Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Jeg fandt også lidt lidt at sætte på planker ved vielsesstedet, men jeg ved ikke helt om jeg orker. Det er jo rimeligt let at lave, men iiih det er der jo så meget der er.. hmmm.. Det er en ide, men kun inspiration indtil videre.. :biggrin:

post-64428-0-55207600-1386202311_thumb.j

post-64428-0-70264300-1386202318_thumb.j

post-64428-0-68626400-1386202328_thumb.j

post-64428-0-04366800-1386202344_thumb.j

post-64428-0-19407600-1386202930_thumb.j

post-64428-0-63758600-1386202949_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt også lidt lidt at sætte på planker ved vielsesstedet, men jeg ved ikke helt om jeg orker. Det er jo rimeligt let at lave, men iiih det er der jo så meget der er.. hmmm.. Det er en ide, men kun inspiration indtil videre.. :biggrin:

Jeg synes da i do, we did skiltene er fantastiske. Og en nem ide egentlig - man kunne jo præsentere ideen for manden og lokke ham i gang... Tror min mand ville kunne synes det var en sjov ting at lave. Jeg tænker den passer perfekt at banke op på parkeringspladsen uden for kirken. I do kan pege mod kirken, og we did den modsatte vej i retning af selskabslokalet. Så tror da jeg lige vil vise ham dine fine billeder og se hvad han siger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt også lidt lidt at sætte på planker ved vielsesstedet, men jeg ved ikke helt om jeg orker. Det er jo rimeligt let at lave, men iiih det er der jo så meget der er.. hmmm.. Det er en ide, men kun inspiration indtil videre.. :biggrin:

Jeg synes da i do, we did skiltene er fantastiske. Og en nem ide egentlig - man kunne jo præsentere ideen for manden og lokke ham i gang... Tror min mand ville kunne synes det var en sjov ting at lave. Jeg tænker den passer perfekt at banke op på parkeringspladsen uden for kirken. I do kan pege mod kirken, og we did den modsatte vej i retning af selskabslokalet. Så tror da jeg lige vil vise ham dine fine billeder og se hvad han siger :)

Ja jeg har vist lokket manden til at skære træ hvis jeg orker lave dem, men jeg ved ikke endnu om jeg kan finde krudtet til at lave. Anyway synes jeg det bliver lige tidligt nok at fikse dem da tiden jo sætter spor i maling. Jeg tror jeg venter til vi kommer noget tættere på med at træffe en beslutning om det. :)

Har du i øvrigt det alle de andre wedding signs der er? Der findes en masse med vejviser til bar, toilet vielse,reception ovs. i samme stil. Prøv evt lige at google før du springer ud i produktionen. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes happely ever after skiltet er helt vildt fint:)

Jeg synes også rigtig godt om ideen :biggrin:

Det er jo mange af de samme bryllups ideer alle brudene synes godt om, det er bare lige med at fikse det så det bliver personligt og som vi selv synes det skal twistes. :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiiih Milepæl i dag 7 mdr..

Hvordan pokker skal jeg nå alt det jeg vil nå? Jeg synes altså virkelig jeg har travlt, selvom jeg allerede har nået så meget. Tror jeg skal sætte motoren i gang snart her efter jul og Nytår.

Jeg har slet ikke tid eller lyst til at holde jul, for det er bare bryllup det hele går op i. I år skulle gaverne bare overståes så jeg kunne komme videre i produktionen af bryllupsrelaterede dimser og finde det sidste jeg mangler af sjove sager. Altså det er virkelig noget skidt at have kreative ideer, når der er så meget andet der også skal laves.

:jul7: Meeen jeg har nu ikke mere travlt med bryllupsting, end at jeg har opdaget der er kommet julesmileys på BK haha.. :newyear:

I næste weekend kommer min brudepåpasser og så skal der fikses konfirmations inspiration til hendes datter. Heldigvis er der længe til den korfirmation, som først er i 2015, men hendes lyst er jo dukket op til at gå i gang med at kigge og planlægge. Jeg tror det er godt at lave noget andet bare bryllupsting, men de trækker altså.. Zilla hmm...

Min egen datters konfirmation slipper jeg for balladen ved, da det er hendes far der står for pynt sammen med hans kæreste. :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er kjolen også dukket op til min brudepåpasser. Kjolen er rigtig skøn, og jeg har meget let kunnet ændre detaljer som jeg syntes var over the top.

Jeg har taget bånd og sløjfe af, på forsiden af kjolen, samt en broche. Brochen er meget fin men er altså for meget sammen med alle de mange mini pailletter i båndet under brystet.

Bånd om livet har jeg også fjernet det var lidt mere besværligt da det ikke lige uden videre bare kunne trævels op udenom lynlåsen. Jeg tør ikke satse på at kunne sy den fint nok på. I stedet valgte jeg at klippe meget tæt og forsigtigt og det kan ikke ses der var bånd nu.

Kjolen bestilte jeg i en 3xl fordi jeg så at målene var meget små ift europæiske størrelser. Jeg kan så lige fortælle at kjolen også virkelig er meget lille IRL (ift det skule være 3xl !) . Fotos heruder viser kjolen på en gine i Nettovarianten som er en dansk str. lille M sådan ca. Jeg hapsede hendes mål sidst hun var her, så jeg ved hvad hun mindst skal bruge i cm. hehe :wink:

Nu er det jo så smadder heldigt at jeg så det er elastik som er rygstykket af ryggen af kjolen, så den skal nok passe. ( Jeg har noget større kasser :b223: end hun og kjolen kan næsten passe over min barm minus 2-3 cm, så jeg tror den passer hende til UG+.

Men ift bredden ved bagen, er det så heldigt at alle de her bånd er lavet i samme stof som kjolen. Kjolen er klart for lille men, båndet til livet var lagt dobbelt af det stof i inderste lag på kjolen. Det har givet mig stof nok til at jeg vil kunne sy en kile ind så kjolen passer der. Det er næste projekt.

Det bælte som var på forsiden, er som det yderste chiffonlag af kjolen. Det har givet mig stof nok til et tørklæde til at tage over skulderen eller som tørklæde.

Og sidst så var sløjfen på forsiden lavet at stoffet med minipailletter på, det betyder en hårdims kan fikses. Jeg har selvf. taget den dims af I kan se på pailletbåndet på fotoet. :)

Jubii sikke en masse bonusser jeg fik ud af den kjole.

Nå men her er så før og efter af kjolen.

Jeg har jo desværre ikke taget før herhjemme, men kjolen på fotoet viser ganske flot hvordan den så ud før. (Som sagt mangler jeg at sy kilen i.) :wink:

Kan den gå an? Jeg synes den er blevet ganske flot at se på. Lilla er jo svær at fotografere. :)

post-64428-0-35185600-1386340349_thumb.j

post-64428-0-16044000-1386340359_thumb.j

post-64428-0-43374300-1386340515_thumb.j

post-64428-0-61387800-1386340551_thumb.j

post-64428-0-39639400-1386340790_thumb.j

post-64428-0-51045700-1386340806_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er kjolen også dukket op til min brudepåpasser. Kjolen er rigtig skøn, og jeg har meget let kunnet ændre detaljer som jeg syntes var over the top.

Jeg har taget bånd og sløjfe af, på forsiden af kjolen, samt en broche. Brochen er meget fin men er altså for meget sammen med alle de mange mini pailletter i båndet under brystet.

Bånd om livet har jeg også fjernet det var lidt mere besværligt da det ikke lige uden videre bare kunne trævels op udenom lynlåsen. Jeg tør ikke satse på at kunne sy den fint nok på. I stedet valgte jeg at klippe meget tæt og forsigtigt og det kan ikke ses der var bånd nu.

Kjolen bestilte jeg i en 3xl fordi jeg så at målene var meget små ift europæiske størrelser. Jeg kan så lige fortælle at kjolen også virkelig er meget lille IRL (ift det skule være 3xl !) . Fotos heruder viser kjolen på en gine i Nettovarianten som er en dansk str. lille M sådan ca. Jeg hapsede hendes mål sidst hun var her, så jeg ved hvad hun mindst skal bruge i cm. hehe :wink:

Nu er det jo så smadder heldigt at jeg så det er elastik som er rygstykket af ryggen af kjolen, så den skal nok passe. ( Jeg har noget større kasser :b223: end hun og kjolen kan næsten passe over min barm minus 2-3 cm, så jeg tror den passer hende til UG+.

Men ift bredden ved bagen, er det så heldigt at alle de her bånd er lavet i samme stof som kjolen. Kjolen er klart for lille men, båndet til livet var lagt dobbelt af det stof i inderste lag på kjolen. Det har givet mig stof nok til at jeg vil kunne sy en kile ind så kjolen passer der. Det er næste projekt.

Det bælte som var på forsiden, er som det yderste chiffonlag af kjolen. Det har givet mig stof nok til et tørklæde til at tage over skulderen eller som tørklæde.

Og sidst så var sløjfen på forsiden lavet at stoffet med minipailletter på, det betyder en hårdims kan fikses. Jeg har selvf. taget den dims af I kan se på pailletbåndet på fotoet. :)

Jubii sikke en masse bonusser jeg fik ud af den kjole.

Nå men her er så før og efter af kjolen.

Jeg har jo desværre ikke taget før herhjemme, men kjolen på fotoet viser ganske flot hvordan den så ud før. (Som sagt mangler jeg at sy kilen i.) :wink:

Kan den gå an? Jeg synes den er blevet ganske flot at se på. Lilla er jo svær at fotografere. :)

Synes i hvert fald det er nogle gode ændringer du har fået lavet og meget fikst at du så kan bruge det du fjerner... Den skal selvfølgelig prøves på hende inden du kan være sikker men mon ikke den kommer til at passe med dine sidste ændringer. Super smart med en model med sådan en ryg, det giver altså lidt råderum størrelsesmæssigt på en flot måde. :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i hvert fald det er nogle gode ændringer du har fået lavet og meget fikst at du så kan bruge det du fjerner... Den skal selvfølgelig prøves på hende inden du kan være sikker men mon ikke den kommer til at passe med dine sidste ændringer. Super smart med en model med sådan en ryg, det giver altså lidt råderum størrelsesmæssigt på en flot måde. :)

Ja jeg tror på den bliver rigtig flot når jeg lige har syet det sidste sammen. Fredag kan hun komme til at prøve den og så må jeg jo høre hvad hun siger.. :wink: Hun ved stadig ikke at jeg har investeret, så det bliver spændende om hun bliver glad og om hun kan lide den. Ellers kender jeg nok en anden aftager haha :biggrin:

Jeg gider bare ikke sy i dag hehe. Jeg er doven nu, for jeg har haft gang i en masse projekter. Jeg har lavet bannere til ophænge med navne og pakket julegaver samt fødselsdags gaver ind. Jeg kastede mig også lige over begyndelsen på konfirmations planlægningen, så jeg synes jeg har gjort nok for nu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes du har lavet nogle rigtig fine ændringer, som gør at kjolen sidder lige i skabet.. :super: Glæder mig til at høre om brudepåpasseren kan lide det nye design á la Line :wink: Og ja, rigtig flot farve!

De andre sko du har lagt billeder af herinde, tør jeg slet ikke gå ind og se på.. Virkelige fede og friske farver!

Rigtig søde skilte - hvis ikke jeg var en klaphat til gør det selv projekter, kunne jeg godt falde for ideen :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du har lavet nogle rigtig fine ændringer, som gør at kjolen sidder lige i skabet.. :super: Glæder mig til at høre om brudepåpasseren kan lide det nye design á la Line :wink: Og ja, rigtig flot farve!

De andre sko du har lagt billeder af herinde, tør jeg slet ikke gå ind og se på.. Virkelige fede og friske farver!

Rigtig søde skilte - hvis ikke jeg var en klaphat til gør det selv projekter, kunne jeg godt falde for ideen :pokey:

Mange tak, jeg håber også at hun bliver tilfreds. Jeg synes ihvertfald at det er et godt kompromis mellem hendes og mine kjole ideer. Nu må jeg jo se om jeg kan tale hende fra at forkorte, for jeg synes den er ret skøn i længden, men nu må vi se når den kommer på hende. Længden kan jo være helt off og så er der kun 1 vej jo.

Hehe ja skoproblemet er bestemt tilstede når man kigger, for at få alt som man selv vil i hvilken som helst farve under solen.. Ja, jeg klager ikke over muligheden for at kunne vælge, men mere over at jeg så ikke kan finde ud af at vælge nu.. haha.

Jeg er da sikker på du kan male jeres bogstaver og skrive med lidt maling søde P.. Skulle du ikke bare sig ok ja ok det kan jeg da godt, hvis du synes om ideen? Spring da ud i det.. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes du har lavet nogle rigtig fine ændringer, som gør at kjolen sidder lige i skabet.. :super: Glæder mig til at høre om brudepåpasseren kan lide det nye design á la Line :wink: Og ja, rigtig flot farve!

De andre sko du har lagt billeder af herinde, tør jeg slet ikke gå ind og se på.. Virkelige fede og friske farver!

Rigtig søde skilte - hvis ikke jeg var en klaphat til gør det selv projekter, kunne jeg godt falde for ideen :pokey:

Mange tak, jeg håber også at hun bliver tilfreds. Jeg synes ihvertfald at det er et godt kompromis mellem hendes og mine kjole ideer. Nu må jeg jo se om jeg kan tale hende fra at forkorte, for jeg synes den er ret skøn i længden, men nu må vi se når den kommer på hende. Længden kan jo være helt off og så er der kun 1 vej jo.

Hehe ja skoproblemet er bestemt tilstede når man kigger, for at få alt som man selv vil i hvilken som helst farve under solen.. Ja, jeg klager ikke over muligheden for at kunne vælge, men mere over at jeg så ikke kan finde ud af at vælge nu.. haha.

Jeg er da sikker på du kan male jeres bogstaver og skrive med lidt maling søde P.. Skulle du ikke bare sig ok ja ok det kan jeg da godt, hvis du synes om ideen? Spring da ud i det.. :biggrin:

Altså, jeg er jo en sucker for lange kjoler, så jeg ville elske den :wink: Glæder mig til update på hendes reaktion på den :happy:

Ja, nogle gange kan der pludselig være for mange svære valg med de sko.. Jeg var jo ret sikker på, jeg havde fundet dem jeg skulle have på (også så vi kunne spare en udgift der) :happy: Men, nu tænker jeg, at det da ikke kan skade at have sådan et par wedges til senere på aftenen når der skal danses igennem :bunny_4:

Manden købte sådan en savbuk sidste år, som stadigvæk er pakket ind. Det kunne da tænkes at han kunne overtales til at indvie den og så kunne jeg male… Det må komme an på en prøve til sommer, så kan vores store dreng hjælpe.. Han elsker sådan noget med sav og hammer (Han er 3 og et halvt :huh: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, jeg er jo en sucker for lange kjoler, så jeg ville elske den :wink: Glæder mig til update på hendes reaktion på den :happy:

Ja, nogle gange kan der pludselig være for mange svære valg med de sko.. Jeg var jo ret sikker på, jeg havde fundet dem jeg skulle have på (også så vi kunne spare en udgift der) :happy: Men, nu tænker jeg, at det da ikke kan skade at have sådan et par wedges til senere på aftenen når der skal danses igennem :bunny_4:

Manden købte sådan en savbuk sidste år, som stadigvæk er pakket ind. Det kunne da tænkes at han kunne overtales til at indvie den og så kunne jeg male… Det må komme an på en prøve til sommer, så kan vores store dreng hjælpe.. Han elsker sådan noget med sav og hammer (Han er 3 og et halvt :huh: )

Jeg er også spændt på reaktionen. Jeg håber hun bliver glad og siger wow er den til mig? Men man kan jo aldrig vide. :)

Sidst hun var her og vi tog fotos af min kjole, spurgte hun om hvad der skulle ske med den lilla. Hun sagde at det kunne jo være sjovt, hvis hun kunne låne og få den på.

Det var lige i overkanten for mig, for jeg er ikke klar til at slippe af med den endnu. Kjolen er for meget som gæst med slæb og det hele og ift. de forhold vi har valgt til vores bryllup.

Ideen var sjov nok, da det ville tage fusen på H2B, ift at han har set farven. Men der er tid og sted til sjov og ballade og det er altså for mig ikke lige til vielsen.

Til gengæld gav det mig sådan lige et spark, der viste mig at hun gerne vil have en statement-kjole og det synes jeg da hun skal have selvfølgelig. Jeg tænkte hvor godt at jeg allerede har købt en til hende når hun så gerne vil have en. (Jeg håber hun synes denne er flot og at hun vil bruge den.)

Ganske kort efter det med kjolen, kun timer efter, skete der nemlig det næste, at hun til H2B sagde: "Line vil jo gerne lokke mig i kjole", hvortil jeg stejlede helt. Jeg vil ikke lokke hende i kjole, jeg lokker overhovedet ikke, EVER. Jeg er sådan lidt firkantet på den måde at jeg jo mener at enhver må gøre som de finder ret, og jeg forventer at de kan finde ud af det selv! Jeg skal gerne fortælle mine ønsker og forventninger, men det er jo op til enhver selv og jeg vil ikke have bebrejdelser for noget de selv skulle tage ansvar for.

Altså jeg vil gerne have hende i festtøj ige som resten af selskabet og det kan jeg vel forvente til mit bryllup, men ud over det så kan hun gøre præcist som hun vil.

Jeg blev ret stødt og jeg sagde, hallo du, nej det er vist ikke helt sammenhængen, Men lidt som om hun ikke rigtigt ville være ved overfor min H2B at hun gerne vil dresses op til lejligheden. Det var en ret æv fornemmelse. :td:

Jeg handler da kun ud fra hvad hun gentagende gange har sagt hun ville, men ikke havde råd til. Jeg har egentlig heller ikke råd (førtidspensionisten, med færre penge på kistebunden end hun), men ville gøre noget for hende. Hun har vist mig kjoler som hun gerne ville have og ikke havde råd til at købe og jeg er så kommet med alternative forslag.

Jeg har ikke fortalt at jeg end bare har overvejet at købe kjole til hende.

Vi har sammen kigget mange kjoler, NETOP fordi hun gerne ville have kjole, og så kommer der sådan en..

Iiih jeg er sådan noget hmm gider jeg overhovedet at forære hende en kjole, fordi hun pludselig gør det til at "jeg" vil have at hun SKAL noget som helst. Det er jeg egentlig ret irriteret over, for så er det pludselig at "Line vil have mig til", i stedet for "Line havde set at jeg gerne ville og derfor har hun købt kjole til mig.." :(

Jeg synes også at eksemplet med min lilla kjole viser ret tydeligt, hvem der vil hvad, men det eksempel kunne jeg jo ikke lige hive op af skuffen pga kjolen da H2B var der.. Men altså jeg ryster det af mig og ser hvordan det går på fredag. Ellers må jeg jo forære den til en anden der gerne SELV vil være ved at kunne lide kjoler.. haha..

Min forventning er nu stadig at hun bliver glad og jeg tror den kommer til at passe str. helt perfekt. :biggrin: Jeg skal bare lige finde ro i og tænker det er vel ok hvis hun skal have hjælp til at sige kjole ja tak. Det går der vel ikke nogen skår af mig for. :wink: Meeen lidt tricky er det blevet.. :rolleyes:

Mht sko.. Jeg er helt sikker på at din garderobe godt kan holde til et par ekstra wedges.. -ellers må din H2B jo bare bruge de savbukke til at bygge skabet ud, i stedet for at lave skilte hihi. Jeg tror nu ikke det er så klogt at lade betteknægten hjælpe med at bygge garderobe, så overlad skiltene til ham.

Se det var jo smart, 3 ting kom der ud af det med du skal have wedges. Altså ikke noget med at klage over at finde wedges du ikke kan leve uden.. :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved jo ikke hvor langt du er i din sko-bestillings-proces, men bliver da lige nødt til at skrive dette link til dig:

http://www.elegantsteps.co.uk/categories/Shoes-by-Colour/?sort=featured&page=3

Lidt nede af siden er der 2 par, det ene er wedges, det andet er med bred hæl på 5cm. Fidusen ved begge par er at de kan farves :) pris: 69£ = 615kr

Edit: der er 2 par mere derinde, igen med den brede hæl, den ene 5cm og den anden 3cm. Disse koster 59£ og kan også farves :)

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået syet kjolen til så den forhåbentlig passer på fredag. Pyyh. :biggrin:

Jeg endte med at få kjole, tørklæde, minitaske/pung og broche ud af projektet, så jeg synes faktisk det var mere end rimeligt ud af en enkelt kjole. haha.

Det har voldt mig lidt problemer at få syet det ordentligt da stoffet er meget fint og levende. Mine hænder har det en smule bedre, men jeg slås altså stadig med dem, så stædigheden har virkelig været i brug i går.

Bliver spændende at se hvordan det ender med at give kjolen hihi. :wink:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg lige tippe igen.

Jeg har ledt 117 steder efter helt almindelig hvide servietter i stof. Papirvarianten er jo let nok, men stof nærved umuligt i min bog. Efter knap 10 mdr. hvor jeg kun er stødt på Ellos varianten, Zalando eller Kinating havde jeg næsten givet op. Jeg synes nemlig det er for dyrt at købe 4 servietter til 300 kr. Det kan hurtigt blive til en herregård.

Nu vil jeg jo gerne have stofservietter, så jagten har kørt sådan lidt i baggrunden, imens jeg har kigget på alt muligt andet.

I dag kom jeg i tanke om at det mest åbenlyse sted at søge jo var amazon, og gæt engang hvad jeg fandt.. Jeg fandt de første 220 sider aka 5300 hits med servietter i alverdens farver plain og mønstrede til helt betalelige penge.

Ja det er jo selvfølgelig det mest oplagte sted man ikke tænker over at søge.

Så hvis andre mangler giver jeg lige anbefalingen videre. søg også evt. videre på cloth eller farven du ønsker.. :wink:

eks her: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_8?url=search-alias%3Dkitchen&field-keywords=napkins+cotton&sprefix=napkins+%2Ckitchen%2C193&rh=n%3A11052681%2Ck%3Anapkins+cotton

Stofduge til runde borde er der i øvrigt også i spandevis :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej de er da fantastiske smukke. Gu ved hvordan de kan lave det... Det må jo være noget de skriver eller trykker på. Måske du kunne lave din egen variant med lilla slikkepinde og en fødevaretusch...? Måske monogram hvis du har lavet sådan et ( det må du næsten ha, kan bare ikke lige huske ;) )

Ved ikke om du har mod på det. Men man kunne måske lave en stensil og så duppe skriften på. Det må da være et job for din datter hvis ikke dine egne fingerfærdigheder er til det... Bare en ide ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg lige tippe igen.

Jeg har ledt 117 steder efter helt almindelig hvide servietter i stof. Papirvarianten er jo let nok, men stof nærved umuligt i min bog. Efter knap 10 mdr. hvor jeg kun er stødt på Ellos varianten, Zalando eller Kinating havde jeg næsten givet op. Jeg synes nemlig det er for dyrt at købe 4 servietter til 300 kr. Det kan hurtigt blive til en herregård.

Nu vil jeg jo gerne have stofservietter, så jagten har kørt sådan lidt i baggrunden, imens jeg har kigget på alt muligt andet.

I dag kom jeg i tanke om at det mest åbenlyse sted at søge jo var amazon, og gæt engang hvad jeg fandt.. Jeg fandt de første 220 sider aka 5300 hits med servietter i alverdens farver plain og mønstrede til helt betalelige penge.

Ja det er jo selvfølgelig det mest oplagte sted man ikke tænker over at søge.

Så hvis andre mangler giver jeg lige anbefalingen videre. søg også evt. videre på cloth eller farven du ønsker.. :wink:

eks her: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_8?url=search-alias%3Dkitchen&field-keywords=napkins+cotton&sprefix=napkins+%2Ckitchen%2C193&rh=n%3A11052681%2Ck%3Anapkins+cotton

Stofduge til runde borde er der i øvrigt også i spandevis :)

Tak for tippet. Jeg har jo tænkt mig at betale ud af det til brylluppet, men ville gerne have nogle stofservietter her hjem til særlige lejligheder som jul (rød) og nytår (sølv).

Men må lige vente til i morgen, er lige midt i et julegavebarselprojekt til min lillebror, og måske man også skulle i seng på et tidspunkt... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej de er da fantastiske smukke. Gu ved hvordan de kan lave det... Det må jo være noget de skriver eller trykker på. Måske du kunne lave din egen variant med lilla slikkepinde og en fødevaretusch...? Måske monogram hvis du har lavet sådan et ( det må du næsten ha, kan bare ikke lige huske ;) )

Ved ikke om du har mod på det. Men man kunne måske lave en stensil og så duppe skriften på. Det må da være et job for din datter hvis ikke dine egne fingerfærdigheder er til det... Bare en ide ;)

Slikkepindene er med spiseligt papir i midten som er smeltet ind i den klarebolsje masse sådan som jeg kender dem. God ide at forsøge selv, men jeg tror jeg bare ender med at kigge misundeligt efter disse og bliver irriteret nok over at jeg ikke kan og så bestiller.. hmm måske skulle jeg bare lukke øjnene. Æv!

Nu vil jeg lige tippe igen.

Jeg har ledt 117 steder efter helt almindelig hvide servietter i stof. Papirvarianten er jo let nok, men stof nærved umuligt i min bog. Efter knap 10 mdr. hvor jeg kun er stødt på Ellos varianten, Zalando eller Kinating havde jeg næsten givet op. Jeg synes nemlig det er for dyrt at købe 4 servietter til 300 kr. Det kan hurtigt blive til en herregård.

Nu vil jeg jo gerne have stofservietter, så jagten har kørt sådan lidt i baggrunden, imens jeg har kigget på alt muligt andet.

I dag kom jeg i tanke om at det mest åbenlyse sted at søge jo var amazon, og gæt engang hvad jeg fandt.. Jeg fandt de første 220 sider aka 5300 hits med servietter i alverdens farver plain og mønstrede til helt betalelige penge.

Ja det er jo selvfølgelig det mest oplagte sted man ikke tænker over at søge.

Så hvis andre mangler giver jeg lige anbefalingen videre. søg også evt. videre på cloth eller farven du ønsker.. :wink:

eks her: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_8?url=search-alias%3Dkitchen&field-keywords=napkins+cotton&sprefix=napkins+%2Ckitchen%2C193&rh=n%3A11052681%2Ck%3Anapkins+cotton

Stofduge til runde borde er der i øvrigt også i spandevis :)

Tak for tippet. Jeg har jo tænkt mig at betale ud af det til brylluppet, men ville gerne have nogle stofservietter her hjem til særlige lejligheder som jul (rød) og nytår (sølv).

Men må lige vente til i morgen, er lige midt i et julegavebarselprojekt til min lillebror, og måske man også skulle i seng på et tidspunkt... :)

Jeg kan se vi tænker ens. Det er nemlig også grunden til at jeg gerne vil have dem i forbindelse med brylluppet, at jeg gerne vil have nogle til senere brug. Jeg ejer nemlig ikke en stof serviet og hver jul og andre lejligheder er jeg irriteret over at jeg ikke har nogle. Så er det jo en oplagt "undskyldning" at bruge dem til brylluppet. haha :wink::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer