Sign in to follow this  
Followers 0
marietrappehave

Popcornbuffet?

10 posts in this topic

Ville det være noget til jeres bryllup? :wink:

Jeg elsker popcorn, så jeg synes faktisk det er meget sejt, men også lidt synd, kun at servere popcorn. :tunge:

post-68064-0-16664100-1376330345_thumb.j

Edited by marietrappehave
0

Annonce ♥

Jeg synes egentlig det er meget fedt, men det kræver en del forskellige slags popcorn varianter, så der er lidt at vælge imellem. Men det kunne jo også være en fed idé til favours hvis man laver dem, for popcornene kan jo holde sig forholdsvis godt.

0

Nej jeg ville synes det var en hel del for ensformigt

0

Ideen med popcorn er anderledes og sjov. Jeg forestiller mig en fin popcornmaskine, hvor man så kan hente en lille sød stribet pose med popcorn i. Evt. kan I lave to varianter - en slags der er saltet og den anden med sukker. I tyske biografer er det mest normalt at købe de "søde" popcorn.

Jeg tror, man kommer "længere på literen" med popcorn end med en slikbuffet, fordi man ikke behøver at have helt så mange penge op ad lommen for at købe store mængder af en masse forskelligt, så også på den måde er popcorn en fin idé.

0

Annonce ♥

Jeg elsker popcorn og legede faktisk med tanken om en popcorn-buffet til vores bryllup. Det blev bare enormt dyrt i indkøb, for mange af varianterne kan ikke købes i Danmark og ville faktisk skulle indkøbes fra USA. Det blev noget rod med importregler ift. majskorn, og jeg gad ikke at nøjes med den salte og den søde udgave. I min fantasi var der jo både "cookies'n'cream", "cheddar cheese", "almond'n'pecan" og flere andre af de varianter, jeg godt kan lide at spise når jeg er over there. Så tanken blev droppet til fordel for en slikbuffet :)

0

MAn kan faktisk købe krydderiblandinger til popcorn på Etsy, hvis man vil eksperimentere

0

Ok, har aldrig hørt om de andre varianter før - lyder spændende!

Men jeg tror nu også godt, at bare en popcornmaskine med én variant også ville være et hit. Fortæl endelig hvad du ender med :-)

0

Annonce ♥

Det er ikke lige mig. Jeg syntes det ligger forkert i min mave , hvis man får meget. Men det ser sødt ud. Jeg er mere til en mousse buffet ( med små forsk slags mousse i bæger) , mini dessert buffet. Hvis jeg skulle have sådan noget.

0

Jeg elsker popcorn og legede faktisk med tanken om en popcorn-buffet til vores bryllup. Det blev bare enormt dyrt i indkøb, for mange af varianterne kan ikke købes i Danmark og ville faktisk skulle indkøbes fra USA. Det blev noget rod med importregler ift. majskorn, og jeg gad ikke at nøjes med den salte og den søde udgave. I min fantasi var der jo både "cookies'n'cream", "cheddar cheese", "almond'n'pecan" og flere andre af de varianter, jeg godt kan lide at spise når jeg er over there. Så tanken blev droppet til fordel for en slikbuffet :)

Ja, jeg synes også at der skal være mange varianter, når nu det er en buffet. Havde slet ikke tænkt på importregler. :rolleyes:

Holder nok bare på min slik- og kagebuffet. :lol:

0