marietrappehave

Popcornbuffet?

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes egentlig det er meget fedt, men det kræver en del forskellige slags popcorn varianter, så der er lidt at vælge imellem. Men det kunne jo også være en fed idé til favours hvis man laver dem, for popcornene kan jo holde sig forholdsvis godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ideen med popcorn er anderledes og sjov. Jeg forestiller mig en fin popcornmaskine, hvor man så kan hente en lille sød stribet pose med popcorn i. Evt. kan I lave to varianter - en slags der er saltet og den anden med sukker. I tyske biografer er det mest normalt at købe de "søde" popcorn.

Jeg tror, man kommer "længere på literen" med popcorn end med en slikbuffet, fordi man ikke behøver at have helt så mange penge op ad lommen for at købe store mængder af en masse forskelligt, så også på den måde er popcorn en fin idé.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker popcorn og legede faktisk med tanken om en popcorn-buffet til vores bryllup. Det blev bare enormt dyrt i indkøb, for mange af varianterne kan ikke købes i Danmark og ville faktisk skulle indkøbes fra USA. Det blev noget rod med importregler ift. majskorn, og jeg gad ikke at nøjes med den salte og den søde udgave. I min fantasi var der jo både "cookies'n'cream", "cheddar cheese", "almond'n'pecan" og flere andre af de varianter, jeg godt kan lide at spise når jeg er over there. Så tanken blev droppet til fordel for en slikbuffet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke lige mig. Jeg syntes det ligger forkert i min mave , hvis man får meget. Men det ser sødt ud. Jeg er mere til en mousse buffet ( med små forsk slags mousse i bæger) , mini dessert buffet. Hvis jeg skulle have sådan noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker popcorn og legede faktisk med tanken om en popcorn-buffet til vores bryllup. Det blev bare enormt dyrt i indkøb, for mange af varianterne kan ikke købes i Danmark og ville faktisk skulle indkøbes fra USA. Det blev noget rod med importregler ift. majskorn, og jeg gad ikke at nøjes med den salte og den søde udgave. I min fantasi var der jo både "cookies'n'cream", "cheddar cheese", "almond'n'pecan" og flere andre af de varianter, jeg godt kan lide at spise når jeg er over there. Så tanken blev droppet til fordel for en slikbuffet :)

Ja, jeg synes også at der skal være mange varianter, når nu det er en buffet. Havde slet ikke tænkt på importregler. :rolleyes:

Holder nok bare på min slik- og kagebuffet. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer