Janni Krintel

Undertøj - hjælp!

29 posts in this topic

Åh gud ja - nu er jeg her igen, ha ha.. Jeg har bare kigget og kigget og synes simpelthen ikke jeg kan finde det helt rigtige undertøj.

H2B mener jo at det skal være lidt frækt - og jeg mener det også skal være pænt, så en kombination af de to ting, savner jeg.

Hvad har I valgt - hvor finder jeg det jeg søger? Hjælp - send gerne billeder og / eller links!! :D

0

Annonce ♥

Jeg har bestemt mig for kun at skal have trusser på :D
Ellers var det et sæt (temmelig kedeligt) jeg havde bestemt mig for - men prøvede kjolen den anden dag og jeg kom i et nummer mindre i kjolen hvilket gjorde at jeg ikke behøver en bh for at holde på pat tøjet :toot:

Men har fundet et sæt til bryllups natten som jeg køber fra Hunkemuller :) men lur mig om jeg får det brugt :D

0

Jeg har fundet der her i H&M

Jeg synes det er rigtig feminint og alligevel frækt, og det kommer til at passe fint til mit sorte strømpebånd (Jeg skal dog ikke have stropperne på BH'en, da min kjole er stropløs)

post-63503-0-18448000-1375339446_thumb.j

0

Jeg har fundet mit på Figleaves.com.

Har efterfølgende fået at vide at der er "bund" i underkjolen. Måske ikke så frækt - men så alligevel :wink:

Så gælder det undertøjet :bunny_4:

Jeg har bestilt denne BH

r685377-p685457-front.jpg

...til at gå under denne shapwear-underkjole..

r705374-p723393-front.jpg

...og under skal jeg så se om jeg kan få plads til sådan en fætter her

Ivory_Roll_On_Vargas_Girdle_Mayfair_Stoc

..og en lille trusse-ting :floejt:

0

Annonce ♥

Jeg har fundet der her i H&M

Jeg synes det er rigtig feminint og alligevel frækt, og det kommer til at passe fint til mit sorte strømpebånd (Jeg skal dog ikke have stropperne på BH'en, da min kjole er stropløs)

attachicon.gifPhoto 31-07-13 18.28.17.jpg

Rigtig fint sæt :)

Jeg skal have wonderbra på og disse shape shorts på fra HM http://www.hm.com/dk/product/11003?article=11003-A

Min kjole sidder meget stramt om hofterne, så hvis trusserne strammer det mindste, så kan det ses.

De er overhovedet ikke sexede, men de kan ikke ses og de beskytter lige den øverste del af mine lår, så de ikke klister sammen og gør ondt :)

0

Åh gud ja - nu er jeg her igen, ha ha.. Jeg har bare kigget og kigget og synes simpelthen ikke jeg kan finde det helt rigtige undertøj.

H2B mener jo at det skal være lidt frækt - og jeg mener det også skal være pænt, så en kombination af de to ting, savner jeg.

Hvad har I valgt - hvor finder jeg det jeg søger? Hjælp - send gerne billeder og / eller links!! :D

Jeg satser på at skifte undertøj , så det bliver noget med at " pudre næsen " inden vi skal sove :-)

0

Ja jeg skal bare have et par almindelige trusser på H2B fandt på udsalg i tyskland :wink: De er Lilla & Lime som vores tema :biggrin: Hehe!

Og BH, det er en stropløs creme farvet bh, uden noget specielt, hverken blonder eller noget.

Jeg havde ideer med hofteholder, flotte strømper osv. MEN det blir altså super upraktisk syne jeg, og så især når jeg er en varm pige og der skal meget til før jeg fryser en smule, så turde jeg ikke "tage chancen" og have alt for meget på under kjolen :lol:

Men du kunne jo have en fræk kjole eller strømpeholder mv. til når kjolen er kommet af :biggrin:

0

Tusind tak for jeres indlæg - kom endelig med flere!! Og dejligt med så mange forskellige ting..

Jeg havde tænkt et eller andet praktisk også under kjolen - fx. et par "hotpants" eller lignende, så lårene ikke klistrer sammen en hel dag. Jeg kan jo bare sætte strømpebåndet så langt nede, at de ikke ses :tunge:

0

Annonce ♥

Tusind tak for jeres indlæg - kom endelig med flere!! Og dejligt med så mange forskellige ting..

Jeg havde tænkt et eller andet praktisk også under kjolen - fx. et par "hotpants" eller lignende, så lårene ikke klistrer sammen en hel dag. Jeg kan jo bare sætte strømpebåndet så langt nede, at de ikke ses :tunge:

Præcis ..

Jeg tænker altså at man skal tænke "på sig selv" hvad angår undertøj under kjolen, så man har det mest behageligt hele dagen/aftenen, og så kan man jo lige "friske sig op" og evt. skifte til noget mere sexet :)

0

Det er der mange der gør - altså noget bare lidt praktisk under kjolen og så evt. noget sexy noget til senere. Man kan jo også diskutere hvor sexy ens frække undertøj er hvis man har haft det på en hel lang dag, har danset sig varm i det og det i øvrigt er fyldt med ris.....

0

Det er der mange der gør - altså noget bare lidt praktisk under kjolen og så evt. noget sexy noget til senere. Man kan jo også diskutere hvor sexy ens frække undertøj er hvis man har haft det på en hel lang dag, har danset sig varm i det og det i øvrigt er fyldt med ris.....

Ahaha ja -HAHA-

0

ja efter sådan en omgang er det ikke kun næsen der skal pudres :-)

0

Annonce ♥

Jeg havde købt et lækkert sæt, jeg måske troede jeg måske kunne hoppe i efter festen.

Men det blev der altså ikke noget af. Til gengæld blev det brugt dagen efter ;)

Jeg siger det bare :biggrin: .... når man ikke at hoppe i det frække sæt, efter festen, pga træthed eller andre forhindringer, kan det frække sæt kan godt nå at blive vist frem, så er det bare en ekstra morgengave ;)

0

Når man prøver kjolerne anbefaler de jo at man ikke bære bh under, meeeen jeg sys nu der er mest betryggene med bh på. Jeg har købt mit undertøj i hunkemöller, for nogle mdr tilbage. Det er råhvid, med beige blonder og sølv. Men synes også denne er vildt sød, den er også fra hunkemöller, men kan kun bestilles online fra zalando lige nu. Ellers har hunkemöller jo en bridal afdeling i deres større butikker. :)

http://www.zalando.dk/hunkemoeller-gwenda-bojle-bh-er-beige-hm121k04o-n00.html

0

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har læst i flere indlæg at mange vil have shapewear på under kjolen, men så er det jeg tænker.... Strammer kjolen ikke nok ind i sig selv, selvfølgelig uden at sidde som et korset?? Jeg er en pige med kurver, men har ikke tænkt over at jeg skal strammes mere ind!!!!

0

Hejsa.

Jeg har læst i flere indlæg at mange vil have shapewear på under kjolen, men så er det jeg tænker.... Strammer kjolen ikke nok ind i sig selv, selvfølgelig uden at sidde som et korset?? Jeg er en pige med kurver, men har ikke tænkt over at jeg skal strammes mere ind!!!!

He he min kjole er med snøre - jeg tror jeg bliver bundet rigeligt ind, ha ha.. Og lårbasserne kan man ikke se alligevel pga. det kæmpe store skørt. Jeg ville bare såå gerne have noget super flot og frækt undertøj, men magter nok næppe ret mange ekstra stivere under kjolen :)

0

Jeg har købt en Wonderbra stopløs BH med tilhørende g-streng. Jeg regner med at spray deo-tricket er nok til at mine lår ikke bliver svedige og røde under kjolen :)

post-62059-0-28662400-1376637131_thumb.j

0

Annonce ♥

Uha- havde selv en 'mindre' krise med undertøj, da kjolen er stropløs og det er noget sf en udfordring med min krop, at finde en stropløs bh, og corsage ville man kunne se. Fandt ud af, heldigvis, at jeg kan 'nøjes' med trusser under kjolen ;)

Ellers- med stor barm og lille talje- var Change det eneste sted jeg kunne finde noget der passede til rimelige penge.

0

Hvad er det for et trick med en spraydeo? :o

Ja tak det vil jeg også vide... :) Dumme lår der bliver røde efter en hel dag i kjole... iiiiihhhh...

Jeg har nemlig overvejet hotpants af denne grund.... Men skal jo så have skifteundertøj med mig.... Har også overvejet nylonstrømper... (Af samme grund) Men føler så mine fødder glider i skoene... Sådan plejer det i hvert fald at være....

0