Aganini

Pølsevogn!?!

31 indlæg i dette emne

Min kommende mand nærer et stort ønske om at få en pølsevogn ud og servere natmad for vores gæster. Som den generelt krævende brud jeg er, vil jeg selvfølgelig ikke nægte ham dette brændende ønske. :)

Jeg har researchet lidt, og kommer frem til at med moms kan det nok ikke gøres for under 6K til vores 60 gæster i Hvalsø næste år (august).

Er der nogen der har erfaring (gode og dårlige) med pølsevogne? Tager også gerne imod anbefalinger af konkrete firmaer. So far har jeg bare skrevet random rundt for at indhente tilbud...

Kat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En pølsevogn er altid et hit til bryllupsfester. Her i starten af i år var vi med på Sonnerupgaards inspirationsdag (og det ligger jo netop i Hvalsø og måske også der hvor I skal holde festen). Der var en pølsevogn og den stod ganske belejligt lige udenfor festfløjen hvor vi stod. Jeg talte en del med ham der stod for den og det er absolut til at betale. Nu kan jeg bare ikke huske hvad firmaet hed. Prøv at tage fat i Birgitte Israelsen fra Sonnerupgaard. Hun er annoncør herinde og må næsten vide det.

Jeg vil mene at det kan gøres for under 6.000 kr. for 60 personer. Også inkl. moms. Min datter var helt vild for at få en pølsevogn til sin konfirmation og der syntes jeg at huske en pris på ca. 80 kr. pr. næse

PS. Formentlig er det Bjørns Pølser som der linkes til fra Sonnerupgaards hjemmeside

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har skrevet og fået indhentet en del tilbud. Det billigste er 69kr pr kuvert og så plus transport/løn/opsætning ender vi på 5500kr også.

Desværre fik jeg en ret dårlig tilbagemelding fra en Mona Kok fra natmad.dk - Hendes tilbud lød på 7500kr for ovenstående, og hun udbad sig i sin mail at få af vide om man var interesseret. Da jeg skrev til hende at det var en del over hvad jeg ellers havde modtaget af tilbud, skrev hun tilbage:

"

Hejsa.
Ja, det er jo fint med tilbud.
Vi må håbe, at det også er kvalitetspølser fra DK og ikke lavpris-supermarkedspølser ( produceret f.eks. af Steff-Houlberg i Tyskland).
Ha`en go fest.
Mona
- Det synes jeg ærlig talt er et mobset svar! Så hende bliver det i hvert fald ikke, Da jeg konfronterede hende med uhøfligheden svarende hun at hun havde haft potentielle kunder der klagede til hende over ikke at have været blevet adsvaret mod "fælder" - Det lyder lidt langt ude, synes jeg!
0

Del dette indlæg

Ps; Det er netop i Festfløjen at festen skal afholdes :) Godt gættet! Har skrevet til Birgitte igår og bedt om tilladelse til at stille en op, og nu kan jeg høre på dig at der er strøm til det også (B. har sagt god for projektet).

0

Del dette indlæg

De har haft pølsevogne deroppe flere gange. Jeg har vist aldrig selv oplevet det i forbindelse med de mange jobs jeg har spillet deroppe men Birgitte ville jo aldrig indlemme en pølsevogn i leverandørstaben vedr. Sonnerupgaards inspirationsdag hvis det ikke kunne lade sig gøre så jo der er rigeligt strøm. Jeg var så nede på et meget anerkendt hotel på Sydsjælland og spille firmafest. De havde ikke strøm nok til en pølsevogn. :lol: Fordelen ved at bruge ovenstående udover prisen er jo at de kender forholdene på Sonnerupgaard præcist på samme måde som vores folk og kollegerne gør det når vi taler med folk inden festen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hende pølsedamen har jo faktisk ret, selvom det er en underlig måde at skrive på. For medmindre I er ligeglade, så kan der jo godt være forskel på kvaliteten af pølser.

Jeg er selv typen, der kun gider ordentlige pøler med højt kødindhold, så for mig ville det være en vigtig del af aftalen, hvad man altså kan regne med.

Håber du finder noget godt - jeg tror en pølsevogn bliver et mega hit :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da rigtig nok at hun har ret i det hun siger men i hendes bemærkninger ligger det jo ligesom at alle de andre ikke bruger kvalitetspølser og det er dårlig markedsføring. Derudover holder den jo ikke. De fleste pølsevogne i dag - de få der er tilbage - bruger kvalitetspølser hvad enten det så er Langelænder, Steff Houlberg eller Tulip. Jo jeg kommer selv ind imellem på Bjarnes, Harrys og flere af de rigtig gode pølsevogne i DK (møder også ofte bekendte bryllupsfotografer, tryllekunstnere m.v. i den forbindelse) men det er jo når jeg er på de kanter. Når kl. er 2-3 om natten og man bare er sulten så er det mest afgørende vel at det bare er kvalitetspølser fremfor Nettos discountpølser eller pølser som er fyldt op med ost i der sprøjter ud når man spiser det (ost i pølser er en uskik i mine øjne). :lol:

0

Del dette indlæg

En pølsevogn er altid et hit til bryllupsfester. Her i starten af i år var vi med på Sonnerupgaards inspirationsdag (og det ligger jo netop i Hvalsø og måske også der hvor I skal holde festen). Der var en pølsevogn og den stod ganske belejligt lige udenfor festfløjen hvor vi stod. Jeg talte en del med ham der stod for den og det er absolut til at betale. Nu kan jeg bare ikke huske hvad firmaet hed. Prøv at tage fat i Birgitte Israelsen fra Sonnerupgaard. Hun er annoncør herinde og må næsten vide det.

Jeg vil mene at det kan gøres for under 6.000 kr. for 60 personer. Også inkl. moms. Min datter var helt vild for at få en pølsevogn til sin konfirmation og der syntes jeg at huske en pris på ca. 80 kr. pr. næse

PS. Formentlig er det Bjørns Pølser som der linkes til fra Sonnerupgaards hjemmeside

Jeg har været vores tilbud igennem nu, og det billigste jeg har fundet er 6700kr alt inkluderet. Hvis ret skal være ret, var Mona ikke meget dyrere. Men derfor kan man jo stadig være flink på mailen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør folk når der er en pølsevogn men man kan altid diskutere om de spiser så meget at det matcher kuvertprisen. Om det lige skal være kl. 1 eller 2 afhænger dels af hvad I forventer med hensyn til festens varighed men det man skal tænke på er at den vil typisk er der i noget der ligner 2 timer og der er måske ikke så mange tilbage i den sidste time hvis den hedder 3-4 tiden.

0

Del dette indlæg

Hej, min bror har faktisk en pølsevogn. Han vil også meget gerne tage ud til forskellige bryllupsfester og andre fester.

Kender ikke umiddelbart prisen, men vil hellere end gerne forhører mig om den.

Vil lige indskyde at han er uddannet kok, og har sin pølsevogn som weekend hygge, men han går meget op i at kvalitet og hygiejne er i orden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, min bror har faktisk en pølsevogn. Han vil også meget gerne tage ud til forskellige bryllupsfester og andre fester.

Kender ikke umiddelbart prisen, men vil hellere end gerne forhører mig om den.

Vil lige indskyde at han er uddannet kok, og har sin pølsevogn som weekend hygge, men han går meget op i at kvalitet og hygiejne er i orden.

Hedder din bror Niels Anthony?

0

Del dette indlæg

Nej det gør han ikke, han hedde Josh Cristensen, han har sin pølsevogn i frederiksværk. Men tager som sagt gerne rundt med den.

Da han også er uddannet kok laver han også mad ud af huset. Du må hellere end gerne ringe til ham på 42407539.

Han gav mig lige en ca pris på 4000-4500 kr for et par timer. Han kunne ikke lige huske på stående fod om det var for 50 cuv.

Eller om det var spis til du segner, men ham ville vende tilbage til mig enten i aften eller imorgen, med en mere præcis pris.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer