Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Yay - så er du i gang med beretningen - skønt :) Du skriver så levende og det er fedt at få lov at være med :)

Hvor er jeg glad for du skriver det :loveshower: Det er så fedt at få lov at fortælle om det hele jo :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med lidt beretning.

I har jo arbejdet som tornadoer i dagene op til, men travlhed gør nogen gange at man abstraherer fra sine sommerfugle i maven.

Tak Signe. :biggrin:

Det var næsten en hjælp at have (for) meget at lave så jeg ikke havde tid til at være nervøs :biggrin::lol:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå du er helt færdig Line, du har jo knoklet

Det har jeg i den grad. pyyyh, men jeg blev (næsten) færdig med alt planlagt.. -Og nu kan jeg endelig slappe af i morgen hurraaaaaaaaaaaaa... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Pyyyha, bliver helt forpustet bare ved læsningen... (Nogen der sagde dårlig form?!) :biggrin: Glæder mig til resten!

Det der med at sige farvel har Thomas også ret svært ved, så vi siger som regel "Vi ses (senere)", det går lidt nemmere for ham.

Hvis jeg så bare havde nået at skrive det hele så skulle du have iltmaske haha.. :tunge: Nej det var VIRKELIG en slem opgave jeg fik sat mig for.

Det med farvel har Henrik også svært ved når det gælder mig ihvertfald, så vi har lavet sådan en metode til det, for ellers hænger vi i telefonen hvor ingen vil lægge på f.eks. Jeg HADER det som sagt fordi jeg ikke kan lide situationen, men det er endnu sværere når den bliver trukket ud. så af med plasteret hurtigt og så i gang med det næste. Jeg tror ikke han tænkte over det i fredags, men jeg gjorde og er ret taknemmelig over måden, selvom det faktisk var en anelse hårdt. :):wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juuubiii, jeg er vild med den måde du skriver på. Hvor er det bare en spændende beretning, den har jeg glædet mig meget til.

Hvor lyder det som en hård fredag. Jeg har jo ikke fået læst alle 106 siders planlægningstråd, men hvad handlede dit survival kit om? :-)

Ja ja undskyld jeg er lidt langsom :loveshower::tunge:

Tak altså, det er rart at kunne skrive det hele ned endelig og imens jeg husker alt tydeligt. Fredag var bare ekstrem, og jeg har slet ikke fået det hele med. Jeg er fyldt op af oplevelser, så det fylder det hele. :biggrin:

Temaet på sidelinien var lusk. Jeg valgte at gøre alle de ting som Henrik ikke kunne regne ud, netop fordi han regnede med at at skulle være snorlige.

Jeg havde købt et net med vores dato på og det havde jeg så fyldt ting i til om aftenen før. Han fik sokker for at undgå de kolde tæer, et kompas graveret med dato, så han kunne finde vej, et ur med kæde (det lignede en fangekugle til at sætte om benet i mini størrelse Så han kunne komme til tiden selvf. Internt drilleri vi har haft kørende.) Guf til at klare hyggen, en usb stick graveret med navn og "en knude" (fordi jeg siger han er snorlige og at jeg nok skal komme og binde knuder på hans lige snor), på sticken havde jeg lagt et diasshow med vores første historier i diasshow tilsat musik.Sidst have jeg lagt en mini lommelærke graveret med hans navn og datoen. (med fejl i hmprf), men det skal jo være lidt skævt så det var ok. Den var fyldt med Jack Daniels, da vi til vores første møde havde en ret uheldig oplevelse med en import variant af JD. Flasken var til lommen på dagen til nerverne. Desværre opdagede han den ikke før aftenen efter vielsen. æv! hehe.. :wink:

De ting jeg havde pakket, var så han kunne komme godt igennem natten, og hvis han så lige kom i tanker om at få kolde fødder skulle han bare lige mindes om hvad vi skulle og hvorfor. :heart: (Her i huset var det jo bruden med de kolde fusser, så det var mest i sjov.)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en fin gave du har givet ham, det er dejligt når der er tænkt over detaljerne - og det har du helt sikkert gjort.

SÅ godt altså! :-) Blev han ikke voldsomt glad? Og totalt herligt med det USB stick:-) Du er sgu god.

0

Del dette indlæg

Beretning del 1.

Billederne er store bevidst, for de skal jo kunne ses, haha... :lol:

Lørdag morgen..

Dagen startede helt stille og roligt kl 5.30 med at jeg smuttede direkte under bruseren. Efter badet fik jeg tid til at pakke mine ting ind til min folder. Jeg havde nemlig glemt at få cellofanen omkring. Pakken bestod af kogebøger, klude rengørings svampe, og div småting som kunne (mis)bruges. Hvis nogen ikke kan huske hvad det gik ud på kan den læses her:

Jeg fik også pakket morgengaven ind og kigge på ganske få af de manglende ting fra dagen før. Jeg havde ikke ret meget tid før jeg skulle ud af døren og til frisøren. Jeg nåede dog lige at spise en skive brød og så var det bare afsted. Jeg hoppede på crosseren og overlod de manglende småting til min brudepåpasser imens jeg var afsted.

Så herfra gik det hele en lille smule galt. Jeg havde ikke så mange kontanter og ville hæve i automaten lige før frisøren og det kunne jeg bare ikke. Mit kort kunne jeg ikke bruge hos frisøren, så jeg vidste at jeg skulle bruge kontanter. Automaten sagde bare "transaktionen er afvist af kortudsteder" lige meget, at jeg forsøgte at hæve bare 100kr for at finde ud af om jeg kunne det. Desperationen satte langsomt ind, men jeg vidste, at jeg til nød, kunne bede Henrik om at ordne det i sidste ende, hvis jeg stadig ikke kunne efter jeg havde været hos frisøren. Jeg gik ind i butikken og blev vel modtaget og hun begyndte straks at tørre mit stadig våde hår. Jeg fortalte om mine stridigheder med automaten og hun var helt cool og sagde det skal du ikke tænke på, du kommer bare i næste uge. Det kunne jeg jo ikke helt slappe af over og jeg var nysgerrig efter at finde ud af hvad der var galt. Jeg brugte min tablet og fik checket min konto. Alt i orden..hmmm Jeg forsøger lige at rykke lidt på kontoen da jeg vidste at det kan hjælpe at lave aktivitet på kontoen. At flytte penge fra opsparingen til min lønkonto.. (det hjalp aldrig en dyt btw. fandt jeg ud af efter frisuren var sat.)

I mens var frisøren kommet ret langt med frisuren.

post-64428-0-71088900-1404997469_thumb.j

post-64428-0-79564100-1404997497_thumb.j

Hun havde fået bundet min "knude" og var i fuld sving med at krølle med fladjernet. Jeg var ved at drukne i hår spray og jeg kommenterede at det sikkert var første og eneste gang hun ville få lov at putte det i mit hår. -Og så at hun skulle bare putte et par liter i -HAHA- Jeg HADER af et godt hjerte alt klister til mit hår, så det er nok rimeligt sandt at sige sådan. :wink:

Efter 30 minutter var hun sådan ca færdig og så kunne jeg lige sluge et par liter mere af den forhadte spray. Resultatet endte sådan som på billedet men..... ( havde du ikke set den komme dertil er en mindre heldig historie..)

Jeg synes at hun fik gjort det absolut lige sådan som jeg ville have det og mere til. :biggrin:

Fra nakken

post-64428-0-03861900-1404997982_thumb.j

post-64428-0-78447000-1404998202_thumb.j

Fra siden

post-64428-0-85485200-1404998126_thumb.j

Og forfra

post-64428-0-63975700-1404998150_thumb.j

post-64428-0-81483200-1404998237_thumb.j

Efter opsætningen skulle jeg jo teste automaten og havde ikke held. Jeg fik sagt farvel og greb forsigtigt omkring krøllerne så jeg kunne køre hjem på crosseren. Frisuren vel i hus og jeg var endelig klar til næste trin i processen. :biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en fin gave du har givet ham, det er dejligt når der er tænkt over detaljerne - og det har du helt sikkert gjort.

SÅ godt altså! :-) Blev han ikke voldsomt glad? Og totalt herligt med det USB stick:-) Du er sgu god.

Det var ihvertfald noget der var overvejet kraftigt så han kan ikke klage over tanken som jo er den der tæller haha. Næsten alt har haft dobbelt betydning for de indviede til alt pynt også til brylluppet. Jeg tror han blev rigtig glad for alle tingene, men det er jo lidt svært når man netop ikke er i samme rum når gaverne gives. :wink:

Wee, så er der mere beretning. Dit hår er sååååå flot en farve:-)

Hvad sker der for den automat, det er jo bare typisk når man SKAL bruge en automat.

Tak :biggrin: Jeg synes også selv rigtig godt om farven, men jeg ved også at den desværre ikke holder så længe æv... hmm.. :huh:

Jeg ved heller ikke hvad der skete for den skod automat, men teorien er at det er min konto det er galt med. I dag da vi skulle bestille takkekort kunne jeg ikke bruge mit kort igen. P*sse irriterende når man lige skal bruge det kort :td:

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk frisure, det er virkelig en fed måde hairpiecet sidder på! God stil! :)

Mange tak for komplimentet. :thanks: Jeg syntes ihvertfald at hun fik gjort det noget så flot, og så jeg stadig kunne genkendes af manden. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih Line Tillykke tillykke tillykke ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så fik vi dig afsat :lol:

Så dejligt at høre at din dag var skøn....

Flere billeder please :happy:

Tusind tak Dorte, og velkommen hjem. Jeg er blevet rigtig godt afsat og er glad og tilfreds, meen noget træt. hehe..

Jeg tænkte på dig torsdag, da jeg var på hospitalet til kontrol. Nu går den nemlig ikke mere og jeg SKAL have fundet ud af om jeg kan rykkes til riget. Jeg havde den mest elendige oplevelse med neurologen, som jeg havde lovet fik 1 chance mere. Den forspildte hun komplet og jeg var tosset da jeg tog derfra. (og ditto til den nye sygeplejerske...grrr :td: ) Så nu skal jeg have undersøgt befordrings reglerne om jeg kan blive kørt udenfor regionen, så jeg kan komme til riget. Jeg gider ikke mere at blive ignoreret.

Der skal nok komme et ton flere billeder, jeg sætter ind løbende med beretningen. :wink:

Det er bare lige med at finde plads til at nå at skrive den haha.. :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Beretning del 2

Da jeg kom hjem fra frisøren var frisuren stadig indtakt, men krøllerne meget let udtrukket. Det havde frisøren sagt sagt ville ske hurtigt, så frisuren var som den skulle være stadig. Jeg havde aftalt med min brudepåpasser at hun skulle hente kagen så snart jeg kom hjem. Jeg var meget spændt på at se kagen som jeg selv havde designet. Min mave slog et par knuder og jeg var lettere anspændt efterhånden. Efter ca ½ time tog min brudepåpasser sig endelig sammen til at gå til bageren. Vi bor 300 m fra bageren og aftalen lød at hun skulle sætte kagen i en indkøbsvogn, for den ikke skulle komme noget til. (som sagt kort afstand så det kunne fint gå.) Så kom hun lige i tanke om at hun havde glemt at få bh med. Nu blev planen så pludselig skulle hun nu til supermarkedet på vejen.

Jeg var ved at få lidt stress, for jeg skule have fikset make up, i kjolen, have syet mit gamle og røde fast i kjolen på dagen, (som traditionen siger det sidste sting) og stressede lidt over alle de bude som kom. Det endte med at Pia min søde nabo, fik syet stingene, for min veninde dukkede ikke lige op med det samme. Min nabo var her i god til og hun fik lukket op for ismanden, og jeg måtte begive mig ud i at tage kjolen på selv. Telefonen begyndte at ringe og jeg fik gelejdet mig ind i stuen for at svare. (Smadder nemt, i kørestol med åben halvt påklædt kjole med mega slæb, NOT!) Min brudepåpasser skulle lige have genopfrisket hvilket brød hun skulle købe med. Min irritation begyndte at vise sig. (tag dog for helv*** en beslutning selv, du ved hvad formålet er. :angry: Lad mig være så jeg kan blive færdig selv, når du nu ikke er her til at hjælpe mig i tøjet!!)

Jeg gik tilbage i rummet jeg var i og forsøgte at få kjolen på imens Pia fik instrukser om ismaskinen.. Telefonen kimede igen men jeg nåede ikke at svare jeg kæmpede en brav kamp om at komme i kjolen stadig. Da den kimede igen var jeg noget så Zilla og kunne have dræbt den som ringede. Jeg stod der vaklende på benene, stresset, uden hjælp med ismanden lige udenfor vinduet min nabo i fuld sving, en kimende telefon og stadig ikke i kjolen.

Det var igen min brudepåpasser lettere fortvivlet og jeg fattede hat. Hun kunne ikke placere kagen i vognen og derfor var hun begyndt at gå med den i armene og 2 poser med brød. Altså undskyld mig men hvorfor helv*** ringede du ikke da du fandt ud af at den ikke kunne være der? Så kunne vi have sendt en bil efter den. Grunden til hun skulle hente kage var kun fordi hun kunne checke kagen var orden. Nej nej, hun syntes åbenbart at den skulle løftes og nu kunne hun så ikke bære den mere, så hun stod midt mellem vores hjem og bageren.

Der knækkede filmen totalt for mig. Jeg havde specifikt bedt om hjælp til mig og ikke en skid andet OVERHOVEDET fra min brudepåpasser, som ikke engang formåede at bare den del. Jeg syntes hun var komplet idiot i det øjeblik og jeg var tosset i skralden over hele hendes manglede engagement i forbindelse med alt omkring vores bryllup. Fjols var konstant min tanke og jeg gik fra at føle der var styr på det hele, til komplet at opgive nærmest hele vielsen, fordi jeg følte mig helt alene om alt og sq ikke engang kunne komme i min kjolen.

Heldigvis var min søde Pia her og jeg fik kaldt hende ind fra teltet. Jeg kunne kun lige holde sammen på mig selv med nød og næppe.

Hun var bare kanon! Absolut fantastisk og fik på 2 minutter talt mig ned. (Godt nok har jeg temperament, men normalt skal der altså MEEEEEGET mere til at slå mig ud. Jeg har styr på det hele og jeg klarer ALT selv, også selvom det er umuligt. Det skulle bare være sådan i lørdags.) Pia kiggede mig dybt i øjnene sagde: "hun skal sq ikke have lov at ødelægge din dag, og det er din dag!", og det havde hun jo ret i.

Jeg hankede op i mig selv, mens Pia fik fanget min anden nabo, som bakkede ind i indkørslen samtidigt, klar til at hente os. Pia sendte hende afsted, for at få kagen og brudepåpasserne hjem.

Pia hjalp med at få lukket kjolen, så jeg kunne komme omkring igen. Da der var styr på mine behov gik hun igen til teltet for at få de sidste instrukser til ismaskinen, imens jeg fik lagt lettere makeup og trukket vejret så jeg kunne overskue det hele igen. Jeg fik rettet lidt på frisuren som efterhånden var noget slidt. (Spørg mig lige om jeg var ked af at den var blevet forstyrret..)

Der sad jeg så sådan set færdig og klar til afgang da kørsel og brudepåpasser ankom med kagen. Kagen var forkert farve! Tror nok lige at jeg igen fik et mindre men heldigvis indvendigt anfald. Kagen var lettere forstyrret og mine figurer var væltet. Jeg rejste de modellerede igen så det så ok ud, selv i den misfarvede variant. Grrrrr!!! Forklaringen lød at de havde fået ny farve, som de ikke kendte, så jeg måtte jo leve med det! Blå kage, lilla tema, fedt! eller noget.. hmmm :pokey: (Tror der skal et nyt udtryk til for at beskrive min veninde, men det kommer jeg til for historien er jo, som du nok har gættet, slet ikke færdig med at være rodet, vel?)

Dørklokken kimede og min brudebuket ankom. Jeg blev noget så forvirret for jeg havde da ringet til blomsterhandleren og aftalt farve i smug? Jeg fik stukket en lille buket i favnen med 117 andre farver og kunne slet ikke forstå hvad der skete??! Budet stod lettere grinende uden for døre og råbte ind i stuen hvor jeg sad. (Min brudepåpasser havde åbnet døren) Det er bare en lykønsknings buket som vi også skulle levere, der er kort på siden..! Min hjerte lettedes og jeg fik min buket ind ad døren. Pia løftede buketten ind i stuen og løftede papiret. Det var den smukkeste og fineste buket i hvide og lilla nuancer. Ikke for tung ikke for let og lige som jeg ønskede den.

post-64428-0-21762500-1405139588_thumb.j

0

Del dette indlæg

Beretning del 2

Da jeg kom hjem fra frisøren var frisuren stadig intakt, men krøllerne meget let udtrukket. Det havde frisøren sagt sagt ville ske hurtigt, så frisuren var som den skulle være stadig. Jeg havde aftalt med min brudepåpasser at hun skulle hente kagen så snart jeg kom hjem. Jeg var meget spændt på at se kagen som jeg selv havde designet. Min mave slog et par knuder og jeg var lettere anspændt efterhånden. Efter ca ½ time tog min brudepåpasser sig endelig sammen til at gå til bageren. Vi bor 300 m fra bageren og aftalen lød at hun skulle sætte kagen i en indkøbsvogn, for den ikke skulle komme noget til. (som sagt kort afstand så det kunne fint gå.) Så kom hun lige i tanke om at hun havde glemt at få bh med. Nu blev planen så pludselig skulle hun nu til supermarkedet på vejen. :pokey:

Jeg var ved at få lidt stress, for jeg skule have fikset make up, i kjolen, have syet mit gamle og røde fast i kjolen på dagen, (som traditionen siger det sidste sting) og stressede lidt over alle de bude som kom. Det endte med at Pia min søde nabo, fik syet stingene, for min veninde dukkede ikke lige op med det samme. Min nabo var her i god tid og hun fik lukket op for ismanden, og jeg måtte begive mig ud i at tage kjolen på selv. Telefonen begyndte at ringe og jeg fik gelejdet mig ind i stuen for at svare. (Smadder nemt, i kørestol med åben halvt påklædt kjole med mega slæb, NOT!) Min brudepåpasser skulle lige have genopfrisket hvilket brød hun skulle købe med. Min irritation begyndte at vise sig. (tag dog for helv*** en beslutning selv, du ved hvad formålet er. :angry: Lad mig være så jeg kan blive færdig selv, når du nu ikke er her til at hjælpe mig i tøjet!!)

Jeg gik tilbage i rummet jeg var i og forsøgte at få kjolen på imens Pia fik instrukser om ismaskinen.. Telefonen kimede igen men jeg nåede ikke at svare jeg kæmpede en brav kamp om at komme i kjolen stadig. Da den kimede igen var jeg noget så Zilla og kunne have dræbt den som ringede. Jeg stod der vaklende på benene, stresset, uden hjælp med ismanden lige udenfor vinduet min nabo i fuld sving, en kimende telefon og stadig ikke i kjolen.

Det var igen min brudepåpasser lettere fortvivlet og jeg fattede hat. Hun kunne ikke placere kagen i vognen og derfor var hun begyndt at gå med den i armene og 2 poser med brød. Altså undskyld mig men hvorfor helv*** ringede du ikke da du fandt ud af at den ikke kunne være der? Så kunne vi have sendt en bil efter den. Grunden til hun skulle hente kage var kun fordi hun kunne checke kagen var orden. Nej nej, hun syntes åbenbart at den skulle løftes og nu kunne hun så ikke bære den mere, så hun stod midt mellem vores hjem og bageren. :blink:

Der knækkede filmen totalt for mig. Jeg havde specifikt bedt om hjælp til mig og ikke en skid andet OVERHOVEDET fra min brudepåpasser, som ikke engang formåede at bare den del. Jeg syntes hun var komplet idiot i det øjeblik og jeg var tosset i skralden over hele hendes manglede engagement i forbindelse med alt omkring vores bryllup. Fjols var konstant min tanke og jeg gik fra at føle der var styr på det hele, til komplet at opgive nærmest hele vielsen, fordi jeg følte mig helt alene om alt og sq ikke engang kunne komme i min kjolen. :td:

Heldigvis var min søde Pia her og jeg fik kaldt hende ind fra teltet. Jeg kunne kun lige holde sammen på mig selv med nød og næppe.

Hun var bare kanon! Absolut fantastisk og fik på 2 minutter talt mig ned. (Godt nok har jeg temperament, men normalt skal der altså MEEEEEGET mere til at slå mig ud. Jeg har styr på det hele og jeg klarer ALT selv, også selvom det er umuligt. Det skulle bare være sådan i lørdags.) Pia kiggede mig dybt i øjnene sagde: "hun skal sq ikke have lov at ødelægge din dag, og det er din dag!", og det havde hun jo ret i.

Jeg hankede op i mig selv, mens Pia fik fanget min anden nabo, som bakkede ind i indkørslen samtidigt, klar til at hente os. Pia sendte hende afsted, for at få kagen og brudepåpasseren hjem. :)

Pia hjalp med at få lukket kjolen, så jeg kunne komme omkring igen. Da der var styr på mine behov gik hun igen til teltet for at få de sidste instrukser til ismaskinen, imens jeg fik lagt lettere makeup og trukket vejret så jeg kunne overskue det hele igen. Jeg fik rettet lidt på frisuren som efterhånden var noget slidt. (Spørg mig lige om jeg var ked af at den var blevet forstyrret..)

Der sad jeg så, sådan set færdig og klar til afgang da kørsel og brudepåpasser ankom med kagen. Kagen var forkert farve! Tror nok lige at jeg igen fik et mindre men heldigvis indvendigt anfald. Kagen var lettere forstyrret og mine figurer var væltet. Jeg rejste de modellerede igen så det så ok ud, selv i den misfarvede variant. Grrrrr!!! Forklaringen lød at de havde fået ny farve, som de ikke kendte, så jeg måtte jo leve med det! Blå kage, lilla tema, fedt! eller noget.. hmmm :pokey: (Tror der skal et nyt udtryk til for at beskrive min veninde, men det kommer jeg til for historien er jo, som du nok har gættet, slet ikke færdig med at være rodet, vel?)

Dørklokken kimede og min brudebuket ankom. Jeg blev noget så forvirret for jeg havde da ringet til blomsterhandleren og aftalt farve i smug? Jeg fik stukket en lille buket i favnen med 117 andre farver og kunne slet ikke forstå hvad der skete??! Budet stod lettere grinende uden for døren og råbte ind i stuen hvor jeg sad i kørestolen. (Min brudepåpasser havde åbnet døren) "Det er bare en lykønsknings buket som vi også skulle levere, der er kort på siden..!", lød det.

Min hjerte lettedes og jeg fik min buket ind ad døren. Pia løftede buketten ind i stuen og løftede papiret. Det var den smukkeste og fineste buket i hvide og lilla nuancer. Ikke for tung, ikke for let og lige som jeg ønskede den. :7himmel:

post-64428-0-21762500-1405139588_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Sikke noget øv med så meget stress og bekymringer lige op til, det er nok det sidste man mangler på en dag hvor man i forvejen er lidt følsom og nervøs.... Ærligt talt var jeg selv flippet på tværs over din "hjælper" godt du havde gode naboer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For Søren en morgen Line. Hvor er det bare synd for dig, at din brudepåpasser ikke lig kunne tage sig sammen og finde ud af tingene selv. Det er virkeligt trist at høre:-( Men dejligt med en sød nabo der fik talt dig ned, og fik styr på DIG.

Og hvad sker der for kagen? Har du ikke klaget over du fik den i blå?

Ihhhh jeg er så spændt på resten Line:-)

0

Del dette indlæg

Jeg ville også klage over den kage... Nu laver jeg selv kager og hvis farven ikke bliver som man regner med så må man blande farver ligesom man gjorde i barndommens billedkunsttimer, det andet er sgu for dårligt af en professionel

PS. Rigtig fin buket i øvrigt

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Sikke noget øv med så meget stress og bekymringer lige op til, det er nok det sidste man mangler på en dag hvor man i forvejen er lidt følsom og nervøs.... Ærligt talt var jeg selv flippet på tværs over din "hjælper" godt du havde gode naboer

Haha and the story continues... er her til min foreløbige kommentar. Jeg er som sagt som regel cool, calm and collected, men ift. Henrik er det et kapitel for sig som jeg ikke vil/kan beskrive. Lige den dag havde jeg betop udbedt mig hjælp til kjole og til at holde mine nerver i ro, NETOP fordi jeg vidste at jeg ikke kunne tackle det selv.

Jeg kan kun være helt enig over lysten til at flippe.

-Og gudskelov for min søde nabo, Pia specielt. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For Søren en morgen Line. Hvor er det bare synd for dig, at din brudepåpasser ikke lig kunne tage sig sammen og finde ud af tingene selv. Det er virkeligt trist at høre:-( Men dejligt med en sød nabo der fik talt dig ned, og fik styr på DIG.

Og hvad sker der for kagen? Har du ikke klaget over du fik den i blå?

Ihhhh jeg er så spændt på resten Line:-)

Ja det var en fest af format hele formiddagen. :biggrin: Jeg ved fan**** ikke hvad der gik galt for hende, med som jeg skrev til Camilla det er ikke slut endnu..hmmm..

Jeg giver mig om lidt i kast med del 2. Jeg har ikke kunnet klage over kagen endnu, da der er ferien hos bageren. Men når de åbner så skal jeg klart forbi. :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville også klage over den kage... Nu laver jeg selv kager og hvis farven ikke bliver som man regner med så må man blande farver ligesom man gjorde i barndommens billedkunsttimer, det andet er sgu for dårligt af en professionel

PS. Rigtig fin buket i øvrigt

Det var et printet kort så de kunne ikke få farven rigtig. Jeg skal forbi efter deres ferie og rykke lidt i deres ører.

Mange tak for det. :biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Hvad sker der lige for den brudepåpasser?!? Hendes job var vel netop at passe på bruden og hjælpe til, det lyder ikke som om hun klarede det særlig godt.. Dejligt med en sød nabo :)

K*ft hvor det rart med lidt opbakning. :bearhug:

Lige netop sådan har jeg det. Det var hendes opgave som hun ikke kunne udfylde. Jeg sparker mig selv for ikke at have tænkt det ordentligt igennem. Det er sq min egen fejl i sidste ende, for jeg ved godt at hun kan have svært ved at kigge ud over egen næsetip.. Men mere om emnet kommer.. (desværre) :unsure:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Det lyder lidt grimt, men jeg har valgt at det er min mor og søster der skal hjælpe mig på dagen fordi jeg i bund og grund ikke stoler 110 pct på andre, de ved 100 pct hvordan jeg reagere og mine svage sider.... Og så bliver de ikke sure hvis jeg får et flip...

0

Del dette indlæg

Det lyder lidt grimt, men jeg har valgt at det er min mor og søster der skal hjælpe mig på dagen fordi jeg i bund og grund ikke stoler 110 pct på andre, de ved 100 pct hvordan jeg reagere og mine svage sider.... Og så bliver de ikke sure hvis jeg får et flip...

Jeg troede at jeg var rigtig smart. (det var jeg så ikke.) Min brudepåpasser var udvalgt efter at jeg ville kunne trække vejret og føle mig tilpas på dagen. Hun har flere gange været med på sidelinien med kun haft "biroller". Jeg har heller ikke så mange muligheder da min familie er i Nordjylland og vi jo ikke ville have kæmpefest. Det var åbenbart en for stor tjans at give hende.. hmmm... :pokey:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer