peterlotte8379

hader den bordplan.

16 indlæg i dette emne

hej i skønne brude.

har lige bruge for lidt hjælp her. min mor og far er skilt. min far har ny kone. forholdet mellem mine forældre er rigtig godt kan sagtens sætte dem sammen uden problem. men mine svigerforældre er også skilt og det rr en helt anden sag. min svigermor har ny mand. og vil ikke være i nærheden af min svigerfar. havde fået lavet en god bordplan efter min h2b og min mening men ved en fejl ser min svigerfar den i sidste weekend. har brokkede sig meget over han skulle side yderst ved hoved borderet. det skal lige soges han er sådan en der bare ikke er så glad for kvinder så vil være rigtig ked af og skulle sidde ved siden af ham sådan en dag. han blev så sur at han valgte at kører sur hjem.

han havde så vores søn forleden dag og da jeg hentede ham sagde han ikke et ord til mig. hilser ikke på mig når jeg ser ham.

skal jeg virkelig give mig. men er bange for min dag bliver ødelagt. h2b er træt af hans far er sådan....

der er 8 pladser ved hoved borderet.

har i nogen idé om en anden mulighed

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er DIT bryllup. Efter min mening skal du IKKE give dig.

Hvis han ikke vil opføre sig som en voksen, kan du måske overveje at flytte ham til børnebordet? Ærlig talt!

Synes du skal placere ham hvor du og din mand har det bedst med det. Og så kan du jo evt. fortælle ham hvorfor, hvis du har mod på det?

Tænk på, at hvis han IKKE havde set planen, havde du ikke ændret noget. Så hvorfor ændre noget nu?

Katrine :)

0

Del dette indlæg

Hvad er det han er sur over? Og hvor ønsker han at side?
Han kan da ikke forvente at side ved siden af dig, det er jo din fars plads (eller hvem du ønsker). Gætter på at i har et aflangt bord med personer på den ene side og han så er placeret ved siden af din fars partner, er det korrekt?

I kan måske give ham muligheden for at side ved et af de andre borde hvis han er utilfreds med sin plads ved hovedbordet men synes absolut ikke du skal side ved siden af ham.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupper - det kan virkeligt få folk til at vise deres grimme side :shooter:

Der er endnu et par måneder til jeres bryllup, han kan nå at vænne sig til tanken om hans placering.

Jeg tænker at du sidder ved siden af din far, ved siden af din far sidder din svigermor, ved siden af gommen sidder din mor, og ved siden af hende sidder svigerfar... sådan sad vi i hvert fald... på langs.

Håber det gir mening :D

0

Del dette indlæg

vi havde valgt at lave hoved borderet sådan her.

svigerfar; min fars kone; min far; bruden; gom; svigermor; hendes kæreste og til sidste min mor.

det syntes vi var bedste for ikke at splitte par ad...

ville ønske han aldrig havde set den plan.

og der er kun 1 mdr. til brylluppet og jeg er i vildrede over den bordplan

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er også sådan jeg har det men h2b vil gerne flytte ham. som sagt havde han ikke set den så var der ikke noget problem.

han har nu ringet til h2b og sagt han vil snakke med ham under 4 øjne.

syntes det er noget pjat det her, han vil tættere på siger han men hvor dælen skal jeg sætte ham. har bare taget højde for at han ikke kan sidde ved svigermor og han bror som han så altid har en heftig diskussion med.

der er i den bordplan vi har lavet taget højde for alt hvad der kunne gå galt.

0

Del dette indlæg

Altså, for mig at se har han ikke noget at skulle have sagt mht den bordplan.

Han vil tættere på? hvad bilder han sig ind?

Han sidder ved hovedbordet, det må da være nok. Jeg synes det er meget mærkeligt, som nogle synes de skal sætte dagsordenen for en fest, som ikke er for deres skyld.

Selvfølgelig skal man tage hensyn til sine gæster, og sørge for at de sidder godt.

Man kunne tage en snak med ham og vise ham bordplanen og spørge hvor han så vil sidde, for jer bekendt kan han ikke med (var det) svigermor og bror og derfor er han placeret som han er.

Men jeg synes da det er provokerende at han beder om en samtale om bordplanen med din h2b under 4 øjne... helt ærligt... han lyder lidt som en dramaqueen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

problemet er bare at sådan er han.

h2b er begyndt at sige at han bare kan blive væl hvis der er mere ballade.

h2b er træt af at han er sådan og at han er blevet sådan overfor mig pga. en bordplan.

Det er ham der er kommet ind i en familie som ny "reservefar". Så må han da indordne sig i hvert fald i forbindelse med familiens søns bryllup. Hvis du giver dig her hvad bliver så det næste ? Der vil jo være andre anledninger hvor han igen vil prøve at få gennemtrumfet sin vilje. Mon ikke det også er sådan din H2B anskuer det,

0

Del dette indlæg

problemet er bare at sådan er han.

h2b er begyndt at sige at han bare kan blive væl hvis der er mere ballade.

h2b er træt af at han er sådan og at han er blevet sådan overfor mig pga. en bordplan.

Jeg synes da bare at det er fedt at din h2b faktisk siger fra overfor ham, og støtte dig på den måde.

Hvis han ikke kan leve med jeres beslutninger så må han jo bare blive væk.... Så ku man jo også sige at din mor ikke sku sidde så langt ude (Hun er vel lige så tæt med jer som han er) man kan jo ikke sidde ved siden af alle:)

Synes bare at I skal holde fast i jeres standpunkt.

0

Del dette indlæg

Jeg har også en blandet familie og så er det bare ikke altid let. Det er jeres bryllup og jeres valg. Og egentlig ER han jo nu blevet sur og det kan så kun gå fremad den næste måneds tid. Jeg ville ikke ændre det. Han skal nok komme sig over det UANSET om I NU vælger at flytte ham eller ej - alt bliver ikke bare godt fordi han bliver flyttet. Alternativt er FrkJensen2300's forslag med at lade ham lave et bedre forslag heller ikke dumt, for I vil nok kunne påvise en grund til at det ikke dur uanset hvilke forslag der kommer på bordet, for så mange muligheder er er heller ikke med 8 personer der skal sidde mand-dame og I i midten :-) Så kan han måske se med egne øjne, at mixer man traditioner og skilsmissefamilier, så er det bare sådan - ved han evt at traditionen tro sidder han IKKE ved siden af bruden? Mange mænd gør nok ikke :-) Og HUSK at uanset hvad, er der altid nogle der gerne ville sidde anderledes og der er altid nogen der skal sidde længst ude ved bordet :-) Vores bliver løst med runde 8-mands borde, så er der også plads til 2 stedforældre - men vi har heller ikke problemer med hvem der kan sammen.

Held og lykke med det hele! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Han burde bare være glad for at få plads ved hovedboret. Og han har fået præcis samme plads som din mor (bare modsat) så det er ikke fordi han er blevet tilsidesat. Der er jo kun 3 mandlige pladser ud over gommens (medmindre man ikke vil have dreng-pige). pladsen ved siden af dig kan han ikke forlange, det din fars og han må da heller ikke være interesseret i at side ved siden af sin x-kone.

I kunne evt.

Bruds fars kone - Goms far -Bruds mor - Gom - brud - bruds far - goms mor - Goms mors mand.

Men jeg synes at I skal holde fast ved jeres oprindelige plan og så må han bare finde sig i den plads som han har fået.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer