Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Jubiii, det er jo som altid en dejlig beretning fra dig. Elske din dejlige måde at skrive på.

Sikke nogle fine taler i har skrevet, det er jo lige i skabet - og super rørende... Og ikke mindst en fremragende Tip en 13'er, det var nogle ret skægge spørgsmål - og fedt at se svarene. I. Ret skøre, og virker som om i er meget passende for hinanden:-)

Dejligt som altid Line :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh Line det lyder da dejligt :loveshower::loveshower::loveshower: Skidt da med at gæsterne ikke vidste noget - men forstår godt det er lidt tamt, når I havde arbejdet så meget for at det skulle være anderledes.. En del af dem har måske også bare have valgt det "sjoveste" svar, hvis de var det mindste i tvivl :) Det kender jeg mange der ville :tunge:

Dejligt billede det første :heart: Søde taler :a1221:

Tak søde Rose. :heart: Jeg tror også at varmen gjorde sit. (som sagt den fik fuld skrue dagen efter så no regrets haha)

Det var meget specielt at sidde der efter festen og læse de søde ord. :loveflag:

Glæder jeg mig til at læse om så!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Kan jeg godt forstå :loveboard:

Jeg skal nok få skrevet om det snart. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jubiii, det er jo som altid en dejlig beretning fra dig. Elske din dejlige måde at skrive på.

Sikke nogle fine taler i har skrevet, det er jo lige i skabet - og super rørende... Og ikke mindst en fremragende Tip en 13'er, det var nogle ret skægge spørgsmål - og fedt at se svarene. I. Ret skøre, og virker som om i er meget passende for hinanden:-)

Tusind tak iiih altså..Jeg tror at det er lidt sundt at være bare lidt kuk -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak iiih altså..Jeg tror at det er lidt sundt at være bare lidt kuk -HAHA-

Hi hi jeg kan ikke være mere enig med dig:-) Man SKAL være lidt kukkeluk:-)

0

Del dette indlæg

Hi hi jeg kan ikke være mere enig med dig:-) Man SKAL være lidt kukkeluk:-)

Det er jeg bestemt overbevist om fungerer bedst hihi. :tunge:

0

Del dette indlæg

Lidt skår i glæden er der, så jeg afbryder lige kortvarigt beretningen, for at komme med mit umiddelbare øf!

Jeg prøver at forklare, men det er lidt svært, så bær over med den manglende sammenhæng indtil opsamlingen længere nede i teksten.

Min yngste lillebror fravalgte os til vores bryllup da han "Hellere ville til nogle venners bryllup" (og så behøver jeg jo ikke kommentere mere på det end jeg allerede har gjort tidligere.)

Det udløste et stort grin mv. fra min far, som syntes at det var helt fair, når nu jeg ikke havde lyst til at have min anden bror med til bryllup efter kraftig diskussion. Jeg blev svinet så meget som min bror formåede og min far kan slet ikke forstå min vinkel eller har ikke lyst til at lytte til mig. Den kamel blev slugt, men har ført til at jeg slet ikke føler noget positivt omkring tilhørsforholdet til min far.

Jeg har haft nogle turbulente uger siden brylluppet, som jeg har lidt svært ved at tackle på rigtig måde for mig. Jeg kan slet ikke følge med og forstå at vi altså faktisk ER blevet gift. Alle oplevelserne og alt arbejdet har været for meget for mig. Jeg har haft efterreaktioner og jeg er pt ekstremt følsom. Jeg tuder over ingenting. I sidste uge havde jeg min første reaktion på, at det hele bare havde været for meget for mig. Jeg sad og lyttede til musik mens Henrik tog i byen for at handle nogle skruer mv. Pludselig sad jeg og stortudede og kunne slet ikke standse igen. Det fortsatte sådan over et par gange, og jeg tænkte at jeg nok bare måtte benytte mig af muligheden og få tudet færdig i stedet for at holde tilbage. Det endte selvfølgelig med at jeg ikke hørte Henrik da han kom hjem, så han blev noget forskrækket over at jeg sad og hulkede foran pcen. :wink:

Jeg fik tudet lidt mere og samlet sammen på mig selv, så jeg kunne forklare. (Normalt tuder jeg altså gerne i selskab også, men dette var sådan hulken og noget voldsomt at komme hjem til uventet.)

Samme dag ringer mig far og begynder at stikke til mig om noget helt åndssvagt. (ikke relateret til noget). Jeg havde lige fortalt ham hvordan jeg havde det og situationen nogle timer før fik han også at vide. Så begynder han filme at diskutere med mig og så melder jeg helt fra til. Jeg får sagt med pæne ord at jeg vil ønske ham god tur fortsat (han kørte bil) og god fest i weekenden, (hvor foromtalte yngste bro skulle giftes.) Han flipper mere eller mindre ud og jeg siger at jeg ikke vil diskutere med ham for det er sq efterhånden altid at han vil skændes, og jeg var så omtumlet efter al presset at jeg slet ikke kunne magte mere den dag.

Jeg fik lagt på ordentligt, mens jeg lyttede til hans protester og jeg sagde farvel.

Nu i sidste weekend er min yngste bror så blevet gift. Vi meldte fra allerede sidste år, da vi fik advarsel om brylluppet, da jeg ikke kan rejse så langt. Da vi jo selv planlagde bryllup, vidste jeg jo at det var vigtigt at vide i god tid. På samme tid meldte min bror "løseligt" verbalt til: "Det glæder vi os jo så meget til" var kommentaren på std'en fra os.

Nu står jeg så her med sådan en ulækker fornemmelse alt i alt, overfor at som hører til min fars familie. Det er jo HANS søn som var den vigtige og jeg kan bare p*sse af. Forrige år hørte jeg jeg endda historien om hvor han havde være på ferie med HANS familie. (mine brødre som er voksne mænd)

Gad vide om jeg havde en god tur, for jeg er sq ret sikker på at jeg ikke kan huske den tur med familien! :pokey:

Min faster, så jeg, havde skrevet til min bror, tak for en fantastisk fest det var perfekt osv. osv. Jeg har ikke engang fået en lykønskning fra hende til vores bryllup 3 uger tidligere.

Det stikker altså noget i mit hjerte, at alt min far har gjort efter mig er helt fint og alt før er lige til at kaste op over, mig inkl.

Jeg ved godt at vi ikke betyder ret meget i hans bog, men det gør altså alligevel ondt, at han i den grad ikke forsøger at inkludere os i sit liv. -Også før denne diskussion med mine brødre, det har nemlig ALTID været sådan. Jeg får en undskyldning, når samvittigheden plager ham og ellers er vi ligegyldige.

Jeg er helt derhenne hvor jeg har opgivet at forklare og IKKE mindst at forsvare mig. Jeg er så træt af ikke at være "god nok", og jeg er helt ærligt skide sur over at han synes, at han kan tillade sig, at gøre som han vil, uden AT TÆNKE på mig og hans børnebørn ikke mindst. Jeg kan tælle de gange han har set mine piger og FYI Katrine er 14 år, så jeg har meget lidt respekt for hans indsats. Jeg har hevet, råbt, tigge og bedt, spurgt og ønsket, men det forbliver permanent som det er, med undskyldningen om at "han jo ikke kan gøre for det, sådan er han bare". Men det er simplethen noget p*s at sige. Man vælger jo selv sine prioriteter og man kan jo vælge at ændre sig.

Ja gu f*nden kan han så og hvorfor helvede blande sig i vores liv, når han i sidste ende jo egentlig helst ville være fri?. grrrrr... Jeg er mopset og skide skuffet. ÆV! ÆV!! ÆV!!!! :shooter:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Ååh Line... Jeg er nærmest tom for ord der kan beskrive hvor meget jeg føler med dig!!! Lige meget hvor gammel man er ønsker man altid kærlighed og accept fra sine nærmeste... Hvor må det være en forfærdelig situation du står i og hvor er det tarveligt af din far og faster (og resten af banden) at opføre sig sådan! Sender dig masser af kærlige kram og støttende tanker! :kiss::loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

årh Line hvor er jeg ked af at læse det du har skrevet, men jeg kan sagens sæt mig i dit sted, for sådan har jeg det med min mor, hvor mine søskende ( to mindre søstre) og deres børn er min mors vidundrer..... hvor jeg lige meget hvad jeg gør, bare ikke gør det godt nok :pokey::shooter: og dermed lader hun det også gå ud over mine døtre .....og det sårer mit hjerte hver gang, hun laver det stund. SÅ ja jeg kan sagens følge dig i det med din far og dine brødre..... :kiss::kiss::kiss::kiss::kiss: Pas nu godt på dig selv, og dine kære, de andre er bare ikke det værd især når det altid ender ud i diskussioner , lyt til dit :heart: , kan sagens forstå du har haft for meget hen over hovedet følelsesmæssigt der er også sket meget på kort tid ....og det kan godt hjælpe at bare gi den fuld spade i en tudetur :boohoo: MEN tænk på din lille familie, der blot ønsker det bedste for dig og at du har det godt.

Smil søde, vi er mange herinde der holder af dig

:hug:

0

Del dette indlæg

For fanden i helvede hvor er du også bare uheldig - det er jo helt vildt.

Jeg har ikke rigtigt ord ikke andet end at jeg er enig med dig i, at du ikke bliver behandlet som fortjent.

Godt du har en god mand der kan kramme dig når du har behov. Her er et kram over BK :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget kæmpeøv Line, det kan ingen af dem være bekendt, som hemmelig eksistereikkelængere-datter er min mening alt andet en objektiv når det kommer til forældre der fravælger deres egne børn, men det ved du jo .... Det er hans tab og ham der kommer til at fortryde det senere, selvom det er skide hårdt og uretfærdigt at stå i situationen.....at resten familien så følger trop er jo helt hen i vejret og hvor har jeg ondt af dine piger der indirekte bliver ramt af folks egotrip uden at vide hvorfor..... Ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige Line, bortset fra at sende jer alle et kæmpe kram

0

Del dette indlæg

Ååh Line... Jeg er nærmest tom for ord der kan beskrive hvor meget jeg føler med dig!!! Lige meget hvor gammel man er ønsker man altid kærlighed og accept fra sine nærmeste... Hvor må det være en forfærdelig situation du står i og hvor er det tarveligt af din far og faster (og resten af banden) at opføre sig sådan! Sender dig masser af kærlige kram og støttende tanker! :kiss::loveshower:

Tusind tak Regitze. Det er virkelig ikke let når man ikke har det bedste fra hverken den ene eller anden side af familien, og så ikke engang kan frigøre sig fra det uden at være den slemme. Sjovt er det slet slet ikke. :( Tusind tak for krammene. :heart::heart:

0

Del dette indlæg

årh Line hvor er jeg ked af at læse det du har skrevet, men jeg kan sagens sæt mig i dit sted, for sådan har jeg det med min mor, hvor mine søskende ( to mindre søstre) og deres børn er min mors vidundrer..... hvor jeg lige meget hvad jeg gør, bare ikke gør det godt nok :pokey::shooter: og dermed lader hun det også gå ud over mine døtre .....og det sårer mit hjerte hver gang, hun laver det stund. SÅ ja jeg kan sagens følge dig i det med din far og dine brødre..... :kiss::kiss::kiss: Pas nu godt på dig selv, og dine kære, de andre er bare ikke det værd især når det altid ender ud i diskussioner , lyt til dit :heart: , kan sagens forstå du har haft for meget hen over hovedet følelsesmæssigt der er også sket meget på kort tid ....og det kan godt hjælpe at bare gi den fuld spade i en tudetur :boohoo: MEN tænk på din lille familie, der blot ønsker det bedste for dig og at du har det godt.

Smil søde, vi er mange herinde der holder af dig

:hug:

:angry: Det er bare noget junk at være "velsignet" med familie af den slags. Det er svært at sortere fra i følelserne og man kan jo sagtens "komme til" at skære alle over 1 kam, fordi man også føler vrede over, at andre ikke protesterer over uretfærdigheden, som man udsættes for. Jeg er så "heldig" at begge dele af min familie er problematisk for mig. Både mors og fars side og det har ført til nogle kampe hen ad vejen. (underdrivelse, det har ført til krig!! :shooter:)

Jeg valgte selv at flytte mig fysisk fra Nordjylland, så vi var sværere at besøge, mere eller mindre. Det var et klogt valg, men sq trist at føle sig så tvungen, at man må flytte sig.

Til gengæld har jeg det jo fantastisk sammen med Henrik, så det er jo en stort hjælp, at have min egen familie, når den medfødte ikke kan give mig det jeg mangler. "At leve godt er den sødeste hævn" er det ikke sådan den går. :wink:

Jeg fik kommentaren da jeg fortalte min brudepåpasser om tudeturen, at det var jo "helt vildt at høre, for "de" vidste jo alle sammen hvor stærk jeg er". Det er jo fint at hun tænker sådan, men det overraskede mig meget at hun åbenbart ikke synes at man er stærk når man håndterer sine følelser ved at tude ud?! hmm.. i min bog er man da først stærk når man kan være sig selv, også når man hyler og har ondt af sig selv. Jeg er jo også sådan indrettet at jeg hyler, griner højt eller skælder ud højt hvis jeg har det på en af de tilsvarende måder. Jeg giver da konstant udtryk for hvordan jeg har det, og bliver sk*de irriteret, hvis "folk" ikke tør. Så synes jeg de er forfærdelige kyllinger og har svært ved at finde respekt for dem. (sorry hvis jeg træder nogen over tæerne). Jeg afkræver nærmest mine elskede, at de udtrykker sig MEGET klart.

:heart: Tusind tak for kram :loveshower: Det er altid rart at blive forstået :hug:

0

Del dette indlæg

For fanden i helvede hvor er du også bare uheldig - det er jo helt vildt.

Jeg har ikke rigtigt ord ikke andet end at jeg er enig med dig i, at du ikke bliver behandlet som fortjent.

Godt du har en god mand der kan kramme dig når du har behov. Her er et kram over BK :-)

:biggrin: et smil får du først, for med beklagelse er det jo næsten "hverdagskost" at blive kørt over.

Utroligt at jeg ikke har vænnet mig til det, sagde hun med en smule foragt og selvmedlidenhed i stemmen.. :blink:

Det er sådan, at for mit vedkommende, tror mennesker, som ikke kender mig at jeg, "finder på" indtil de selv er med på sidelinien og oplever alle forviklingerne. Det er altså ikke en super ting at stå model til, netop fordi det er så usandsynligt at alt det kan ske for 1 menneske. :wink: Det gør det altså.. :) Jeg tager derfor et problem ad gangen og ligefrem ad stien.

Jeg synes bestemt at denne situation er urimelig og derfor fylder den. Jeg håber at om ikke andet at kunne finde fred i mig selv, hvis ikke med resten af de implicerede. puuuh det er altså ikke fedt! Tusind tak for dine søde ord og kram. :hug::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget kæmpeøv Line, det kan ingen af dem være bekendt, som hemmelig eksistereikkelængere-datter er min mening alt andet en objektiv når det kommer til forældre der fravælger deres egne børn, men det ved du jo .... Det er hans tab og ham der kommer til at fortryde det senere, selvom det er skide hårdt og uretfærdigt at stå i situationen.....at resten familien så følger trop er jo helt hen i vejret og hvor har jeg ondt af dine piger der indirekte bliver ramt af folks egotrip uden at vide hvorfor..... Ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige Line, bortset fra at sende jer alle et kæmpe kram

Ja jeg er helt enig. Det er noget pangel og jeg synes i den grad at min familie bør udskiftes med nogle som har empati og forståelse for mig og tøserne bliver klemt. Det er da vildt sørgeligt at de overser mine unger også. :td:

Jeg ved godt, at vi er mange med "tåbelige forældre" som får os til at træffe ekstreme valg, men det er sq noget så ...grrrr..

Tusind tak for krammene og lige et par stykker tilbage i din retning. :hug::hug:

0

Del dette indlæg

Ja jeg er helt enig. Det er noget pangel og jeg synes i den grad at min familie bør udskiftes med nogle som har empati og forståelse for mig og tøserne bliver klemt. Det er da vildt sørgeligt at de overser mine unger også. :td:

Jeg ved godt, at vi er mange med "tåbelige forældre" som får os til at træffe ekstreme valg, men det er sq noget så ...grrrr..

Tusind tak for krammene og lige et par stykker tilbage i din retning. :hug::hug:

Jeg er (desværre) kommet dertil hvor jeg bare bliver irriteret, kan ikke engang blive skuffet længere.... Til gengæld har jeg jo hele min familie, bare minus min far... Min far må heller ikke se min farfar officielt så både min farfar og min fars lillebror skal med til vores bryllup ligesom vi også holder jul med dem hvert år...ja lidt alternativ familie, men det fungere og det er jo ikke deres skyld at min far er en kæmpeidiot ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg er (desværre) kommet dertil hvor jeg bare bliver irriteret, kan ikke engang blive skuffet længere.... Til gengæld har jeg jo hele min familie, bare minus min far... Min far må heller ikke se min farfar officielt så både min farfar og min fars lillebror skal med til vores bryllup ligesom vi også holder jul med dem hvert år...ja lidt alternativ familie, men det fungere og det er jo ikke deres skyld at min far er en kæmpeidiot ;-)

Pyyh hvor er det bare slet ikke fedt at have fjolser som fatter hat, og så vide at man er relateret til dem. Jeg håber sq at jeg ikke har arvet så meget fra hverken min far eller mor.. hmm.. Jeg lever i håbet permanenet tror jeg. Pudsigt at jeg åbenbart aldrig bliver klogere.. hmm :angry::pokey:

0

Del dette indlæg

Pyyh hvor er det bare slet ikke fedt at have fjolser som fatter hat, og så vide at man er relateret til dem. Jeg håber sq at jeg ikke har arvet så meget fra hverken min far eller mor.. hmm.. Jeg lever i håbet permanenet tror jeg. Pudsigt at jeg åbenbart aldrig bliver klogere.. hmm :angry::pokey:

Haha....jeg ligner fysisk set min far og farmor rigtig meget og han har også givet mig en god omgang PCOS og astma, men heldigvis har jeg fået min mors hoved....har hørt af bagveje at min far er lidt skuffet over at vi holder brylluppet på Sjælland for så er det jo helt udelukket at han kan snige sig til et kig på dagen....jaaaahhhh hvorfor mon vi holder det på Sjælland...,

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun sende dig varme kram og bunker af forståelse søde Line - selvom jeg har mine forældre i mit liv på en yderst fornuftig måde, så skærer det alligevel lidt når jeg tænker på at ud af 8 fætre og kusiner er kun 3 inviteret og ud af 2 mostre, 3 onkler og en tante er INGEN inviteret og derudover har min lillebror jo så meldt fra, fordi hans kæreste (som han har kendt kortere end bryllupsdatoen) er vigtigst og hun mener kun at HENDES familie tæller...

Det er sk..e hårdt sådan noget, men du er et dejligt menneske - det kan jeg mærke gennem skærmen - og hvis de ikke kan se det, så er det DEM det er synd for - husk det :loveflag:

PS - hende brudepåpasseren, hende bliver jeg altså mindre og mindre fan af hver gang du nævner hende - mon ikke det er tid at slippe hende løs og satse på Pia istedet?? KNUS :loveboard::kiss:

0

Del dette indlæg

Haha....jeg ligner fysisk set min far og farmor rigtig meget og han har også givet mig en god omgang PCOS og astma, men heldigvis har jeg fået min mors hoved....har hørt af bagveje at min far er lidt skuffet over at vi holder brylluppet på Sjælland for så er det jo helt udelukket at han kan snige sig til et kig på dagen....jaaaahhhh hvorfor mon vi holder det på Sjælland...,

Hmmm ja så kan man jo ikke helt lade vare med at tænke. TAK! hehe.. Nej, altså sjovt er det ikke meeen at lave lidt fis med det umulige hjælper også lidt. Jeg synes det er sådan en god ide at flytte på sig i stedet for at forsøge at bekæmpe. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun sende dig varme kram og bunker af forståelse søde Line - selvom jeg har mine forældre i mit liv på en yderst fornuftig måde, så skærer det alligevel lidt når jeg tænker på at ud af 8 fætre og kusiner er kun 3 inviteret og ud af 2 mostre, 3 onkler og en tante er INGEN inviteret og derudover har min lillebror jo så meldt fra, fordi hans kæreste (som han har kendt kortere end bryllupsdatoen) er vigtigst og hun mener kun at HENDES familie tæller...

Det er sk..e hårdt sådan noget, men du er et dejligt menneske - det kan jeg mærke gennem skærmen - og hvis de ikke kan se det, så er det DEM det er synd for - husk det :loveflag:

PS - hende brudepåpasseren, hende bliver jeg altså mindre og mindre fan af hver gang du nævner hende - mon ikke det er tid at slippe hende løs og satse på Pia istedet?? KNUS :loveboard::kiss:

Ja du lyder bestemt heller ikke til at have det letteste omstændigheder søde. Jeg synes stadig at din bror skulle have en flad for ikke at tænke på dine behov. (lige som min egen bror) :pokey:

-Og tusind tak, det er sødt skrevet. :loveshower:

Pudsigt at du omtaler brudepåpasseren for du har jo ikke helt uret. Jeg tror at min fremtidige taktik bliver noget mere nedtonet kontakt, da hun jo har "familierelation". (Mine pigers faster) Jeg er sådan indrettet at jeg ikke udskifter, men tilføjer veninder i stedet og måske langsomt lader nogle få mere fred fra min side. Forholdet til hende er nu ret kompliceret og jeg føler mig stadig som "tante Line" til hendes datter, så jeg forsøger nu at indrette det mere efter mine behov i stedet i fremtiden. :wink::biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige, kære Line :( Så du får bare et par stykker af disse i stedet :bearhug: :bearhug:

Tusind tak. Det er heller ikke nemt at kommentere på, endsige at få skrevet. :) Tusind tak for kram, de er altid brugbare. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer