Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Jeg tænker ikke overhovedet på det negative, for jeg synes faktisk ikke der var andet end det som "skulle" gå galt. Problemet er at jeg ikke har skrevet om "problemet" endnu (det er ikke et problem btw), fordi jeg ikke har fået lavet hele beretningen, så jeg kan godt forstå det er forvirrende at læse hvad jeg mener haha..

Jeg er lidt i chocktilstand over at jeg er blevet gift.. :wink: Jeg skriver et indlæg om hvad jeg mener, når jeg er færdig med beretningen, for jeg har det bedst men at følge tingene kronologisk haha :cheerleader3:

Det giver mig samtidig mulighed for at få styr på tankerne at skrive det hele ned. Det er altså ikke sådan at være en følsom sjæl hahaha.. :loveshower::biggrin:

Det var godt :) Men ikke godt at der kommer flere problemer :o Ja jeg har vidst lidt svært ved at følge med :rolleyes: Du må lave korte opsummeringer til os langsomme :tunge: Haha :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker ikke overhovedet på det negative, for jeg synes faktisk ikke der var andet end det som "skulle" gå galt. Problemet er at jeg ikke har skrevet om "problemet" endnu (det er ikke et problem btw), fordi jeg ikke har fået lavet hele beretningen, så jeg kan godt forstå det er forvirrende at læse hvad jeg mener haha..

Jeg er lidt i chocktilstand over at jeg er blevet gift.. :wink: Jeg skriver et indlæg om hvad jeg mener, når jeg er færdig med beretningen, for jeg har det bedst men at følge tingene kronologisk haha :cheerleader3:

Det giver mig samtidig mulighed for at få styr på tankerne at skrive det hele ned. Det er altså ikke sådan at være en følsom sjæl hahaha.. :loveshower::biggrin:

Det var godt :) Men ikke godt at der kommer flere problemer :o Ja jeg har vidst lidt svært ved at følge med :rolleyes: Du må lave korte opsummeringer til os langsomme :tunge: Haha :tunge:

:lol: Haha nej det er ikke din skyld, det er fordi jeg ikke har skrevet om det haha.. Meen at be mig om at skrive mindre det kan du vidst godt se langt efter haha.. Det kommer vist aldrig til at ske.. hihi :lol:

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Godt du tager dig tid Line... Det er sikkert den bedste terapi lige nu.

Led halsbetændelse i 30 graders varme!!!! Jeg er IKKE misundelig :(

God bedring med hende.

Tak Dorte.

Jeg håber også bare det snart er ovre med den halsbetændelse. Det er slet ikke sjovt med feber i den hede.. puuuh.. Sidste år var det Katrine i sommerferien også, så vi er noget trætte af det. :shooter::wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol: Haha nej det er ikke din skyld, det er fordi jeg ikke har skrevet om det haha.. Meen at be mig om at skrive mindre det kan du vidst godt se langt efter haha.. Det kommer vist aldrig til at ske.. hihi :lol:

Hahahaha - det kunne jeg ikke drømme om :loveboard: Jeg mente kun en opsummering når du havde skrevet det andet :rolleyes: Men når nu jeg ikke havde overset det, så er der jo ikke noget problem i det!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Beretning del 8.

Imens vores gæster fik kaffe, kage, is og slik fik vi endelig tid til at hive lidt af underholdningen op af hatten. Vi var så meget bagefter i den naturlige tidsplan, at vi valgte kun at præsentere dem for vores tip en 13'er. 13 spørgsmål hvor vi var de eneste som kendte alle svarene. Det var helt bevidst at muligheden ikke skulle være tilstede til at en eller 2 kunne svare på alt. Det var faktisk lidt svært at finde på spørgsmålene, netop fordi det skulle være en cocktail af mulige og umulige spørgsmål, så alle havde en chance. Jeg regnede med at det var sådan ca. halvdelen af spørgsmålene hver enkelt kunne besvare. (nogle ville kunne flere end andre.)

Folk sad stille og puslede med svarene. Vi havde lavet 4 svar muligheder til hvert spørgsmål, og så havde vi jo samtidigt lavet rigtig mange hints i lokalet, så der var masser af hjælp hvis gæsterne var opmærksomme. Det var de så ikke haha hmmm..

post-64428-0-88457100-1406612106_thumb.j

post-64428-0-77787200-1406612139_thumb.j

post-64428-0-53140300-1406612211_thumb.j

post-64428-0-61105200-1406612247_thumb.j

De fleste kunne svare på 2-3 ud af de 13 så det overraskede mig meget at de vidste så lidt om hvordan vi mødtes og hvad vores historie var. Det gik helt galt for mange, ved at de troede at vi sådan troede noget om hver af os som vi slet ikke ville gøre sådan rent personlighedsmæssigt. At de f.eks troede at Henrik ville tage en (dengang) "ukendt" kvinde i hånden og sige "Hej skat" ved første møde.. Det tror jeg altså ALDRIG ville ske, ever, det har han ikke personligheden til at finde på. Jeg tror nok også lige at jeg ville være rendt afsted med første tog hvis han havde gjort sådan kl. 14 om eftermidddagen på hovedbanen. Det havde være lige i overkanten til mig haha.

Jeg havde bestilt forskellige ting til præmier, med vores dato og navne indgraveret. En evighedskalender, et kompas , (og små oplukkere dreng og pige). Der var ikke rigtigt forskel på størrelsen så det var en rigtig god mulighed for at give et minde med til gæsterne. Jeg synes at oplevelse var lidt tam i forhold til hvor meget arbejde vi havde lagt i alle opgaverne. (heldigvi fik jeg ALT det til afterparty som jeg havde manglet på dagen af vores 2. hold gæster, men det skriver jeg mere om.)

post-64428-0-75541400-1406612935_thumb.j

post-64428-0-42377800-1406612950_thumb.j

post-64428-0-58842300-1406613097_thumb.j

Da underholdningen var ovre og maden indtaget, rykkede en del flere gæster udenfor telte og jeg havde mere selskab. Andre gik forsigtigt i slikbuffetten og satte aftryk på gæstebogstræet. Der var en hyggelig og meget mere afslappet stemning, da først kaffen var blevet konsumeret. Der blev tid til at tale med flere og der var stor hjælp til at få ryddet lidt sammen på opvasken. Jeg så godt aktiviteten i huset, men jeg var i stand til at forblive "inaktiv" og det var rigtig rart at have lidt tid til gæsterne og bare slappe af.

Selskabet var også bare glade og mætte mennesker så det var hyggeligt. Katrine gav sig til at lære Henrik gangnam style, men han kunne slet ikke lokkes.. haha..musikken var jo også kværket så det var silent mode. Han fik dog sat musikken i gang igen med vores bryllupsliste. Vi fik også sat vores egne aftryk på gæstebogstræet, meeen der havde været bøller omkring, som havde sat aftryk hvor vi skulle have haft vores. Så det blev den alternative løsning vi tog i brug. Jeg kunne ikke finde vores blæk dagen før, men heldigvis havde Josefine en lilla, som blev brugt, i stedet for de mange farver jeg havde fundet. Gæstebogtræets blomster var trykt i rosa, så det var helt fint. (Dagen efter var farven på aftykkene ændret til den samme farve næsten, som blomsterne havde, så det var pudsigt.)

Den røde løber blev også brugt flittigt, med ikke til det tiltænkte formål haha.. Ungerne fandt ud af at det var hyggeligt at smide sig på den med hunden, så de kunne hygge sig i udendørs luften.

post-64428-0-57095200-1406617540_thumb.j

post-64428-0-50456200-1406617554_thumb.j

Der var virkelig varmt stadig og klokken var 19.00 sådan ca. Vi havde bedt om at gæsterne skulle hjælpe med at lukke festen kl. 18, men vi havde jo været forsinket hele dagen så det var helt ok at de blev. Nogle dampede af imens vi hyggede videre. Vi fik snakket mere med det langtvejs fra kommende gæster og mine tøser fik klædt om til rejsetøj så de ikke skulle have deres kjoler med på ferie hos mormor.

Der var en utrolig hyggelig og afslappet stemning og pigerne fik styr på de fleste af deres ting. De fik sagt farvel sammen med min mor og papfar og mormor.

Det var en god fornemmelse, da mig mor fik sagt rigtigt og ordentligt farvel til min far og omvendt. Helt civiliseret og overraskende at hun tog initiativet. (Henrik fortalte at min far hilste i pavillonen. Men det havde jo forventet så intet nyt under solen der.) Men det var rart at hun gik den cm. mere for min skyld og fik gjort det man "bør" (selvom jeg normalt HADER "bør".) Vi var kun min far+ kæreste tilbage samt Henrik´s pap så det kunne lade sig gøre at få talt lidt mere i ro og fred. Vi nød et glas sammen stille og roligt.

Henrik fik også lov aat strippe i haven.. Jojo jeg fik det hele med haha.. Han havde selv designet undertøjet til dagen og det lokkede jeg han til endelig at vise frem. Jeg vidste ikke andet end at han selv hande designet det. Det var noget så sjovt og noget så fint. Mandens bagdel på bk.. haha! Hvad siger du så?!

post-64428-0-83433400-1406617267_thumb.j

post-64428-0-85668900-1406617283_thumb.j

Min far + vedhæng tog afsked og vi kunne få en chance for at få fortalt de manglede forklaringer til pappen. Der havde jo været en del overraskelser og det var så rart at høre hvad han sagde til dem. omkring kl. 19.45 gik han til kroen. :)

Henrik og jeg havde nu endelig tid til at være mand og kone. Vi trak indendøre og fik talt en smule sammen. Det havde været en vild oplevelse for os begge tror jeg, og en masse indtryk skulle på plads. Vi fik danset vores "brudevals" og det var så hyggeligt. Tiden stak bare afsted. Vi tog et par billeder af vores ringe og brudebuketten og jeg kunne hoppe ud af brudekjolen. Jeg ville ikke så gerne have den af, men for pokker det var rart at slippe for varmen i den. Jeg turde slet ikke tænke på håret.. uuuh.. Undervejs sidst på dagen heldigvis, havde en af mine hårnåle siddet fast i en rispapir lampe, så mit fine headpiece måtte jeg allerede der tage af. (Det var jo så godt med en brudepåpasser som hele dagen, gjorde ingenting for at rette på brudes outfit.. grr..)

Jeg kan se på billederne at hårnålen strittede op helt fra vielsen, det er sq irriterende.

Nå men lige så stille fik vi ryddet lidt mere opvask og andet til side. Omrking midnat var vi fuldstændigt kørt over.

Jeg syntes det var lidt underligt at Henrik var SÅ træt. Altså jeg kan forstå at jeg er med min sygdom, men ham?? Så kom han i tanke om hvorfor. Han havde åbenbart i sidste sekund besluttet sig for at skrive en tale, som havde siddet oppe hele natten nærmest for at skrive. Stakkel, jeg havde jo sagt at han slet ikke behøvede.. Jeg havde ikke fået holdt min tale heller for der var simpelthen ikke tid.

I stedet fik jeg udleveret hans stikord og det var så vildt at læse. Det er meget mærkeligt at læse hvordan andre opfatter en, og tingene som sker rundt omkring, når man selv har sin egen opfattelse. Jeg blev meget rørt over hans ord. Jeg kunne ikke læse uden at spilde en tåre eller 2. Jeg var også rigtig glad for, at han havde glemt det lige som jeg for jeg kunne slet ikke have holdt til at han havde sagt alt det til mig.

Jeg kopierer her lidt ind af, hvad jeg fik fra ham :heart: ..:

Kære gæster, kære Line.

Hvordan mødtes vi
Spillested på nettet kom og vind
chat mens spillde
og chat på messenger
og så ringede vi sammen
snakkede altid ...
Hun var jo ret sød
og ret dejlig
og ikke helt som alle andre
og en dag så mødtes vi
og på et tidspunkt flyttede Line til Øen..Sjælland
og vi mødtes lidt mere..og det blev hun absolut ikke mindre dejlig af
jeg besøgte hende ret tit
og lige pludeselig..så var jeg rykket ud hjemmefra og sammen med Line
og 1-2-3 gået 8-9 år

Jeg Lærte meget om Line undervejs
Hun er lidt skæv ..eller meget
som sagt før..ikke som alle andre hun gør meget på andre måder end andre ville

Hun er ret kløgtig og meget følsom og kærlig
hun overrasker mig mange gange ved at gøre små søde ting..købe en lille ting til mig..eller gøre noget

Opfindsom..hvis noget ikke går så finder hun andre udveje
Beskeden.. på den måde at hun ønsker ikke de store dyre ting, men hellere en lille ting til
50 øre hvor man lige har tænkt DET er lige Line og man har tænkt over gaven

Stædig...hun bliver ved at prøve til det lykkes--og hun vil vide hvorfor ting er som det er

Stærk personlighed og psyke.. når meget går imod og andre var knækket sammen for længe siden
så kæmper hun videre..og videre og bliver ved (ja se bare..hun er her stadigvæk med mig :-)
men også helbredet og sclerosen er jo en hård fætter at kæmpe med hver dag
Der sker hele tiden noget nyt..og hun siger.. Nå men så er det sådan nu og så kører hun videre ud fra det

Omhyggelig og kreativ..detaljer der tæller. Dette bryllup..er 99% Line der har planlagt og knoklet og
lavet utroligt meget selv og brugt oceaner af tid på det hele

Hjælpsom...hun hjælper altid andre med alting..ikke mindst computerproblemer hvis noget driller.
Det er ikke sikkert hun har tid eller energi..men hun gøre det ofte alligevel

Meen meen--hvis der er computerting der driller, så er hun dog ikke altid tålmodig når hendes egen computer
så lyder det ofte...Heeenriiikk

Men...er der noget at sige til at jeg elsker hende enormt meget ?..hun er bare dejlig !

Så er der noget jeg slet ikke har nævnt..eller nogen
Børn.
Før jeg mødte Line har jeg altid tænkt
Børn de er da bare ihhh...besværlige..
de græder hele tiden,
de ødelægger hele tiden noget,
de forstår intet,
de gør aldrig som man siger
de plager
de er bare...hmmm jeg gider ikke børn

Men...hmm Line havde jo et par stykker af dem...av..hvad nu..ville aldrig gå godt

Jeg så så den ene af dem på webcam..Katrine..og hmmm..hun så jo ikke så slem ud...måske

Jeg skulle så møde dem begge en dag og må sige jeg var en del nervøs for det kunne da kun gå helt skævt

Men jeg så dem så..og eh..hej hej...og jeg satte mig, og så sprang de begge op og satte sig på skødet af mig
Så var jeg solgt og ændrede totalt mening

Josefine og Katrine er jo bare dejlige og jeg elsker dem begge meget
Nogen skønne tøser !!
men...de har jo også en dejlig vidunderlig mor

Jeg fik også fremvist min tale til Henrik som jeg dog ikke havde printet ud. Jeg har ændret meget på den undervejs og endte faktisk med at ville bruge mig udkast og så ellers lade følelserne tale i stedet. Jeg har en RIGTIG god hukommelse normalt, så jeg behøvede ikke printet.

Dette var mit udgangspunkt:

Kære Henrik.

Min skønne, dejlige og absolut fantastiske mand…

Tænk sig lige at jeg kan kalde dig det!!

Jeg vil advare om, at disse ord jeg siger til dig herefter, nok kommer til at trække lidt tårer hos mig, og at mine ord på ingen måde vil være nok til at beskrive, hvad du betyder for mig.

Dette er den lidt mere "alvorlige del" som jeg ikke vil undlade chancen for at fortælle dig, - om både dig, mig og os!

Hvis jeg ryster lidt på hænderne, er det ikke fordi jeg synes det er svært at rejse mig og tale.

Nej, det er fordi jeg allerede nu spekulerer i, hvordan jeg nogensinde skal kunne, bare skrabe overfladen, i alle de ting jeg vil sige til dig.

Jeg har simpelthen ikke ord nok .. (Det siger en del, for nu "Fru" snakkeøre her.)

Oveni så regner jeg med at vores gæster har andre planer inden for de næste 20 år, så jeg forsøger at begrænse mig.

Min kære mand..

Aldrig nogensinde havde jeg forestillet mig at vi ville havne lige her, hvor vi er i dag..

Det er vores bryllupsdag, den havde jeg altså ikke liiige set komme, min skat.

Jeg havde aldrig nogensinde kunnet regne ud, at jeg ville støde ind i mit livs kærlighed på en internet spilleside, en helt almindelig Torsdag.

-At jeg midt i et tungt kapitel i mit liv, pludselig ville se lysglimt, fordi du dukkede op og satte fodspor i min spilleprofil.

Hvor var det heldigt.

Alt det uheld som jeg er præsenteret for i min tilværelse, alt det besvær og alt i hele verden..

ALT er opvejet af, at jeg havde det held, at du stødte på mig.

Vi 2 har været igennem så meget sammen. Det har virkelig ikke altid været let. Hverken før vi blev kærester, eller efter. Det var været fyldt med smerte og ulykkelige situationer hele vejen. Besværligheder og ikke mindst tåbelige omstændigheder for os begge, men allermest mig.

Før vi mødtes havde jeg et kælenavn, som jeg brugte om mig selv, og som du er bekendt med. Et kælenavn, givet både lidt i spøg og samtidig et som jeg gav mig selv, med en stor portion sandhed. Det er ikke engang mig selv jeg omtaler, når jeg har brugt det.

Det er en beskrivelse af de omstændigheder, som jeg næsten altid støder på. En beskrivelse af at verden slet ikke er, for mig, som for resten af befolkningen.

Jeg sagde tit .. "Dav, dav, ... Frøken rodebutik her"..!

Jeg er stadig ofte udsat for "omstændigheder" og umulige situationer, men nu har jeg din hånd at holde i.

Du ved, at det, som er helt almindeligt og bare skal gå som for alle andre, slet ikke går sådan for mig.

Det betyder mere end du aner, at du ved og ser at tingene ikke bare "er" som for alle andre.

At du er med og ser og oplever sammen med mig, at verden altså er en rodebutik for mig.

Jeg forstår ikke selv, hvorfor tingene ikke går som "forventet" af alle andre, men du hjælper mig med at sætte tingene i orden og få perspektiv til at tackle det "underlige" og de anderledes betingelser.

Så for det skal du have uendelig stor tak.

Mine sygdomme er jeg også nødt til at bringe med i dette, selvom ulykke og sorg ikke passer godt til vores lykkelige dag.

Det er mig en gåde hvordan du kan bære specielt min Sclerose sammen med mig. Jeg kan dele min sygdom så jeg næsten føler, at jeg ikke har den alene.

Vi 2 driller hinanden med at tålmodighed har vi begge oceaner af, ellers ville vi ikke kunne holde sammen så længe.

Deri er der en stor sandhed. Din tålmodighed til at lytte til mine rigtig mange klager og mange besværligheder er uerstattelig.

Du har tålmodighed og enorm kærlighed som du viser mig, ved at holde ud, sammen med mig.

Det er ikke en let opgave du har fået dig, og jeg har minder til resten af livet allerede nu. Minder der fortæller om din vilje og styrke til at holde mig og Fætter Sclerose ud, selv når jeg ikke selv kan holde "os" ud.

Nu har jeg nævnt ham den uindbudte toastmaster, og ham vil jeg også lige sige en sidste ting til, før jeg kommer videre i teksten.. "Fis så af!!!"

Jeg vil også bringe mine dejlige piger ind i talen.

Jeg føler mig så lykkelig over at i 3 elsker hinanden så højt.

Det er for mig helt ubegribeligt hvor heldig jeg kan være.

At mine øjesten og min mand har det bedste til overs for hinanden, når jeg kunne have fået noget helt andet.

At i alle 3 er i mit liv gør, at verden er værd at leve i for mig.

I 3 er verdens centrum for mig og det skal aldrig ændre sig.

Min taknemmelighed over jer 3, igen ikke ord nok til at beskrive hvad i betyder for mig alle sammen..

Det eneste jeg kan sige er, at min kærlighed til jer er bund og grænseløs.

Skål…

Jeg er jo ikke færdig med at snakke jer ørerne af, så jeg håber i har bare en lille smule tålmodighed, til at høre lidt endnu.

Jeg vil også gerne takke Henriks mor og papfar.

Tak for I har sendt Henrik i min retning. Tak for hvad i har givet ham, som har bragt ham til at være hvem han er. Jeg ved jeg har "snuppet" ham fra jer, og jeg lover at passe så godt på ham som jeg kan.

Vores historie er lang og unik, af den unikke slags.

Jeg kan ikke på nogen måde beskrive vores rejse hertil.

Jeg vil sige til dig og det ved jeg i hele mit hjerte: Alt det svære, umulige og fuldstændigt usandsynlige som vi har set, oplevet og gennemgået..

Jeg garanterer for at der kommer meget mere af den slags til os.

Jeg ønsker og håber for os, at vi får en hel masse mere, men mest af alt det der gør os lykkelige sammen.

Det der gør os stærke, gør os glade og det der gør forskellen på os og resten af verden.

At alle de uheldige oplevelser vi har set bliver opvejet 1000 gange i vores fremtid sammen.

Vi har allerede haft så meget lykke også oveni alle de ulykkelige tider, og jeg kan slet ikke bede om mere lykke, men det gør jeg.

Du gør mig til verdens lykkeligste kvinde..

Jeg kan intet ønske mig mere i verden, end at tilbringe min tid med dig.

Jeg har som sagt ikke ord der beskriver hvor meget jeg elsker dig.

Da vi havde læst og snøftet hver især, skulle vi finde kassen. Jeg tror knap jeg ramte puden før jeg gik ud som et lys. Alt i alt en helt fantastisk dag som fik en fed opfølgning dagen efter. (Se næste og måske sidste del af beretningen :lol: ) :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih søde Line, du krænger jo hele dit hjerte ud og jeg kan slet ikke finde ord nok til at skrive til det hele.

Smukke og rørende taler fra jer begge to :7himmel:

Må vi ikke få svarerne på jeres sjove tip en 13'er? :D

0

Del dette indlæg

Jo det må i da ihvertfald.. Tager mig lige et par sekunder. :loveshower:

Kunne være rigtigt sjovt :D

I har altså bare haft sådan et fint og gennemført bryllup. jeg beundrer så meget, hvor meget du har fået lavet og klaret, trods din sygdom.

Du er meget inspirerende. Tusind tak fordi du deler så meget, som du gør med os andre brude :kiss:

0

Del dette indlæg

Ihh Line det lyder da dejligt :loveshower::loveshower::loveshower: Skidt da med at gæsterne ikke vidste noget - men forstår godt det er lidt tamt, når I havde arbejdet så meget for at det skulle være anderledes.. En del af dem har måske også bare have valgt det "sjoveste" svar, hvis de var det mindste i tvivl :) Det kender jeg mange der ville :tunge:

Dejligt billede det første :heart: Søde taler :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, Line - sidder her og læser jeres taler til hinanden og bliver helt varm om hjertet! :loveboard: Søde, skønne mennesker!
Jeg sluger hele beretningen til mig, men får ikke kommenteret så meget.. Men, jeg er her og læser med!! :)

0

Del dette indlæg

Jo det må i da ihvertfald.. Tager mig lige et par sekunder. :loveshower:

Kunne være rigtigt sjovt :D

I har altså bare haft sådan et fint og gennemført bryllup. jeg beundrer så meget, hvor meget du har fået lavet og klaret, trods din sygdom.

Du er meget inspirerende. Tusind tak fordi du deler så meget, som du gør med os andre brude :kiss:

Haha det er svært at forklare på så lille et stykke som der er plads til på billedet, for der er jo (selvfølgelig) en sjov historie bag alle spørgsmålene haha. Det kan jo næsten ikke være anderledes.. :blush::lol:

Jeg er også selv ret tilfreds med alle mine projekter så tusind tak.

Jeg må jo tilstå (som om det er en hemmelighed) at jeg tænker en maaaasse. Så det jeg deler, er faktisk kun en lille bitte mikroskopisk del af hvad jeg tænker. Min kasket kører på højtryk i stor stil, ALTID, -også når jeg sover, hehe..

Jeg har skåret så meget ned som jeg kan, og stadig synes mange at jeg skriver aaaalt for meget haha, så det er jeg vant til. Så må de jo bare springe over. Sådan er jeg jo. Der er også mange som er glade for at jeg "tør" dele mit inderste, men jeg synes jo kune det er en lille del jeg giver, som andre måske kan bruge. Ellers er det fantastisk terapeutisk at skrive og meget befriende.

Tak for de søde ord Josephine. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ihh Line det lyder da dejligt :loveshower::loveshower::loveshower: Skidt da med at gæsterne ikke vidste noget - men forstår godt det er lidt tamt, når I havde arbejdet så meget for at det skulle være anderledes.. En del af dem har måske også bare have valgt det "sjoveste" svar, hvis de var det mindste i tvivl :) Det kender jeg mange der ville :tunge:

Tak søde Rose. :heart: Jeg tror også at varmen gjorde sit. (som sagt den fik fuld skrue dagen efter så no regrets haha)

Det var meget specielt at sidde der efter festen og læse de søde ord. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Ihh, Line - sidder her og læser jeres taler til hinanden og bliver helt varm om hjertet! :loveboard: Søde, skønne mennesker!

Jeg sluger hele beretningen til mig, men får ikke kommenteret så meget.. Men, jeg er her og læser med!! :)

Tusind tak søde Pernille. :loveshower:

Det er helt fint at bare læse med. Jeg ved jo at min tråd okser hurtigt stadig og så er det svært at svare på alle de mange tusind ting jeg får skriblet ned. *host* -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svar til tip en 13'er.

Der er jo en historie til alle spørgsmålene, men jeg orker kun lige at påføre billederne en lille kommentar her og der. Det må du tage til takke med. Det rigtige svar er understreget og med fed. Jeg har bevidst valgt at jeg ikke ville lægge en kopi op før i min beretning, for man ved jo aldrig hvem der læser med, og der skulle ikke være muligheder for snyd hehe.. Det har faktisk været lidt irriterende ikke at kunne få input fra jer Zillaer. Jeg HAR fundet stavefejlene, men vi havde lidt svært ved at få printet, så det var bare ærgerligt. :wink:

post-64428-0-04411300-1406623527_thumb.j

post-64428-0-63521600-1406623539_thumb.j

post-64428-0-59895300-1406623591_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker jeres tip en 13'er :cheerleader3::cheerleader3: og ikke mindst jeres taler :boohoo: armen tudeprinsessen er her stadig :rolleyes::lol:

Elsker din måde at fortælle jeres dag på, det er så indlevende og meget gribende :kiss:

Tusind tak Marie.

Det er sq da rart at jeg ikke er den eneste tudeprinsesse på bk -HAHA-

Jeg forsøger at skrive som jeg ville sige det, så jeg er så glad for at det skinner igennem i teksten også :heart::heart:

0

Del dette indlæg

Elsker jeres tip en 13'er :cheerleader3::cheerleader3: og ikke mindst jeres taler :boohoo: armen tudeprinsessen er her stadig :rolleyes::lol:

Elsker din måde at fortælle jeres dag på, det er så indlevende og meget gribende :kiss:

Tusind tak Marie.

Jeg forsøger at skrive som jeg ville sige det, så jeg er så glad for at det skinner igennem i teksten også :heart::heart:

-HAHA- det er du helt bestemt ikke, og som min h2b siger, han har bestilt en palle kleenex til på lørdag, når vi skal til bryllup hos min svoger :rolleyes::floejt:

0

Del dette indlæg

Tusind tak Marie.

-HAHA- det er du helt bestemt ikke, og som min h2b siger, han har bestilt en palle kleenex til på lørdag, når vi skal til bryllup hos min svoger :rolleyes::floejt:

Haha ellers kan du da forsøgte at printe de her ud hvis du glemmer dine egne.. -HAHA-

post-64428-0-57555200-1406626850_thumb.j

0

Del dette indlæg

Tak søde Rose. :heart: Jeg tror også at varmen gjorde sit. (som sagt den fik fuld skrue dagen efter så no regrets haha)

Det var meget specielt at sidde der efter festen og læse de søde ord. :loveflag:

Glæder jeg mig til at læse om så!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Kan jeg godt forstå :loveboard:

0

Del dette indlæg

Tusind tak Marie.

Haha ellers kan du da forsøgte at printe de her ud hvis du glemmer dine egne.. -HAHA-

attachicon.gif211_kleenex.jpg

:wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer