Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

hold nu kæft, du sidder da ikke stille i to sekunder dame :lol: sidder her, retter sagt ligger her og flyder på sofaen med høj feber og får stress over at du farer rundt på den måde......men dejligt at du har folk omkring dig der tilbyder deres hjælp :hug:

De der tdc mænner, er skisme ikke hvad de har været :sm:

-HAHA- tror lige du har vandperler nok søde

Jeg er da noget så toast efter alt det jeg har lavet, så det er godt at du kan føle mit stress så jeg slipper.. haha :bunny_4: Rigtig god bedring til dig Marie, jeg håber du snart er helt frisk igen. :loveboard:

Tdc og min bare! hmm.. Men elektrikeren var forbi i går (uden vi lagde mærke til det) og vi har nu tlf igen.. Hurraaaaaa.... Dog er der lidt skrammel og bilyde på, men det overlever vi nok. Bare den virker, så er det godt nok. :)

Hmmm jeg er altså ikke heeeelt sikker på de vandperler rækker.. :lol::lol::tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Line for helvede, I skal giftes I MORGEN! De er altså fine de vandperler, men har man nogensinde helt nok af den slags? Man kan vel altid liiiige bruge lidt flere i en dekoration? :rolleyes::tunge:

0

Del dette indlæg

hold nu kæft, du sidder da ikke stille i to sekunder dame :lol: sidder her, retter sagt ligger her og flyder på sofaen med høj feber og får stress over at du farer rundt på den måde......men dejligt at du har folk omkring dig der tilbyder deres hjælp :hug:

De der tdc mænner, er skisme ikke hvad de har været :sm:

-HAHA- tror lige du har vandperler nok søde

Jeg er da noget så toast efter alt det jeg har lavet, så det er godt at du kan føle mit stress så jeg slipper.. haha :bunny_4: Rigtig god bedring til dig Marie, jeg håber du snart er helt frisk igen. :loveboard:

Tdc og min bare! hmm.. Men elektrikeren var forbi i går (uden vi lagde mærke til det) og vi har nu tlf igen.. Hurraaaaaa.... Dog er der lidt skrammel og bilyde på, men det overlever vi nok. Bare den virker, så er det godt nok. :)

Hmmm jeg er altså ikke heeeelt sikker på de vandperler rækker.. :lol::lol::tunge:

:lol: elsker dine fantastiske svar, og dit skønne humør

Shit, det er i morgen :bunny_4::bunny_4: hvor din/jeres fantastiske uforglemmelige dag står for døren

0

Del dette indlæg

1 dag tilbage,
lev mens du gør det, elsk mens du tør det.. :7himmel:

Hov vent nu lige lidt.. Det lyder lige lidt hen i retningen af noget jeg har hørt i en sang haha... I dag er min sidste dag, men det er altså kun min sidste dag som "single" fraskilt, samboende, "med livsledager". I morgen er nemlig bryllupsdagen og så er vi mand og viv som H2B siger..

Jeg er ikke helt klar endnu og listen er stadig noget lang. Vi skal nu nok få styr på det meste i løbet af formiddagen og i eftermiddag kommer min brudepåpasser og så må jeg sætte hende i gang med det jeg mangler, hvis der er noget.

Til middag bliver H2B smidt ud med et kærligt spark i bagen, og så håbe på at jeg dukker op i morgen :badgirl::lol:

I går fik vi pyntet op ved Førslev så det er vildt fedt at det er overstået. Det ser rigtig fint ud derude, men jeg glemte selvfølgelig mit kamera. H2B fik taget et par af det udendørs, men kun med mobilen som næsten ikke havde strøm. :td:

Nå men jeg vil ikke skrive så meget mere for jeg skal i gang, så jeg kan blive færdig :biggrin: God dag Zillaer.. :loveshower:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Line, har dine egne piger set den slikbuffet? Hvis ikke, så tag et billede når de ser den....

Min mor mener at jeg da kun behøver 4-5 forskellige slags slik til vores slikbuffet, men så er det jo ikke nogen rigtig buffet.... hele konceptet med bland-selv slik er jo at der er så meget at man næsten ikke kan bestemme sig (eller har jeg bare boet i godis-landet Sverige for længe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Line, har dine egne piger set den slikbuffet? Hvis ikke, så tag et billede når de ser den....

Min mor mener at jeg da kun behøver 4-5 forskellige slags slik til vores slikbuffet, men så er det jo ikke nogen rigtig buffet.... hele konceptet med bland-selv slik er jo at der er så meget at man næsten ikke kan bestemme sig (eller har jeg bare boet i godis-landet Sverige for længe)

Jeg er helt enig med dig, vi har også sørget for at der er ret så meget forskelligt, ellers bliver det i mine øjne altså lidt kedeligt, så er det jo bare lidt slik :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig med dig, vi har også sørget for at der er ret så meget forskelligt, ellers bliver det i mine øjne altså lidt kedeligt, så er det jo bare lidt slik :tunge:

Sune regnede ud at hvis vores "indkøbsseddel" holder så når vi op på knapt 1 kg slik pr gæst fordelt på 26-27 forskellige slags.... Men vi kommer begge fra to slik-glade familier så mon ikke de nok skal få ædt sig igennem en stor del af det...

0

Del dette indlæg

Sune regnede ud at hvis vores "indkøbsseddel" holder så når vi op på knapt 1 kg slik pr gæst fordelt på 26-27 forskellige slags.... Men vi kommer begge fra to slik-glade familier så mon ikke de nok skal få ædt sig igennem en stor del af det...

Hold da magle, det er det dælme også MEGET slik, så meget kommer vi så ikke op på :tunge: I hvert fald ikke vægtmæssigt , men vi har købt meget forskelligt, men har så bare ladet være med at købe flere kg af samme slags, nogle ting har vi dog købt 1-1,2 kg af, men det meste har vi købt 6-800 gram af. Der er så meget at vælge imellem, så det går nok at der måske er noget der bliver "udsolgt". Vi har 24 kg slik, og bliver 38 i alt. Og jeg regner med at folk kan blande en pose og tage med hjem, hvis de har lyst, og regner også med at der er noget i overskud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da magle, det er det dælme også MEGET slik, så meget kommer vi så ikke op på :tunge: I hvert fald ikke vægtmæssigt , men vi har købt meget forskelligt, men har så bare ladet være med at købe flere kg af samme slags, nogle ting har vi dog købt 1-1,2 kg af, men det meste har vi købt 6-800 gram af. Der er så meget at vælge imellem, så det går nok at der måske er noget der bliver "udsolgt". Vi har 24 kg slik, og bliver 38 i alt. Og jeg regner med at folk kan blande en pose og tage med hjem, hvis de har lyst, og regner også med at der er noget i overskud :)

Jeg har købt ca 2 kg af hver, og der er da sikkert nogen ting som er mere populære end andre ting, men så må vi sætte det frem søndag formiddag så folk kan lave en pose til køreturen hjem, der er jo nogen der har meget langt og resterne af resterne sætter vi frem på lillesøsters kollegie og tager tid på hvor hurtigt det er væk :-D

0

Del dette indlæg

Jeg har købt ca 2 kg af hver, og der er da sikkert nogen ting som er mere populære end andre ting, men så må vi sætte det frem søndag formiddag så folk kan lave en pose til køreturen hjem, der er jo nogen der har meget langt og resterne af resterne sætter vi frem på lillesøsters kollegie og tager tid på hvor hurtigt det er væk :-D

Film det, film det, film det, altså på søsterens kollegie :lol:

0

Del dette indlæg

Hahaha Rikke, din slikbuffet er jo bare en lille slikpose i forhold til Lines :tunge: Troede alligevel ikke der var nogen der overgik jer :tunge:

Hvor er det en vild slikbuffet - jeg ville aldrig få blandet en pose, for ville aldrig kunne bestemme mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha Rikke, din slikbuffet er jo bare en lille slikpose i forhold til Lines :tunge: Troede alligevel ikke der var nogen der overgik jer :tunge:

Hvor er det en vild slikbuffet - jeg ville aldrig få blandet en pose, for ville aldrig kunne bestemme mig :cheerleader3:

Jeg vidste godt at Line`s var mere vild, for jeg bruger den som "undskyldning", når kæresten nævner jeg er sindsyg :tunge:

"Jamen skat , inde på BK er der altså en som har MEGET mere end os, og de bliver altså kun 12 " -HAHA-

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

Weeee så er det i morgen :) Jeg glæder mig SÅ meget på dine vegne og jeg glæææææder mig til billeder og beretning :)

Den slikbuffet er FANTASTISK, jeg er simpelthen nødt til at vise min slikelskende gemal billederne, han vil virkelig komme til at ærgre sig over at vi skal til fødselsdag i morgen så han ikke kan være chauffør for din fotograf :wink:

Nå, jeg må hellere se at komme videre - jeg forsøger nemlig at få en masse bryllupsting fra hånden inden ungerne kommer hjem, for så har de nemlig sommerferie i 4 uger og det er altså begrænset hvad vi får lavet når vi har en på 7 og en på knap 5 til at rende om benene på os :wink:

Hvis jeg ikke når herind igen inden, så ønsker jeg dig den allerbedste dag - må alt gå som planlagt og må du føle dig helt fuld af lykke på din store fantastiske dag du skønne kvinde :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer