Henriette4

Morgen gave til H2B ?

11 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har købt en gavekort til en times kørsel i en Ferrari. Han går ikke med smykker, og det ur han drømmer om, er over vores budget. :wink:

Han er selvstændig programmør, og han har i forvejen alt i elektonisk udstyr.

Jeg køber nok også en lækker kuglepen, hvor jeg får graveret hans nye navn - så der er noget der holder i mange år, ud over minderne ved Ferrari turen.

0

Annonce ♥

Jeg gav min mand:

En slipsenål med tilhørende manchet knapper

Et gavekort til en tatovering han længe har snakket om

En mappe med boudoir billeder

En limousine køre tur til og fra kirken :)

Jeg havde lavet det hele i en flot indpakket kurv med en flaske Asti og lidt spiseligt ham og forloveren kunne hygge sig med mens de gjorde sig klar :smiley-eatdrink026:

Jeg fik selv det lækreste sæt smykker fra Georg Jensen, elsker det! :loveshower:

0

Jeg giver boudoirbilleder ( hvis de ellers mår frem!) og en forkortet bryllupsrejseagtig weekendgourmettur to uger efter brylluppet.

Jeg tror jeg har gættet min morgengave men siger det ikke til ham

0

Annonce ♥

Jeg har en kæreste der er meget engageret i vin og er blevet det mere og mere indenfor de sidste par år, og især det sidste år..

Så han får et vinkøleskab til 100 flasker og en flaske vin (flor de pingus) til 950 kr (ja det vil han gerne have, selvom det virker sindssygt) - selvfølgelig fra 2006 -fordi den har fået flest point og det er der vi har mødt hinanden :)

0