Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Ih Line Tillykke tillykke tillykke ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så fik vi dig afsat :lol:

Så dejligt at høre at din dag var skøn....

Flere billeder please :happy:

Tusind tak Dorte, og velkommen hjem. Jeg er blevet rigtig godt afsat og er glad og tilfreds, meen noget træt. hehe..

Jeg tænkte på dig torsdag, da jeg var på hospitalet til kontrol. Nu går den nemlig ikke mere og jeg SKAL have fundet ud af om jeg kan rykkes til riget. Jeg havde den mest elendige oplevelse med neurologen, som jeg havde lovet fik 1 chance mere. Den forspildte hun komplet og jeg var tosset da jeg tog derfra. (og ditto til den nye sygeplejerske...grrr :td: ) Så nu skal jeg have undersøgt befordrings reglerne om jeg kan blive kørt udenfor regionen, så jeg kan komme til riget. Jeg gider ikke mere at blive ignoreret.

Der skal nok komme et ton flere billeder, jeg sætter ind løbende med beretningen. :wink:

Det er bare lige med at finde plads til at nå at skrive den haha.. :bunny_4:

Der er ingen tvivl Line!!!!!! Du SKAL ind til Riget! De er meget bedre derinde. Du skal kontakte patientkontoret i din region og så hjælper de dig med alting. Alle har ret til frit sygehusvalg, så der er ingen ben i det. Lidt papirnus... Håber de er lige så søde som de er i region Syddanmark. Transporten er jeg bange for kan hænge på dig selv - men der MÅ være en eller anden løsning - måske sklerose foreningen kan være behjælpelig?

Fedt at Henrik blev chokeret :lol: det var jo planen :lol:

Det er netop transporten jeg lige skal have styr på. :wink: jeg har hørt godt om Roskilde, Glostrup og Riget. Jeg vil ringe lidt rundt og undersøge før jeg beslutter mig. Vigtigt at blive hørt jo. :)

Kanon med Henrik. Jeg håber at kunne skrive lidt mere i morgen, med jeg har lige nu svært ved at ramme tasterne i stor stil. Mon jeg har haft for travlt haha :o:biggrin:

Altså Glostrup er jo slet ikke ligeså god, når nu jeg er på barsel :lol: - altså sekretærmæssigt, hahaha… Ej, MS er ikke til at spøge med og jeg håber du finder en afd. hvor du føler dig tryg og lyttet til! Det med transporten kan jeg måske være behjælpelig med, medmindre de har lavet om på reglerne igen-igen-igen mens jeg har været væk.. :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bortset fra din brudepåpasser, som jeg vil undlade at kommentere for meget på, for ikke at blive for grov :wink: og den forkerte farve på kagen, så lyder det hele bare fantastisk - og det er helt vildt så flot d tager det hele :)

Jeg glæææder mig til du igen kan skrive, så vi kan høre resten :)

KNUS

0

Del dette indlæg

Ih Line Tillykke tillykke tillykke ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så fik vi dig afsat :lol:

Så dejligt at høre at din dag var skøn....

Flere billeder please

Tusind tak Dorte, og velkommen hjem. Jeg er blevet rigtig godt afsat og er glad og tilfreds, meen noget træt. hehe..

Jeg tænkte på dig torsdag, da jeg var på hospitalet til kontrol. Nu går den nemlig ikke mere og jeg SKAL have fundet ud af om jeg kan rykkes til riget. Jeg havde den mest elendige oplevelse med neurologen, som jeg havde lovet fik 1 chance mere. Den forspildte hun komplet og jeg var tosset da jeg tog derfra. (og ditto til den nye sygeplejerske...grrr :td: ) Så nu skal jeg have undersøgt befordrings reglerne om jeg kan blive kørt udenfor regionen, så jeg kan komme til riget. Jeg gider ikke mere at blive ignoreret.

Der skal nok komme et ton flere billeder, jeg sætter ind løbende med beretningen. :wink:

Det er bare lige med at finde plads til at nå at skrive den haha.. :bunny_4:

Der er ingen tvivl Line!!!!!! Du SKAL ind til Riget! De er meget bedre derinde. Du skal kontakte patientkontoret i din region og så hjælper de dig med alting. Alle har ret til frit sygehusvalg, så der er ingen ben i det. Lidt papirnus... Håber de er lige så søde som de er i region Syddanmark. Transporten er jeg bange for kan hænge på dig selv - men der MÅ være en eller anden løsning - måske sklerose foreningen kan være behjælpelig?

Fedt at Henrik blev chokeret :lol: det var jo planen :lol:

Det er netop transporten jeg lige skal have styr på. :wink: jeg har hørt godt om Roskilde, Glostrup og Riget. Jeg vil ringe lidt rundt og undersøge før jeg beslutter mig. Vigtigt at blive hørt jo. :)

Kanon med Henrik. Jeg håber at kunne skrive lidt mere i morgen, med jeg har lige nu svært ved at ramme tasterne i stor stil. Mon jeg har haft for travlt haha :o:biggrin:

Altså Glostrup er jo slet ikke ligeså god, når nu jeg er på barsel - altså sekretærmæssigt, hahaha… Ej, MS er ikke til at spøge med og jeg håber du finder en afd. hvor du føler dig tryg og lyttet til! Det med transporten kan jeg måske være behjælpelig med, medmindre de har lavet om på reglerne igen-igen-igen mens jeg har været væk.. :blink:

Hahaha .. Det er jeg HELT sikker på du har ret i. :biggrin:

MS er da KUN til at tage gas på. Ellers kan man jo ikke andet end at tude, og det gider jeg sq ikke.. -HAHA-

Jeg har SLET ikke styr på reglerne, men er dog kommet frem til at jeg kan få befordringsydelse men ikke hvor meget.. hmm det er kompliceret.. :unsure:

0

Del dette indlæg

Bortset fra din brudepåpasser, som jeg vil undlade at kommentere for meget på, for ikke at blive for grov :wink: og den forkerte farve på kagen, så lyder det hele bare fantastisk - og det er helt vildt så flot d tager det hele :)

Jeg glæææder mig til du igen kan skrive, så vi kan høre resten :)

KNUS

Tusind tak. :loveshower:

Det var så fantastisk. Jeg fatter ikke hvorfor det skal være SÅ svært at skrive. :o Det er da som at skære min tunge af, når jeg ikke kan skrive.

Det går lidt lettere i dag, så måske kommer der lidt mere, ellers så bliver det bare når jeg fuldstændigt er i stand til det. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pas nu på dig selv Line, vi andre skal nok vente til du er klar! :loveshower::bearhug:

Det skal jeg nok :biggrin:

Det er bare det med at få skrevet tingene imens det står klart i hukommelsen. :lol:

Line, lige meget hvor meget du prøver så tror jeg ikke du glemmer den dag :-D

Forresten, glemte helt at skrive hvor dejligt det er at du kunne gå en smule på dagen, selvom det måske koster nogen kræfter nu....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pas nu på dig selv Line, vi andre skal nok vente til du er klar! :loveshower::bearhug:

Det skal jeg nok :biggrin:

Det er bare det med at få skrevet tingene imens det står klart i hukommelsen. :lol:

Line, lige meget hvor meget du prøver så tror jeg ikke du glemmer den dag :-D

Forresten, glemte helt at skrive hvor dejligt det er at du kunne gå en smule på dagen, selvom det måske koster nogen kræfter nu....

Haha Det kan du nok have ret i haha -HAHA- , men detaljerne svinder jo en smule :lol:

Det var så cool at kunne gå bare den millimeter jeg kunne. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig beretning ( altså hvis man ser bort fra din brudepåpasser) :)

Jeg er mest spændt på hvor meget der er spist fra den slikbuffet ;)

Tusind tak :-) :biggrin::biggrin:

Haha det lover jeg at jeg kommer til. hihi.. :lol:

0

Del dette indlæg

fantastisk at du fik taget røven på din husbond når det gælder kjolen :loveshower::loveshower: glæder mig til at hører meget mere fra jeres fantastiske dag .....Søde Line husk nu at passe godt på dig selv :hug:

0

Del dette indlæg

fantastisk at du fik taget røven på din husbond når det gælder kjolen :loveshower::loveshower: glæder mig til at hører meget mere fra jeres fantastiske dag .....Søde Line husk nu at passe godt på dig selv :hug:

Mange tusind tak, Marie :-)

Jeg skal nok skal nok yes mam. :wink::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tusind tak, Marie :-)

Jeg skal nok skal nok yes mam. :wink::loveshower:

Det var godt, for ellers måtte man jo efter dig :wink:

0

Del dette indlæg

Beretning del 5.

Så førsøger jeg mig lidt med at komme videre i min beretning. (Slåfejl/tastefejl, stavefejl og andet godt, er stadig helt gratis. :lol: )

Da festlighederne var overstået ved pavillonen skulle vi hjem og feste videre. Præsten havde også taget sin afsked og vi var klar til at komme til næste del. Vi fik fjernet al vores pynt, så vi ikke skulle derud igen for at rydde op. Det tog ikke ret længe heldigvis. Ned kom både tyl, bannere og alt røg hurtigt i kasser. Vi havde aftalt at køre med "papsvigerfar", så vi ikke behøvede at arrangere bryllupskørsel for de 4 km vi skulle køre. På vejen kunne vi så samle alle vores vejviserskilte og organza bånd sammen.

Vi skulle en tur omkring kroen for at få indlogeret "pappen". Det viste sig at tage lidt længere end forventet, så jeg nåede lige at ramme punktet hvor jeg tænkte "iiih så kom da jeg skal hjem til vores gæster".

Det var i øvrigt rigtig cool at han havde arrangeret overnatning, så han ikke skulle køre hjem. Så kunne han drikke lidt vin mv. uden at skulle bekymre sig. Desværre fik vi ikke lov at betale for det, hvilket irriterer mig at at han selv fik lov at afholde den udgift.

Pausen var nu ellers tiltrængt. Jeg kunne ligefå luftet lidt ud så jeg igen var glad og jeg fik også drillet med chokket over kjolen. Fedt at få bekræftet verbalt at han slet ikke havde set den komme.

Heldigvis havde pausen også den anden positive effekt, at jeg kunne nå at indhente lidt af det jeg ikke havde nået at tænke undervejs. Der var efterhånden ved at bliver rigtig varmt. Jeg siger bare lige, til de gode råd bunken, hav en vifte med hvis du skal have stor kjole på. Jeg var ved at smelte på bagsædet i bilen i mine hele 3 lag organza og uden mulighed for at flytte mig ud af solen.

Henrik og jeg havde også et par minutter til at få talt lidt privat sammen og jeg fik knipset nogle billeder af min skønne gom.

post-64428-0-82436100-1405596532_thumb.j

Og hvad pokker han lavede her aner jeg altså ikke, men sjovt husker jeg det var. :lol: Jeg synes også det er meget beskrivende, at de usynlige håndjern bare kan photoshoppes på haha..

post-64428-0-79729200-1405596540_thumb.j

Endelig kunne vi køre hjem og tage i mod gæsterne, som allerede havde ventet på os et stykke tid haha.. :wink:

Jeg fik endelig placeret mig i min kørestol igen og det var virkelig rart at have fornemmelsen af at kunne komme omkring igen. Noget helt andet var så at det var komplet umuligt. Min kjole var jo bestilt lang tid før kørestolen kom til og jeg siger jer at det var svært at komme rung i kjole med slæb. Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange min kjole sad fast under mine hjul. En enkelt gang fik og ligefrem kørt kjolen helt fast i hjulene. Heldigvis kom folk straks til undsætning, og det lykkedes at befri kjolen uden skader på hverken den eller mig. :tunge:

Sådan kom teltet til at se ud. Jeg var godt tilfreds men der var enkelte fejl og mangler. Jeg ville have haft balloner op som kaskader i hjørnerne. Jeg havde købt en masse lilla, som skulle hænge sammen med de hvide "Just Married" som jeg havde købt næsten lige så mange af. Jeg kunne simpelthen bare ikke styre fingerene, til at binde knuder på dem. Jeg valgte derfor at springe helt over i stedet.

post-64428-0-75206200-1405598262_thumb.j

post-64428-0-14624600-1405599330_thumb.j

post-64428-0-22634100-1405599343_thumb.j

post-64428-0-54389000-1405599356_thumb.j

Jeg deler lige posterne lidt mere, da der er billeder som fylder bare lidt. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor blev teltet flot!!

Det kan I sgu godt være stolte af! - og jeg savner umiddelbart ikke nogen balloner... Det hele er dejlig dæmpet men med masser af detaljer, når man først kigger efter... I like! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ihhh altså hvor dejligt med lidt mere beretning, det er altid dejligt at læse dine ualmindeligt beskrivende tekster. Juuubiii!

Håber ikke dine fingre og krop gør for ondt.

Men flotte borde, det er helt sikkert. Jeg kan godt forstå du er tilfreds - det havde jeg i dén grad også været.

Meget gennemført.

Det er så spændende nå rman ved hvilke herligheder der gemmer sig bare forhænget :-)

0

Del dette indlæg

Wow hvor blev teltet flot!!

Det kan I sgu godt være stolte af! - og jeg savner umiddelbart ikke nogen balloner... Det hele er dejlig dæmpet men med masser af detaljer, når man først kigger efter... I like! :loveshower:

Iiih tusind tak Signe. :biggrin:

Det kostede mig også blod sved og tårer hehe.. Men jeg er rigtig tilfreds med det og det var arbejdet værd. Det var netop det med at min holdning er The devil is in the detail, og der skulle være rigtig mange detaljer, -Det var der i den grad også, selvom der manglede lidt. (Det er jo det heldigvis kun mig som ved.. haha) Jeg synes at jeg gjorde det godt, selvom det var mig nærmest umuligt. :cheerleader3:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså hvor dejligt med lidt mere beretning, det er altid dejligt at læse dine ualmindeligt beskrivende tekster. Juuubiii!

Men flotte borde, det er helt sikkert. Jeg kan godt forstå du er tilfreds - det havde jeg i dén grad også været.

Meget gennemført.

Det er så spændende nå rman ved hvilke herligheder der gemmer sig bare forhænget :-)

Altså det flyver jo med komplimenter: Tusind tak, Kamilla. :biggrin:

Jeg kan mærke at jeg lever, skal vi sige det sådan hmmm.. Jeg har stadig efterslæb fra brylluppet og i går var jeg idiot af format. Jeg var nemlig så genial at forsøge et indstille min sengebund. FRAK hvor har jeg bare ondt i ryggen efter den ballede at skulle sove på den hmmm.. Sq ikke sådan når man kommer til at rykke i den modsatte retning. (Fjols, Line!)

Det var så sjovt at kun ganske få vidste besked om hvad jeg havde lagt af skumle planer.. haha Gæsterne var MEGET nysgerrige :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Meget gennemført.

Altså det flyver jo med komplimenter: Tusind tak, Kamilla. :biggrin:

Jeg kan mærke at jeg lever, skal vi sige det sådan hmmm.. Jeg har stadig efterslæb fra brylluppet og i går var jeg idiot af format. Jeg var nemlig så genial at forsøge et indstille min sengebund. FRAK hvor har jeg bare ondt i ryggen efter den ballede at skulle sove på den hmmm.. Sq ikke sådan når man kommer til at rykke i den modsatte retning. (Fjols, Line!)

Det var så sjovt at kun ganske få vidste besked om hvad jeg havde lagt af skumle planer.. haha Gæsterne var MEGET nysgerrige :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg havde også været nysgerrig hvis det var mig - men det må have været ventetiden værd for gæsterne:-)

Nej hvor nederen med ryggen, det er godt nok ikke så fedt:-( Har du fået indstillet den korrekt igen så?

0

Del dette indlæg

Det ser skide godt ud og det bliver ikke mindre fint når man ved hvor meget du har måtte slås for at få det til at se sådan ud...

Tusind tak altså, Camilla. :heart: Det var en kamp uden lige, som jeg vandt på målstregen med et par millimeter :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer