Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Vores akryl hjerter kom i går. Jeg synes de er noget så fine. Jeg kunne selv bestemme teksten, men altså jeg var langt fra kreativ, så det er bare end med en standard hr & fru ting. Jeg synes nu alligevel at de er noget så søde. :7himmel:

Hvor havde du bestilt dem? de er super fine!

Hjerterne er fra ebay fra denne sælger.http://www.ebay.co.uk/usr/rustic--charm

Hjerterne fås i alverdens farver. Og der sendes fra england så du slipper for told mv. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh... Så fik jeg endelig tid til at læse din beretning :) Det hele ser supergodt ud, og du er simpelthen så smuk :loveshower: Kåben er simpelthen så fin til dig :cheerleader3:

Jeg havde også lidt bøvl med min brudepige, men din brudepåpasser slår da godt nok alle rekorder i dumhed! :(

Tusind tak søde.

Jeg har haft det lidt svært med mit udseende, da MEGET har ændret sig efter jeg blev syg, så jeg er glad for du skriver så søde ting. :loveshower:

Jeg synes også at min "jegskalikkehaveslørdimsen" er noget så fin og passede helt perfekt til formålet.

De brudepåpassere er altså nogle gange bare ikke klar over, hvad det betyder at skulle holde bryllup. Men ja helt klart ikke det mest eftertænksomme som foregik i toppen af hendes frisure... :shooter:

Synes du i øvrigt også at det er noget så svært at følge med i alle trådene og beretningerne samtidigt med man skriver egen beretning? Jeg kan slet ikke finde ud af at gøre begge dele på een gang haha.. Jeg må bare se at blive helt færdig så jeg ikke har mit eget at tænke på.

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du så ud før, men du er i hvert fald smuk nu :kiss:

Jeg tror bare ikke altid, at de tænker over, hvor mange kræfter, vi bruger på brylluppet, og hvor stressende det er at skulle tænke på alt og alle hele tiden :shooter:

Nu er jeg jo slet ikke begyndt på min beretning endnu, så den skal ikke have skylden for, at jeg ikke helt kan følge med herinde :fløjt: Jeg er vist bare lidt fed-up med bryllupper for tiden :(

Tusind tak altså. Der er bare stor forskel og et par unævnte detaljer som gør at jeg har været lidt usikker på mig selv. Sjovt nok har jeg næsten altid haft det fint med huden jeg er i. Det er bare noget helt andet ift. bryllup.

Jeg håber da snart at du får gang i din beretning også. Det er såspændende at læse hvad andre har gjort synes jeg. :cheerleader3:

Men jeg kan godt forstå din *bvadr* ikke mere bryllup til mig fornemmelse. :wink:

0

Del dette indlæg

Haha du piller bare fondanten af så er den i vinkel.....

Glæder mig så meget til vores møde med konditoren, hun virkede så sød i telefonen

hehe.. Naah så går jeg jo glip af det sjove på kagen. Det var i øvrigt farvet marcipan, for kan kan slet ikke med fondant. Det var kun knuderne som var fondant for bageren mente ikke han kunne forme knuderne i andet. Husk at tænke over hvad I vi på jeres kage. Hvis ikke jeg absolut ville fortælle en historie på kagen, så havde jeg valgt en kæmpe jordbær kage i stedet haha.. :lol:

Det bliver spændende med konditoren. Husk at kigge hendes andre kreationer godt igennem. :biggrin:

Jeg er heller ikke fan af fondant smagsmæssigt og vores deal er heldigvis på en luksus bryllupskage med marcipan overtræk...

Jeg var inde og lurer billeder før vi købte den deal fordi når man selv laver kager så vil jeg have noget der er mere imponerende end jeg selv ville kunne lave...

Jeg tror vi er mange der har det sådan med fondant.. haha..

Det er altså egentlig ærgerligt at vi ikke selv kan komme til at lave kagen, når vi vil have noget helt unikt. :)

0

Del dette indlæg

Så er der kommet lidt gang i produktionen igen. Jeg fik leveret en masse sjove dimser og har side været i gang med at fuldføre en masse projekter. Jeg har ventet i 1½ mdr. på den ene levering, så det har været svært at komme videre.

Her er et par snaps af vores vinflasker med vores etiketter, samt et par af vores vandflasker. Det tog utroligt lang tid at få ordnet flaskerne for på en ene typer rødvin sad etiketterne bare FAST! flaskerne røg i vand først, så fik de olie og i vand igen og nu er næste skridt til de sidste 4 flasker at de skal have sprit. Jeg er ved at få pip af dem, og har komplet opslidte hænder efter al den roden med olie,vand og sprit. Pyyh godt der kun er 4 tilbage. :pokey:

De flasker jeg har fået lavet er jeg meget tilfreds med. Jeg synes det er blevet noget så fint. (efter jeg har fået pudset flaskerne lidt af også haha) :lol:

Wauw hvor er det fedt! hvor har i fået lavet de mærker?

De er lavet hos fyfy i kina. Men de kan findes via etsy også :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig så meget til vores møde med konditoren, hun virkede så sød i telefonen

hehe.. Naah så går jeg jo glip af det sjove på kagen. Det var i øvrigt farvet marcipan, for kan kan slet ikke med fondant. Det var kun knuderne som var fondant for bageren mente ikke han kunne forme knuderne i andet. Husk at tænke over hvad I vi på jeres kage. Hvis ikke jeg absolut ville fortælle en historie på kagen, så havde jeg valgt en kæmpe jordbær kage i stedet haha.. :lol:

Det bliver spændende med konditoren. Husk at kigge hendes andre kreationer godt igennem. :biggrin:

Jeg er heller ikke fan af fondant smagsmæssigt og vores deal er heldigvis på en luksus bryllupskage med marcipan overtræk...

Jeg var inde og lurer billeder før vi købte den deal fordi når man selv laver kager så vil jeg have noget der er mere imponerende end jeg selv ville kunne lave...

Det er altså egentlig ærgerligt at vi ikke selv kan komme til at lave kagen, når vi vil have noget helt unikt. :)

Jeg kunne godt lave vores selv, men fik forbud af H2B fordi han mente at resultatet ville være en hysterisk brud og en kage der kostede lige så meget fordi jeg er perfektionist så jeg ville lave den om til jeg var tilfreds....

0

Del dette indlæg

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

jeg siger det bare .... LAKRIDSPIBER ER DET NYE SORT :wink: Tror ikke vi havde haft nok uanset hvor mange vi havde købt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

jeg siger det bare .... LAKRIDSPIBER ER DET NYE SORT :wink: Tror ikke vi havde haft nok uanset hvor mange vi havde købt :biggrin:

Vi har en temmelig stor mængde af dem fordi jeg lige ryddede netto da de var sat ekstra ned

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne godt lave vores selv, men fik forbud af H2B fordi han mente at resultatet ville være en hysterisk brud og en kage der kostede lige så meget fordi jeg er perfektionist så jeg ville lave den om til jeg var tilfreds....

Haha ja men jeg lover at man altså heller ikke har i retningen af tid til at bakse med kage, så jeg synes det er bedst at lade profferne overtage sådan en dag.

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Hvor ser det hele bare fantastisk ud søde Line!! Og hvor er du bare smuk!! :a1221::a1221::a1221:

Ærgerligt med kagen, men synes nu den er flot alligevel - vigtigst er også at den smagte godt:)

Tusind tak søde Rose. :loveshower:

Du har jo altså i den grad heller ikke noget at klage over. Dine billeder er noget så skønne i de smukke omgivelser og du så helt fortryllende ud i din blonde kjole. jeg tror at alle på bk er misundelige over jeres ide med grenene i lofte. Noget så romantisk og smukt. :biggrin:

Ja det vigtigste var at kagen smagte rigtig godt, så må jeg se igennem fingre med at balladen. Det er jeg bare ikke helt kommet til endnu, men jeg skal nok nå det punkt. :)

0

Del dette indlæg

Vi har en temmelig stor mængde af dem fordi jeg lige ryddede netto da de var sat ekstra ned

Haha ja det er normalt også et hit hos os, men til skam :blush: havde vi slet ikke nogle af dem på vores buffet. :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det hele bare fantastisk ud søde Line!! Og hvor er du bare smuk!! :a1221::a1221::a1221:

Ærgerligt med kagen, men synes nu den er flot alligevel - vigtigst er også at den smagte godt:)

Du har jo altså i den grad heller ikke noget at klage over. Dine billeder er noget så skønne i de smukke omgivelser og du så helt fortryllende ud i din blonde kjole. jeg tror at alle på bk er misundelige over jeres ide med grenene i lofte. Noget så romantisk og smukt. :biggrin:

Ja det vigtigste var at kagen smagte rigtig godt, så må jeg se igennem fingre med at balladen. Det er jeg bare ikke helt kommet til endnu, men jeg skal nok nå det punkt. :)

Man skal vel have et par små anekdoter fra sin bryllupsdag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man skal vel have et par små anekdoter fra sin bryllupsdag

Det er også sådan jeg ser på det. Lige nu er jeg der hvor jeg griner (ikke pænt af mig) over min brudepåpassers knapt så intelligente valg på dagen, og at de ting som gik galt var de som "skulle gå galt". Det kunne have været meget værre jo. Alt i alt kommer det sikkert til at blive sjove historier, når jeg lige er kommet mig over av fornemmelsen. :huh::)

Jeg er slet ikke der hvor jeg har haft alt igennem processen endnu. Jeg har SLET ikke styr på mine følelser overhovedet, hvilket også har være skyld at jeg er lidt sløv til at få skrevet det hele ned. Der er sket SÅ meget over de sidste måneder, så her forleden endte jeg med at sidde og tudbrøle til musik mens Henrik var afsted. Da han så kom hjem sad jeg og hulkede og hørte ham ikke. Stakkels mand, han troede næsten at nogen var død eller noget andet slemt.. haha.. Det var bare reaktionerne som så småt er var at indhente mig. Jeg er i "choktilstand" endnu tror jeg.. hmm.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg tror det er meget naturligt at "få nok" af brylluppet når det først er løbet af stablen når man bruger så meget tid og energi på det.... Alting skal lige sive stille og roligt ind bagefter før man kan bearbejde det

0

Del dette indlæg

Hvis du står med noget gulvtæppe du gerne vil af med til en billig penge må du endelig sige til :floejt:

Desværre vil vi beholde det selv lidt endnu. (der er lige en 40 års snart som måske bliver i telt også.) :biggrin:

Jeg vil lige tippe om at overveje det faste gulv.

Ellers kan du få gulvtæppe hos Dancover. Det er ikke vildt dyrt, og kan skæres over super let så det passer perfekt. :biggrin:

Fedt :-) det godt nok billigt! jeg behøver ikke fast gulv, da det skal på et betongulv inden døre. :cheerleader3: svigerforældrene har lavet en stald om til fest sal, men af en eller anden grund vil de ikke gøre noget ved gulvet fordi der ikke er varme i salen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Line

Du ser så dejlig og glad ud :)

Du lyder jo glad og munter mellem linjerne, selvom flere ting har drillet... Jeg synes kagen er sjov at se på - og det var vel meningen - at den smagte fantastisk er da vidunderligt. Værre hvis det var omvendt :(

Lykkedes det nogen at overraske dig lidt?

Havde dine piger en skøn fest?

Har du snakket lidt med din brudepåpasser om de forskellige hændelser?

Noget nyt om Riget?

0

Del dette indlæg

Jeg tror det er meget naturligt at "få nok" af brylluppet når det først er løbet af stablen når man bruger så meget tid og energi på det.... Alting skal lige sive stille og roligt ind bagefter før man kan bearbejde det

Jeg er ihvertfald noget overrasket over min egen reaktion på det hele. Jeg håber at få styr på mig selv snart. :)

0

Del dette indlæg

Desværre vil vi beholde det selv lidt endnu. (der er lige en 40 års snart som måske bliver i telt også.) :biggrin:

Jeg vil lige tippe om at overveje det faste gulv.

Ellers kan du få gulvtæppe hos Dancover. Det er ikke vildt dyrt, og kan skæres over super let så det passer perfekt. :biggrin:

Fedt :-) det godt nok billigt! jeg behøver ikke fast gulv, da det skal på et betongulv inden døre. :cheerleader3: svigerforældrene har lavet en stald om til fest sal, men af en eller anden grund vil de ikke gøre noget ved gulvet fordi der ikke er varme i salen.

Det er da godt at have et sted at låne. Jeg synes heller ikke det var vildt dyrt. :wink:

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig beretning :-) den har jeg nydt at læse..

Tusind tak. Der er noget mere i ærmet, men det er jo fordi vi fejrede i hele 2 dage og det har været lidt svært at tage mig sammen til at få skrevet det hele bare indtil nu.

-Og nu har jeg jo snart fødselsdag. Glæder du dig ikke bare helt vildt til den? (haha min er d. 9/8) :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød :hug::heart: Er også selv rigtig glad for "temaet" - det blev helt som ønsket :) Det var et kæmpe arbejde at få det op, men det var det hele værd :7himmel:

Ja for søren da!! :) Det skal du nok komme - du skal bare lige havde det rystet af dig :) Det er jo kun detaljer! :) I havde et smukt bryllup og du var smuk OG du er nu gift med din uden tvivl dejlige mand :7himmel:

0

Del dette indlæg

Kære Line

Du ser så dejlig og glad ud :)

Du lyder jo glad og munter mellem linjerne, selvom flere ting har drillet... Jeg synes kagen er sjov at se på - og det var vel meningen - at den smagte fantastisk er da vidunderligt. Værre hvis det var omvendt :(

Lykkedes det nogen at overraske dig lidt?

Havde dine piger en skøn fest?

Har du snakket lidt med din brudepåpasser om de forskellige hændelser?

Noget nyt om Riget?

Tusind tak søde Dorte. :heart:

Kagen var heldigvis så god. :biggrin:

Jeg fik faktisk lov helt at fejre hvor det var mig ... -Og kun mig,...... som tog fusen på hele flokken. Det var noget så skønt at være den som fik lov og noget så sjovt med alle tingene undervejs. Det var præcist som det skulle være den dag.

Jeg tror tøserne hyggede sig rigtig meget, men jeg fik dem jo først hjem på ferie for et par dage siden, så vi har ikke snakket så meget om det endnu. Vi har mest bare nået at fortælle om hvad vi oplevede dagen efter til afterparty.

Josefine har desværre fået en led halsbetændelse, så hun er sat noget ud af spillet. Og i dag har været genoptræningsdag for mig, så jeg har ikke været hjemme.

Min brudepåpasser har jeg slet ikke talt med om tingene, det ville ikke nytte en dyt. I stedet prøver jeg bare på at komme videre i programmet med lektien i bagagen. Det tror jeg i sidste ende at jeg får mere ud af. Jeg har jo fået galden ud nu, så der er ikke grund til at være gal over noget hun ikke vil kunne rette alligevel nu, -eller ville kunne se andet end hvis jeg skærer det ud i pap og så bliver hun jo bare ked af det, uden at være i stand til at lave noget om. Som sagt, lektien er lært. :blink::)

Riget har jeg ikke styr på endnu. Jeg regner med at kaste mig over det, når ferien er slut og jeg har haft et par uger til at slappe helt af uden efterslæb. :biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Hvor er du sød :hug::heart: Er også selv rigtig glad for "temaet" - det blev helt som ønsket. Det var et kæmpe arbejde at få det op, men det var det hele værd :7himmel:

Ja for søren da!! :) Det skal du nok komme - du skal bare lige havde det rystet af dig Det er jo kun detaljer! :) I havde et smukt bryllup og du var smuk OG du er nu gift med din uden tvivl dejlige mand :7himmel:

iiih :kiss:

Ja det skal bare synke ind, alle oplevelserne har lidt efterslæb, så jeg er bagud hihi.. Skønt og dejligt var det ihvertfald. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Ja det vigtigste var at kagen smagte rigtig godt, så må jeg se igennem fingre med at balladen. Det er jeg bare ikke helt kommet til endnu, men jeg skal nok nå det punkt.

Hvor er du sød :hug::heart: Er også selv rigtig glad for "temaet" - det blev helt som ønsket. Det var et kæmpe arbejde at få det op, men det var det hele værd :7himmel:

Ja for søren da!! :) Det skal du nok komme - du skal bare lige havde det rystet af dig Det er jo kun detaljer! I havde et smukt bryllup og du var smuk OG du er nu gift med din uden tvivl dejlige mand :7himmel:

iiih :kiss:

Ja det skal bare synke ind, alle oplevelserne har lidt efterslæb, så jeg er bagud hihi.. Skønt og dejligt var det ihvertfald. :loveflag:

Kan sagtens følge dig :) Men sket er sket og du må få det bedste ud af det :) Lige pludselig så har du glemt alt det negative :):heart: Og når du ser alle billederne så bliver du glad og stolt :):loveboard:

0

Del dette indlæg

Kan sagtens følge dig :) Men sket er sket og du må få det bedste ud af det :) Lige pludselig så har du glemt alt det negative :):heart: Og når du ser alle billederne så bliver du glad og stolt :):loveboard:

Jeg tænker ikke overhovedet på det negative, for jeg synes faktisk ikke der var andet end det som "skulle" gå galt. Problemet er at jeg ikke har skrevet om "problemet" endnu (det er ikke et problem btw), fordi jeg ikke har fået lavet hele beretningen, så jeg kan godt forstå det er forvirrende at læse hvad jeg mener haha..

Jeg er lidt i chocktilstand over at jeg er blevet gift.. :wink: Jeg skriver et indlæg om hvad jeg mener, når jeg er færdig med beretningen, for jeg har det bedst men at følge tingene kronologisk haha :cheerleader3:

Det giver mig samtidig mulighed for at få styr på tankerne at skrive det hele ned. Det er altså ikke sådan at være en følsom sjæl hahaha.. :loveshower::biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer