Karina00

What to do? ARGH

16 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne brude.

Jeg har lige brug for at komme ud med lidt fortvivelse :-/ Min ene brudepige (som har været min veninde i over 20 år) begynder så småt at opføre sig som om det er hendes eget bryllup hun skal til. Hun har selv arrangeret en frisør der skal sætte hendes hår fordi den frisør jeg har arrangeret ikke var god nok til hende, hun er begyndt at finde smuthuller til hvordan hun kan få sin datter på 9 mdr med (brylluppet er uden børn) og der er bare en masse hun gerne vil bestemme. Jeg er bare så dårlig til at sige til hende at hun lige skal slappe lidt af, jeg vil jo heller ikke ha hun blir sur eller ked af det.. Hvad ville i andre gøre? Eller er det bare mig der er ved at blive til Bridezilla?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis brylluppet er uden børn, så ville jeg i hvert fald trække en grænse der. Især når I er så tæt på brylluppet. Måske du skulle sætte sig ned og lave en forventningsafstemning med hende. Ligesom det er rigtig godt at gøre med sin tilkomne, så lyder det som om hun også kunne have behov for det

0

Del dette indlæg

Hej alle i skønne brude.

Jeg har lige brug for at komme ud med lidt fortvivelse :-/ Min ene brudepige (som har været min veninde i over 20 år) begynder så småt at opføre sig som om det er hendes eget bryllup hun skal til. Hun har selv arrangeret en frisør der skal sætte hendes hår fordi den frisør jeg har arrangeret ikke var god nok til hende, hun er begyndt at finde smuthuller til hvordan hun kan få sin datter på 9 mdr med (brylluppet er uden børn) og der er bare en masse hun gerne vil bestemme. Jeg er bare så dårlig til at sige til hende at hun lige skal slappe lidt af, jeg vil jo heller ikke ha hun blir sur eller ked af det.. Hvad ville i andre gøre? Eller er det bare mig der er ved at blive til Bridezilla?

Overhovedet ikke, sig noget til hende ! Uden at angribe. Fortæl hende hva du "oplever" og hvordan det rør sig i dig. Du skal ikke lade dig gi efter

Frisør, hvis hun vil til en anden gør hun da bare det, bare underlig opførsel!!

Og hun skal ikke ha sit barn med, det må hun respektere

Håber du lige får sat hende på plads

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun lyder lidt mærkelig.

Ammer hun stadig sit barn? For så kan j godt forstå hun vil have hende med.

Vil også sige at man lærer folk meget bedre at kende i forb m sit bryllup. Det er som om folk viser deres sande ansigter. Måske fordi det er nye situationer man kommer ud i og man så ser folk i nye situationer. Efter mit bryllup er der virkelig nogle j er skuffet over, og andre har fået en stjerne. Har også måttet sige farvel til en veninde som tænkte på sig selv i stedet for mit bryllup, og skabte flere konflikter. Så ja, find dig ikke i noget, sig fra er mit råd.

0

Del dette indlæg

Jeg er virkelig glad for det ikke bare var mig der synes det er en mærkelig opførelse, men i har jo ret, jeg må tage tyren ved hornene og tage en snak med hende :-/

Hun ammer ikke mere, for jeg ville selvfølgelig kunne forstå det hvis hun stadig ammer :-)

0

Del dette indlæg

Pyt med frisøren. Det lidt mærkeligt ja, men jeg ville nok bare lade den ligge og ikke bruge mere energi på det.

Tilgengæld ville jeg trække grænsen ved hendes datter, og sætte mig ned med hende og tage en snak om at uanset hvor skøn datter er, ønsker i en børnefri fest.

0

Del dette indlæg

Den med frisøren ville jeg også lade være, hvis hun har det bedre med en anden frisør så lad hende vælge det.

Men jeg tror godt, at jeg ved, hvad der foregår inde i hende ang. det med datteren. Jeg kender rigtigt mange, der slet ikke var klar til at efterlade deres 9 måneder gamle baby og så tage til fest.

Måske har hun, da planlægningen af jeres bryllup tænkt, at det var da selvfølgelig ok, men nu er hun ved at komme til den erkendelse af, at det magter hun måske ikke.

Så jeg tror ikke, det er fordi hun vil overtage styringen med dit bryllup, men jeg tror der er noget der gnaver indeni hende og hun er begyndt at "frygte" at skulle give afkald på datteren en hel dag. Måske så meget at hun overvejer ikke at komme, hvis hun ikke kan få sin datter med. Jeg ved godt, at det for jer uden børn lyder absurd, men sådan er der mange småbørns forældre, der har det :)

Hvis det var min bedste veninde, så ville jeg tage en snak med hende for at høre hende, hvordan landet ligger. Og hvis det viste sig, at vi virkelig er ude i, at hun har det meget dårligt med tanken om ikke at have datteren med, så ville jeg løse det problem, så min veninde kunne være glad med til mit bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har selv en skøn søn som skal passes efter receptionen og derfor ikke er med til festen, og vi har jo besluttet at han heller ikke skal være med eftersom vi ønsker at det skal være en fest for voksne.

Problemet er ikke at hun ikke kan give afkald på hendes datter en dag, men at hun rigtig gerne vil vise hende frem og snakker meget om at hun jo kunne købe nogle flotte kjoler hun kunne ha på.

0

Del dette indlæg

Vi har lige haft en skøn lang snak, og hun sørger for at baby ikke er med og hun var ked af at hun havde opført sig lidt tosset, hun kunne godt selv se den var lidt gal og at det jo ikke er hendes bryllup... Puha, det var svært, men jeg er så lettet og meget taknemlig for at i lige gav mig et lille spark i rumpetten ;)

Af hjertet tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige haft en skøn lang snak, og hun sørger for at baby ikke er med og hun var ked af at hun havde opført sig lidt tosset, hun kunne godt selv se den var lidt gal og at det jo ikke er hendes bryllup... Puha, det var svært, men jeg er så lettet og meget taknemlig for at i lige gav mig et lille spark i rumpetten ;)

Jeg har et par der også har en baby, hun ville springe kirken over så hun ikke var så lang tid væk fra baby, hun var lidt ked at det med kirken så derfor har hun fået det aftalt at baby kommer med i kirke og så bliver han hentet af barnepigen .... det gør at hun kun er væk fra baby mens vi fester

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt! Dejligt at få redet trådene ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer