Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

I aftes kom mit første papir på mit nye navn. Kl. 21.45 dumpede det ind i min eboks. Underligt tidspunkt. Jeg synes også det var lidt mærkeligt, da jeg jo skulle skifte navn på bryllupsdagen, at jeg først fik en bekræftelse i går på at det var skiftet. hmmm. Det er jo for så vidt ligemeget, men lidt underligt synes jeg stadig det er.

post-64428-0-74150900-1405754255_thumb.j

Der var en seance med Henrik som han var helt vildt glad for i forbindelse med navnet. Det sidste 1½ år har han jævnt drillet med at jeg skulle øve på min nye underskrift. (BÆST.) :pokey:

Da vi så til brylluppet fik en check, bad jeg ham om at hæve den, da jeg jo ikke havde nogle papirer på min identitet og har langt til min bank. Han tog i banken og kom skraldgrinende hjem.

Han stak mig checken og sagde "tak, for signaturen" og så måtte jeg ligefrem give ham min allerførste underskrift, da checken var udskrevet til: "brudeparret : hr og fru xxx" hmmm det passer mig ikke lige helt :blink: :floejt:

Nu kommer sammenkædningen så.

Nu da jeg har underskrevet med mit nye navn, kan vi jo egentlig godt sige at det er dokumentfalsk. Det må det jo være, når jeg først i går fik bekræftelsen på navnet hehe.. Ikke sådan at være en snyder. :oops:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

Jeg syntes det var så underligt at det lige var dem der røg hurtigst. Jeg vil da lige give advarslen om at det slet ikke er børnene du skal holde i ørerne. Næææh nej, det er de store granvoksne mænd der bliver til små entisiastiske drenge på et sekund. -HAHA-

Jeg siger det bare. På med beskyttelses udstyret før du lader dem springe ud i slikbuffetten haha.. :balloon:

Noget siger mig at det er brudens mor der først går til angreb på den slikbuffet, den kvinde har seriøst en sød tand eller 5 ;-)

0

Del dette indlæg

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

Jeg syntes det var så underligt at det lige var dem der røg hurtigst. Jeg vil da lige give advarslen om at det slet ikke er børnene du skal holde i ørerne. Næææh nej, det er de store granvoksne mænd der bliver til små entisiastiske drenge på et sekund. -HAHA-

Jeg siger det bare. På med beskyttelses udstyret før du lader dem springe ud i slikbuffetten haha.. :balloon:

Noget siger mig at det er brudens mor der først går til angreb på den slikbuffet, den kvinde har seriøst en sød tand eller 5 ;-)

Haha. sådan nogle familiemedlemmer har vi også. :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Haha. sådan nogle familiemedlemmer har vi også. :wink::lol:

Min mor bliver ved med at sige at der kun behøver at være 3-4 forskellige slags slik, men så er det jo ikke nogen buffet, så er det jo bare en alm slikskål....folk får et chok når de ser hvor meget der er.... Det er kun et par stykker der ved at der kommer slikbuffet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går fik min mor smidt en spandfuld billeder fra brylluppet i vores retning. Det var min datters kamera som fik en tømning og jeg har bare været spændt på hendes fotos.

De er bare så kanon og hun har virkelig fået nogle gode billeder. Jeg var jo lidt øf over at jeg måtte skære fotografen fra, men jeg er nu i den grad kold for vi har så mange fede billeder nu. Min mor har taget en hel masse. Min brudepåpasser fik vores kamera i hånden og fik også nogle gode. Bagefter gik kameraet til Josefine som også viste sig at være mesterfotograf. Og nu den sidste del hvor Katrines kamera er tømt. Hun har fanget hele 240 billeder fra dagen og langt de fleste af dem er rigtig gode. Så FEDT! :thumbsupsmileyanim:

Jeg smider lige nogle her af dem hun har taget. :cheerleader3:

post-64428-0-29812700-1405844580_thumb.j

post-64428-0-49903200-1405844598_thumb.j

post-64428-0-26120000-1405844631_thumb.j

post-64428-0-47228600-1405844664_thumb.j

post-64428-0-09897400-1405844694_thumb.j

post-64428-0-94417700-1405844721_thumb.j

post-64428-0-66273000-1405844741_thumb.j

post-64428-0-03059700-1405844769_thumb.j

post-64428-0-99639500-1405844818_thumb.j

post-64428-0-27934300-1405844848_thumb.j

post-64428-0-64023700-1405844663_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Det er så dejligt med en masse gode billeder, man kan jo ikke tage dagen om....selvom vi har professionel fotograf på hele dagen så tager både vores lillesøstre, toastmaster og gom deres store kameraer med og ved at der er flere af mine mostre der også har kamera med så regner med at hver sekund bliver foreviget på den ene eller anden måde (med undtagelse af selve vielsen hvor præsten har frabedt sig billeder)

0

Del dette indlæg

Det er så dejligt med en masse gode billeder, man kan jo ikke tage dagen om....selvom vi har professionel fotograf på hele dagen så tager både vores lillesøstre, toastmaster og gom deres store kameraer med og ved at der er flere af mine mostre der også har kamera med så regner med at hver sekund bliver foreviget på den ene eller anden måde (med undtagelse af selve vielsen hvor præsten har frabedt sig billeder)

Det er så fantastisk med billederne. Jeg er så glad for dem. Jo flere kameraer jo bedre (og jeg har det altså slet ikke godt med at stå model.)

Vi var så frække ikke at spørge præsten, derfor lægger jeg heller ikke billeder op af hende hehe.. Men i min familie er alle fotografer heldigvis diskrete, så vi har fået nogle fra selve vielsen, og det er jeg vildt glad for. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det er så fantastisk med billederne. Jeg er så glad for dem. Jo flere kameraer jo bedre (og jeg har det altså slet ikke godt med at stå model.)

Vi var så frække ikke at spørge præsten, derfor lægger jeg heller ikke billeder op af hende hehe.. Men i min familie er alle fotografer heldigvis diskrete, så vi har fået nogle fra selve vielsen, og det er jeg vildt glad for. :biggrin:

Vores præst skrev selv at der måtte tages alle de billeder ved ind og udgang som vi orkede, men at han helst ikke så at der blev taget billeder under vielsen fordi det kan være forstyrrende og ødelægge "øjeblikket" hvis det blitzer løs (det vil der jo som regel være på inde i en kirke) tror dog lige at jeg vil hører ham til mødet om det ikke ville være okay hvis vores fotograf sneg sig til bare 3-4 billeder, især nu hvor Sunes morfar og mormor ikke kan komme med

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores præst skrev selv at der måtte tages alle de billeder ved ind og udgang som vi orkede, men at han helst ikke så at der blev taget billeder under vielsen fordi det kan være forstyrrende og ødelægge "øjeblikket" hvis det blitzer løs (det vil der jo som regel være på inde i en kirke) tror dog lige at jeg vil hører ham til mødet om det ikke ville være okay hvis vores fotograf sneg sig til bare 3-4 billeder, især nu hvor Sunes morfar og mormor ikke kan komme med

Det synes jeg bestemt du skal gøre. Jeg er så glad for at min mor hapsede nogle da vi skulle have ringe på. Mine piger bar ringene og fik fik hun også med ud over dem hvor vi tager ringene på. Jeg ville næsmest ønske at hun var gået tættere på og havde taget flere haha. :tunge:

0

Del dette indlæg

Det synes jeg bestemt du skal gøre. Jeg er så glad for at min mor hapsede nogle da vi skulle have ringe på. Mine piger bar ringene og fik fik hun også med ud over dem hvor vi tager ringene på. Jeg ville næsmest ønske at hun var gået tættere på og havde taget flere haha. :tunge:

Ja, vi må lige tage en snak med ham.... Jeg kan sagtens forstå at han ikke har lyst til at have 20 kameraer oppe i hovedet, men Kira er jo professionel og kan sikkert godt tage dem så han ikke bemærker det

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Beretning del 7. :cheerleader3:

Så har jeg overskud kortvarigt til at skrive lidt videre. Jeg skal endelig have mine tøser på ferie fra i eftermiddag, så jeg kan lige nå at klemme et par ord ned inden. Hvis altså bk gider at lade være med at drille med mine billeder haha.. :wink:

Efter vi havde fået lukket op i begge ender af teltet og slikbuffetten var synlig tog det endnu en tak af folks appetit. Kun få hoppede ombord for 2. portion. Ud over varmen kom spændingen også over at kunne til at komme til at se nærmere på de søde sager. Jeg tror også at endnu en nedkøling var tiltrængt, men gæsterne måtte altså holde ud lidt endnu.

post-64428-0-85019800-1406360640_thumb.j

post-64428-0-56808400-1406360662_thumb.j

Det var altså bestemt minusset med at røbe slikket og isen. At folk ikke kunne/ville spise mere og der opstod kort en "kom nu, utålmodig" stemning. Vi aftalte at vi ikke ville åbne "slibutikken" før efter kagen var serveret.

Pia kom og satte ismaskinen i gang, så isen kunne nå at køle. Jeg syntes at maskinen larmede en smule mere end forventet så det gik lidt ud over musikken. Det kom til at virke som larm med den cocktail i stedet. Musikken blev kværket et stykke tid og det var rigtig rart.

Kaffen blev brygget og vi fik ryddet mad buffetbordet. :)

Vi fik flyttet den fejlfarvede kage hen på bordet. Jeg havde købt stjernekastere med vores navn, så de skulle jo tændes også.

Ikke om det var en succes overhovedet. Det blev til en ad gangen og vi stod flere og forsøgte at få gang i det.

Kagen tabte den ene modellerede pc skærm, så der skulle en ske til at holde den. Jeg er sikker på det var pga den hårdhændede behandling den havde fået.

Stjernekasterne smed små sorte gnister på kagen så jeg var så irriteret over den kage, inden den overhovedet blev serveret.

Farven var forkert, kagen var blevet tabt (irritationen over brudepåpasseren kunne mærkes) pc skærmene væltede, billederne var forkerte, skriften på kage var SÅ grim, stjernekasterne smed grums på den og ville ikke tændes. Tror du på mig, når jeg siger at jeg forventede, at den også ville smage rædselsfuldt. Jeg slet ikke kunne vente på at den blev spist, så jeg kunne slippe for at se på den! Sådan havde jeg det, med min omhyggeligt specialdesignede og smadder dyre kage. Det var pænt ÆV! :(

Kagen tiltrak sig en masse opmærksomhed og alle skulle lige hen og se den , så den fik lov at stå så den kunne ses. (Igen, mon jeg var tilfreds? Nope, not even close!)

post-64428-0-89018200-1406360710_thumb.j

post-64428-0-08339200-1406360758_thumb.j

post-64428-0-57977000-1406360772_thumb.j

post-64428-0-05219300-1406360791_thumb.j

Istedet kastede jeg mig over projekt gaveflytning, mens gæsterne "beundrede" kagen... hmm...

Udenfor teltet havde vores almindelige have bord, tjent som gavebord. Jeg ved ikke, lige hvad jeg havde forestillet mig, men jeg tror jeg havde tænkt at de 12 mennesker jo ikke ville medbringe 117 gaver, så enden af buffettbordet, kunne jeg jo nok bruge, hvis nogen havde gaver med til os. Jeg vidste godt at vi selvom der i invitationen var skrevet, at vi faktisk ikke rigtigt havde ønsker, ikke ville kunne slippe for et par. Vi havde lavet et lille digt hvor der stod, at hvis folk absolut ikke kunne lade være så var gavekort vejen at gå. Jeg har det liiiidt svært med gaver og ville faktisk hellere at folk bare ignorerede og dukkede op i stedet.

Nu har jeg jo læst utallige bekymringer på bk hvor folk klager noget over "den fesne gave, xxx måske kommer med".

Jeg er stik modsat og synes SLET IKKE at gaverne er sjove, fordi det ikke er mig der giver dem.

Jeg synes bare, at jeg pænt skal springes over, med mindre jeg får tiden, som folk i stedet ville have brugt på at købe en gave. Tiden vil jeg nemlig gerne have, eller den gave som en eller anden har fundet som lige siger Line og helst er trukket i en automat eller fundet billigst muligt.

Det var jo så altså slet ikke anderledes til vores bryllup. Hvis det havde nyttet det mindste, og ikke havde skabt sure miner, ville jeg helst have helt frabedt gaver.

Vi fik simpelthen en kæmpe stak gaver og gavekort og det havde jeg slet ikke forudset ville være SÅ voldsomt. Jeg håbede og troede nok på, at folk vidste at de bare skulle komme.. haha.

Det betød så at vi måtte omorganisere for at få plads til pakker. Vi pakkede et ton af kort op og fik en hel masse gavekort og penge. Det var helt vildt hvor meget vi blev begavet, og Henrik fik lov at pakke en masse op imens jeg fik skrevet på kortene hvad der var fra hvem.

post-64428-0-04897800-1406362734_thumb.j

post-64428-0-17521600-1406361008_thumb.j

Da oppakningen var midtvejs, gik vi ombord i kagen så gæsterne kunne få lov at spise lidt sødt og få kaffen. Vi skar kagen for, men uden den sædvanlige kage kamp. Det er bare ikke lige os så den ville vi (jeg) gerne springe over.

Vi fik åbnet de sidste pakker og bagefter satte jeg mig udenfor teltet, så jeg kunne få luft. Det er altså bare varmt når man sidder der i teltet i 3 organza og der er 28 grader udendørs. Det var lige i overkanten og jeg skulle efterhånden også have lidt nikotin. :wink:

Henrik bragte mig et stykke kage, jeg sagde lille stykke men han havde jo næsten hele fadet med syntes jeg haha. Det var godt for så slap jeg for at kigge på den dumme kage igen haha.. Den smagte simpelthen noget så fantastisk. Kagen var med 3 slags fyld. Hvid chokolade mousse, vanillecreme med friske jordbær og karamel. Når jeg lukkede øjnene kunne jeg næsten glemme kaosset med den, så den var virkelig god.

Vi fik sat gang i folk, så isen kunne spises og slikbuffetten blev åbnet mens folk sad og slog mave og nød kaffen og lidt skarpt. :wink: Sikke de unger har fantasi og kan finde på. De var så hurtige til at få lavet is med 117 ting fra slikbuffetten og de satte lidt gang i folks lyst til at kigge forsigtigt nærmere på det hele.

post-64428-0-28267400-1406361361_thumb.j

Bemærk lige ! på neglelakken.

Jeg synes bare de tøser er så søde og opfindsomme. :loveshower:

post-64428-0-83665300-1406363034_thumb.j

post-64428-0-27373900-1406362965_thumb.j

post-64428-0-73912200-1406361939_thumb.j

Jeg sad så jeg stadig kunne tale med alle gæsterne, selvom jeg var lidt længere væk end før. Vores lille vovse nød selskabet og lagde sig i skyggen altså skygge under min kjole.. haha. Jeg sad lige så fredeligt og smeltede sammen med Josefine. Pludselig mærkende jeg, at "nogen" kravlede under min kørestol og under mit skørt. Jeg tror vores hund savnede både at komme i skygge og at være ved mine fusser haha.. :heart:

post-64428-0-07247300-1406360879_thumb.j

Mens jeg sad der og talte med min papfar inde i teltet sagde han: "Jeg syntes da at du sagde at der var mere køligt udenfor, men jeg kan de se at du sveder og det gør jeg da ikke herinde.. haha". Min respons var så den kække: "Nu er det jo også sådan at jeg sidder i 3 lag organza på en pude i kørestolen og det gør du jo ikke! Hvis du synes, så har jeg jo en ekstra lilla organzakjole, som du kan låne, så du kan se hvad der er varmest?". Det bragte lykke og resten af selskabet knækkede sammen ved tanken om ham, i stor lilla kjole. haha..

Det er jo nemt at kommentere på at andre har det varmere når man selv sidder i lettere beklædning, så det synes jeg slet ikke at han skulle have lov til at kommentere så flabet, som han lige ville være kæk at gøre, haha. Heldigvis kunne han pludselig se forskellen og grinede med på min konklusion. Kjolen ville han dog ikke låne.. hihi :lol:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Nåhr hundebassen er sød (det er I selvfølgelig også) og hvor er det bare så monster ærgeligt med den kage, det var da altid noget at den smagte godt....

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåhr hundebassen er sød (det er I selvfølgelig også) og hvor er det bare så monster ærgeligt med den kage, det var da altid noget at den smagte godt....

Taaak Camilla.

Hun er bare mors lille kælepot. Hun klarede dagen til et 13 tal, selv med alle gæsterne og varmen. :biggrin:

Det var så frustrerende med den dumme kage.. :shooter: Iiih.. Godt at den er blevet spist haha. (-Og så ignorerer jeg, at jeg har et kæmpe stykke i fryseren til næste år, haha) :tunge:

0

Del dette indlæg

hvor er jeres hund bare nuser og ærgerligt med den misfarvede kage, MEN lækkert at kagen var god :loveshower::loveshower:

Taak Marie.

Ja det var en stort trøst når nu kagen ellers i min bog var et komplet flop.. :wink::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

6 dage tilbage..

Dagens opdatering..:

Dagen har som beskrevet stået i kjolens navn. Det projekt tog formiddagen godt og vel. :c166:

I eftermiddags fik H2B rigtig slidt med at sætte vores " vindues skjuler" fast i teltet. Vi har købt ekstra sider til teltet uden vinduer så vi kan gemme slikbuffetten til maden er konsumeret. Desværre fulgte der ikke stropper med så han har surret siderne fast med hvid snor i stedet. Det fungerer rigtig godt og man kan ihvertfald ikke se ind udefra.

Jeg har været i gang med en "fungerende" løsning til at lave skillevæg. Skillevæggen skulle have været hvid og i stadard størrelse og lige til at sætte op... Meeeen sådan blev det jo ikke når de ikke var på lager og først kommer til August.

i stedet har jeg syet et forhæng af et par "lilla" sengesæt som jeg kunne klippe til ret størrelse. Skillevæggen skal kun hænge til vi afslører slikbuffetten. Den kan droppes ned med 2 træk så det er helt fint. Det er ikke helt som jeg havde forestillet mig da jeg hellere ville have haft effekten af at teltet kun er en vis størrelse indtil vi kunne afsløre de 2 ekstra meter fyldt med slik. Det må jeg så undvære. H2B siger at så når de jo at blive lidt nysgerrige imens, og det har han jo lidt ret i. :)

H2B fik lagt pressenningen og gulvtæppet så det har hjulpet meget på teltets "hygge fornemmelse". Jeg vil dog anbefale at man tager reelt gulv hvis nogen påtænker at købe telt selv. Det er lettere bulet på græs og skod umuligt stadig at køre på i kørestol. Jeg har dog lært at jeg kan bruge stolen som " gangstativ" så jeg kan komme omkring alene. Det kan jeg sikkert ikke på dagen i kjole osv., men her i pyntefasen går det fint.

Jeg har taget et par billeder af detaljerne i teltet også. Vi har jo find 5 fejl som underholdning, så derfor det forkert farvede hjerte. :heart:

attachicon.gif2014-06-29 20_49_59-Diasshow i Fotofremviser.jpg

Vovsen var ellers også noget så tilfreds med hendes "nye" fine lejlighed i haven med gulvtæppet på.

Jeg fik også syet betræk til min ikke så sexede kørestol. Det blev faktisk syet af foret fra min lilla kjole. Den var nemlig så tung og varm at jeg klippede foret af for den skulle være mere behagelig at have på.

Sidste projekt var at få sat tyl på "kirkehæfterne". Siden jeg nu ikke har slør, så skal de jo alligevel have lidt at binde på bilerne så de skal sprede lykke og glæde i landet. :wink: Jeg valgte bare at klipse det fast, bare fordi jeg føler mig en anelse doven efterhånden. :unsure:

attachicon.gif2014-06-29 20_54_03-PicMonkey Collage 5.jpg - Windows Fotofremviser.jpg

Hvis du står med noget gulvtæppe du gerne vil af med til en billig penge må du endelig sige til :floejt:

0

Del dette indlæg

Ihh... Så fik jeg endelig tid til at læse din beretning :) Det hele ser supergodt ud, og du er simpelthen så smuk :loveshower: Kåben er simpelthen så fin til dig :cheerleader3:

Jeg havde også lidt bøvl med min brudepige, men din brudepåpasser slår da godt nok alle rekorder i dumhed! :(

0

Del dette indlæg

Haha du piller bare fondanten af så er den i vinkel.....

Glæder mig så meget til vores møde med konditoren, hun virkede så sød i telefonen

hehe.. Naah så går jeg jo glip af det sjove på kagen. Det var i øvrigt farvet marcipan, for kan kan slet ikke med fondant. Det var kun knuderne som var fondant for bageren mente ikke han kunne forme knuderne i andet. Husk at tænke over hvad I vi på jeres kage. Hvis ikke jeg absolut ville fortælle en historie på kagen, så havde jeg valgt en kæmpe jordbær kage i stedet haha.. :lol:

Det bliver spændende med konditoren. Husk at kigge hendes andre kreationer godt igennem. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvis du står med noget gulvtæppe du gerne vil af med til en billig penge må du endelig sige til :floejt:

Desværre vil vi beholde det selv lidt endnu. (der er lige en 40 års snart som måske bliver i telt også.) :biggrin:

Jeg vil lige tippe om at overveje det faste gulv.

Ellers kan du få gulvtæppe hos Dancover. Det er ikke vildt dyrt, og kan skæres over super let så det passer perfekt. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh... Så fik jeg endelig tid til at læse din beretning :) Det hele ser supergodt ud, og du er simpelthen så smuk :loveshower: Kåben er simpelthen så fin til dig :cheerleader3:

Jeg havde også lidt bøvl med min brudepige, men din brudepåpasser slår da godt nok alle rekorder i dumhed! :(

Tusind tak søde.

Jeg har haft det lidt svært med mit udseende, da MEGET har ændret sig efter jeg blev syg, så jeg er glad for du skriver så søde ting. :loveshower:

Jeg synes også at min "jegskalikkehaveslørdimsen" er noget så fin og passede helt perfekt til formålet.

De brudepåpassere er altså nogle gange bare ikke klar over, hvad det betyder at skulle holde bryllup. Men ja helt klart ikke det mest eftertænksomme som foregik i toppen af hendes frisure... :shooter:

Synes du i øvrigt også at det er noget så svært at følge med i alle trådene og beretningerne samtidigt med man skriver egen beretning? Jeg kan slet ikke finde ud af at gøre begge dele på een gang haha.. Jeg må bare se at blive helt færdig så jeg ikke har mit eget at tænke på.

0

Del dette indlæg

Vores akryl hjerter kom i går. Jeg synes de er noget så fine. Jeg kunne selv bestemme teksten, men altså jeg var langt fra kreativ, så det er bare end med en standard hr & fru ting. Jeg synes nu alligevel at de er noget så søde. :7himmel:

Hvor havde du bestilt dem? de er super fine!

0

Del dette indlæg

Tusind tak søde.

Jeg har haft det lidt svært med mit udseende, da MEGET har ændret sig efter jeg blev syg, så jeg er glad for du skriver så søde ting. :loveshower:

Jeg synes også at min "jegskalikkehaveslørdimsen" er noget så fin og passede helt perfekt til formålet.

De brudepåpassere er altså nogle gange bare ikke klar over, hvad det betyder at skulle holde bryllup. Men ja helt klart ikke det mest eftertænksomme som foregik i toppen af hendes frisure... :shooter:

Synes du i øvrigt også at det er noget så svært at følge med i alle trådene og beretningerne samtidigt med man skriver egen beretning? Jeg kan slet ikke finde ud af at gøre begge dele på een gang haha.. Jeg må bare se at blive helt færdig så jeg ikke har mit eget at tænke på.

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du så ud før, men du er i hvert fald smuk nu :kiss:

Jeg tror bare ikke altid, at de tænker over, hvor mange kræfter, vi bruger på brylluppet, og hvor stressende det er at skulle tænke på alt og alle hele tiden :shooter:

Nu er jeg jo slet ikke begyndt på min beretning endnu, så den skal ikke have skylden for, at jeg ikke helt kan følge med herinde :fløjt: Jeg er vist bare lidt fed-up med bryllupper for tiden :(

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Haha du piller bare fondanten af så er den i vinkel.....

Glæder mig så meget til vores møde med konditoren, hun virkede så sød i telefonen

hehe.. Naah så går jeg jo glip af det sjove på kagen. Det var i øvrigt farvet marcipan, for kan kan slet ikke med fondant. Det var kun knuderne som var fondant for bageren mente ikke han kunne forme knuderne i andet. Husk at tænke over hvad I vi på jeres kage. Hvis ikke jeg absolut ville fortælle en historie på kagen, så havde jeg valgt en kæmpe jordbær kage i stedet haha.. :lol:

Det bliver spændende med konditoren. Husk at kigge hendes andre kreationer godt igennem. :biggrin:

Jeg er heller ikke fan af fondant smagsmæssigt og vores deal er heldigvis på en luksus bryllupskage med marcipan overtræk...

Jeg var inde og lurer billeder før vi købte den deal fordi når man selv laver kager så vil jeg have noget der er mere imponerende end jeg selv ville kunne lave...

0

Del dette indlæg

Så er der kommet lidt gang i produktionen igen. Jeg fik leveret en masse sjove dimser og har side været i gang med at fuldføre en masse projekter. Jeg har ventet i 1½ mdr. på den ene levering, så det har været svært at komme videre.

Her er et par snaps af vores vinflasker med vores etiketter, samt et par af vores vandflasker. Det tog utroligt lang tid at få ordnet flaskerne for på en ene typer rødvin sad etiketterne bare FAST! flaskerne røg i vand først, så fik de olie og i vand igen og nu er næste skridt til de sidste 4 flasker at de skal have sprit. Jeg er ved at få pip af dem, og har komplet opslidte hænder efter al den roden med olie,vand og sprit. Pyyh godt der kun er 4 tilbage. :pokey:

De flasker jeg har fået lavet er jeg meget tilfreds med. Jeg synes det er blevet noget så fint. (efter jeg har fået pudset flaskerne lidt af også haha) :lol:

Wauw hvor er det fedt! hvor har i fået lavet de mærker?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer