Så jeg ville sæbebobler til, hvis og såfremt en dag...

0

Vi har valgt ris, bobler og konfetti hjerter af rispapir :)

Har lavet en flot kurv med 50 organza poser som indeholder enten ris, eller hjerter og så r der lagt sæbebobler i kurven også.. Den kommer til at stå i våbenhuset i kirken sammen med en smuk ramme med et digt om hvad indholdet i poserne skal bruges til ;)

0

Har lavet en flot kurv med 50 organza poser som indeholder enten ris, eller hjerter og så r der lagt sæbebobler i kurven også.. Den kommer til at stå i våbenhuset i kirken sammen med en smuk ramme med et digt om hvad indholdet i poserne skal bruges til ;)

Er det digt måske et man må se? Leder efter sådan eet nemlig

0

Annonce ♥

Sikke en god ide :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se dit digt, hvis du vil dele :) Hvor får I konfettihjerterne fra?? Jeg vil også rigtig gerne høre hvor mange gæster/bobler du køber og hvad der bliver taget til den tid ;)

0

Jeps det kan du tro :)

Fandt noget på nettet men har skrevet det om så det passer bedre til det der er i kurven

"Kære gæst"

"I denne kurv er der ris du må kaste,

Samt svævende hjerter og bobler på flaske"

"MEN husk nu at gøre det rigtigt!

Det er vigtigt du kaster forsigtigt" :)

0

Jeg har lavet 25 poser med konfetti, købt her: http://jaminas.dk/products/hjerte-konfetti-af-silkepapir

Købte 10 små pakker konfetti og der var nok til 25 organza poser :) De er ikke skadelige for miljøet og kirken har sagt "go" for det, sammen med ris og sæbebobler :) (de støvsuger udenfor efter vielsen, haha)

Endvidere har jeg lavet 25 organza poser med ris og så har jeg lagt 14 små hvide sæbebobler i kurven også..

:)

0

Annonce ♥

Jeg har lavet 25 poser med konfetti, købt her: http://jaminas.dk/products/hjerte-konfetti-af-silkepapir

Købte 10 små pakker konfetti og der var nok til 25 organza poser :) De er ikke skadelige for miljøet og kirken har sagt "go" for det, sammen med ris og sæbebobler :) (de støvsuger udenfor efter vielsen, haha)

Endvidere har jeg lavet 25 organza poser med ris og så har jeg lagt 14 små hvide sæbebobler i kurven også..

:)

1000 tak for svar - hvor er de fine de konfettihjerter :) Hvor mange gæster har I inviteret - bare lige for at have noget at sammenligne antallet med ;)

0

Vi havde ris og rispapirs sommerfugle.:) det synes vi var rigtig godt. Og ja, jeg havde ris ALLE vegne - i håret, i buketten og i kjolen.. Man kan ikke se det på billederne og risene i kjolen generede heldigvis ikke spor, så jeg var glad.

Dog havde jeg lavet alt for mange risposer.. Der var 55 mennesker og jeg havde lavet risposer for 2 kg ris - alt for meget!

Men hvis du vil slippe for ris alle vegne kan du jo overveje sæbebobler og rispapirs hjerter eller sommerfugle.. :thumbsupsmileyanim: Jeg fik mine fra en hjemmeside der vidst hedder two hearts.dk

0

Annonce ♥

Der må ikke kastes med ris der hvor vi skal giftes, så vi skal have bobler. Jeg laver nogle små gaveæsker til gæsterne hvori der kommer til at ligge bobler til alle.

Noget helt andet er, at fugle ikke kan tåle at spise ris da de udvider sig i deres maver, så ville aldrig bruge ris.

0

Annonce ♥

Der må ikke kastes med ris der hvor vi skal giftes, så vi skal have bobler. Jeg laver nogle små gaveæsker til gæsterne hvori der kommer til at ligge bobler til alle.

Noget helt andet er, at fugle ikke kan tåle at spise ris da de udvider sig i deres maver, så ville aldrig bruge ris.

Det sidste er en myte - fugle dør ikke sf at spise ris

0