Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

I mens i hyggede jer med at skrive om slik buffetten havde vi gang i oppyntningen ved Førslev pavillonen. Vi fik slæbt masser af tyl og skilte med. Heldigvis havde vi også kost og klude med så vi kunne aftørre rundt omkring. Der er mærkeligt nok ikke helt vildt vanvittigt rent midt ude i skove. (underligt, ikke?) Vi slæbte også glas og bobler, "kirkehæfter" og sæbebobler. Vi fik markeret stien for fodgængerne og sat skilte til bilisterne og supplerede med lilla bånd. Min mand :7himmel: (fedt at skrive det sådan hihi) satte tyl op for vinduerne indendørs, imens jeg var i sving med rengøringen af karme og borde. Vi fik sat glas på bordene og boblerne i både børnevenlig variant og den voksne udgave midt i lokalet. Desværre fik jeg ikke billeder af det indendørs, da jeg jo havde glemt kameraet. Heldigvis har jeg lige fået fotos fra min mor og hun nåede at snuppe nogle. De skal nok komme på i beretningen. Jeg har kun fra torsdag udendørs fra mobil.

post-64428-0-96637000-1404808189_thumb.j

post-64428-0-70936300-1404808244_thumb.j

post-64428-0-74351600-1404808289_thumb.j

post-64428-0-22989300-1404808332_thumb.j

Jeg nåede også at få strikke couscous salaten sammen og tzatziki. Bordene blev rettet, men ballonerne måtte jeg opgive. Ikke om mine hænder ville være med til at binde knuder. Jeg opgav efter 6-7 hvoraf de 3 sprang fredag morgen. Blomsterne røg i krukker, survival kit blev færdigt, kaffekopper, vin, vandperler og div. andre ting fik vi slæbt ud i teltet. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget der blev gået/kørt ud og ind af huset. Indendørs fik vi også fikset en masse, men vi valgte at tage Katrines værelse som gidsel i kasseopbevarings kampen. Alt vi ikke kunne placere røg derind, for vi havde alt for lidt tid. Vi kom rigtig langt, men pga. alle mine projekter til teltet, synes jeg at vejen var utrolig laaaaang, til at blive færdig. (-og DET VAR DEN! btw..)

Vi var totalt kvæstede, da vi ramte kassen. Jeg valgte at sove i stuen, for jeg var simpelthen så bange for at jeg ville tale i søvne og afsløre kjolehemmeligheden haha.. :blush: :lol:

Det var komplet helv... at skulle tænke over det, men det ville have været forfærdeligt, hvis jeg havde sagt noget, 2 dage før afsløringen. Det var så fordelen ved, at Henrik skulle hjem til forældrene næste nat :biggrin:

Nu er jeg nødt til at smutte for nu meeen mon ikke der kommer mere løbende.. Forfærdeligt at have noget at fortælle og for kort tid til at fortælle det hele.. :td: :o :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, ej jeg køber altså ikke mere slik, er overbevist om at vi har rigeligt :tunge: Kæresten ryster stadig på hovedet af mig, og når vi snakker om det griner han af mig , han syntes jeg er håbløs -HAHA-

Jeg synes da ikke det er SÅ voldsomt med dine mængder.. *FNIS* :griner:-

0

Del dette indlæg

Det er bare herre flot det i have pyntet op. Altså det er fint, og det er i også!

Hvad sagde din mand til den hvide kjole? Armen jeg er så spændt på din beretning - ingen stress, jeg ved du nok er en smule træt efter weekenden:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare herre flot det i have pyntet op. Altså det er fint, og det er i også!

Hvad sagde din mand til den hvide kjole? Armen jeg er så spændt på din beretning - ingen stress, jeg ved du nok er en smule træt efter weekenden:-)

Iiih det er altså så cool at få de beskeder imellem mine egne indlæg. :biggrin:

Du må altså have lidt tålmodighed desværre. Jeg skal nok skrive om alt. Jeg har bare lidt begrænset tid lige pt. I morgen er ikke bedre der skal jeg til genoptræning, så først efter det har jeg måske lidt tid. Torsdag er lige så slem for der skal jeg ind og have styr på sclerosemedicinen. Jeg skribler lige så stille i baggrunden nu, men det tager tid at få skrevt.. haha (det havde du vel ikke gættet)

Jeg vil ikke endnu afsløre andet end at han ihvertfald ikke havde kigget kjolen i forvejen og at jeg ikke fik talt over mig. :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Haha, ej jeg køber altså ikke mere slik, er overbevist om at vi har rigeligt :tunge: Kæresten ryster stadig på hovedet af mig, og når vi snakker om det griner han af mig , han syntes jeg er håbløs -HAHA-

Ahahaha, det skal du sgu da sige med din 50 kg, eller hvor meget det nu var -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ahahaha, det skal du sgu da sige med din 50 kg, eller hvor meget det nu var -HAHA-

Ja netop! haha.. Jeg har faktisk ikke det præcise antal kg, men jeg "tror" det var omkring 56 + det løse :shopping:

0

Del dette indlæg

Ja netop! haha.. Jeg har faktisk ikke det præcise antal kg, men jeg "tror" det var omkring 56 + det løse :shopping:

Hehe, jeg har trods alt "kun" ca. 24 kg :tunge: Har lige smidt et billede ind i min tråd, hvor det hele er samlet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må altså have lidt tålmodighed desværre. Jeg skal nok skrive om alt. Jeg har bare lidt begrænset tid lige pt. I morgen er ikke bedre der skal jeg til genoptræning, så først efter det har jeg måske lidt tid. Torsdag er lige så slem for der skal jeg ind og have styr på sclerosemedicinen. Jeg skribler lige så stille i baggrunden nu, men det tager tid at få skrevt.. haha (det havde du vel ikke gættet)

Jeg vil ikke endnu afsløre andet end at han ihvertfald ikke havde kigget kjolen i forvejen og at jeg ikke fik talt over mig. :wink::tunge:

Jaaa der skal være plads til kommentarer i indlæggene:-)

Spændende med den kjole i øvrigt, for fanden da også jeg glæder mig til at se billeder og høre. Men men men jeg kan godt forstå der skal være tid til alt andet også:-)

Så har man bare noget at glæde sig til.

I øvrigt har min stedsøster også sclerose. Hun fik det for 15 år siden, og lever egentligt okay med det, altså det er jo ikke okay, men hun har en nogenlunde normal hverdag, men har da ondt og ramt nogle dage mere end andre.

0

Del dette indlæg

Jaaa der skal være plads til kommentarer i indlæggene:-)

Spændende med den kjole i øvrigt, for fanden da også jeg glæder mig til at se billeder og høre. Men men men jeg kan godt forstå der skal være tid til alt andet også:-)

Så har man bare noget at glæde sig til.

I øvrigt har min stedsøster også sclerose. Hun fik det for 15 år siden, og lever egentligt okay med det, altså det er jo ikke okay, men hun har en nogenlunde normal hverdag, men har da ondt og ramt nogle dage mere end andre.

Jeg vil i den grad hellere bruge tiden på bk, men der er ingen vej udenom, da det andet er super vigtigt at have styr på selvom jeg absolut slet ikke gider.

Kram til din stedsøster. :hug:

Det er en ondskabsfuld s*tan at slås med ham fætter sclerose. Heldigvis er der ikke 2 som er ens, så nogle kommer bedre tilrette med det end andre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et fint billede af jer, hvor er i flotte, alle sammen :) oppyntningen ser flot ud, og jeg GLÆDER mig til at høre mere beretning når du får sundet dig ovenpå det hele: D

Tusind tak. Jeg glæder mig sådan til jeg kan komme til at fortælle det hele. :biggrin: Jeg er bare smadder ophængt så det er super irriterende at have alt til at vente bare fordi jeg har travlt. ØF! :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg synes din slikbuffet har perfekt størrelse (mest fordi jeg godt kan regne ud at vores bliver næsten lige så stor) vores er langt fra farvekoordinet, det blev droppet efter 5 minutter da Sune sagde at han ville have Skittles og Gott & blandat....

0

Del dette indlæg

Jeg synes din slikbuffet har perfekt størrelse (mest fordi jeg godt kan regne ud at vores bliver næsten lige så stor) vores er langt fra farvekoordinet, det blev droppet efter 5 minutter da Sune sagde at han ville have Skittles og Gott & blandat....

Det er jo godt at vi zillaer kan anspore hinanden GP Jeg synes nu at Sune har ret haha. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhu....

Jeg glæder mig så meget til at du begynder at berette!! Det er simpelthen så fint alt det du har lagt op!!

Iiih det er så dejligt at I glæder jer lige så meget som jeg til at historien er skrevet :biggrin:

Tusind tak. Det så altså også ret godt ud da det hele var samlet synes jeg / vi ihvertfald :)

0

Del dette indlæg

Fortællingen fra fredag.

Fredag var simpelthen i travlhedens tegn. Jeg kan ikke engang huske alt det vi fik lavet. Vi skulle skynde os at få styr på de ting som H2B kunne fikse og som jeg måtte give fortabt ved. Vi fik sat tyl op udenfor hoveddøren, så gæsterne havde en "gang" at gå ned ad. Teltet fik de sidste ting placeret som han skulle hjælpe med at slæbe derud. Jeg var en hel del øf over at der var meget tilbage som jeg skulle klare alene. Han havde kun 3 timer før han kunne sige ja tak for oppyntningen Line, nu daffer jeg. Jeg skulle have styr på alle de der detaljer, som man kun kan til sidst. Og det var BARE MEGET! :shooter:

Jeg fik shoppet blomsterne med lidt besvær. Ikke om det var ligetil at opdrive blomster i byen lige præcist i lørdags. Jeg fandt dog til sidst mine hvide roser et bundt på 20 stks blev det til (ikke meget men lidt) og så blev det til liljer som den sekundære blomst. Jeg ville have haft noget helt andet, med jeg gad altså ikke slatne blomster. Alt hvidt i blomster varianten i hele byen var bare sidste uges gamle retser, så jeg overvejede at gå til blomsterhandleren. Jeg havde bestemt mig for at det ikke skulle koste en jetjager, da vi allerede var noget over budgettet med andre ting, så jeg var heldig at finde lidt til sidst.. Jeg fik lavet blomster dekorationerne færdige med spandevis af vandperler, men jeg glemte at klippe støvdragerne. (hmmm) Det var nu charmerende nok og blomsterne stod langt inde på bordene, så inden kunne komme op ad dem. Jeg blev rimeligt tilfreds med dem, selvom løsningen endte anderledes end planlagt. (-og hold op hvor de roser bare havde knivskarpe torne. Jeg klippede dem alle af så det tog laaaang tid som jeg ikke havde.)

Tøjet blev lagt i kufferten og jeg fik checket at pc, headsættet samt survival kittet var pakket sammen med tøjet. Der var gennemgang af kufferten flere gange og hver gang syntes jeg der manglede noget. Vi havde så travlt at jeg. da han gik til middag, tænkte at han garanteret havde glemt halvdelen af tingene. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om at pakke, fordi jeg havde travlt, med travlt på. :help:

Da han gik var det det hurtigt træk af plasteret som foregik. Jeg var i teltet og han kom ud og gav mig kys og hurtigt kram hvorefter han sagde farvel og jeg fik drillet lidt og så var han væk........!!

Jeg standsede op og tænkte at næste gang vi ses, er i Førslev. Det var så underligt at tænke på. Jeg registrerede også det hurtige farvel og var taknemmelig over det. Jeg har ALTID haft meget svært ved at sige farvel til ham. Uanset om det er telefon, chat, sms eller IRL, så synes jeg det er rædselsfuldt, hver evig eneste gang. Den der endegyldige fornemmelse, kan jeg slet ikke med, selvom det bare er timer vi ikke ses eller taler. Jeg måtte for år tilbage lave en aftale med mig selv om at det skulle være hurtigt, næsten allerede da vi mødtes, fordi jeg ellers ville gå og føle mig som tudemarie i timevis bagefter. Men det gjorde alligevel at jeg standsede lidt tid for at samle mig og trække vejret. Ikke om jeg fatter hvorfor det skulle betyde så meget, for det var jo bare lige om lidt vi skulle ses igen og jeg havde i den grad nok at se til.

Min nabo Pia, som skulle hjælpe med maden, kom heldigvis hurtigt efter Henrik havde forladt huset. Jeg tog mig rigtig god tid til at tale med hende og det var helt klart pausen værd. Et par timer fik vi kværket, for det kunne ikke lade sig gøre at lave mere i middags solen. Vi fik styr på hvad der skulle gøre og havde rigeligt tid til at snakke om alt muligt andet, imens vi var ved at smelte i varmen på terrassen. :biggrin: Fornemmelsen var god og jeg havde ikke tid til at bekymre mig om dagen efter fordi jeg blev godt afledt. Jeg lokkede hende også til at hænge mit skilt op udendørs, som Henrik havde glemt at gøre. :sm:

Min brudepåpasser kom kl. 15.30 sådan ca. og det var alt for varmt til at lave noget i teltet. Hun var meget træt så jeg kunne godt rgne ud at hun nok ikke ville være til megen hjælp. Jeg gik lige så stille i gang indendørs i kaosset, men det var alt for varmt. Jeg fik pakket kjolen ud og min mega lange bolero. Meget mærkelig fornemmelse at kigge på alle tingene samlet uden at frygte at blive afsløret. Vi fik spist lidt aftensmad og da temperaturen igen till normal, kunne vi få lavet lidt. Jeg fik samlet det næsten sidste i teltet og på badeværelset imens hun gav sig i kast med vores gang. Hun havde klart den største opgave af os for det var bare ALT som skulle ryddes væk. Vores gang havde været opbevarings rum til alt bryllups relateret inkl. kasser. Og så vores almindelige ting skulle ud så rummet kunne dækkes med fade osv. til dagen efter. Til sidst blev vi enige om at kapre Katrines værelse til at sætte væk i. Det var en rigtig fornuftig beslutning så vi kunne nå at blive færdige. Så skulle det sidste smulder samles op fra teltet og servietterne skulle foldes. Min brudepåpasser fik opgaven med servietterne. Det var ved at blive mørkt og jeg var så træt, men vi morede os vældigt over at sidde i mørket og satse på at servietterne så ok ud. :lol:

Da vi gik ind for at få foldet de sidste servietter var der stadig et par småting som skulle fjernes i dagslys dagen efter. I mens hun foldede de sidste servietter fik jeg støvsuget gangen og løbet let over gulvet i stuen. Henrik ringede og jeg fik guidet ham igennem hans survival kit. Det var rigtig sjovt, selvom jeg kun kunne høre ham. Det tog lidt tid før han fattede alle tingene og det gav gode grin. :lol:

Omkring midnat besluttede vi at det var sengetid og gjorde klar til at sove. Halv et var vi klar til at sove. Jeg regnede på det og kom frem til at jeg kunne nå 5 timer så det var 5 kvarter i timen jeg skulle have for at få nok. Jeg sov ikke særlig tungt, selvom jeg var komplet færdig efter de sidste meget hårde dage. Jeg følte mig egentlig helt rolig over selve vielsen, men jeg var bekymret over alle småtingene som skulle nås næste dag. Flere gange registrede jeg at jeg burde sove men det tog tid at sætte tingene i skema så jeg kunne nå det dagen efter. Jeg vågnede ved at regnen satte ind omkring 3 tiden. Jeg tænkte "tak, så har jeg fået det regn jeg ville have på vores bryllupsdag.." Jeg faldt hurtigt i søvn og sov til mobilen og div. andre vækkeure ringede næste morgen 5.30.

Og så skal jeg løbe igen.. Sygehuset kalder om snart, så jeg skal til at blive færdig til afhentning. ikke om jeg gider.. Nå men det er sidste opgave i denne uge og så kan jeg endelig komme til at dovne den for første gang siden brylluppet. pyyyh (bemærk lige at det er TORSDAG! ) :blink:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Sikke en god fortælling fredag! Det er næsten som at være der selv på den måde du får berettet om både store og små ting :) og sikke en travl dag, men det er jo svært at undgå. Jeg glæder mig til næste beretningsbid :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyyyha, bliver helt forpustet bare ved læsningen... (Nogen der sagde dårlig form?!) :biggrin: Glæder mig til resten!

Det der med at sige farvel har Thomas også ret svært ved, så vi siger som regel "Vi ses (senere)", det går lidt nemmere for ham.

0

Del dette indlæg

Juuubiii, jeg er vild med den måde du skriver på. Hvor er det bare en spændende beretning, den har jeg glædet mig meget til.

Hvor lyder det som en hård fredag. Jeg har jo ikke fået læst alle 106 siders planlægningstråd, men hvad handlede dit survival kit om? :-)

Ja ja undskyld jeg er lidt langsom :loveshower::tunge:

0

Del dette indlæg

Sikke en god fortælling fredag! Det er næsten som at være der selv på den måde du får berettet om både store og små ting :) og sikke en travl dag, men det er jo svært at undgå. Jeg glæder mig til næste beretningsbid :)

ååårh det er jeg glad for. Det er slet ikke svært at skrive det, men at finde tiden haha. :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer